Бібліотекарям - Електронний каталог НБУВ Каталог залу бібліотекознавчої літератури Література з книгознавства Дослідження рукописних та архівних фондів Публікації співробітників НБУВ (2003 - 2018) Бібліотекарям - Наукова електронна бібліотека Бібліотекарям - Реферативна інформація Бібліотекарям - Автореферати дисертацій Бібліотекарям - Інформаційні ресурси Інтернет Бібліотекарям - Віртуальна бібліографічна довідка
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: ((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*(<.>K=РЕКЛАМ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Запитує: Лена (06.02.2015) Тема запиту: Доброго дня, потрібна література з теми "Організація та форми популяризації інформаційних ресурсів та послуг бібліотеки" |
Ключові слова: популяризація -- реклама Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Для пошуку додаткової інформації рекомендуємо скористатися базами даних "Україніка наукова", "Наукова періодика України", каталогом залу бібліотекознавчої літератури (див. посилання):
Видання є в НБУВ:
ВА601199 Башун О. В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках : Бібліогр. покажч. / О. В. Башун; Донец. від-ня Наук. Т-ва ім. Шевченка. - Донецьк, 2000. - 60 c.,
ВА643433 Реклама бібліотеки, комфорт і стиль : матеріали конф. учасників навчання Центру з проблеми "Комфортність обслуговування як показник рівня роботи бібліотек" / Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Українська бібліотечна асоціація. Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти ; упоряд. Я. О. Хіміч, І. О. Шевченко ; наук. ред. В. К. Скнарь. - Київ, 2001. - 34 с. ,
ВА674238 Бірюкова І. О. Імідж електронних бібліотек засобами Інтернет-реклами. Формування іміджу електронної бібліотеки серед користувачів Всесвітньої мережі за допомогою засобів Інтернет-реклами / І. О. Бірюкова // Документознавство. Бібліотекознавство. Інформаційна діяльність: Проблеми науки, освіти, практики : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. - 2006. - С. 162-163. ,
ВА605831 Імідж сучасної бібліотеки : зб. ст. / уклад. Л. І. Бейліс [та ін.] ; відп. ред. С. О. Басенко ; Національна парламентська бібліотека. - Київ, 2001. - 190 с.,
ДС57991 Кашкарьова О. В. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки [Текст] : дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Кашкарьова Ольга Валеріївна ; Київський держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1997. - 205 л.,
Ж15184 Башун О. Роль реклами та "паблік рілейшнз" в трансформації наукової бібліотеки як культурно-інформаційного центру / О. Башун // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 5. - С. 15-17. ,
Ж15184 Черних О. Календар як фактор рекламної комунікації й створення іміджу бібліотеки / О. Черних // Вісн. Кн. палати. - 2003. - № 1. - С. 26.
Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наукові праці Кам’янець-Подільського нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. : Бібліотекознавство. Книгознавство . - 2010. - Вып. 2. - С. 361-368. , Булахова Г. Реклама бібліотек як вид соціальної реклами / Г. Булахова // Наукові праці Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського . - 2012. - Вип. 33. - С. 131-137. , Булахова Г. Виставкова діяльність у рекламній стратегії бібліотек / Г. Булахова // Наукові праці Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського . - 2013. - Вип. 35. - С. 556-566. , Булахова Г. Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) / Г. Булахова // Наукові праці Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського . - 2014. - Вип. 39. - С. 256-266., Бодак О. Інформаційні ресурси Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського як джерело формування іміджу держави / О. Бодак, К. Лобузіна // Наукові праці Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського . - 2013. - Вип. 35. - С. 49-58., Каталог залу бібліотекознавчої літератури, Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 2. |
Запитує: Олександра (18.05.2016) Тема запиту: Реклама у діяльності бібліотек |
Примітка: Список літератури який підійшов би з приводу даної теми Ключові слова: бібліотека -- реклама Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та у реферативній базі даних (див. посилання).
Видання є в НБУВ:
ВА674238 Імідж електронних бібліотек засобами Інтернет-реклами. Формування іміджу електронної бібліотеки серед користувачів Всесвітньої мережі за допомогою засобів Інтернет-реклами / І. О. Бірюкова // Документознавство. Бібліотекознавство. Інформаційна діяльність: Проблеми науки, освіти, практики : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. - 2006. - С. 162-163.,
ВА601199 Башун О. В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках : Бібліогр. покажч. / О. В. Башун; Донец. від-ня Наук. Т-ва ім. Шевченка. - Донецьк, 2000. - 60 c.,
ДС57991 Кашкарьова О. В. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки : дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Кашкарьова Ольга Валеріївна ; Київ. держ. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 1997. - 205 л.,
Ж15184 Башун О. Роль реклами та "паблік рілейшнз" в трансформації наукової бібліотеки як культурно-інформаційного центру / О. Башун // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 5. - С. 15-17. ,
Ж70113 Булахова Г. Реклама бібліотечних закладів / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - Київ, 2010. - Вип. 26. - С. 291-296.
Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту імені Івана Огієнка. Сер. Бібліотекознавство. Книгознавство. - Кам'янець-Подільський, 2010. - Вип. 2. - С. 361-368., Булахова Г. Бібліотечна реклама як засіб комунікації / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 30. - С. 150-160., Коханова І. Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами / І. Коханова // Вісн. Книжкової палати. - 2013. - № 6. - С. 21-23. , Лазоренко Ю. Рекламна діяльність наукових бібліотек вітчизняних аграрних вишів / Ю. Лазоренко // Бібл. вісник. - 2014. - № 2. - С. 24-29. , Булахова Г. Виставкова діяльність у рекламній стратегії бібліотек / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2013. - Вип. 35. - С. 556-566., Булахова Г. Бібліотеки в соціальних мережах та блогосфері як засіб рекламування / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2013. - Вип. 36. - С. 192-199., Булахова Г. Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2014. - Вип. 39. - С. 256-266., Грет М. Реклама бібліотек у блогах / М. Грет // Бібл. вісник. - 2015. - № 1. - С. 52-57., Булахова Г. Реклама продуктів і послуг бібліотек на бібліотечному веб-сайті [Електронний ресурс] / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - Київ, 2015. - Вип. 41. - С. 396-405., Міщенко І. Г. Бібліотечна реклама – засіб позиціонування сучасної бібліотеки / І. Г. Міщенко // Наук. пр. Кам’янець-Под. нац. ун-ту імені Івана Огієнка. Серія : Бібліотекознавство. Книгознавство. - Кам'янець-Подільський, 2015. - Вип. 4. - С. 288-290. -, Самохіна Ж. Маркетингові комунікації в бібліотечно-інформаційній діяльності / Ж. Самохіна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 42. - С. 103-114. , Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 3. |
Запитує: Людмила Скрегунець (27.01.2017) Тема запиту: Добрий день! Шановні бібліотекарі! Допоможіть мені, будь ласка, знайти матеріал для моєї дипломної роботи на тему : "Реклама як засіб позиціонування бібліотеки". Дякую! |
Ключові слова: Реклама -- бібліотека Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних (див. посилання).
Видання є в НБУВ:
ВА643433 Реклама бібліотеки, комфорт і стиль : матеріали конф. учасників навчання Центру з проблеми "Комфортність обслуговування як показник рівня роботи бібліотек" / Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Українська бібліотечна асоціація. Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти ; упоряд. Я. О. Хіміч, І. О. Шевченко ; наук. ред. В. К. Скнарь. - Київ : [б.в.], 2001. - 34 с.,
ВА601199 Башун О.В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках : Бібліогр. покажч. / О. В. Башун; Донец. від-ня Наук. Т-ва ім. Шевченка. - Донецьк, 2000. - 60 c. (Подано матеріали, в яких висвітлено проблеми цінового маркетингу та фандрейзингу в бібліотеках, зокрема, економіки й управління бібліотекою, платних і безплатних послуг бібліотек, стратегічного планування, реклами.),
ВА764272 Електронні книжки та електронні читанки (рідери) в бібліотеці: з чого почати / уклад.: В. С. Пашкова, Т. О. Ярошенко; Укр. бібл. асоц., Нац. парламент. б-ка України, Наук. б-ка Нац. ун-ту "Києво-Могилян. акад.". - Київ : Самміт-Книга, 2013. - 63, [1] c. (Запропоновано орієнтовні правила користування електронними читанками в бібліотеці, методи реклами нової бібліотечної прослуги.),
ДС57991 Кашкарьова О.В. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки : дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Кашкарьова Ольга Валеріївна ; Київський держ. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 1997. - 205 л.,
РА298764 Кашкарьова О.В. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки : автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Кашкарьова Ольга Валеріївна ; Київський держ. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 1997. - 17 с.
Самохіна Ж. Маркетингові комунікації в бібліотечно-інформаційній діяльності / Ж. Самохіна // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 42. - С. 103-114., Міщенко І. Г. Бібліотечна реклама – засіб позиціонування сучасної бібліотеки / І. Г. Міщенко // Наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2015. - Вип. 4. - С. 288-290., Булахова Г. Реклама бібліотечних закладів / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2010. - Вип. 26. - С. 291-296. , Булахова Г. Бібліотечна реклама як засіб комунікації / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2011. - Вип. 30. - С. 150-160. , Булахова Г. Реклама бібліотек як вид соціальної реклами / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 131-137. , Булахова Г. Виставкова діяльність у рекламній стратегії бібліотек / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 556-566. , Булахова Г. Бібліотеки в соціальних мережах та блогосфері як засіб рекламування / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2013. - Вип. 36. - С. 192-199. , Булахова Г. Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) / Г. Булахова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. - 2014. - Вип. 39. - С. 256-266., Самсонов М. Реклама бібліотек в онлайнових соціальних мережах / М. Самсонов // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 532-542. , Грет М. Реклама бібліотек у блогах / М. Грет // Бібліот. вісник. - 2015. - № 1. - С. 52-57. , Грабар Н. Г. Конкурсні програми як засіб рекламної діяльності бібліотек / Н. Г. Грабар // Вісн. Харків. держ. академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 161-166., Коханова І. Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами / І. Коханова // Вісн. Книжк. палати. - 2013. - № 6. - С. 21-23., Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
|
|
Бібліотекознавчі e-ресурси
|
Україна |
|
|
|
|