Бази даних

Юристам - Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (272)Юристам - Наукова електронна бібліотека (11)Юристам - Реферативна інформація (379)Юристам - Електронні колекції (12)Юристам - Інформаційно-аналітичні матеріали (1)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>K=ЗВІТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

1.
Хитра І. Я. 
Адміністративно-правове забезпечення діяльності банків в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / І. Я. Хитра ; Акад. праці і соц. відносин Федер. проф. спілок України. — К., 2011. — 18 с. — укp.

Вперше запропоновано визначення поняття адміністративно-правового забезпечення діяльності банків, яке сприяє стабільному функціонуванню банківської системи в Україні. З урахуванням існуючих критеріїв визначено місце державного контролю та нагляду у сфері адміністративно-правового забезпечення діяльності банків в Україні, розкрито специфіку спостереження, аналізу та перевірки об'єктів контролю. Розкрито роль і функціональне значення взаємодії органів державної влади щодо адміністративно-правового забезпечення діяльності банків в Україні. З'ясовано сутність такого виду спеціального контролю у банківській діяльності як подання банківської звітності, його особливостей, організаційно-правових засад і процедури здійснення. Запропоновано модель інституційної структури контролю та нагляду за діяльністю банків, яка дозволяє ефективно їх реалізувати у банківській сфері та на яку має вплив світова та внутрішня фінансові кризи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)129 + У9(4УКР)262.10
Шифр НБУВ: РА385097 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

2.
Паньонко І.М. 
Апарат управління Запорізької Січі (середина XVI ст.- 1775 р.): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / І.М. Паньонко ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2000. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено комплексному дослідженню апарату управління Запорізької Січі (середина XVI ст. - 1775 р.). Розкрито суть, особливості, історичне значення апарату управління Запорізької Січі та засади його створення і функціонування: принципи виборності, колегіальності, гласності, змінності, звітності органів апарату управління та участі всього запорізького козацтва у їх формуванні; встановлено систему судових органів та пояснено особливості її побудови і функціонування. Зроблено висновок: Запорізька Січ,яка не мала всіх ознак держави, була своєрідним державним утворенням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х2(4УКР)46-523 + Т3(4УКР)4-496.1
Шифр НБУВ: РА310376 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

3.
Дереконь В.М. 
Аудит як форма фінансового контролю та складова адміністративно-правової інфраструктури детінізації економічних відносин в Україні: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / В.М. Дереконь ; Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2007. — 21 с. — укp.

Досліджено проблеми підвищення ефективності аудиту як форми фінансового контролю. Удосконалено нормативно-правове забезпечення інтеграції аудиту в адміністративно-правову інфраструктуру протидії очевидним і неочевидним (тіньовим) адміністративним деліктам, порушенням фінансової дисципліни, детінізації економічних відносин в Україні. Проаналізовано проблемну ситуацію та світовий досвід удосконалення аудиту як форми фінансового контролю. Розкрито його можливості як засобу протидії порушенням фінансової дисципліни та елементу адміністративно-правової інфраструктури детінізації економічних відносин. Обгрунтовано необхідність створення цілісної системи фінансового контролю в державі шляхом включення в неї недержавних форм внутрішнього та зовнішнього аудиту, а також розробки та законодавчого закріплення в комплексному нормативно-правовому акті адміністративно-правових підстав, процесуальних процедур, стандартів і нормативів проведення, документального оформлення та реалізації результатів аудиторської перевірки. Показано доцільність створення адміністративно-правового механізму взаємодії органів державного та недержавного аудиту, внутрішніх та зовнішніх аудиторів, створення адміністративно-правових передумов забезпечення незалежності та об'єктивності недержавних аудиторів під час проведення аудиту, фіксації його результатів, підготовці висновку, досягнення основної мети фінансового контролю - виявлення недостатніх фінансових операцій, звітів, балансів та порушень фінансової дисципліни, очевидних та неочевидних (тіньових) адмінделіктів, інших тіньових проявів. Обгрунтовано необхідність виконання положень Концепції Адміністративної реформи щодо зменшення кількості перевірок за рахунок створення, наприклад, інформаційно-аналітичних систем і баз даних "кабінетного аудиту". Розроблено проект Закону України "Про фінансовий контроль" як комплексний нормативно-правовий акт, необхідний для формування цілісного механізму аудиторського контролю за фінансово-господарською діяльністю суб'єктів господарювання. Розроблено законопроекти щодо внесення змін і доповнень до Закону України "Про аудиторську діяльність" та законодавчі акти України, спрямовані на підвищення ролі аудиту як форми фінансового контролю та елементу адміністративно-правової інфраструктури детінізації економічних відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.8 + Х829(4УКР)201 +
Шифр НБУВ: РА353734
Рубрики:

Географічні рубрики:

4.
Мандриченко О. В. 
Аудиторська діяльність в Україні: фінансово-правовий аспект: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. В. Мандриченко ; Держ. НДІ МВС України. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Висвітлено історичні передумови зародження та становлення аудиторської діяльності. Визначено сутність аудиторської діяльності в системі фінансового контролю, її функції, запропоновано авторське її трактування. Розкрито співвідношення поняття "аудиторська діяльність" з такими поняттями, як: "аудиторський контроль", "недержавний фінансовий контроль", "аудит", "інші аудиторські послуги". Наведено авторське визначення фінансового аудиту. Сформульовано перелік послуг, що можуть спільно проводитися з аудитом, та тих, проведення яких одночасно з аудитом не допускається. Проведено класифікацію аудиту за видами (ініціативний, передбачений законодавством, обов'язковий) та формами (вступний, попередній, поточний, наступний), з'ясовано співвідношення понять "аудит, передбачений законодавством" та "обов'язковий аудит". Розроблено пропозиції щодо розширення вимог до кандидатів, які мають намір займатися аудиторською діяльністю. Визначено напрями регулювання аудиторської діяльності. Розглянуто особливості страхування професійної відповідальності аудиторів. Обгрунтовано необхідність внесення змін і доповнень до чинного законодавства України, закрема, Закону України "Про аудиторську діяльність" та інших нормативно-правових актів, що суттєво вплинуть на розвиток аудиторської діяльності та захист інтересів користувачів фінансової звітності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)0 + Х819(4УКР)071
Шифр НБУВ: РА384162 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

5.
Бобяк А. П. 
Бухгалтерський облік власного капіталу підприємств різних організаційно-правових форм: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.09 / А. П. Бобяк ; Нац. акад. статистики, обліку та аудиту. — К., 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Науково обгрунтовано, що бухгалтерський облік та економічний аналіз призначені забезпечити формування та інтерпретацію інформації про формування та зміни власного капіталу підприємств. Досліджено сутність категорії "власний капітал", визначено його складові як об'єкти бухгалтерського обліку з урахуванням зарубіжної та вітчизняної практики господарювання. Розкрито питання організації та відображення в обліку операцій з формування та змін власного капіталу на підприємствах різних організаційно-правових форм у частині методичної складової. Розкрито особливості бухгалтерського обліку формування та руху статутного капіталу в господарських товариствах. Розроблено комплект форм внутрішньої звітності про сформований власний капітал і зміни у ньому, що узагальнюють облікову інформацію у відповідних аналітичних розрізах. Окреслено можливості удосконалення обліку операцій з власним капіталом підприємств у частині дооцінки необоротних активів. Наведено рекомендації щодо удосконалення аналітичних процедур з оцінювання та визначення ефективності використання власного капіталу підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)229.0-145.74 + Х839(4УКР)901.322
Шифр НБУВ: РА383090 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

6.
Кравченко П. А. 
Використання статистики в митній справі: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / П. А. Кравченко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено засоби, форми, методи митної статистики зовнішньої торгівлі, зокрема здійснено правове дослідження понять, завдань і сфери охоплення митної статистики (МС) зовнішньої торгівлі, процес і методику формування МС зовнішньої торгівлі. Проаналізовано завдання та технологію спеціальної МС в Україні, зокрема правове забезпечення ведення її декларування, митних платежів, митних правопорушень, а також інфраструктури та технології спеціальної МС. Зазначено, що методологія спеціальної МС в цілісному та завершальному вигляді поки що не існує через недостатність накопиченого досвіду та знань як власне форм звітності, так і методичних вказівок і рекомендацій, що додаються до цих форм. Формування достовірної вихідної статистичної інформації покладено на митниці, спеціалізовані митні установи й організації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038 я3
Шифр НБУВ: РА377738 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

7.
Белінська О.Г. 
Державне управління видатками пенсійного фонду України: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / О.Г. Белінська ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу та узагальнення теоретичних положень сучасної економічної науки щодо функцій і ролі держави в соціально-ринковій економіці обгрунтовано необхідність запровадження трирівневої пенсійної системи в Україні. Відзначено, що фінансову звітність Пенсійного фонду України перетворено за накопичувальним методом обліку для одержання більш реалістичного уявлення про його фінансовий стан. Розроблено схему управління Пенсійним фондом та його видатками у контексті проведення адміністративної реформи. Удосконалено методику здійснення фінансового аналізу діяльності Пенсійного фонду України. У процесі виконання аналізу діючої та запропонованої пенсійних систем України набуло подальшого розвитку використання моделі PROST для прогнозування розвитку даної системи. Запропоновано послідовність проведення пенсійної реформи: створення комп'ютерних систем, баз даних і адміністративних механізмів, необхідних для підвищення ефективності та дієвості солідарної системи; побудову фінансової моделі з метою обчислення очних оцінок і керування збиранням внесків та виплатою пенсій у цій системі; її реформування з метою забезпечення актуарного балансу та створення надлишку коштів для фінансування накопичувальної системи; удосконалення адміністративних процедур у солідарній системі; розробку законодавчо-нормативної бази накопичувальної системи пенсійного забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)6 + У9(4УКР)272.22 +
Шифр НБУВ: РА325746
Рубрики:

Географічні рубрики:

8.
Сечковський О.О. 
Діяльність місцевих органів влади Причорноморського регіону України з розвитку міжнародного економічного співробітництва (1991 - 2006 рр.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / О.О. Сечковський ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2010. — 22 с. — укp.

Проведено комплексний аналіз діяльності місцевих органів влади областей Причорноморського регіону України, спрямованої на становлення та розвиток міжнародного економічного співробітництва. Досліджено наукові засади роботи місцевих органів влади у сфері зовнішньоекономічних зв'язків, розглянуто процес формування нормативно-правової бази та її вплив на розвиток міжнародного економічного співробітництва. Розкрито роль місцевих органів влади областей Причорноморського регіону України у розвитку міжнародного економічного співробітництва у межах роботи міжнародних організацій. Узагальнено досвід діяльності місцевих органів влади щодо розвитку зовнішньоекономічних зв'язків у межах двостороннього співробітництва з країнами Чорноморського басейну. Досліджено діяльність місцевих органів влади областей Причорноморського регіону України з розвитку зовнішньоекономічних зв'язків у сфері транскордонного співробітництва. Проаналізовано погляди іноземних дослідників щодо проблеми розвитку зовнішньоекономічної співпраці у Чорноморському регіоні. До наукового обігу введено раніше невідомі або недостатньо використані документи та матеріали, що розкривають практичну діяльність місцевих органів влади Причорноморського регіону України (постанови, розпорядження, звіти про роботу обласних і міських рад народних депутатів, обласних і міських державних адміністрацій, управлінь з зовнішньоекономічних зв'язків та європейської інтеграції періоду 1991 - 2006 рр.). Проаналізовано документи Центрального державного архіву вищих органів влади й управління України, поточних архівів Міністерства економіки України та Міністерства закордонних справ України, Державних архівів Одещини, Миколаївщини, Херсонщини, поточних архівів державних установ Одещини, Миколаївщини, Херсонщини й Автономної Республіки Крим. Висвітлено позитивні здобутки та проналізовано негативні наслідки діяльності місцевих органів влади та визначено фактори, що стримували розвиток зовнішньоекономічних зв'язків України з державами Чорноморського басейну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР7)64-64(0)2 + Х819(4УКР)011.2-95 +
Шифр НБУВ: РА370935 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

9.
Шишка І.Р. 
Договір на маркетингові дослідження: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / І.Р. Шишка ; НДІ ін-т приват. права і підприємництва Нац. акад. прав. наук України. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано, що відносини, які виникають у процесі проведення маркетингових досліджень (МД), є цивільно-правовими й охоплюються предметом цивільного права. Встановлено, що правові відносини, які виникають між особою, яка здійснює МД (виконавцем), та іншими учасниками цивільного обороту (замовниками), здійснюються з метою покращення економічних показників підприємницької діяльності замовників, що складає приватноправовий аспект маркетингу та МД. Запропоновано визначення договору на МД, за яким виконавець зобов'язується відповідно до завдання замовника провести МД і передати замовникові одержаний результат у вигляді звіту та програми дій, а замовник зобов'язується прийняти ці результати та сплатити обумовлену суму. Доведено, що предмет договору на МД є подвійним або змішаним (робота та послуги) та включає проведені виконавцем дослідження й оформлення їх результатів (звіт про проведену роботу та рекомендації). Надано правову характеристику договору на МД як двостороннього, консенсуального, оплатного, змішаного, комплексного, інвестиційного, підприємницького договору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.619
Шифр НБУВ: РА375070 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

10.
Васильєв І. О. 
Контрольна діяльність штабів органів внутрішніх справ: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / І. О. Васильєв ; Дніпропетр. держ. ун-т внутр. справ. — Д., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто адміністративно-правовий статус штабів органів внутрішніх справ. Визначено завдання, форми, методи та проаналізовано стадії проведення контрольних заходів, які об'єднано у такі групи: стадія підготовки щодо проведення контрольних заходів; стадія проведення контрольних заходів; стадія підбиття підсумків за результатами контрольних заходів. Запропоновано методику, спрямовану за допомогою коефіцієнта трудового внеску як кожного працівника окремо, так і служби чи підрозділу органів внутрішніх справ у цілому встановити ефективність їх діяльності за звітний період. Сформульовано поняття контрольної діяльності штабів органів внутрішніх справ як врегульованого нормами адміністративного права спостереження за діяльністю служб і підрозділів органів внутрішніх справ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01-922
Шифр НБУВ: РА373228 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

11.
Вересов В.М. 
Кримінальна відповідальність за ухилення від сплати податків, зборів, інших обов'язкових платежів (на матеріалах Автономної Республіки Крим): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / В.М. Вересов ; Ун-т внутр. справ. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.0-2
Рубрики:

12.
Пашко Л.А. 
Людські ресурси у сфері державного управління: теоретико-методологічні засади оцінювання: автореф. дис... д-ра наук з держ. упр.: 25.00.03 / Л.А. Пашко ; Ін-т законодавства Верхов. Ради України. — К., 2007. — 36 с. — укp.

Здійснено аналіз теоретико-методологічних засад оцінювання людських ресурсів у аспекті управління даними ресурсами у сфері державного управління. Запропоновано ввести до понятійного обігу цієї сфери певні поняття. Обгрунтовано доцільність визнання оцінювання людських ресурсів у сфері державного управління шляхом визначення рівня професіоналізму як процесу професійно-особистісного "розгортання" оцінюваного службовця у звітний період діяльності. Доведено полівалентний і багатогранний характер оцінювання як управлінської функції, взаємодії соціальних технологій, реалізації міжособистісної взаємодії керівника-оцінювача з оцінюваним чиновником, процедури ділового підтримувального спілкування, форми зворотного зв'язку. Визначено загальну модель щорічного оцінювання службовців та виділено її основні етапи. Співбесіду-зустріч керівника-оцінювача з оцінюваним службовцем проаналізовано як основну оцінювальну процедуру. Доведено необхідність використання критеріїв оцінювання людських ресурсів, а саме: ділову результативність, професійну продуктивність, персональну ефективність як підстави інтегрального оцінювання рівня професіоналізму оцінюваного службовця. З метою максимальної індивідуалізації оцінювального процесу запропоновано сучасні інтегральні загальні оцінки-характеристики для оцінювання чиновників. Удосконалено сучасні підходи до оцінювання людських ресурсів як до визначального елемента управління людськими ресурсами, доведено його органічний взаємозв'язок з мотивацією, стимулюванням, зацікавленням, "розгортанням" кар'єрної "траєкторії" оцінюваного. Оцінювання людських ресурсів проаналізовано як складну динамічну мережу людських відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012 в +
Шифр НБУВ: РА354680
Рубрики:

Географічні рубрики:

13.
Онишко О. В. 
Організаційно-правові засади інституту регулювання податкового боргу: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. В. Онишко ; Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2010. — 18 с. — укp.

Доведено, що недостатнє застосування системних засад під час розв'язання проблеми податкового боргу становить одну із причин незадовільного стану та набуття даною проблемою хронічного характеру. Досліджено теоретико-правові аспекти виникнення та виконання податкового обов'язку та податкового зобов'язання, економіко-правову характеристику податкового боргу, як наслідку невиконання податкового зобов'язання, умови запровадження інституту регулювання податкового боргу. Розкрито роль правового регулювання суспільних відносин у сфері податкового боргу, надано визначення поняттю "інститут регулювання податкового боргу", названо його характерні ознаки, структура, запропоновано поняття "обов'язок з погашення податкового боргу", "податкова заборгованість". Внесено ряд уточнень до існуючого понятійного апарату, що має першочергове значення для підвищення ефективності правового інституту регулювання податкового боргу. Проаналізовано систему способів забезпечення виконання податкового обов'язку, адміністративні провадження погашення та стягнення податкового боргу. Узагальнено основні умови, які можуть забезпечити більш повну реалізацію потенціалу правового механізму регулювання, а також адекватний вплив на поведінку учасників правовідносин і захист їх суб'єктивних прав. Об|рунтовано доцільність уточнення підходів до структурування податкового боргу, а саме його розмежування на реальний і потенційний як невикористаний резерв податкових надходжень до бюджету. Запропоновано представляти статусну структуру податкового боргу не двома, а трьома статусами: активний, дієвий, пасивний та внести відповідні зміни до Картки боржника. Запропоновано класифікацію такої мотивації: вимушена, в основі якої відсутність науково-обгрунтованої податкової політики, надлишковий податковий тиск, недосконалість і нестабільність правового забезпечення; передбачувана, яка пов'язана зі складністю та прорахунками правового механізму дії забезпечувальних норм, процедур подання податкової звітності, розрахунків платежів; умисна, яка грунтується на усвідомлених порушеннях податкового законодавства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201 + Х819(4УКР)129
Шифр НБУВ: РА376096 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

14.
Храбров А.О. 
Правове регулювання виникнення, зміни і припинення податкового обов'язку: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / А.О. Храбров ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто правову природу категорії податковий обов'язок. Охарактеризовано основні складові даного поняття та наведено їх класифікацію. Досліджено процес виникнення, зміни та припинення податкового обов'язку за податковим обліком, оплатою податків і зборів та за податковою звітністю. Наведено пропозиції щодо внесення змін до нормативно-правових актів чинного законодавства. Запропоновано варіанти статей Закону України "Про систему оподаткування", які визначають зміст поняття податкового обов'язку та його складових.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА334110
Рубрики:

Географічні рубрики:

15.
Мінаєва О.М. 
Правове регулювання податкового обліку в Україні: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / О.М. Мінаєва ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2007. — 17 с. — укp.

Досліджено проблему правового регулювання податкового обліку в Україні та питання його реалізації у податковому законодавстві України. Розкрито суть поняття та правову природу податкового обліку, особливості його ведення. Розвинуто методи та засоби ведення даного обліку. Вивчено питання взаємодії платників податків, а також контролювальних і правоохоронних органів з приводу ведення податкового обліку та подання податкової звітності. Наведено пропозиції щодо конкретних змін нормативно-правових актів, що регулюють питання ведення податкового обліку, подання податкової звітності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)2 + У052.9(4УКР)226.13 +
Шифр НБУВ: РА349959
Рубрики:

Географічні рубрики:

16.
Шахов С. В. 
Правове регулювання податкової звітності: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / С. В. Шахов ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано чинну систему податкового законодавства України, визначено її недоліки та напрями удосконалення. Проведено порівняльний аналіз норм Податкового кодексу України та норм податкового законодавства, що діяли до його прийняття. Досліджено практику застосування цього законодавства й обгрунтовано можливості її використання з метою усунення недоліків чинного податкового законодавства України. Розкрито понятя податкового обов'язку та визначено місце у ньому обов'язку з податкової звітності. Проаналізовано особливості правового регулювання процедур надання податкової звітності та її коригування. Виокремлено характерні риси різних способів подання податкової звітності та надано розширену характеристику кожному з них.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)2 ф
Шифр НБУВ: РА381413 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

17.
Нікітіна Л.О. 
Правові засади формування місцевих бюджетів: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Л.О. Нікітіна ; Держ. податк. адмін. України, Нац. акад. держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2004. — 18 с. — укp.

Розглянуто повноваження у галузі бюджетної діяльності місцевих органів самоврядування. Здійснено комплексне дослідження законодавства України та особливостей норм Бюджетного кодексу України про формування доходів місцевих бюджетів. Проаналізовано історичний розвиток бюджету, а також процес його становлення як економічної та юридичної категорії. Визначено сутність та функції бюджету, встановлено принципи побудови бюджетної системи України. Досліджено природу місцевих бюджетів та їх роль у діяльності органів місцевого самоврядування, визначено критерії наповнення їх бюджетів. Встановлено сутність бюджетного процесу на стадії виконання бюджету та затвердження звіту про його виконання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)1 +
Шифр НБУВ: РА330588
Рубрики:

Географічні рубрики:

18.
Буханевич А. І. 
Публічний контроль за діяльністю органів державної влади: теоретико-методологічний аналіз: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.01 / А. І. Буханевич ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Систематизовано основні принципи та види реалізації публічного контролю за діяльністю органів державної влади (ОДВ), відповідно до чого вироблено концептуальні засади дослідження публічної адміністрації як оптимізаційного інституту публічно-владної діяльності, спрямованої на забезпечення інформаційно-експертного супроводження роботи ОДВ з урахуванням відповідних оптимізаційних принципів реалізації публічного адміністрування. Розроблено підхід до розуміння сутності та впливу громадського контролю за діяльністю ОДВ, у межах якого конкретизовано його оптимізаційно-функціональну роль, яка зводиться до інтеграції структур громадянського суспільства в напрямі творення та реалізації публічної політики держави відповідно до інтересів громадськості. Проаналізовано особливості реалізації публічного контролю в системі діяльності ОДВ, що дозволяє ідентифікувати сутність деліберативного процесу, який розкриває відмінності реалізації публічного контролю в діяльності ОДВ та органів місцевого самоврядування за умов розвитку громадянського суспільства. Виявлено сутність публічного документа як форми публічної звітності ОДВ, що слугує оптимізаційною основою для інформування громадськості про діяльність ОДВ. Обгрунтовано оптимізаційно-інституціональні засоби публічного контролю в діяльності ОДВ, відповідно до чого конкретизовано зміст публічної звітності ОДВ як політико-правового засобу здійснення такого контролю в розвитку громадянського суспільства. Досліджено основні оптимізаційні форми публічного контролю в діяльності ОДВ як засобу перспективного розвитку громадянського суспільства, що є однією із оптимізаційних форм взаємодії ОДВ з інститутами громадянського суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)071 в + Х819(4УКР)011 в
Шифр НБУВ: РА380412 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

19.
Нікольський В.М. 
Репресивна діяльність органів державної безпеки СРСР в Україні (кінець 1920-х - 1950-ті рр.). Історико-статистичне дослідження: Автореф. дис... д-ра іст. наук: 07.00.01 / В.М. Нікольський ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2003. — 38 с. — укp.

зроблено дослідження репресивної діяльності ГПУ - НКВД - НКГБ - МГБ - КГБ на Україні в 1920 - 1950 рр., яке грунтується на документах статистичної звітності цих структур, що зберігаються в Державному архіві Служби безпеки України. Систематизовано наукові праці попередників та розроблено історіографічну схему досліджень визначеної проблеми, розкрито спрямування і суть окремих їїскладових. Узагальнено та проаналізовано кількісні показники арештів і обвинувачень, та їх зміни у різні періоди. Зроблено спробу з'ясувати масштаби таємної мережі органів держбезпеки. Досліджено згідно з прийнятою хронологічною концепцією, соціальну та національну спрямованість репресивної діяльності каральних органів в Україні та її реальні результати. Доведено суто бюрократичний характер структур держбезпеки та форми й методи фальсифікації ними результатів своєї діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01-1я3 + Х621.162.012(2УК)я3 + Т3(4УКР)6-49,01 +
Шифр НБУВ: РА325444
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

20.
Коломієць О.О. 
Цивільно-правове регулювання діяльності фізичної особи - підприємця: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / О.О. Коломієць ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2003. — 16 с. — укp.

Зроблено висновок про те, що поняття підприємництва є багатоаспектним, його можна аналізувати як соціальне явище, правове та економічне поняття. Доведено доцільність прийняття спеціального Закону України "Про підприємницьку діяльність фізичних осіб", який має урегулювати відносини щодо обмеження прав фізичних осіб на здійснення підприємницької діяльності, встановити можливість призупинення даної діяльності, зокрема, у випадку призову підприємця на строкову військову службу, визначити порядок реалізації права власності фізичної особи - підприємця на єдиний майновий комплекс (підприємство), його спадкування, призначення управителя даного об'єкта права власності. Запропоновано з метою захисту прав осіб, які з релігійних підстав не зареєстровані у державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, провадити їх державну реєстрацію як суб'єктів підприємницької діяльності надання без довідки про включення до даного реєстру. Обгрунтовано необхідність перегляду підстав припинення підприємницької діяльності, у зв'язку з цим запропоновано провадити скасування державної реєстрації фізичної особи - підприємця у наступних випадках: визнання фізичної особи недієздатною, померлою, банкрутом; у зв'язку зі смертю фізичної особи; у випадках, коли до підприємців застосовано санкції за провадження діяльності, що суперечить законодавству, несвоєчасне повідомлення про зміну свого постійного місця проживання, неподання протягом року до органів державної податкової служби податкових декларації, документів бухгалтерської звітності, що вимагаються законодавством, та у встановлений державними органами строк порушення не були усунені. Доведено необхідність визнання за спадкоємцями права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс і надання їм права відчужувати даний об'єкт, провадити його поділ (виділення) або використовувати його у підприємницькій діяльності у випадку, коли спадкоємці зареєстровані як суб'єкти підприємницької діяльності. Аргументовано доцільність включення до об'єктів права власності фізичних осіб - підприємців комерційного знаку, який не може відчужуватися та передаватися у спадщину, та обов'язку підприємця у випадку зміни прізвища, імені провадити зміну найменування комерційного знаку. Обгрунтовано висновок про те, що скасування державної реєстрації фізичних осіб - підприємців, на відміну від скасування державної реєстрації юридичних осіб, не є підставою для припинення дії договорів, укладених у процесі підприємницької діяльності, за винятком договорів, предметом яких є виробництво продукції, торгівля товарами, виконання послуг (робіт), які потребують ліцензування, а також зовнішньоекономічних договорів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)013.211 +
Шифр НБУВ: РА323208
Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського