FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\header_1.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\search_search.frmВА688855
Кияновська Л. О.
Галицька музична культура XIX - XX ст. : Навчальний посібник/ Л. О. Кияновська. -Чернівці: Книги – XXI, 2007 424 с.. -Б.ц.
ББК Щ313(4Укр)5/6
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2000 г., N 10 : Мирослав Скорик : Збірник наукових праць, присвячений 60-річчю від дня народження М. М. Скорика
Интересные статьи:
Від упорядника
Копиця, М. Д.Творчість М. Скорика в дзеркалі сучасності (стр.9–15)
Кияновська, Л. О.Принципи стильової гри у творчості М. Скорика (стр.15–23)
Творчість М. Скорика в контексті постмодернізму
Загайкевич, М.Мирослав Скорик: традиції і новаторство (стр.30–35)
Пясковський, І.М. Скорик та А. Шенберг (стр.35–40)
Приходько, Н.До питання неоромантичних тенденцій в творчості М. Скорика у віолончельному концерті (стр.40–42)
Берегова, О.Зміна світоглядних архетипів в останніх творах М. Скорика (стр.42–45)
Сікорська, І.Мирослав Скорик і оперета (стр.45–48)
Романко, В.Творчість М. Скорика і джаз (стр.48–53)
Пясковська, Т.Естрадна творчість М. Скорика 60-х років (стр.53–57)
Фільц, Б.Мирослав Скорик – нащадок старовинного галицького роду Савчинських (стр.57–69)
Басалаєва, Є.Камерно-інструментальна творчість М. Скорика. Проблема інтерпретації (стр.69–84)
Полянский, Ю.Концерт для виолончели с оркестром М. Скорика (стр.84–101)
Сумарокова, В.Концерт для віолончелі з оркестром М. Скорика як об’єкт інтерпретації (стр.101–108)
Мринська, І.Формування естетичних поглядів М. Скорика періоду 60-х – початку 70-х років (стр.108–112)
Рябая, Ю.Становлення теоретичних принципів М. Скорика (за матеріалами досліджень композитора) (стр.112–117)
Скорик, М. М.Львівська консерваторія 1955–1960 років. Спогади студентів (стр.117–129)
Боровик, І.Спогади (стр.129–130)
Котляревський І.Спогади. Перша зустріч (стр.130–131)
Баженов, А.Спогади (стр.131–133)
Зустріч М. Скорика зі студентами Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського 1 жовтня 1998 року (стр.133–147)
Yudkin, I.Facets Of The Creative Spiritual Flight (стр.147)
Ж60831 / Журнал
Українське музикознавство/ упоряд. М. Д. Копиця ; ред. О. В. Торба , Б. М. Янюк. - Київ: Музична Україна. -
1987 г., N 22
Интересные статьи:

Рощенко, О.Форми включення іностильового матеріалу до творчості радянських композиторів (стр.3)
Черкашина, Л.Проблеми активізації естетико-виховного впливу музичного мистецтва у системі засобів масової комунікації (стр.9)
Кияновська, Л. О.До питання про сприйняття програмного твору (стр.15)
Маркова, О.Поняття "інтонаційної ідеї" в світлі соціально-культурологічного підходу (на матеріалі музичного життя Франції другої половини ХІХ ст.) (стр.23)
Бенч, О. Г.Фольклоризм у хоровому виконавстві на Україні у 70–80-ті роки ХХ сторіччя (стр.31)
Луканюк, Б.Активне фольклорне середовище як фактор композиторського стилю ( на прикладі творчості М. Леонтовича) (стр.38)

Петренко, О.Велика Вітчизняна війна в оперній творчості радянських композиторів (до типології конфліктів) (стр.49)
Ігнатченко, Г.Про деякі типові моделі фактурного розвитку в сольних обробках українських народних пісень Б. Лятошинського (стр.57)
Карапетян, А.Спендіаров і Україна (стр.66)
Дума, Л.Деякі особливості драматургії симфоній Г. Канчелі (стр.73)
Мінкін, Л.Щодо діалогічної природи жанру концерту (на прикладі Першого та Третього фортепіанних концертів Р. Щедріна) (стр.77)
Муравйова, С.Роль просторових факторів у формуванні образної сфери музичного твору (на прикладі "Прутени" Б. Кутавічюса) (стр.84)
Макаренко, О.Деякі питання національного та інтернаціонального у радянському народно-оркестровому мистецтві (стр.93)
Юсов, С.Взаємодія фольклорного і професіонального у тематизмі скрипкових сонат А .Ешпая (стр.101)
-265113
У 45
Українські народні пісні з репертуару заслуженої артистки України Марії Процев’ят/ [упорядник і музичний редактор Марія Процев’ят]. -Львів: ЗУКЦ, 2011.-91 c. :a-іл.. -ISBN 978-966-1518-68-0; в обкл.: Б.ц. 300 экз.
На тит аркуші: "Присвячую світлій пам’яті моєї матері Євгенії"
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Ж70445 / Журнал
Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 1999 -
2010 г., N 85
Интересные статьи:
Самойленко, О.. Методологічні інтенції категорії "духовність" і методологічне самовизначеня сучасного музикознавства (стр.С. 7-22)
Ігнатова, Л.Феномен духовності у контексті музичного мистецтва як прояву внутрішньої сутності людини (стр.С. 22-36)
Ластовецька-Соланська, З.Роль традиції та національних цінностей у духовній культурі українців (стр.С. 36-51)
Осадча, С.Релігійно-храмова культура як чинник сучасної гуманітарної системи (стр.С. 51-63)
Марик, В.Явище концепту в національному художньому мисленні (стр.С. 63-81)
Лисенко, О.Формування системи давньоукраїнського професійного музичного виконавства (стр.С. 81-108)
Портянко, О.Жанр стихири у службі руському святому (стр.С. 108-120)
Путятицька, О.До проблеми ладоінтонаційних особливостей догматиків (болгарський та "український" наспіви в Ірмолоях ХVII ст.) (стр.С. 120-138)
Ігнатенко, Є.Рукописи партесних концертів у світлі теоретичних уявлень Миколи Дилецького (стр.С. 138-163)
Кутасевич, А.Степан Дегтярьов. Концерт "Ти моя кріпость, Господи". Питання авторства (стр.С. 163-190)
Тилик І.Світоглядні аспекти хорової творчості Артемія Веделя у проекції на релігійно-філософські ідеї Григорія Сковороди (стр.С. 190-210)
Шуміліна О.Про два музичні тлумачення тексту 68-го псалма (концерт Артемія Веделя №2 "Спаси мя, Боже" та його партесний прототип) (стр.С. 210-227)
Ананьева, Н.Музично-риторична лексика в хорових концертах Артемія Веделя: питання інтонування сокрального слова (стр.С. 227-243)
Кияновська Л. О.Духовна творчість у львівському музичному середовищі на зламі тисячоліть: естетико-психологічний аспект (стр.С. 243-255)
Поставна А.Креативність традицій українського духовного хорового концерту XVIII століття у творчості композиторів Дніпропетровщини на межі XX - XXI століть (стр.С. 255-268)
Рікман, К.Особливості музично-подієвих процесів у концерті №3 для фортепіано з оркестром "Ave Maria" Алемдара Караманова (стр.С. 268-281)
Ільїна, А.Постлюдійність у творчості Валентина Сильвестрова як дзеркало духовного надбаня культурної традиції (стр.С. 281-299)
Галузевська, О.Духовний простір Сходу у творчості Івана Карабиця (стр.С. 299-313)
Янюк, Б."Голосіння" Івана Карабиця у контексті актуалізації ідеї покаяння в музичному мистецтві кінця ХХ століття (стр.С. 313-332)
Скорик, А.Відродження духовної музики на львівському телебаченні (на прикладі телефільму "Симфонія-кантата Віктора Камінського на вірші Ігоря Калинця "Україна. Хресна дорога""") (стр.С. 332-343)
Єфіменко, А.Літургічний жанр як інтеракція: контекст сучасної композиторської творчості (стр.С. 343-357)
Торба, О.Сучасна українська хорова музика: стиль і стильність. "Псалом 50 (51)" Вікторії Польової (стр.С. 357-378)
Денисенко, М.Духовність і символіка деяких старовинних жанрів на зламі століть (стр.С. 378-391)
Грибиненко, Ю.Духовно-культурні передумови полістилістики (стр.С. 391-404)
Ж [ΚΑΛΟΦΩΝΙΑ] / Журнал
Καλοφωνία/ Інститут Літургійних Наук Львівської Богословської Академії та Кафедри славістики Баварського Університету ім. Юліуса Максиміліана у Вюрцбурзі. - Львів: Львівська Богословська Академія. - 2002 -
2002 г., N 1
Интересные статьи:
До 70-ліття Олександри Цалай-Якименко
Цалай-Якименко О.Про себе, мою родину та вчителів
Ісаєвич Я.Братства й українська музична культура XVI–XVIII століть (стр.8–19)
Герасимова-Персидська, Н. О.Львівській Ірмологіон 1700 року як явище музичної культури (стр.19–25)
Ясіновський Ю.Львівські нотні першодруки (стр.25–37)
Ганнік, К.Слов’яно-руський церковний спів і його візантійські джерела (стр.37–46)
Цалай-Якименко О.Стилістичні наверствування в українському Ірмолої (стр.46–59)
Петренко, О.Літургія в українській церковній монодії (стр.59–80)
Александрович, В.Мистецьке оздоблення львівських першодрукованих Ірмологіонів (стр.80–104)
Серегина, Н.Киев и Саровский монастирь (стр.104–112)
Дещиця, М.Найдавніша пам’ятка партесних творів (стр.112–123)
Костюковец, Л.Тонизация силлабических стихов и кристаллизация стопности в кантах и псальмах (стр.123–133)
Медведик, Ю.Гимнографічні джерела української духовної пісні (стр.133–140)
Кияновська, Л.Церковний спів галицької композиторської школи (стр.140–150)
Сакральна творчість український композиторів ХХ століття в контексті національних музично-семіотичних процесів
Червінський, І.Візантійський хор Мирослава Антоновича та його дискографія (стр.161–175)
Червінський, І.Сучасний стан українського церковного співу
Людкевич, С. П.Справа нашого церковного співу (стр.175–199)
Людкевич, С. П.Протоколи і декрети церковних соборів про богослужбовий спів (стр.199–207)
-624081
Кияновська Л. О.
Мирослав Скорик: творчий портрет композитора в дзеркалі епохи/ Л. О. Кияновська -Б.м., Б.г.. -Б.ц.
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-113831
С 60
Солоспіви галицьких композиторів : навчальний посібник : [голос з фп.], Вип. 2/ Рівненський державний гуманітарний університет, Кременецький облосний гуманітарно-педегогічний інститут імені Тараса Шевченка, Наукове товариство імені Т. Шевченка; [укл.] К. Маслій, Н. Овсіюк ; реценз. Л. Кияновська, Н. Супрун-Яремко, Я. Сверлюк. -Рівне: ПП ДМ, 2014.-168 c. :a-кол.іл.. -(Антологія камерно-вокальної музики Галичини). -(Українознавча наукова бібліотека НТШ; Ч. 42). -ISBN 978-617-515-136-5; в обкл.: Б.ц. 300 экз.

Содерж.:Переднє слово/ Супрун-Яремко Н. О.. Веснівка/ Матюк В. Г.. Родимий краю/ Матюк В. Г.. О, не забудь/ Нижанківський, О. Й.. І молилася я/ Нижанківський О. Й.. Ах, скільки струн в душі дзвенить.../ Лопатинський Я. Й.. Горить моє серце/ Лопатинський Я. Й.. Із сліз моїх.../ Січинський, Д. В.. У мене був коханий, рідний край/ Січинський, Д. В.. Чудовий край/ Ярославенко Я. Д.. Дика рожа/ Ярославенко Я. Д.. Розцвівся боз в моїм саду/ Ярославенко Я. Д.. Черемоше, брате мій/ Людкевич С. П.. Спи, дитинко моя/ Людкевич С. П.. Тайна/ Людкевич С. П.. В лісі/ Барвинський В. О.. Вечером в хаті/ Барвінський В. О.. Я марила всю ніченьку/ Колесса М. Ф.. Тебе я вимріяв одну/ Колесса М. Ф.. Ой ти, дівчино, з горіха зерня/ Кос-Анатольський А. Й.. Ой жалю мій, жалю/ Кос-Анатольський А. Й.. Берізка/ Флис В.. Тільки тебе/ Флис В.. Я не тебе люблю/ Фільц, Б. М.. Сирітка/ Фільц, Б. М.. Зацвіла в долині/ Скорик М. М.. Якби мені черевики/ Скорик М. М.. Ой шумить ліщина/ Нижанківський, О. Й.. Ой в полю садок/ Нижанківський, О. Й.. Ой летіла зозуленька/ Січинський, Д. В.. Ой під гаєм зелененьким/ Січинський, Д. В.. Ой там на горі/ Ярославенко Я. Д.. Ой у полі керниченька/ Ярославенко Я. Д.. Ой ти, мій миленький/ Людкевич С. П.. Залїтай, залїтай/ Людкевич С. П.. Ой, ходить сон коло вікон/ Барвінський В. О.. По садочку ходжу/ Барвінський В. О.. Ой гиля, білі гуси/ Солтис А.. Чи то мі ся видит/ Колесса М. Ф.. Зозуленька кукат/ Колесса М. Ф.. Вівці мої, вівці/ Сімович, Р. А.. Гаданочка/ Задор Д.. Не сама, не сама/ Задор Д.. На бережку ніжки мила/ Кос-Анатольський А. Й.. Ой прийшов я до двора/ Кос-Анатольський А. Й.. Ой п’ю ж бо я горілоньку/ Кос-Анатольський А. Й.. Чотири воли пасу я/ Кос-Анатольський А. Й.. За крутими берегами/ Флис В.. Ой на горі дуб розвивався/ Фільц, Б. М.. Через сад-виноград/ Скорик, М. М.. Репертуар та його роль у вихованні співака-виконавця
ББК Щ94(4Укр)я43 Щ93(4Укр) Щ943(4Укр)я43 Щ943.0-42-043.3(4Укр)я43 Щ943.0-42-092(4Укр)я43
Предметные рубрики:
Лесіана. Романси на слова Л. Українки; Олесь, О. Твори на слова поета
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-338862
Книга протоколов музичного товариства имені Миколи Лисенка/ Міністерство культури України, Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка; укл., перед. Я. Горак, реценз. Л. О. Кияновська, реценз. О. В. Козаренко, реценз. Ю. П. Ясіновський. -Тернопіль: Астон, 2014.-424 с. :a-фото. -ISBN 9780966-308-576-0: Б.ц.
Есть автограф: Горак Я..
ББК Щ313(4Укр)
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
-251904
Laudatio : ювілейна збірка наукових статей на пошану професора Юрія Ясіновського/ Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка, Львівське наукове товариство імені Т. Г. Шевченка; укл.: У. Граб, О. Козаренко, Н. Сиротинська -Б.м.: Видавець Тетюк Т. В., 2014.-280 c.. -ISBN 978-966-97368-2-6: Б.ц.
Есть автограф: Ясіновський Ю. П. /дарувальник/.
Содерж.:У просторі медієвістики/ Копиця М. Д.. Певческая книга Стихирарь XIV века в контексте истории/ Серегина, Н.. Сопоставительная характеристика образов святых Евфросинии Полоцкой и Евфросинии Суздальской: житийно–певческие паралели/ Каплун, Т.. Пам’ятки багатоголосої партесної музики з Перемиської єпархії (кінець XVII – початок XVIII століть)/ Пилипович, В.. Нове дослідження німецького славіста Ахіма Ребуса про тексти українських духовних пісень XVII–XVIII століть/ Медведик Ю. О.. Поліфонія Артема Веделя (за матеріалами концертів з рукописного Автографа)/ Шуміліна О.. Сакральна складова композиторського та музикознавчого доробку Бориса Кудрика/ Толошняк, Н.. Юрій Ясіновський – один з фундаторів української кампанології/ Кіндратюк Б.. Богослужбове хорове виконавство української діаспори/ Карась, Г.. Старовинна музика в сучасному світі: у пошуку ідентичності/ Кияновська, Л.,Мельник, Л.. До проблеми концептуального вияву української музичної медієвістики (ретроспективний погляд)/ Гнатишин, О.. Авторитет і його роль у процесі утворення канону/ Єфіменко, А. Г.. Категорія прекрасного у гимнографії та сакральній монодії/ Сиротинська, Н.. Сучасна музична мова або мова сучасної музики: дві теоретичні парадигми одного художнього явища/ Самойленко О.. Музика як рушійна сила конструювання національної ідентичності/ Новакович М. О.. О национальном стиле в музыке/ Маркова. Обрії сучасної філософії музики (в писаннях Блаженного Отця Іоана)/ Козаренко, О. В.. "Світ людей науки": інтелектуальний діалог (на матеріалі епістолярію Мирослава Антоновича)/ Граб У.. Рукописи Володимира Садовського в архіві Йосифа Кишакевича/ Горак, Я.. До питання про етос музичного інструменталізму/ Черноіваненко, А. Д.. Фортеп’янне мистецтво в Україні на початку ХХ сторіччя/ Кашкадамова Н. Б.. Аудіотворчість бандуристів українського зарубіжжя/ Дутчак В. Г.. Опера классического бельканто. Парадоксы осмысления/ Драч І.. Франц Шуберт і музичний бідермаєр/ Жмуркевич, З.. Личность и ораториальное наследие Ф. Мендельсона в контексте духовной и жанрово-стилевой специфики немецкой культуры первой половины ХІХ века/ Муравская, О.. Capre Diem/ Содомора, А..
Имеются экземпляры в отделах: ВФМФ(1)
Кияновська Л. О.
Духовна творчість у львівському музичному середовищі на зламі тисячоліть: естеико-психологічний аспект/ Л. О. Кияновська // Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського. Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. -Київ, 2010. -Вип. 85(Духовна культура України: традиції та сучасність) (Шифр Ж70445/2010/85)

Кияновська Л. О.
Принципи стильової гри у творчості М. Скорика/ Л. О. Кияновська // Національна музична академія України ім. П.І. Чайковського. Науковий вісник / Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. -Київ, 2000. -Вип. 10. - C. 15–23 (Шифр Ж70445/2000/10)

Кияновська
Старовинна музика в сучасному світі: у пошуку ідентичності/ Л. Кияновська, Л. Мельник // Laudatio: ювілейна збірка наукових статей на пошану професора Юрія Ясіновського/ Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка, Львівське наукове товариство імені Т. Г. Шевченка: Видавець Тетюк Т. В.. -ISBN 978-966-97368-2-6. -2014. - C. 104–115 (Шифр -251904)

Кияновська
Церковний спів галицької композиторської школи/ Л. Кияновська // Καλοφωνία: Науковий збірник з історії церковної монодії та гимнографії/ Інститут Літургійних Наук Львівської Богословської Академії та Кафедри славістики Баварського Університету ім. Юліуса Максиміліана у Вюрцбурзі. -Львів: Львівська Богословська Академія. -2002. -Число 1. - C. 140–150 (Шифр Ж [ΚΑΛΟΦΩΝΙΑ]/2002/1)


FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_search.frm
FILE NOT EXISTS E:\Irbis64\DATAI\frames_all\Ibis\Default\footer_7.frm