Бібліотекарям - Електронний каталог НБУВ Каталог залу бібліотекознавчої літератури Література з книгознавства Дослідження рукописних та архівних фондів Публікації співробітників НБУВ (2003 - 2018) Бібліотекарям - Наукова електронна бібліотека Бібліотекарям - Реферативна інформація Бібліотекарям - Автореферати дисертацій Бібліотекарям - Інформаційні ресурси Інтернет Бібліотекарям - Віртуальна бібліографічна довідка
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: ((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*(<.>K=ПАБЛІК$<.>+<.>K=РІЛЕЙШНЗ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Запитує: Катерина (14.07.2014) Тема запиту: Добрий вечір! Допоможіть, будь ласка, знайти літературу для написання курсової роботи. Тема:"Паблік рілейшнз як система популяризації бібліотеки та її послуг". |
Ключові слова: паблік рілейшнз -- популяризація бібліотек Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Радимо також звернутися за додатковою інформацією до читального залу бібліотекознавчої літератури НБУВ, карткового систематичного каталогу та самостійно здійснити пошук у базі "Бібліотекознавча література"( див. посилання).
Видання є в НБУВ:
ВА643433 Реклама бібліотеки, комфорт і стиль: матеріали конф. учасників навчання Центру з проблеми "Комфортність обслуговування як показник рівня роботи бібліотек" / Держ. акад. керівних кадрів культури і мистецтв, Українська бібл. асоц. Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти; упоряд. Я. О. Хіміч, І. О. Шевченко; наук. ред. В. К. Скнарь. - К. : [б.в.], 2001. - 34 с.,
ВА604771 Уэйнганд Д. Э. Управление современной публичной библиотекой. Стратегия развития / Д. Э. Уэйнганд; пер. с англ. Н. Ю. Золотова [и др.] ; ред. О. В. Синицына. - М. : Рудомино, 1997. - 222 с,
ДС57991 Кашкарьова О. В. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки : дис. канд. пед. наук: 07.00.08 / Кашкарьова Ольга Валеріївна ; Київський держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1997. - 205 л.,
РА298764 Кашкарьова О. В. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки : автореф. дис. канд. пед. наук: 07.00.08 / Кашкарьова Ольга Валеріївна ; Київський держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1997. - 17 с.
Бібліотека в системі масової комунікації: тенденції і напрями розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://www.library.te.ua/about/writes_about_us/2013_rik/2013_about_us89/. – Назва з екрана., Булахова Г. Реклама бібліотек як вид соціальної реклами / Г. Булахова // Наукові праці Нац. бібліотеки України ім. В. І. Вернадського: зб. наук. праць. - К. - 2012. - Вип. 33. - С. 131-137., Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наукові праці Кам’янець-Подільського нац. ун-у ім. Івана Огієнка: зб. наук. праць. Сер. Бібліотекознавство. Книгознавство. - Кам’янець-Подільськ. - 2010. - Вып. 2. - С. 361-368., Самсонов М. Реклама бібліотек в онлайнових соціальних мережах / М. Самсонов // Наукові праці Нац. бібліотеки України ім. В. І. Вернадського . - 2012. - Вип. 33. - С. 532-542., Печена А. Бібліотека в системі масової комунікації: тенденції і напрями розвитку / А. Печена // Вісник Книжкової палати . - 2013. - № 10. - С. 12-17., Читальний зал бібліотекознавчої літератури, Зал каталогів, Каталог залу бібліотекознавчої літератури - простий пошук (архів)
|
| 2. |
Запитує: Таня (25.04.2017) Тема запиту: PR-технології бібліотек |
Ключові слова: технології паблік рілейшнз -- бібліотечний маркетинг Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, зал бібліотекознавчої літератури, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3.
Видання є в НБУВ:
ВА571502 Концепция маркетинга для публичных библиотек / П. Борхард [и др.] ; пер. Е. М. Ястребова. - М., 1993. - 144 с,
ВА575618 Алешина И. В. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров / И. В. Алешина. - М. : Ассоциация авторов и издателей "Тандем", 1997. - 255 с.,
ВА660390 Суслова И. М. Практический маркетинг в библиотеках: учебно-методическое пособие / И. М. Суслова. - М. : Либерея, 2005. - 144 с.,
Ж15184 Кияниця Є. Перспективи використання технологій паблік рілейшнз у соціально-культурній сфері України / Є. Кияниця // Вісн. Кн. палати. - 2014. - № 9. - С. 45-48.
Кияниця Є. Тенденції та перспективи співпраці сучасної бібліотеки зі ЗМІ / Є. Кияниця // Вісн. Кн. палати. - 2016. - № 4. - С. 38-40., Мар'їна Олена. Бібліотеки та соціальні медіа: технологія взаємодії / Олена. Мар'їна // Вісн. Кн. палати. - 2012. - № 8. - С. 19-21., Головаха С. Наукова бібліотека в соціальних мережах / С. Головаха // Біб. вісник. - 2013. - № 1. - С. 29-32., Барабаш С. Модерація заходів у роботі з громадськістю та персоналом як комплексна форма менеджменту в бібліотеках / С. Барабаш // Вісн. Кн. палати. - 2012. - № 5. - С. 20-22., Барабаш С. Паблік рилейшнз як інструмент маркетингової комунікації бібліотеки / С. Барабаш // Вісн. Кн. палати. - 2010. - № 6. - С. 30-32., Печена А. Бібліотека в системі масової комунікації: тенденції і напрями розвитку / А. Печена // Вісн. Кн. палати. - 2013. - № 10. - С. 12-17., Каталог залу бібліотекознавчої літератури, Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
|
|
Бібліотекознавчі e-ресурси
|
Україна |
|
|
|
|