FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\header_1.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\search_search.frmВА659981
Микола Лисенко та українська композиторська школа : До 160-річчя від дня народження М. В. Лисенка : Збірник наукових праць/ О. В. Шевчук. -Київ: ІМФЕ імені М. Т. Рильського, 2004 248 с.. -Б.ц.
ББК Щ313(4Укр)5
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
1999 г., N 4
Интересные статьи:
Музика і біблія
Морський, К.Музикальне натхнення і літургічні тексти (стр.6–12)
Коломбаті, К.Романтична концепція музики і Святе Письмо Старого та Нового Заповітів (стр.12–20)
Побережна, Г. І.Про феномен рекурсії в Біблії і Музиці (стр.20–31)
Якушева, Г. В.Старий Заповіт як джерело музичного драматизму (стр.31–39)
Зенкін, К. В.Музика у богословсько-філософській системі О. Ф. Лосєва (стр.39–45)
Сухомлін–Чобану, І.Писемність та усні традиції у візантійській музичній культурі (стр.45–57)
Юдкін-Ріпун, І.Проблема фольклорно–літургійних взаємин в епоху Просвітництва (стр.57–66)
Ясиновський, Ю. П.Старозавітні тексти в українській сакральній монодії (стр.66–73)
Лащенко, С. К.Феномен несміяння і офіційна православна культура Х–XVIII ст. (Музика. Живопис. Слово. Жест) (стр.73–83)
Герасимова-Персидська, Н. О.Псалтир в музичній культури України XVI–XVII ст. (стр.83–90)
Шевчук, О. Ю.Псалми в українському православному монодичному співі ХVII–XVIII ст. (стр.90–108)
Гусарчук, Т. В.Інтерпретація псалмів Давида у хорових концертах Артемія Веделя (стр.108–114)
Лоос, Х.Різдвяний сюжет у музиці (стр.108–114)
Волошина, Т. К."Патараг" Комітаса (стр.120–124)
Комарова-Кримська, І. О.Тема Бога і Людини в творчості Баха (стр.124–133)
Берденнікова, К. М.Ідеали протестантизму в "Страстях за Матфєєм" Й.-С. Баха (стр.142–148)
Косенко, О. Г.Семантика трагічного конфлікту в пасіонах Й.-С. Баха (стр.148–155)
Ляйх-Галан, К.Біблійна опера "Ной" Фроменталя Галеві (стр.155–159)
Черкашина, М. Р.Євангельські мотиви у творчості Ріхарда Вагнера (стр.159–167)
Зінькевич, О. С.Героїні Біблії в оперній інтерпретації (стр.167–178)
Дьячкова, О. М.Біблія у житті Чайковського (стр.178–186)
Кавєріна, Л. К.Брамс та Біблія. Чотири строгих наспіви (стр.186–193)
Шваб, А.Біблія у творчості німецько-російського композитора Георга фон Альбрехта (стр.193–196)
Монастиршина, Ю.Містерія "Мучеництво святого Себастіана" Г. д’Анунціо – К. Дебюсі як приклад втілення християнської тематики в театрі "модерн" (стр.196–203)
Гнатів Т. Ф.Ф. Пуленк. Stabat Mater. Своєрідність прочитання композитоом середньовічної секвенції (стр.203–209)
Пюра, І. В.Апокаліпсис Адріана Леверкюна та апокаліптичні мотиви у мистецтві ХХ ст. (стр.209–216)
Сердюк, О. В.Деякі особливості втілення біблійної тематики у творчості К. Пендерецького (стр.216–222)
Іляєва, І.Відображення тематики "Апокаліпсиса" у творах Софії Губайдуліної "El expecto", "Слышу...", "Умолкло...", "Аллилуйя" (стр.222–229)
Міроненко, О. С.Сучасна духовна музика Молдови (стр.229–239)
Драч, І. С.Про один біблійний моти в опері-балеті В. Губаренка "Вій" (стр.239–245)
Катонова, Н. Ю."De Profundis Temporum" О. Радвіловича (стр.245–248)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
1999 г., N 6
Интересные статьи:
Musicae ars et scientia
Велімірович, М.До Ніни (стр.7–9)
Ермакова Г. А.Из воспоминаний (стр.9–11)
Ковнацкая Л. Письмо и послание (стр.11–13)
Черкашина, М. Р.Ах, Нина, Ниночка (стр.13–21)
ГусарчукПро деякі педагогічні принципи Ніни Олександрівни Герасимової-Персидської (стр.21–28)
Кравченко, І.Бароковий сад Н. О. Герасимової-Персидської (стр.28–33)
КручининаОпыт анализа древнерусского музыкально-поэтического текста (тропарь "Егда славнии ученицы") (стр.33–54)
Шевчук, О. Ю.До проблеми дослідження давньоруських богослужебно-літургічних жанрів (стр.54–66)
Пясковський, І. Б.Теоретичні ідеї М. Дилецького в галузі поліфонії (стр.66–78)
Йєнсен, К.Дилецький та Гайніхен: ранні квінтові кола в Московщині та на Заході (стр.78–89)
Кузьма, М.Чи знаємо ми правдивого Бортнянського? (стр.89–100)
Заболотная Н. В.Триодь Моисея Киянина в аспекте историко-типологического изучения древнерусских певческих рукописей (стр.100–110)
Южак К. Й.Сложный контрапукнт и имитация в художественной системе строгого письма (стр.110–124)
Кац Б. А.Про співвідношення музики та тексту в концерті М. Березовського "Не отвержи мене" (стр.124–134)
Макаров, А.Київ – Ієрусалим землі Руської (стр.134–140)
Сокол, А. В.Образно-смысловое обоснование музыкальных стилей в работах Б. Яворского (стр.140–148)
Юдкін-Ріпун, І.Периферія як фактор перманентності культуро-генезу (стр.148–154)
Сабинина, М. Д.К развязке драмы совести в опере "Борис Годунов" (стр.154–164)
РучьевскаяСвиридов и Мусоргский (стр.164–197)
ГорюхинаСтиль отчуждения – в век отчуждения (стр.197–202)
Барсова И. А.Поздний романтизм и антиромантизм в свете риторического типа творчества (опыт рассуждения) (стр.202–219)
Быть апостолом культуры (стр.219–227)
Учні Н. О. Герасимової-Персидської (стр.227–228)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2000 г., N 7
Интересные статьи:
Музикознавство: з ХХ у ХХІ століття
Мурзина, О.Слово про вчителя (стр.6–9)
ГорюхинаСонатная форма у венских классиков (стр.9–16)
Горюхіна Н. О.Композиція музичного твору (стр.16–31)
Котляревський І.Парадигматичні аспекти розвитку понятійного апарату музикознавства (стр.31–34)
Герасимова-Персидская Н."Граматика" Миколи Дилецького як джерело атрибуцій його невідомих творів (стр.34–46)
Пясковський, І.Феноменологія музичного мислення (стр.46–56)
Москаленко, В.Художня функція фактури (до визначення поняття) (стр.56–65)
Юдкін, І.Роман та соната: музично-літературний паралелізм в німецькій культурі XVIII ст. (стр.65–73)
Черкашина М.Мефистофель на подмостках русского музыкального театра и образ Воланда в романе М. Булгакова "Мастер и Маргарита" (стр.73–82)
Чижик, І.З приводу омонімів у гармонії сонат Д. Скарлатті (стр.82–89)
Шамаева, К.Продолжение традиции (стр.89–101)
Шевчук, О.Напрями розвитку українського церковного співу у XVI–XVII ст. (стр.108–120)
Мурзина, О.До поняття експресії в зарубіжному музикознавстві (стр.120–138)
Сумарокова, В.Соната-метафора (до проблеми інтерпретації Віолончельної сонати А. Шнітке) (стр.138–151)
Ковалінас, М.Бісер про логос (з прологосом та епологосом) (стр.151–162)
Лисенко, О.Музичне виконавство та проблема його системного вивчення (стр.161–171)
Бенч, О.Феномен життя і творчості Павла Муравського. З виступу на розширеному засіданні Вченої Ради НМАУ ім. П. І. Чайковського з нагоди 85-ліття від дня народження та 65-ліття творчої діяльності П. І. Муравського (стр.171–178)
Когут, Г.Мікротонові строї та деякі їх моделі (стр.178–197)
Косенко, О.Про співвідношення системно-структурного та польового підходів до аналізу музичних явищ (до поняття "семантичне поле") (стр.197–207)
Аюб, Б.Традиционые жанры в творчестве арабских композиторов: произведения для уда (стр.207–220)
Тихий, С.Основні риси музичної мови Е. Крженека та їх використання в операх 20-х рр. (на прикладі опери "Диктатор") (стр.220–235)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2001 г., N 15
Интересные статьи:
Православна монодія: її богословська, літургічна та естетична сутність
Велімірович, М.Минулі надбання ті майбутні завдання у дослідження Православного літургічного співу (стр.9–13)
Герасимова-Персидська Н. О.Монодія як символ сакрального (стр.13–21)
Болгарський Д.Києво-Печерський розспів як віддзеркалення особистості (стр.21–33)
Шілоа, А.Теологічний зміст іудейської музики (стр.33–39)
Аревшатян, А.Вірменські середньовічні "Тлумачення на гласи" та їх паралелі у Близькосхідних музично-естетичних трактатах (стр.39–47)
Серьогіна, Н.Свідчення про давні слав’янські співочі святкування (за пам’ятками гімнографії й літератури XI – XVII ст.) (стр.47–52)
КорнійУкраїнсько-болгарські музичні зв’язки XVI – XVII ст. у галузі церковної монодії (стр.52–58)
Шевчук, О.Про конфесійний зміст монодійних наспівів XVII–XVIII ст. (за матеріалами українських та білоруських ірмолоїв) (стр.58–71)
Медведик, Ю.До питання дослідження впливу сакральної мнодії на українську барокову паралітургічну творчість (стр.71–78)
Цалай-Якименко О.Музичний ритм ірмолойних наспівів як фактор стилю (стр.78–95)
Акопян, Л.Осмогласся як ідея (на прикладі середньовічної вірменської гімнодії) (стр.95–102)
Конотоп, А.Монодійна генеза строчного співу XV–XVII століть (стр.102–116)
Андріадзе, М.Глас як канонічна основа багатоголосих піснеспівів Грузинської Православної Церкви (стр.116–125)
Лисенко М.Рефлексія монодії у літургічній творчості Кирила Стаценка (стр.125–130)
Деметріу, К.Візантійські композитори в рукописі А4 (середина XVI ст.) з бібліотеки монастиря Махайрас на Кипрі (стр.130–148)
Ясіновський Ю.Ірмоси і канони в українських і білоруських нотолінійних ірмолоях (стр.148–160)
Пішлегер, М.Співоча богослужбова книга "Катавасійник" у болгарських виданнях ХІХ–ХХ ст. (стр.160–178)
Мартані, С.Невмені групи в екфонетичній нотації Віденського рукопису Codex Suppl. Gr. 128 (стр.178–194)
-385703
Ш 37Щ94я44
Шевчук В. А.
Сто пісень : із книги "Золота душа" : Для голосу без оркестру/ В. А. Шевчук. -Київ, 2002.-104 с. :a-іл.: Золота душа. -Б.ц.
Есть автограф: Шевчук.
ББК Щ94я438 Щ94я44
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2008 г., N 78
Интересные статьи:
Мистецтвознавчі пошуки
Бондаренко, Т."Будущее через прошлое – через прошлое к будущему" (стр.5–11)
Герасимова-ПерсидскаяО дискретной линеарности в современной музыке (стр.12–17)
Пясковський, І.Поліфонічна техніка в явищах музичного структуралізму (стр.17–29)
Крицкая, И.Музыкально время как гармония ритма и числа (стр.30–40)
Гоменюк, С.Джачинто Шелси: портрет в интерьере звука (стр.41–51)
Шип, С.Духовная музыка и родственные жанровые категории (к определению понятия) (стр.52–63)
Алексеев, Э.К построению типологии музыкального эпоса (стр.64–67)
Заболотная Н. В.Об истоках церковного пения домонгольсокй Руси (стр.68–74)
ЗахарьинаОтражение системы распевов в богослужебных певческих книгах (стр.75–87)
Чижик, И.Ладомелодические основы григорианской монодии (стр.88–104)
Шевчук, Ол.Сербські та болгарські редакції південнослов‘янських піснеспівів в українській і білоруській церковно-співацькій практиці ХVII ст. (стр.105–123)
Міляєва, Л.Деякі міркування про особливості українського іконостасу ХVII–XVIII ст. (стр.124–132)
Кара–Васильєва, Т.Художньо-образні засади літургійного шитва доби Бароко (стр.133–142)
Зінченко, В.Розспіви фіт Октоїха кінця XVI–XVIII століть у богородичних, ірмосах та степенних (стр.143–153)
Скоробогатова-Нечипорук, О.Принципы выбора самоподобнов для подобников в богослужениях Великого Четверга и Великой Субботы (стр.154–160)
Прилепа, О.Історично усталені форми поспівок у Києво-Печерській традиції (стр.161–171)
Медведик, Ю.Теологічно-катехизаційна сутність господських пісень почаївського "Богогласника" (стр.172–184)
Герасимова, И.Неизвестные партии концетов Николая Дилецкого из Собрания Придворной певческой Капеллы (РНБ, Санкт-Петербург) (стр.185–191)
Игнатенко, Е.Рукописи партесных концертов XVII–XVIII вв.: текстологические наблюдения (стр.192–201)
Шамаєва, К. І.Євгеній Болховітінов як історик музичної культури (стр.202–209)
Барсова, И.Русские музыканты на водах в Германии (Александр Порфирьевич Бородин в Гейдельберге) (стр.210–214)
Соломонова, О.Казнить нельзя помиловать (история блуждающего смысла в музыкальных симулякрах эпохи сталинизма) (стр.215–222)
Смешные письма: из переписки Я. С. и М. С. Друскиных (стр.223–241)
Южак К. Й.,Янкус, А.Двухголосная фуга: природа, жанр и форма (стр.242–261)
Приходько, И.К определению фуги (стр.262–275)
Сикорская, Н.Стилевой аспект нотного письма Барокко сквозь призму клавирных редакций эпохи Романтизма (стр.276–287)
Шадріна-Личак, О.Прелюдійні форми Й. С. Баха та Г. Ф. Генделя в контексті французьких клавесинних традицій (стр.288–294)
Заболотная Н. В.Энергия мысли о музыке (стр.295–298)
Амбразас, А.Многолетнее содружество (стр.298–302)
Зинкевич Е. С.***[Н. О. Герасимовій-Персидській] (стр.302–305)
Шабалтина, С.Сандровский мальчик (стр.305–306)
Тукова, И.Воспоминание о Петербурге (стр.306–307)
-611658
Ш 37
Сальвія : Збірка пісень/ [Автор слів] Василь Шевчук -Б.м.: ДП"ДКФ", 2006.-88 с. :a-іл.. -ISBN 966-7151-82-4: Б.ц.
ББК Щ943.4-041.5(4УКР)я438 Щ94(4УКР)я438
Предметные рубрики:
рослини
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-289473
Гордість, гідність і любов : Збірка пісень [для голосу/хору з супр. фп. (або баяну)]/ укладач і муз. редактор Б. Мельничук. -Житомир: Полісся, 2008.-140 c. :a-кол.іл.. -ISBN 978-966-655-319-8; оправа: Б.ц. 500 экз.

ББК Щ94(4УКР)я438
Аннотация: До збірки увійшли найкращі твори митців із багатьох міст України, що надійшли на конкурс, проведений Житомирською міськрадою. Ця книга народжена патріотичною ідеєю про створення гімну обласного центру.
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-731574
Б 67
Білаш О. І.
Шевченкіана Олександра Білаша/ [упоряд. М. П. Линник ; авт. передм. І. Драч ; ред. О. А. Голинська, Н. В. Петишкіна]. -Київ: Музична Україна, 2007.-357, [1] с. :a-іл.; 29.5 см. -(Бібліотека Шевченківського комітету). -ISMN М-707502-86-0; в обкл.: Б.ц. 500 экз.

Содерж.:Гайдамаки; Вишневий вітер
ББК Щ971(4УКР)я44 Щ962(4УКР)я44
Предметные рубрики:
Шевченкіана (збірка); Шевченкіана. Твори за мотивами поезій Т. Г. Шевченка
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(2)
Гнатишин А. №318
Ш 37
Шевчук В. А.
Григорій Сковорода : Роман/ В. А. Шевчук. -Київ: Радянський письменник, 1969.-317 с.. -Б.ц.
ББК Ш6(4УКР)6-44.3
Имеются экземпляры в отделах: ФМ(1)
-218721
С 32
Сербін Г. П.
Бринять Горині хвилі... : Пісні різних років [для голосу та вок. анс. у супр. фп. і без супр. ]/ Георгій Сербін. -Рівне: Волинські обереги, 2006.-91 c. :a-кол.іл.. -ISBN 966-416-040-7; в обкл.: Б.ц. 300 экз.

ББК Щ943.4(4УКР)ПОЕТ
Предметные рубрики:
Пісні у супр. фп.
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-296722
Ш 37
Шевчук І.
Калинові барви : [для голосу з букв.-цифр. познач. гарм.], Кн. 2/ Ірина Шевчук. -Львів : ПП Сорока Т. Б., 2005.-131 c. :a-іл.. -ISBN 966-8460-07-3; в обкл.: Б.ц.
ББК Щ943.4(4УКР)я43
Предметные рубрики:
Пісні про Львів; Різдвяні пісні; Великдень; Пісні про кохання
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2009 г. т.частина 2, N 88
Интересные статьи:
Шевчук, О.. Невтомний трудар співацької ниви протоієрей Іоанн Вознесенський (стр.С. 5-42)
Балуєва, Н.Науково-дослідницька та громадсько-просвітницька діяльність протоієрея Іоанна Вознесенського в Костромі (1894-1908): сторінками Костромських Єпархіальних Відомостей (стр.С. 42-56)
Чижик, І."Загальний реєстр або словник мелодичних рядків знаменного розспіву" І. Вознесенського в теорії поспівок (стр.С. 56-81)
Вознесенський И.Бібліографія виданих наукових праць (стр.С. 81-84)
Клименко Е. С.Безлінійні церковно-співочі книги у фондах Інституту рукопису Національної Бібліотеки України імені В. І. Вернадського (стр.С. 84-96)
ЧернухінГрецькі літургічні рукописи в зібраннях Києва: кодикологічний та музично-палеографічний аспекти (стр.96–109)
Таранець, С.Бібліотека Київської Успенської Старообрядської громади (стр.110–116)
Конотоп, А.Канон "На розп’яття Господнє і на Плач Пресвятої Богородиці" у багатоголосному розспіві кінця XVII століття (стр.117–127)
Манагадзе, Х."Великий канон" Св. Андрія Критського у грузинських рукописах ХІІІ–ХІХ століть (стр.128–135)
Сухіашвілі, М."Гамшвенеба" (орнамент) та його особливості у давньогрузинських церковних піснеспівах (стр.136–147)
Оніані, К.Закономірності кадансових графічних формул у грузинській невменній системі (стр.148–156)
Чхеїдзе, Т.Система "Чрелі" у грузинському церковному співі (стр.157–170)
Густова, Л.Модифікація богослужбового чину Руської Церкви (XV– поч. XIX ст.): регіональні особливості (стр.171–182)
Зінченко, В.Ритмічна організація знаменного співу (на прикладі фіт) (стр.183–199)
Зосім О. Л.Видозміни в мелодіях західноєвропейських духовних пісень у східнослов’янському репертуарі XVII–XVIII століть (стр.200–212)
Медведик, Ю.Рукописний збірник духовних пісень: шлях від укладача до дослідника (соціальний статус переписувача, науково-пошукова місія колекціонера) (стр.213–226)
Сорочан, М.Нотні рукописи глинського монастиря кінця ХІХ– початку ХХ ст. (стр.227–239)
Клименко, І.,Зосім О. Л.Ювілей в українському музикознавстві (О. Ю. Шевчук) (стр.240–256)
Білаш О. І.
Гайдамаки : Опера у трьох діях, семи картинах з прологом за однойменною поемою Т. Г. Шевченка/ [авт. муз.] О. Білаш ; лібрето Василя Шевчука // Білаш О. І.. Шевченкіана Олександра Білаша/ [упоряд. М. П. Линник; авт. передм. І. Драч]. -Київ: Музична Україна. -2007. - C. 11–262 (Шифр -731574)
ББК Щ971(4УКР)я44
Предметные рубрики:
Шевченкіана (аналітич.); Шевченкіана. Твори за мотивами поезій Т. Г. Шевченка; опера

Вокал 786
Т38
Шевчук М.
Тече річка... : укр. народня пісня : для [двоголос.] хору/ [гармоніз.] М. Шевчук. -Х.: Книгоспілка, 1929.-6 c.. -(Вокальна бібліотека). - Перші слова: "Тече річка невеличка - скочу, перескочу...". -Н. д. 249.: Б.ц. 1000 экз.

Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж101138 / Журнал
Дитячий садок. Мистецтво : Всеукраїнський часопис для методистів, вихователів, музичних керівників, хореографів/ Національна академія педагогічних наук України; гол. ред. Т. Вороніна ; заступник гол. ред. А. Шевчук. -К.: ФО-П Ходаковський П. С., Б.г.
Зарегистрированы поступления:
2011,NN:3
Кос-Анатольський А. Й.
Я тебе кохаю = Полюбил тебя я/ А. Й. Кос-Анатольський // Романси українських радянських композиторів: 1917–1957 : [для голосу з фп.]/ [ред. колегія: Г. Майборода, М. Дремлюга, Ф. Надененко; муз. ред. Г. Гембера, В. Полевой; літ. ред.: Р. Чумак]. -К.: Держ. видав. образотворчого мистецтва і музичної літератури УРСР. -1957 (Шифр -353080)
ББК Щ943.1-42-043.3(4Укр)

Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2003 г., N 24 (кн. 1)
Интересные статьи:
Старовинна музика: сучасний погляд
Герасимова-ПерсидскаяНеомедиевизм в современной музыке как показатель смены культурной парадигмы (стр.6–13)
Чижик, І.Віртуальна форма гармонії в умовах монодії (стр.13–27)
Прилепа, О.Лейтмотивна функція поспівки й фіти в богородичних піснеспівах знаменного розспіву (стр.27–41)
Шевчук, О.Про взаємодію української стародрукованої та рукописної нотної книжності (за матеріалами рукописів із польського зібрання та львівських стародруків) (стр.41–57)
Зосім О. Л.Латинська літургічна традиція та українська духовна пісня (стр.57–68)
Ігнатенко, Є.Літературні композиції у вітчизняних та західноєвропейських духовних хорових творах XVII – XVIII столітть (стр.68–76)
Юдкін-Ріпун, І.Бортнянський як представник стилю перехідної епохи (стр.76–86)
ГусарчукДо проблеми індивідуального в українському хоровому мистецтві доби класицизму (стр.86–98)
Болгарський Д.Киево-печерский распев в контексте мистерии храмового действа (стр.98–108)
Верхняцкая, Н.Распев Киево-Печерской лавры: устная и письменная традиция и их взаимодействие в ХІХ – ХХ веках (стр.108–118)
Яковлева, О.Священность текста и традиция восточноевропейского хазанута (стр.118–122)
Цірікус, К.,Ребендяга, В.Аспекти зародження Індивідуального в художній культурі Середньовіччя (стр.122–137)
Бринь, Т.Французька книжкова мініатюра та готичний мотет (стр.137–145)
Шабалтіна, С.Деякі проблеми інтерпретації фрінцузької клавесинної музики (стр.145–150)
Берденникова, Е. М.Quodlibet И. С. Баха: загадки и парадоксы (стр.150–162)
Берденникова, Е.М.Живописно-композиционные аналогии к хоральным обработкам в кантатах И. С. Баха (стр.162–173)
Сікорська, І."Прусські" сонати Карла Філіпа Емануїла Баха у контексті процесу оновленя музичних жанрів передкласичної доби (стр.173–182)
Пясковський, І.Готичні традиції поліфонічного мислення Олів’є Мессіана (стр.182–188)
Буркард, Т.,Хук, О.Голоса, сочетающиеся со словами: музыковедческий и поэтологический трактат XIV века (I–Vnm Lat. Cl. XII.97 [4125]) – введение, редакция, перевод и комментарий (стр.188–208)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2006 г., N 41 (кн. 2)
Интересные статьи:
Старовинна музика: сучасний погляд
Герасимова-ПерсидскаяМесса Нотр Дам Гийома Машо – "Сумма музыки" средневековья и прорыв в новое искусство (стр.5–18)
Бринь, Т.Трактати "Ars nova": до спорідненості між музичною теорією та номіналізмом (стр.18–26)
Кравченко, Н.Воспитание навыков пения в ренессансном стиле (стр.26–33)
Апатский В. Н.Духовые инструменты в европейской музыкальной культуре эпохи Возрождения (стр.33–40)
Вовк, Р.Кларнет у перше сторіччя його існування (стр.40–49)
Шабалтина, С.Франсуа Куперен – Фридерик Шопен: к вопросу о стилевых параллелях (стр.49–55)
Шадріна-Личак, О.Італійський і французький типи клавесинів у зв’зку з національними клавесинними школами (стр.55–62)
Берденникова, Е. М.Небольшой экскурс в мир идей Иоганна Кунау (стр.62–72)
Ковалинас, Н.О красоте баховского ритма (стр.72–80)
Чижик, І.Мелодичний аспект поспівкового комплексу осмогласся у нотолінійному Октоїху (стр.80–87)
КорнійДо проблеми музично-текстологічного вивчення нотолінійних Ірмолоїв української традиції XVII–XVIII ст. (стр.87–94)
Ясіновський Ю.Сучасний погляд на київську нотацію (стр.94–107)
Шевчук, О.Літургічна вимова гімнографічних текстів в Україні: хомонія (за матеріалами кінця XVI – першої чверті XVIII ст.) (стр.107–128)
Прилепа, О.Символіка фітних циклів в знаменних богородичних піснеспівах Октоїха (стр.128–136)
Зінченко, В.Принципи фіксації фітних розспівів в українських нотолінійних Ірмологіонах кінця XVI – початку XVIII століть (стр.136–151)
Аріскіна, Н.Походження жанру світильна та ексапостиларія: історико-літургічний аспект (стр.151–165)
Скоробогатова-Нечипорук, О.О гласовой принадлежности предпасхальных и пасхальных песнопений (стр.165–177)
Стельмащук, Р.Про деякі аспекти виконання українських партесних концертів початку XVIII століття (стр.177–184)
Игнатенко, Е.Партесный концерт как феномен барочного искусства (стр.184–196)
Зосім О. Л.Українська духовна пісня західноєвропейського походження XVII – XIX ст. (до проблеми інтерпретації джерел) (стр.196–211)
Граб У.Львівська музикологія Адольфа Хибінського ті її медієвістичні зацікавлення (стр.211–222)
Ивко, А.Принципы векторости и безвекторности в событийной структуре музыкальной формы ХХ века (стр.222–233)
Гоменюк, С.Некоторые способы преодоления линейного времени в современной прозе (стр.233–239)
Пясковський, І.Неоготичні риси в музиці Леоніда Грабовського (стр.239–247)
Ракунова И. Н."Генорея" Аллы Загайкевич – образное воплощение (стр.247–258)
Морева, Е.Приключение Алисы: сон и реальность (стр.258–263)

FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_search.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_7.frm