Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>K=ИВРИТ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

1.
Vorona P. V. 
Archetypal strategy for overcoming ideological conflict: of Israel / P. V. Vorona // Публ. урядування. - 2017. - № 3. - С. 53-62. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

In the article lessons are reflected creations of the state Israel, that deserve the use in practice of state building of Ukraine. It is marked that proceeding in the mother tongue and безальтернативне fixing became basis of educational politics of the young state her as languages of the state. In the first decade of development, Israel continued to assist three basic educational directions of country : so-called «general»; «working»; «religious», that спряло to the association of all possible community groups and even groups round the idea of creation of the state. The state through the educational sphere put maximum efforts to weaken the influence on the development of society of the main contradictions: ethnic, religious and interethnic - the main tools in this were politics and ideology, and technology - educational influence.

Висвітлено уроки державотворення Ізраїлю, що заслуговують на використання у практиці державного будівництва України. Зазначено, що основою освітньої політики молодої держави стало відновлення рідної мови і безальтернативне закріплення її як мови держави. У перше десятиріччя розвитку Ізраїль продовжував сприяти трьом основним освітнім напрямкам країни: так званому «загальному»; «робітничому»; «релігійному», що сприяло об’єднанню всіх можливих суспільних груп і навіть групок навколо ідеї державотворення. Держава через освітню сферу прикладала максимум зусиль для ослаблення впливу на розвиток суспільства основних протиріч: етнічних, релігійних та міжнаціональних; головними інструментами у цьому стали політика й ідеологія, а технологією – освітній вплив.

Отражены уроки создания государства Израиля, которые стоит использовать в практике государственного строительства Украины. Отмечено, что основой образовательной политики молодого государства стало возобновление родного языка и безальтернативное его закрепление как языка государства. В первое десятилетие развития Израиль продолжал способствовать трем основным образовательным направлениям страны: так называемого «общего»; «рабочего»; «религиозного», что способствовало объединению всех возможных общественных груп и даже групок вокруг идеи создания государства. Государство через образовательную сферу прикладывало максимум усилий для ослабления влияния на развитие общества основных противоречий: этнических, религиозных и межнациональных; главными инструментами в этом служили политика й идеология, а технологией – образовательное влияние.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(5ІЗР)-1 + Х819(5ІЗР)13-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101371 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського