Конференції

Бази даних

Бібліотекарям - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: ((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*(<.>K=LANDMINES<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

1.
Науйокайтис Д. 
Жить в обществе и изменять его: библиотека онлайновых проектов учащихся iEARN / Д. Науйокайтис // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 10-я юбил. междунар. конф. "Крым 2003". - 2003. - 2. - С. 848. - рус.

Зазначено, що міжнародна мережа освіти і освітніх ресурсів iEARN створює для своїх членів - шкіл і бібліотек - можливість взяти участь у будь-якому з численних онлайнових освітніх проектів у 140 країнах світу. Розглянуто структуру мережі iEARN відповідно до концепції бібліотеки онлайнових проектів учнів. Участь у проектах iEARN сприяє розвитку соціальної активності, міжнародного співробітництва і забезпечує залучення учнів до суспільного життя. Два типових проекти для мережі iEARN проаналізовано як глобальні освітні ресурси.

Указано, что международная сеть образования и образовательных ресурсов iEARN создает для своих участников - школ и библиотек - возможность принять участие в любом из множества онлайновых образовательных проектов в 140 странах мира. Рассмотрена структура сети iEARN с точки зрения концепции библиотеки онлайновых проектов учащихся. Участие в проектах iEARN способствует развитию социальной активности, международного сотрудничества и обеспечивает участие учащихся в жизни общества. Два типовых проекта для сети iEARN проанализированы как глобальные образовательные ресурсы.

The International Education and Resource Network (iEARN) offers member schools and libraries the opportunity to participate in a large number of online learning projects, in 140 different countries around the world. The structure of iEARN is analysed using the concept of an online student projects library. iEARN projects which emphasize social action, international co-operation and involvement of students in civil society are highlighted, and two of the author's own model iEARN projects, Students Against Landmines and I Have A Dream, are examined as global educational resources.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.4(0)84 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347002/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 
Інститут інформаціних технологій
Бібліотекознавчі e-ресурси
Україна
Інші країни

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського