Конференції

Бази даних

Бібліотекарям - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: ((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*(<.>K=LAID<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

1.
Пурник А. А. 
Виртуальное справочно-информационное обслуживание: перспективы корпоративного взаимодействия / А. А. Пурник // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 10-я юбил. междунар. конф. "Крым 2003". - 2003. - 2. - С. 630-631. - рус.

Проаналізовано більш ніж дворічний досвід роботи в Інтернеті бібліотечної довідково-інформаційної служби "Віртуальна довідка", яка працює на некомерційній основі. Популярність служби, що вийшла далеко за межі Росії (35 % відвідувачів з ближнього та далекого зарубіжжя), активна відвідуваність (до 600 первинних запитів за день), її профільність для бібліотеки спричинило виникнення у Рунеті аналогічних служб (зокрема, у РНБ, Свердловській ОУНБ, Томській ЦМБ та ін.). Висвітлено перспективи перетворення Віртуальної довідки на корпоративну довідково-інформаційну службу публічних бібліотек, де на паритетних основах можуть брати участь обласні, міські та районні бібліотеки, що збільшує кількість осіб, які отримали відповіді на свої запитання, розширює коло користувачів власного сайту, створює своєрідну енциклопедію "запитань і відповідей". Розроблено технологію та організаційні принципи такої "віртуальної співдружності" бібліотек.

Проанализирован более чем двухлетний опыт работы в Интернете библиотечной справочно-информационной службы "Виртуальная справка", работающей на некоммерческой основе. Популярность "Виртуальной справки", вышедшая далеко за пределы России (35 % посетителей из ближнего и дальнего зарубежья), активная посещаемость (до 600 первичных заходов в день), ее профильность для библиотеки повлияли на возникновение в Рунете аналогичных служб (в частности, в РНБ, Свердловской ОУНБ, Томской ЦГБ и др.). Освещены перспективы преобразования "Виртуальной справки" в корпоративную справочно-информационную службу публичных библиотек, где на паритетных основах могут участвовать областные, городские и районные библиотеки, увеличивая число лиц, получивших ответы на свои вопросы, расширяя круг пользователей собственного сайта, создавая своего рода энциклопедию "вопросов и ответов". Разработаны технологическая основа и организационные принципы такого "виртуального содружества" библиотек.

The paper discuses the two-year experience of web-based non-commercial "Virtual Reference Service". Its popularity (up to 600 primary has outstepped Russian frontiers (35% of visiting users are from the near and far abroad), and has laid the basis forbuilding analogous services in the Runet (including those of the National Library of Russia, Sverdlovsk Regional Universal Scientific Library, Tomsk Central Municipal Library, etc.). The perspective of transforming the Virtual Reference Service into Corporate Reference and Information Service of Public Library engaging, on parity basis, regional, municipal and district libraries, is discussed and the benefits for users are proved. The answers to the questions that the users ask will form a kind of encyclopaedia of "questions and answers". At present, technological basis and organizational principles of libraries "virtual commonwealth" are worked out. In September, the first training seminar for project member librarians (supported by the RF Ministry ofCulture) will be held.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч738с51 + Ч758.2с51 + З970.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347002/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

2.
Суслова И. М. 
Теоретико-методологические основы формирования различных типов менеджмента в современном библиотековедении / И. М. Суслова // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 2. - С. 758-762. - рус.

Для успішного функціонування бібліотеки складність і різноманіття систем управління повинні відповідати динамічності керованої ситуації. Активний процес оформлення наукового статусу бібліотечного менеджменту, що відбувається в останнє десятиліття, став основою становлення в сучасному бібліотекознавстві нових типів менеджменту (маркетингу, стратегічного, інноваційного і кадрового менеджменту, управління проектами), спрямованих на адаптацію бібліотеки до умов високого динамізму та мінливості зовнішнього середовища.

Для успешного функционирования библиотеки сложность и разнообразие систем управления должны соответствовать динамичности управляемой ситуации. Активный процесс оформления научного статуса библиотечного менеджмента, проходящий в последнее десятилетие, стал основой становления в современном библиотековедении новых типов менеджмента (маркетинга, стратегического, инновационного, кадрового менеджмента, управления проектами), направленных на адаптацию библиотеки к условиям высокого динамизма и изменчивости внешней среды.

To provide for the libraries successful operation, the complexity and diversity of management systems have to conform to the dynamics of the situation being managed. The active process of framing library management scientific status in the recent decade has laid the basis for formulating the new types of management in library science (e. g., marketing, strategic, innovation, personnel management, project management, etc.) oriented towards adaptation to high dynamism and environment changeability.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4Рос)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347001/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 
Інститут інформаціних технологій
Бібліотекознавчі e-ресурси
Україна
Інші країни

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського