Конференції

Бази даних

Бібліотекарям - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Бібліотекарям - Наукова електронна бібліотека (1)
Пошуковий запит: ((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*(<.>K=КОРЕСПОНДЕНЦІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

1.
Іщенко В. С. 
Формування аналітичної компетентності майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності у процесі вивчення фахових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. С. Іщенко; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. - Старобільськ, 2018. - 20 c. - укp.

Обґрунтовано та експериментально перевірирено педагогічні умови формування аналітичної компетентності майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності під час вивчення фахових дисциплін у ЗВО. Методи: аналіз, контент-аналіз, систематизація, класифікація, синтез, узагальнення, анкетування, тестування, експертна оцінка, самооцінка, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Теоретично обґрунтовано й експериментально підтверджено ефективність педагогічних умов формування аналітичної компетентності майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності. Розроблено блок теоретичного матеріалу для контекстного включення в лекційні курси ("Документознавство", "Діловодство", "Організація референтської та офісної діяльності", "Кореспонденція та діловодство" тощо); комплекс завдань для формування аналітичних умінь та навичок на основі кейс-методу, проектного навчання, тренінгових завдань. Рекомендовано для викладачів фахових дисциплін щодо методу структурно-функційного моделювання та методу кейс-стаді як засобів формування аналітичної компетентності та їх можливостей як інструментів інформаційної аналітики в майбутній професійній діяльності випускника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч24 р30 + Ч23 р30-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439740 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Крохмаль І. М. 
Формування професійної готовності майбутнього фахівця з документознавства та інформаційної діяльності у ВНЗ : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. М. Крохмаль; Державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" . - Старобільськ, 2019. - 20 c. - укp.

Розглянуто процес професійної підготовки майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності у ЗВО. Мета - теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування професійної готовності фахівців з документознавства та інформаційної діяльності у ЗВО. Методи: аналіз наукової літератури, систематизація та класифікація наукових положень, анкетування, інтерв’ювання, опитування, бесіда, тестування, спостереження, експертна оцінка, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Обґрунтовано та експериментально підтверджено педагогічні умови формування професійної готовності майбутнього фахівця з документознавства та інформаційної діяльності у ВНЗ. Виокремлено критерії, показники та рівні сформованості професійної готовності фахівців-документознавців. Розроблено тренінг професійного зростання, ділову гру "Імідж сучасного фахівця інформаційно-документознавчої сфери", теоретичні та практичні завдання до фахових дисциплін ("Документознавство", "Діловодство", "Кореспонденція та діловодство"), навчальну програму технологічної (виробничої) практики, програму та навчально-методичне забезпечення навчальної дисципліни "Професійна комунікація".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч24 р30 + Ч23 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443625 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :

 
Інститут інформаціних технологій
Бібліотекознавчі e-ресурси
Україна
Інші країни

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського