Конференції

Бази даних

Бібліотекарям - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: ((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*(<.>TJ=Педагогічний дискурс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

1.
Баліка Л. М. 
Історіографія проблеми формування інтересу до читання в учнів у процесі роботи шкільної бібліотеки / Л. М. Баліка // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 30-34. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проведено історіографічний аналіз дисертаційних досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених щодо проблеми розвитку інтересу в учнів до читання в процесі діяльності шкільної бібліотеки. Проаналізовано роботи, в яких розкрито методику навчання читання (М. Кобахідзе) та формування читацьких інтересів (С. Прибилих); рівні успішної читацької діяльності (М. Кисельова). Обгрунтовано авторську педагогічну систему розвитку читацького інтересу (І. Жукова) та концепція залучення школярів до читання (Т. Галактіонова); модифікація та адаптація принципів педагогіки співтворчості до особливостей молодшого шкільного віку (Н. Єгорова); модель діяльності шкільної бібліотеки з забезпечення інформаційних потреб (О. Матвійчук); вплив ідеологічного фактора діяльність бібліотек УРСР у 1940 - 1980-і рр. (М. Орешкіна); головні критерії, які визначили статус бібліотек ліцеїв (В. Мозгова).

Приведен историографический анализ проблемы развития интереса учащихся к чтению в процессе деятельности школьной библиотеки, рассмотренной в диссертационных исследований отечественных и зарубежных ученых. Проанализированы работы, в которых раскрыты методики обучения чтения (М. Кобахидзе) и формирования читательских интересов (С. Прибылых); уровни успешной читательской деятельности (М. Киселева). Обоснована авторская педагогическая система развития читательского интереса (И. Жукова) и концепция привлечения школьников к чтению (Т. Галактионова); модификация и адаптация принципов педагогики сотворчества к особенностям младшего школьного возраста (Н. Егорова); модель деятельности школьной библиотеки по обеспечению информационных потребностей (О. Матвейчук); влияние идеологического фактора деятельности библиотек УССР в 1940 - 1980-е гг. (М. Орешкина); главные критерии, которые определили статус библиотек лицеев (В. Мозгова).

The article is devoted to the historical analysis of dissertational researches of Ukrainian and foreign scientists on the problem of development pupils’ reading interest in the process of activity of school libraries. Research works where methods of teaching reading (M. Kobahidze) and formation of reader’s interests (S. Pribilykh), levels of successful reading activity (M. Kiseleva), author’s pedagogical system of development reader’s interests (I. Zhukova) are grounded; the author’s concept of attracting pupils to reading (T. Halaktionova), proposes of modification and adaptation the principles of pedagogic of co-creativity according the features of pupils of primary schools (N. Yegorova) are disclosed; a model of the school library requirements for ensuring information needs (O. Matviychuk), the influence of the ideological factor in the activity of Ukrainian libraries in the period 40-s - 80-s years of the XX century (M. Oreshkina), the main criteria that determined the status of lyceum libraries (V. Mozgova) are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.033

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

2.
Покусова О. С. 
Педагогічні засади роботи шкільних бібліотек в Україні (друга половина ХІХ ст. – 20-ті роки ХХ ст.): історіографічна і джерельна основа дослідження / О. С. Покусова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 563-568. - Бібліогр.: 43 назв. - укp.

Проаналізовано історіографічну та джерельну основу дослідження педагогічних засад роботи шкільних бібліотек в Україні (друга половина ХІХ ст. – 1920-ті рр.). Простежено умови розвитку історіографії зазначеної проблеми. Проаналізовано праці радянських, російських та українських істориків педагогіки та істориків, висвітлено їх педагогічні та історичні погляди щодо розвитку учнівських книгозбірень зазначеного періоду. Охарактеризовано дібрані джерела дослідження, а також визначено перспективи вивчення означеної проблеми.

Проанализирована историографическая и источниковедческая основа исследования педагогических принципов работы школьных библиотек в Украине (вторая половина ХІХ в. – 1920-е гг.). Прослежены условия развития историографии данной проблемы. Проанализированы труды советских, российских и украинских историков педагогики и историков, освещены их педагогические и исторические взгляды относительно развития ученических библиотек указанного периода. Охарактеризованы подобранные источники исследования, а также определены перспективы изучения данной проблемы.

The article analyzes the historiography and source base of the research of pedagogical principles of work of school libraries in Ukraine (the second half of the twentieth century – 1920-s). It traces the conditions of development of historiography of the problem. The works of Soviet, Russian and Ukrainian historians and historians of pedagogy are analyzed, their pedagogical and historical views on the development of student libraries of the mentioned period are cleared up. The selected sources of research are characterized and perspectives in the study of the proposed problem are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4Укр)757.14 г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
 
Інститут інформаціних технологій
Бібліотекознавчі e-ресурси
Україна
Інші країни

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського