FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\header_1.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\search_search.frmЖ60831 / Журнал
Українське музикознавство/ упоряд. М. Д. Копиця ; ред. О. В. Торба , Б. М. Янюк. - Київ: Музична Україна. -
2002 г., N 31
Интересные статьи:
Від редакційної колегії (стр.3)

Самойленко, О.Сучасне вітчизняне музикознавство у діалозі з культурологією (стр.5)
Медведик Ю.О.Національно-патріотичні та історичні мотиви в українській духовній творчості XVII – XVIII ст. (стр.17)
Горенко-Баранівська, Л.Військова музика козацько-гетьманської держави (на прикладі Гадяцького полку) (стр.31)
Гнатюк, Л.Концепція курсу історії української музики у підручниках Миколи Грінченка (стр.43)
Полянська, Г.Національні традиції музичного театру та їх спадковий розвиток (стр.56)
Немкович, О.Передумови формування науково-дослідної галузі українського музикознавства у другій половині XIX – на початку XX ст. (стр.67)
Драганчук, В.Мелодико-інтонаційні та ладові фактори: генеза модусів – констант сприйняття – у суспільній свідомості (стр.82)
Маркова, О.Теорія виконавства у сучасному музикознавстві (стр.93)
Олендарьов, В.До питання про театральність пісенної єстради (стр.103)
Булибенко, Г.Декілька коментарів про органи та органістів України (стр.117)

Александрова, Н.П.Антимонія "автор – традиція" у творчості сучасних вітчизняних композиторів (стр.129)
Пономаренко, О.Про речитативність у сольних каденціях фортепіанних концертів українських композиторів 1980 – 0990 років (стр.141)
Сташевський, А.Українська оригінальна література для баяна: концепція періодизації єволюційних єтапів (стр.147)
Іванченко, В. Г.Єпічне і драматичне у Третій симфонії Г. Ляшенка (стр.160)
Ржевська, М.Борис Яновський і Михайло Врубель: на перетині творчих шляхів (стр.170)

Мірошниченко, С.Поняття "відбір" та "самообмеження" в музикознавстві (стр.180)
Когут, Г.Мікроінтерваліка – чи "... знову ті ж самі до – ре – мі ..." (стр.193)
Самохвалов, В. Я.Імпресивно-декоративне як загальнородова категорія музики (питання термінології) (стр.206)
Рощенко, О.Типологія міфологем (стр.233)
Соломонова, О.Іронічні варіації на хвилюючу тему (До проблеми жанрової своєрідності музичної пародії) (стр.245)
Коробецька, С.Оркестр як фактор стильоутворення (стр.255)

Козіна, І.Сторінки історії португальської музичної культури (стр.267)
Жимолостнова, В.Специфіка концепції особи у жанрі англокельтської фольклорної балади (стр.281)
Редя, В.І. Стравінський та драматичний театр (до проблеми інтегративних процесів у мистецтві початку ХХ століття) (стр.293)
Сакало, О.Опера як текст своєї історичної доби (стр.305)
Ковалінас, М.Про діалектику творчого процесу Бетховена в сонатах ор. 2 (стр.317)
Брагіна, Н.Художня концепція творів А. Шенберга (стр.327)
-573096
К 12
Кабалевский Д. Б.
Соната : [B dur] : для виолончели и фортепиано : Op. 71 = Sonata: für Violoncello und Pianoforte/ Д. Б. Кабалевский ; [предисловие Л. Раабен]. -Москва: Государственное музыкальное издательство, 1963.-58 [4] c.. -Н. д. М.30716 Г.; обкл.: Б.ц. 1000 экз.

Есть автограф: Кабалевский Д. Б..
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж60831 / Журнал
Українське музикознавство/ упоряд. М. Д. Копиця ; ред. О. В. Торба , Б. М. Янюк. - Київ: Музична Україна. -
1988 г., N 23
Интересные статьи:

Лобанов, А.Музика і буржуазна ідеологічна пропаганда (стр.3)
ЛевицькийБуржуазний ірраціоналізм і філософія "нової музики" (стр.9)
Юдкін, І.Проблема взаємодії музичних культур в сучасному західному музикознавстві (стр.16)

Булка, Ю.Взаємозалежність ідейно-естетичної концепції та музичної форми в творчості С. Людкевича (на прикладі програмних творів) (стр.21)
Хіврич, Л.Поліфонія як засіб формування художнього образу в акапельних хорах Б. Лятошинського (стр.33)
Александрова, Н.П.До аналізу інтонаційної драматургії сонат для духових інструментів Ю. Іщенка (стр.40)
Дувірак, Д.Сонорні засоби музичної виразності в творчості українських радянських композиторів (стр.48)
Сумарокова, В.До питання про втілення комічного в українській інструментальній музиці (на прикладі аналізу Четвертої симфонії Б. Буєвського) (стр.55)

Павлій, Г.Інтраверсія та екстраверсія як типологічна пара розрізненості музичного мислення (стр.62)
Гливинський, В.Про вплив мелодики барокко на музичну мову І. Стравінського (стр.74)
Олендарьов, В.Про логіку інтонаційного процесу в джазі (стр.79)
Чижик, І.Фактори формотворення в західноєвропейській поліфонії середньовіччя (стр.87)
Золозова, Т.Принципи варіаційності в "Метаболах" А. Дютійє (стр.95)
Вокал 177
Д13
Давидов Ю. М.
Ninon : песенка : [голос с фп.]/ музыка Юр. Мих. Давыдова ; слова Павла Германа. -К.: Собственность автора, 1925.-4 c. :c-портр. -(Репертуар Даниила Оленина). - Перші слова: "Глаза ее глядят загадочно...". -Інша назва : Из песен повседневности. -Издательский каталог на с. 4. -Н. д. 79.: Б.ц. 1000 экз.
Перевод загл. на русск.яз.: Нинон
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(2)
Вокал 719
Х15
Хайт Ю.А.
Не надо встреч : романс : [голос с фп.]/ Юлий Хайт ; текст Павла Германа. -[перевид.]. -Москва;К.: Издание автора, 1926.-4 c. :a-цв. ил.. -(В репертуаре Даниила Оленина). - Перші слова: "Узор судьбы чертит неслышный след...". -Видавничий каталог на с. 4. - С. 43 А.: Б.ц. 1500 экз.
"С чувтвом глубокого уважения Анатолию Андреевичу Переселенцеву [посвящается]"
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-245142
А 95
Афоніна О. С.
Сольфеджіо : на основі сучасної, джазової та естрадної музики : навчальний посібник/ Афоніна О. С., Баранова В. О.; Міністерство освіти і науки України ; національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. -Вінниця: Нова книга, 2013.-с. 144, [4] :a-кол.іл.. -ISMN 979-0-707505-80-9; 30 см: Б.ц. 300 экз.

ББК Щ907.11
Предметные рубрики:
Навчальний посібник для студентів
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-892773
П 16
Панич Ф. В.
Земле моя рідна : збірка пісень/ Франческа Панич. -Київ: Талком, 2014.-211 с. :a-кол.іл.; 29 х 20,5 см.. -ISBN 978-617-7133-27-7; в обкл.: Б.ц. 100 экз.
Земле моя рідна, незрадлива, Мій єдиний, мій чарівний Рай. Ти моя підвалина незрима, Мій безцінний материнський край. Я з усіх усюд до тебе лину, Славлю тебе в сонячних піснях... Василь Бердник (епіграф на тит. аркуші). Видання для організації дозвілля. В авторській редакції.
Содерж.:Тобі Україно:; Любіть Україну; Моя кохана Україно ; Люблю Україну; Україні; Все Україною зветься; Люблю тебе, рідна моя Україно!; Пісня України; Україно моя; Мова - життя; Мова - основа Батьківщини; День Незалежності; Земля моя рідна; Хрещатик; Лягає утома на душу; Заповідаємо тобі; Земле тобі дарована; Люби свій край; Вклоняюся своєму народу; Я Українка; Батьку - отамане; Земле моя; Вже прилетіла весна; Козацька пісня; Пісні лелечі; Верби - матері; Зустріч зі столицею; Святкую Паску Україна; Яка пречиста благодать; Ранкова молитва; Соняхи цвітуть; Возрадуйся земле; Гей, збираймось, ветерани; Хіба ти українець; І нам Бог допоможе; Хрещатик; Вам ветерани :; Ветерани; Погибло двадцать миллионов; Горить зоря над обеліском; Фронтовики, седые ветераны; Солдатка; Священная память; Война сквозь серце; Перемога; Минута молчания; Вражий дот; 1943 год; Всем смертям назло; Никто не забыт; Танкіст; Вінки на могилах солдата; Не спиться ветеранам; Сны ветерана; Діти війни; Судьба детей войны; Весна без війни; Діти війни; Моє дитинство вбите на війні; Лелека; Партизанська пісня; Співа піхота; Пісня бійців в поході зігріва; Народе мій; Співала мама :; Матусине вікно; Ти надо мною мамо; Ой, не будіть, мамо; Матері; Співала мама; Стоїть передімною мати; Пречиста Мати; Молитва; Додому повертаюся; Уже пів життя прожила; Вийду у садочок; Спливає річка моїх літ; Дочекалась мати сина; Я люблю свою хату; Чекання; Вік промайне; Домівка кличе; Молитва; Ой, зеленая діброво; Теньківка; Ой, яблуне рідне; Присмак полину; Я чую пісню; Не минаймо вдовиної хати; Ода музиці :; Затремтіли струни; О, не дивуйсь; Тебе нема; З новим роком, людоньки; Запізнілі листи; Вас так ніхто не любить; Ну, не мовчи; Не буди мого серця; Літня злива; Привітним будь; Чорний ворон кряче; Гарна волошка; Не падай духом; Степ; Покохай мене; Бузковий рай; У нас благословить вона; Яблука; Які пісні співали ми; Бабине літо; Розминулися, розійшлися; Спогад піснею зліта; Рябина; Озвались перші солов'ї; Тобі одній; У лісі; Мені з тобою добре; Коли в душі весна; Спогад; Відчинімо двері; Твої слова; О, весна - краса; Ступаю тихо по траві; Пісні мої; В людини теж коріння є...; Сонце всім даруй; Ромашок бережок; Люблю весь світ; Прялочка; Під вербами; Два віночки; Над потоком гай; В мене серце до любові...; Чому з тобою ми не хвилі; Ти не прийшла; Твої очі; Проліски хлоп'ята; Не вір, коханий; Коляда; Здрастуй ясен; Любов; Ой, упали роси; В теплі літа; Випускниця; Усе для тебе я віддам; Елегія; Я дві пори в тобі люблю; Ніжна горобина; Щедрий вечір; Іде весна; Квітчастий луг; Ялинка; Я сама; Пісня ювіляра ; Муза (баллада)
ББК Щ943.4(4УКР)я44
Предметные рубрики:
Шевченкіана. Пісні на слова Т. Г. Шевченка; Лесіана. Вокальний ансамбль; Олесь, О. Твори на слова поета; Лесіана. Романси на слова Л. Українки
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-134134
А 95
Афоніна О. С.
Сольфеджіо : навчальний посібник/ О. С. Афоніна, В. О. Баранова; Міністерство освіти і науки України. -Вінниця: Нова книга, 2013.-223 с. :a-кол.іл.. -ISMN 979-0-707505-79-3; в обкл.: Б.ц. 300 экз.

ББК Щ907.11(4УКР)
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-555352
О-53
Оленін О. О.
Дуб на дуба похылывсь : Малороссійская песня для Сопрано, Контральто и Баритона съ сопровожденіемъ фортепіано : Ор. 14/ музыка А. Оленина. -Москва: Собственность издателя П. Юргенсона, коммиссионера Придворной Певческой Капеллы [...]; СПб.: у І. Юргенсона; Варшава;Киев: у Л. Идзиковского, 1909. - Назва сучасн. орфографією: Дуб на дуба похиливсь. - Літературний інципіт: "Дуб на дуба похиливсь, литів комарь той убивсь...". -Рекламний проспект видавництва "Собрание новейших романсов русских композиторов, ІІІ"за 1909 р. на с. 8. -Н. д. 36571: 50к. Збережено орфографію оригіналу
Предметные рубрики:
Тріо вокальне; Тріо вокальне (сопрано, контральто, баритон)
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-494976
В 68
Волощук В. М.
Красноград моя столиця : пісні ; 285-річчю Краснограда присвячується/ Володимир Волощук. -Кропивницький: Лисенко В. Ф., 2016.-133 с. :a-іл.. -ISMN 979-0-9007092-1-9; в обкл.: Б.ц. 300 экз.

ББК Щ943.4(4УКР)я44
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Лисенко М. В.
Про голоту : [варіант] Б : [голос з фп.] : Волынь, с. Мыропилля, Звягельс. пов. / [обр. М. В. Лисенка] ; одъ п. Косачъ. -Літературний інципіт: "Зійшло сонце під віконце, став дощик іти..." // Лисенко М. В.. Збирныкъ украûнськыхъ писéнь: [для співу з супр. фп.]/ Зибравъ й у ноти завивъ М. Лисенко. -Київ: Власнисть выдавця на вси краû [Книжные и музыкальные магазины Болеслава Корейво]. -1886. -N 4-й выпускъ. - C. 19 (Шифр -732244)
Предметные рубрики:
Сиромаська пісня

-157473
А 94
Афоніна О. С.
Коди культури і "подвійне кодування" в мистецтві : монографія/ Олена Афоніна; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ: НАКККіМ, 2017.-314 с.. -ISBN 978-966-452-259-2: Б.ц. 100 прим. экз.

Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
ВА814583
Афоніна О. С.
Коди культури і "подвійне кодування" в мистецтві : монографія/ Олена Афоніна ; Нац. акад. кер. кадрів культури і мистецтв. -Київ: НАКККіМ, 2017.-313 c.. -Бібліогр.: с. 287-312. -ISBN 978-966-452-259-2: 44.00 р. 100 экз.

УДК 930.85(100)
Имеются экземпляры в отделах: ФХ(2), ФМ(1)

FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_search.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_7.frm