Конференції

Бази даних

Бібліотекарям - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: ((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*(<.>TJ=ПЕД. ПРОЦЕС: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

1.
Ліпінська А. В. 
Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці майбутніх документознавців / А. В. Ліпінська, О. В. Струтинська // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 3. - С. 151-162. - Бібліогр.: с. 161-162 - укp.

Розглянуто особливості напрямів використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процесі підготовки майбутніх документознавців та фахівців з інформаційної діяльності. Охарактеризовано спеціальні функції текстових процесорів і розглянуто можливості використання презентаційних засобів і мережевих технологій, які активно застосовуються як у процесі навчання, так і у професійній діяльності майбутніх фахівців зазначеної галузі. Рекомендовано правила успішного здійснення майбутньої професійної діяльності студентів, що передбачають оволодіння навичками використання спеціалізованих програмних засобів, інформаційних систем і технологій у документознавстві та інформаційній діяльності. Встановлено, що їх застосування даватиме змогу ефективно опрацьовувати документно-інформаційні потоки і масиви, аналізувати інформаційні потреби, здійснювати інформаційно-пошукову та інформаційно-аналітичну діяльність. Доведено, що реалізована методика вдало сприяє підготовці майбутніх документознавців у галузі ІКТ за напрямами.

Рассмотрены возможности использования информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в процессе обучения будущих документоведов. Охарактеризованы специальные функции текстовых процессоров и рассмотрены возможности использования презентационных средств и сетевых технологий в процессе обучения и в будущей профессиональной деятельности. Рекомендовано правила успешного осуществления будущей профессиональной деятельности студентов, предусматривающие овладение навыками использования специализированными программными средствами, информационными системами и технологиями в документоведения и информационной деятельности. Установлено, что их применение будет давати специалистам возможность эффективно обрабатывать документно-информационные потоки и массивы, анализировать информационные потребности, осуществлять информационно-поисковую и информационно-аналитическую деятельность. Доказано, что реализованая методика удачно способствует подготовке будущих документоведов в области ИКТ по направлениям.

The article deals with the possibility of the use of information and communication technologies (ICT) in teaching of future information managers. Special functions of the text processors and the possibility of the use of presentations and network technologies in the teaching process and in future professional activity are сonsidered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч24 р30-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

2.
Майер Н. В. 
Навчання майбутніх документознавців іншомовного ділового писемного спілкування в процесі самостійної роботи / Н. В. Майер // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 3. - С. 173-183. - Бібліогр.: с. 182-183 - укp.

Розглянуто теоретичні засади організації викладачем навчання майбутніх документознавців іншомовного ділового писемного спілкування в процесі самостійної позааудиторної роботи. Запропоновано викладачeві у процесі організації навчання майбутніх документознавців іншомовного ділового писемного спілкування у процесі самостійної роботи враховувати особливості франкомовного ділового писемного спілкування майбутніх документознавців та психолого-педагогічні передумови організації такого навчання, використовувати комп’ютерний засіб навчання на зразок запропонованого електронного кейсу.

Рассмотрены теоретические положения организации преподавателем обучения будущих документоведов иноязычному деловому письменному общению в процессе самостоятельной внеаудиторной работы. Предложено преподавателю при организации обучения будущих документоведов иноязычного делового письменного общения в процессе самостоятельной работы учитывать особенности франкоязычного делового письменного общения будущих документоведов и психолого-педагогические предпосылки организации такого обучения, использовать компьютерные средства обучения на примере предложенного автором электронного кейса.

The theoretical principles of foreign business writing communication teaching organization future record managers in the process of independent extra-curricular work are considered in this article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.3 + Ч24 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 
Інститут інформаціних технологій
Бібліотекознавчі e-ресурси
Україна
Інші країни

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського