Конференції

Бази даних

Бібліотекарям - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Бібліотекарям - Електронний каталог НБУВ (3)Каталог залу бібліотекознавчої літератури (3)Публікації співробітників НБУВ (2003 - 2018) (1)
Пошуковий запит: ((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*(<.>A=МАРАНЧАК$<.>+<.>A=МИКОЛ$<.>+<.>A=МИКОЛАЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

1.
Миколенко Р. 
Планування бюджету робочого часу бібліотеки / Р. Миколенко // Бібл. планета. - 2007. - № 4. - С. 29-30. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)707

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16548 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 


2.
Маранчак М. М. 
Стратегії репутаційного інтернет-маркетингу публічних бібліотек України : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / М. М. Маранчак; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ, 2021. - 16 c. - укp.

Доведено необхідність підвищення ефективності реалізації публічними бібліотеками України репутаційного інтернет-маркетингу як системи цілеспрямованих заходів, скерованих на створення та покращення продуктивного бренду бібліотек у мережі. Науково обґрунтовано ефективність комплексного підходу до реалізації репутаційного інтернет-маркетингу як послідовної політики бібліотеки, спрямованої на системне перевищення очікувань реальних і потенційних користувачів від якості її інформаційних продуктів та сервісів. Розроблено концепцію поєднання іміджевих і сервісних стратегій реалізації публічними бібліотеками України репутаційного інтернет-маркетингу, які охоплюють процеси формування, просування та підтримки привабливого іміджу бібліотек у мережі через створення брендованого контенту та його системного поширення каналами онлайн- та офлайн-комунікації. Покращено методики підвищення ефективності реалізації репутаційного інтернет-маркетингу публічних бібліотек через активізацію їх інтерактивної комунікаційної взаємодії з користувачами під час першого та другого локдаунів в умовах пандемії COVID-19. Удосконалено напрями інноваційної діяльності публічних бібліотек, спрямовані на рекламування та просування їх привабливого бренду, підвищення лояльності користувачів і підтримку їх зацікавленості бібліотечними продуктами та сервісами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)751.1 + Ч73 ф с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450675 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :

 
Інститут інформаціних технологій
Бібліотекознавчі e-ресурси
Україна
Інші країни

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського