![](/irbis_lib/images/db_navy.gif) Бібліотекарям - Електронний каталог НБУВ ![](/irbis_lib/images/db_navy.gif) Каталог залу бібліотекознавчої літератури ![](/irbis_lib/images/db_navy.gif) Література з книгознавства ![](/irbis_lib/images/db_navy.gif) Дослідження рукописних та архівних фондів ![](/irbis_lib/images/db_navy.gif) Публікації співробітників НБУВ (2003 - 2018) ![](/irbis_lib/images/db_navy.gif) Бібліотекарям - Наукова електронна бібліотека ![](/irbis_lib/images/db_navy.gif) Бібліотекарям - Реферативна інформація ![](/irbis_lib/images/db_navy.gif) Бібліотекарям - Автореферати дисертацій ![](/irbis_lib/images/db_navy.gif) Бібліотекарям - Інформаційні ресурси Інтернет ![](/irbis_lib/images/db_navy.gif) Бібліотекарям - Віртуальна бібліографічна довідка
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: ((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*(<.>K=МАРКЕТИНГОВІ$<.>+<.>K=КОМУНІКАЦІЇ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Запитує: Юля (11.10.2016) Тема запиту: Маркетингові комунікації бібліотек |
Ключові слова: маркетинг бібліотек -- маркетингові комунікації Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання).
Видання є в НБУВ:
ВА713815 Огляд науково-дослідної роботи наукових бібліотек та вищих навчальних закладів культури України у галузі бібліотекознавства, бібліографознавства і основ книгознавства за 2001 - 2005 р. / ред.: З. Савіна; уклад.: Т. Богуш; Держ. закл. "Нац. парлам. б-ка України". - Київ, 2009. - 231 c. (Розглянуто особливості функціонування бібліотек за умов ринку, досліджено процеси становлення та розвитку маркетингового підходу у сучасному бібліотекознавстві, висвітлено питання розвитку бібліотечної соціології. Розкрито роль бібліотек як посередників між громадою та владою, проаналізовано основні напрями їх взаємодії з владними структурами, наведено матеріали про діяльність сільських книгозбірень. Узагальнено результати прикладних соціологічних досліджень щодо вивчення читача та формування читацької аудиторії бібліотеки. Вивчено проблеми книговидання та комплектування фондів бібліотек, використання рідкісних і цінних документів, періодичних видань. Наведено результати моніторингу надходження безплатного обов'язкового примірника місцевих видань до фондів ОУНБ, проведеного Донецькою, Дніпропетровською, Тернопільською, Закарпатською ОУНБ та Державною історичною бібліотекою України. Висвітлено перспективи впровадження нових інформаційних технологій у діяльність бібліотечних закладів. Розкрито вплив інформаційних технологій, ринкової економіки й електронних комунікацій на зміну моделі вищої бібліотечної освіти за умов інформатизації суспільства. Досліджено історію формування мереж спеціальних книгозбірень та окремих бібліотек як самостійних громадських, публічних, наукових установ.),
ВА628771 Башун О. В. Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек / О. В. Башун ; Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка, Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н.К.Крупської. - Донецьк : УКЦентр, 1999. - 204 с. ,
ВА601199 Башун О. В. Маркетинг і фандрейзинг в бібліотеках : бібліогр. покажчик: Для дослідників проблеми маркетингу і фандрейзингу в бібліотеках, в також бібліотекарям-практикам і для використання в навчальному процесі вузів / О. В. Башун ; Донецьке відділення Наукового Товариства ім. Шевченка, Донецька обласна універсальна бібліотека ім. Н.К. Крупської. - Донецьк : [б.в.], 2000. - 60 с.,
ВА646199 Міщенко Г. Г. Маркетинг і бібліотека / Г. Г. Міщенко ; Національна парламентська бібліотека України. Інформаційний центр з питань культури та мистецтва. - Київ : НПБ України, 2004. - 94 с. ,
Ж70113 Самохіна Ж. Маркетингові комунікації у бібліотечно-інформаційній діяльності / Ж. Самохіна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2015. - Вип. 42. - С. 103-114. (Висвітлено інструменти здійснення маркетингових комунікацій у бібліотеках, описано прийоми і методи вивчення читацького попиту. Розглянуто аспекти складання блог-маркетингової програми, особливості онлайн-маркетингу. Охарактеризовано нові форми рекламного впливу на читачів, рекламні прийоми в Інтернеті як засіб маркетингової діяльності. Підкреслено, що в рамках маркетингових комунікацій бібліотеки повинні приділяти велику увагу розробленню та веденню веб-сайтів.),
Ж15184 Барабаш С. Паблік рилейшнз як інструмент маркетингової комунікації бібліотеки / С. Барабаш // Вісн. Кн. палати. - 2010. - № 6. - С. 30-32. (Обгрунтовано доцільність здійснення і підтримки постійних комунікацій на всіх рівнях науково-освітньої діяльності бібліотеки як пріоритетний напрям за умов розбудови інформаційного суспільства. Проаналізовано проблему комунікативного інструмента паблік рилейшнз у публікаціях провідних фахівців.)
Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек / Мая. Войцеховська // Бібл. вісник. - 2012. - № 1. - С. 21-27. ,
Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наук. пр. Кам’янець-Под. нац. ун-ту імені Івана Огієнка. Сер. Бібліотекознавство. Книгознавство. - Кам’янець-Подільськ, 2010. - Вип. 2. - С. 361-368. ,
Терещенко І. Маркетинговий підхід як засіб покращання якості обслуговування користувачів сучасної бібліотеки / І. Терещенко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2012. - Вип. 33. - С. 122-130.,
Ісаєнко О. Маркетингова складова ефективного управління науковою бібліотекою / О. Ісаєнко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2013. - Вип. 38. - С. 384-399.,
Ростовцев С. Особливості застосування комплексу інтернет-маркетингу в організації обслуговування користувачів бібліотек / С. С. Ростовцев // Держава та регіони. Сер. Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 130-134. ,
Ростовцев С. Роль маркетингу взаємовідносин в онлайн-діяльності бібліотек [Електронний ресурс] / С. Ростовцев // Вісн. Книжк. палати. - 2015. - № 11. - С. 29-30. ,
Наукова періодика України,
Наукова електронна бібліотека,
Зал каталогів
|
| 2. |
Запитує: Анастасія (16.12.2019) Тема запиту: Доброго дня! Зараз я шукаю всеможливу літературу й матеріали по темі "Бібліотека у політичній сфері". Мене цікавить чи є у вас матеріали, які висвітлюють таке: бібліотеки у політичній комунікації, у політичній сфері, яку участь беруть бібліотеки у законотворчому, законодавчому процесах (можливо) і тому подібне. Заздалегідь дякую за допомогу. |
Ключові слова: бібліотека у політичній комунікації Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ.
Видання є в НБУВ:
ВА754238 Гранчак Т. Бібліотека і політична комунікація / Т. Гранчак; ред.: Л. А. Дубровіна ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В.І. Вернадського. – Київ, 2012. - 480 c.,
ВА753718 Кобєлєв О. М. Інформаційна аналітика в структурі бібліотечної діяльності в Україні / О. М. Кобєлєв; Харк. держ. акад. культури. - Харків : ХДАК, 2012. - 245 c.,
ВА694978 Шемаєва Г. В. Електронні ресурси бібліотек України в системі наукових комунікацій / Г. В. Шемаєва; Харк. держ. акад. культури. - Харків, 2008. - 289 c.,
ВА731033 Горовий В. М. Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс / В. М. Горовий; НАН України, Нац. б-ка України ім. В.І.Вернадського. - Київ, 2010. - 356 c.,
Ж20611 Гранчак Т. Ю. Бібліотека в політичній комунікації / Т. Ю. Гранчак // Вісн. НАН України. - 2012. - № 10. - С. 67-72.
Давидова І. Соціально-комунікаційна теорія бібліотечної діяльності: становлення та шляхи розвитку / І. Давидова // Біб. вісник. - 2014. - № 6. - С. 8-12.,
Гранчак Т. Ю. Національні бібліотеки як комунікаційні інституції політики національної пам’яті в умовах поширення електронних технологій / Т. Ю. Гранчак // Нац. та істор. пам’ять: зб. наук. праць. - Київ, 2013. - Вип. 8. - С. 124-132.,
Реферативна база даних ,
Наукова періодика України
|
|
|
Бібліотекознавчі e-ресурси
|
Україна |
|
|
|
|