Конференції

Бази даних

Бібліотекарям - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: ((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*(<.>TJ=Рідна школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

1.
Заліток Л. 
Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / Л. Заліток // Рідна шк.. - 2007. - № 9. - С. 22-24. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено погляди В.О. Сухомлинського щодо бібліотеки, як осередку збереження та використання духовних цінностей. Охарактеризовано систему роботи бібліотеки Павлиської школи, її місце у навчально-виховному процесі. Розкрито роль бібліотек шкільних і методичного кабінетів, особистої бібліотеки учня у вихованні стійкої потреби у читанні. Зосереджено увагу на значенні книги в духовному та інтелектуальному житті вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)757.14 + Ч33(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

2.
Бірюкова Т. 
Культура та освіта крізь історичну призму: взаємодія бібліотек та освітніх закладів / Т. Бірюкова // Рідна шк.. - 2007. - № 1. - С. 72-75. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Висвітлено історію взаємодії бібліотек та освітніх центрів у своїй діяльності. Особливу увагу приділено проведенню порівняльних паралелей між функціонуванням традиційних і сучасних бібліотечних закладів у культурно-освітньому просторі. Розкрито напрями сучасної спільної діяльності бібліотек та освітніх установ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР) + Ч73в2:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

3.
Березіна Т. 
Роль бібліотеки вищого навчального закладу в організації навчально-виховного процесу / Т. Березіна // Рідна шк.. - 2007. - № 6. - С. 41-42. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено роботу бібліотеки навчального закладу взагалі, в контексті якісної організації навчально-виховного процесу у ВНЗ зокрема. Особливу увагу приділено впровадженню автоматизованих інформаційних бібліотечних систем в усі бібліотечні процеси. Проаналізовано принципи організації роботи бібліотеки на сучасному рівні. Визначено освітній напрям освоєння інформаційних технологій у бібліотеці ВНЗ. Констатовано, що бібліотека має стати творцем інноваційного середовища, необхідного для творчого розвитку педагогів та студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)757.11/757.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

4.
Рогова П. 
Діяльність освітянських бібліотек України в контексті ідей видатного педагога-гуманіста В.О. Сухомлинського / П. Рогова // Рідна шк.. - 2008. - № 12. - С. 43-45. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання виховання та самовиховання особистості, проблему подолання бездуховності молодого покоління в контексті гуманістичних ідей видатного педагога В.О. Сухомлинського. Розкрито основні константи педагогіки В.О. Сухомлинського - любов до дітей та створення найбільш сприятливого освітнього середовища для виховання і навчання дітей. Зазначено, що "школа радості", яку створив педагог у Павлиській школі - це шкільне містечко, природне і соціальне середовище, яке складається з комплексної системи, а саме: з навчальної, природної, соціальної, ігрової, господарської, технологічної та інформаційної складових. Зосереджено увагу на інформаційному середовищі Павлиської школи, вагомою складовою якого були книги і бібліотека, яким педагог-гуманіст приділяв велику увагу. Проаналізовано сучасний практичний досвід діяльності навчальних закладів, що носять ім'я В.О. Сухомлинського, де педагогічні колективи виховують і навчають дітей та молодь за системою видатного педагога. Наголошено на проблемі нинішнього впливу бібліотекарів мережі освітянських бібліотек на створення освітнього середовища в школі і поза нею. Акцентовано увагу на відмінностях сьогоднішнього бібліотечного простору з простором 1970 - 1980-х рр. Визначено підготовку сучасних бібліотекарів як один із вагомих чинників розвитку бібліотечної справи, а, отже й реформування діяльності бібліотек в Україні та створення освітнього інформаційного простору.

Окреслено роль ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського як головної книгозбірні освітянської галузі у розв'язанні проблеми бібліотечних кадрів, яка разом з НПУ ім. М.П. Драгоманова розпочала підготовку кадрів з інтегрованої спеціальності "педагог-бібліотекознавець". Констатовано перші успіхи у реалізації нової моделі підготовки фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)757.1 + Ч33(4УКР)6д

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

5.
Акименко І. 
Бібліотека - інформаційно-дослідницький центр / І. Акименко // Рідна шк.. - 2010. - № 4/5. - С. 75-76. - укp.

Аргументовано, що володіння інформацією на сучасному етапі розвитку суспільства має першочергове значення. Приділено увагу інформаційно-бібліографічній роботі з обслуговування ліцеїстів, учителів-предметників, кураторів, яка проводиться бібліотекою ліцею при Донецькому національному університеті. Висвітлено основні напрями діяльності бібліотеки як головного інформаційного центру та детально розглянуто її взаємодію з учителями в організації навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)757.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

6.
Рогова П. 
Головний освітянській книгозбірні - 10 років / П. Рогова // Рідна шк.. - 2009. - № 8/9. - С. 80. - укp.

Висвітлено історію заснування, головну мету, основні напрями діяльності, структуру та книжковий фонд Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського, колекцію з 3393 документів які увійшли до фонду читального залу В. О. Сухомлинського, WEB-портал бібліотеки, бібліографічну та реферативну продукцію з актуальних психолого-педагогічних тем, яку створює бібліотека як всеукраїнський галузевий інформаційний центр.

Освещены история основания, главная цель, основные направления деятельности, структура и книжный фонд Государственной научно-педагогической библиотеки Украины им. В.А. Сухомлинского.

The history of the base, the main objective, major activities, structure, and the book it is fund of the State Scientific Pedagogical Library of Ukraine named V. Sukhomlinsky.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)758.9:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

7.
Іващенко В. 
Педагогічна діяльність М. В. Гоголя (документи із фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки імені В. О. Сухомлинського) / В. Іващенко // Рідна шк.. - 2009. - № 10. - С. 54-56. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто педагогічну діяльність М. В. Гоголя через призму аналізу раритетних документів Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського за 1859 - 1908 рр. Висвітлено основні етапи його педагогічної діяльності: як вчителя історії у Патріотичному інституті м. Петербург, ад'юнкт-професора Петербурзького університету на кафедрі всесвітньої історії, приватного вчителя у заможних сім'ях. Розкрито методи виховання та навчання, на які у своїй педагогічній діяльності робив акценти М. Гоголь.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)5-8 + Ч736.802.2:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 
Інститут інформаціних технологій
Бібліотекознавчі e-ресурси
Україна
Інші країни

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського