Бази даних

Юристам - Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (56)Юристам - Наукова електронна бібліотека (10)Юристам - Реферативна інформація (182)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>K=ПОВІТРЯНИЙ$<.>+<.>K=ПРОСТІР$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

1.
Арістова І.В. 
Державна інформаційна політика та її реалізація в діяльності органів внутрішніх справ України: організаційно-правові засади: Автореф. дис... д-ра юрид. наук: 12.00.07 / І.В. Арістова ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2002. — 39 с. — укp.

Досліджено організаційно-правові засади формування державної інформаційної політики, та управління національною інформаційною сферою (НІС), питання реалізації державної інформаційної політики у правотворчій та правозастосовній практиці органів внутрішніх справ України. Розроблено категоріальний апарат проблеми державного управління НІС. Проаналізовано загальні риси суб'єкта державного управління НІС - відповідних державних органів усіх гілок влади у системі; об'єкт державного управління - НІС (єдиний інформаційний простір України). Висвітлено інформаційно-управлінські відносини між об'єктом і суб'єктом державного управління НІС за умов становлення та розвитку інформаційного суспільства та інформаційної держави, а також їх правове регулювання. Запропоновано стратегію реформування інформаційного законодавства України. Розглянуто органи внутрішніх справ як суб'єкт державного управління НІС, визначено шляхи її удосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4Укр)126 + Х819(4Укр)112.01ф
Шифр НБУВ: РА317733 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

2.
Пісьмаченко Л.М. 
Державне управління зовнішньоторговельною діяльністю в умовах інтеграції України у світовий економічний простір: механізми регулювання та контролю: автореф. дис... д-ра наук з держ. упр.: 25.00.02 / Л.М. Пісьмаченко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2008. — 36 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади державного управління зовнішньоторговельними відносинами за умов розвитку інтеграційних процесів в Україні з метою покращання якості державного регулювання та контролю у сфері зовнішньоторговельної діяльності з урахуванням геополітичних інтересів держави. Визначено сутність і порядок формування та розвитку системи державного управління у сфері зовнішньої торгівлі за кордоном та в Україні. Удосконалено методологічні підходи до обгрунтування системи наукового забезпечення ефективності державного управління зовнішньоторговельною діяльністю. Запропоновано новий методичний підхід до класифікації методів державного регулювання зовнішньої торгівлі шляхом формування різних класифікаційних груп на основі регуляторних інструментів. Розроблено пропозиції щодо внесення змін до основних законодавчих актів з загальнодержавного та митного регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Визначено основні напрями удосконалення системи державного регулювання та контролю зовнішньої торгівлі відповідно до вимог СОТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.03 + У9(4УКР)843-21,01 +
Шифр НБУВ: РА361346
Рубрики:

Географічні рубрики:

3.
Курило Т.М. 
Державне управління підготовкою керівників для охорони здоров'я України в умовах європейської інтеграції: Автореф. дис... канд. наук з держ. управління: 25.00.02 / Т.М. Курило ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади удосконалення процесу державного управління підготовкою керівників для лікувально-профілактичних закладів України за умов інтеграції в єдиний європейський освітній простір на засадах Болонського процесу. Здійснено системний аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових джерел щодо державного управління підготовкою керівників лікувально-профілактичних закладів. Охарактеризовано сучасний стан нормативно-правового забезпечення механізмів державного управління підготовкою керівників лікувально-профілактичних закладів. Розроблено алгоритм підготовки та перепідготовки керівного складу та менеджерів у галузі охорони здоров'я. Обгрунтовано модель менеджера майбутнього як глобального стратега, політика par excellence (без кордонів), лідера, провідника змін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)14п/р +
Шифр НБУВ: РА343503
Рубрики:

Географічні рубрики:

4.
Андрейчук С.К. 
Державне управління реформуванням вищої освіти в Україні в контексті Болонського процесу: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / С.К. Андрейчук ; Львів. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — Л., 2007. — 19 с. — укp.

Проведено комплексний аналіз процесу державного управління вищою освітою України на етапі її інтеграції в європейський освітній простір. Досліджено міжнародний досвід й охарактеризовано сучасний стан формування нормативно-правової бази державного управління структурною перебудовою вищої освіти. Визначено структуру та функції центральних органів державного управління вищою освітою, розглянуто основні форми, методи та напрями їх діяльності у сфері реформування та наближення до європейських стандартів освітньої галузі України. Висвітлено позитивні зміни в освітньому середовищі, проаналізовано його недоліки. Визначено характерні особливості державного управління процесами структурної перебудови системи вищої освіти та впровадження інновацій з метою підвищення ефективності діяльності ВНЗ. Наведено пропозиції щодо удосконалення системи державного управління вищою освітою за умов її адаптації до Болонського процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.101.0 + Ч484(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА353725
Рубрики:

Географічні рубрики:

5.
Рибій О.В. 
Міжнародно-правове регулювання інвестиційної діяльності: теорія та практика: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.11 / О.В. Рибій ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено актуальні теоретичні та практичні проблеми міжнародно-правового регулювання інвестиційної діяльності за сучасних умов на підставі аналізу міжнародно-правових документів, вивчення процесу зародження та розвитку міжнародних інвестиційних правовідносин, теоретико-методологічних особливостей норм міжнародного права в інвестиційній сфері, аналізу теоретичних і практичних питань, пов'язаних з імплементацією даних норм у внутрішнє законодавство України. Проаналізовано етапи становлення та розвитку системи міжнародно-правового регулювання іноземних інвестицій. Розглянуто форми та методи регулювання іноземних інвестицій на дво- та багатосторонній основі. Досліджено міжнародний арбітражний механізм вирішення інвестиційних спорів. Узагальнено теорії співвідношення міжнародного та внутрішнього права та теорії реалізації норм міжнародного права у межах внутрішньодержавного правопорядку у контексті специфіки норм міжнародного інвестиційного права. Проаналізовано проблеми взаємодії міжнародного та національного інвестиційного права у даній сфері. Встановлено ефективність створеного в Україні конституційного механізму імплементації норм міжнародного інвестиційного права у внутрішнє законодавство. Розкрито особливості участі України у системі багато- та двосторонніх договорів в інвестиційній сфері з метою визначення шляхів їх ефективної імплементації у систему вітчизняного законодавства.Наведено пропозиції щодо подальшого реформування законодавства України відповідно до норм міжнародного права у сфері інвестицій та стратегічного курсу України на інтеграцію її правової системи в європейський та загальносвітовий правовий простір.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х916.5 + У9(4УКР)0-56-21 +
Шифр НБУВ: РА362106
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

6.
Нуруллаєв І.С.О. 
Міжнародно-правове співробітництво в системі Ради Європи у боротьбі з корупцією: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.11 / І.С.О. Нуруллаєв ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Комплексно досліджено співробітництво держав Ради Європи у боротьбі з корупцією. Таке співробітництво розглянуто як складову зусиль держав світу у подоланні цього негативного явища. Надано загальну міжнародно-правову оцінку міждержавного антикорупційного співробітництва на універсальному рівні. Досліджено міжнародні договори, укладені у межах ООН і організації економічного співробітництва та розвитку. Зроблено висновок, що правовий простір Ради Європи єдиний, де таке співробітництво є найбільш ефективним. Висвітлено міжнародні договори Ради Європи, визначено межі правового антикорупційного співробітництва - Кримінальної та Цивільної конвенцій про боротьбу з корупцією та основного європейського органу міжнародного співробітництва у цій боротьбі - Групи держав проти корупції. Досліджено правову природу, повноваження та процедури Групи держав проти корупції, принципи, на яких заснована її діяльність. Увагу приділено питаням формування Групою правової практики - "юриспруденції" у сфері запобігання та покарання корупції. Наведено приклади сучасної практики оцінювання Групою держав проти корупції виконання міжнародних зобов'язань за антикорупційними конвеціями Ради Європи. Наведено правову оцінку місця України у системі міжнародних антикорупційних договорів та і прикладі Групи держав проти корупції. З'ясовано особливості внутрішньодержавної імплементації в Україні рекомендацій міжнародних антикорупційних органів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х915.232.4-9 + Х916.881.9 +
Шифр НБУВ: РА360702
Рубрики:

7.
Самофалова Т.О. 
Мобілізаційний механізм державного регулювання фінансових потоків у процесі інноваційно-інвестиційного відтворення: автореф. дис... канд. наук. з держ. управління: 25.00.02 / Т.О. Самофалова ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харків. регіон. ін-т держ. упр.. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено теоретичне обгрунтування та запропоновано напрями та сфери практичного застосування мобілізаційного механізму державного регулювання фінансових потоків у процесі інноваційно-інвестиційного відтворення, який базується на принципі їх самовідтворення. Розкрито сутність, цільову функцію, елементи, місію та сферу застосування такого механізму. Визначено місце системи державного регулювання фінансових потоків у загальній теорії систем, удосконалено підходи до формування інноваційно-інвестиційної парадигми державного управління. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення організаційно-функціональної схеми взаємодії органів державного управління, місцевого самоврядування та суб'єктів громадянського суспільства. Вивчено досвід розвинених країн світу з державного регулювання інноваційно-інвестиційного відтворення та перспективи інституціональних запозичень під час формування національної інноваційної системи. Визначено можливості бюджетного, податкового та кредитного регулювання фінансових потоків, що обслуговують інноваційні процеси. Розглянуто мобілізаційний механізм як засіб забезпечення державної стратегії входження України у світовий економічний простір, запропоновано складові такої стратегії й інструменти її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-93-21,01 + У9(4УКР)0-56-93-21,01 + Х819(4УКР)120.0 +
Шифр НБУВ: РА364273
Рубрики:

Географічні рубрики:

8.
Олійник О.В. 
Організаційно-правові засади захисту інформаційних ресурсів України: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / О.В. Олійник ; Ін-т законодавства Верх. Ради України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше проведено дослідження організаційно-правових принципів державної внутрішньої та зовнішньої інформаційної політики та сформульовано пропозиції щодо удосконалення засобів захисту інформаційних ресурсів. Систематизовано та уточнено адміністративно-правові аспекти забезпечення реалізації конституційних принципів суверенності та незалежності щодо державної внутрішньої та зовнішньої інформаційної політики. Визначено сутність і наведено характеристику принципів міжнародного інформаційного співробітництва, обгрунтовано необхідність формування моделі основних правових, організаційних та інженерно-технічних заходів загальної системи захисту інформації та забезпечення режиму секретності (конфіденційності) у сфері міждержавного інформаційного обміну. Сформульовано визначення понять "інформаційний суверенітет України", "інформаційний простір України", "інформаційна безпека", що сприятиме єдиному розумінню їх у практичній управлінській діяльності, забезпеченню кількісних та якісних критеріїв оцінки стану національної безпеки та захисту інформаційних ресурсів. Доведено, що система захисту інформації та її складових у процесі розширення міждержавного співробітництва є важливим механізмом і засобом забезпечення суверенності та незалежності державної політики. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади формування логічно завершеної системи захисту інформаційних ресурсів та засоби її управління. Розроблено комплекс правових та організаційних принципів захисту інформації. Уточненно теоретичні та прикладні аспекти змістових характеристик застосування методів захисту інформації як загальнообов'язкових (універсальних) способів забезпечення належного функціонування та удосконалення загальної системи захисту інформації та її складових частин. Розроблено методичні підходи щодо формування нової парадигми сучасної державної політики у сфері інформаційної безпеки. Зроблено висновок про наявність тенденції поглиблення взаємодії міжнародної співпраці у сфері міжнародного інформаційного обміну. Сформульовано пропозиції щодо внесення змін та доповнень до чинного законодавства та деяких законопроектів з метою регламентації відповідних положень стосовно відкритості інформації, права на інформацію та свободу інформаційної діяльності, права власності на інформаційні ресурси, продукти та послуги, а також щодо встановлення підстав для обмеження доступу до інформації, які мають визначатися відповідно до світових стандартів та конституційних вимог лише законом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)04 + Х849(4УКР)04
Шифр НБУВ: РА341807
Рубрики:

Географічні рубрики:

9.
Болдирь Г. М. 
Розвиток взаємодії торгово-промислових палат та промислових підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г. М. Болдирь ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано сучасний стан, напрями розвитку та передумови бізнес-асоціювання вітчизняних промислових підприємств. Проаналізовано діяльність основних форм бізнес-асоціацій в Україні, визначено особливості, переваги та тенденції розвитку торгово-промислових палат (ТПП) як однієї з таких форм. Виокремлено й охарактеризовано простір функціональної взаємодії промислових підприємств і ТПП. Вивчено інституційні особливості взаємодії промислових підприємств і ТПП. Встановлено загальні стратегічні напрями розвитку моделі взаємодії промислових підприємств і ТПП в Україні. Розроблено напрями функціонального розвитку взаємодії промислових підприємств і ТПП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301 + Х819(4УКР)120.13 + Х839(4УКР)901.3
Шифр НБУВ: РА372905 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

10.
Манойло Н.Г. 
Світоглядно-мотиваційна визначеність правосвідомості: соціально-філософський дискурс: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / Н.Г. Манойло ; Запоріз. нац. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 16 с. — укp.

Поглиблено наукові уявлення про світоглядні типи свідомості, якими є: міфологія, релігія та філософія, які розглянуто як безпосередні прояви самопізнавальної природи людини в її суб'єктивно-суб'єктній єдності, що надає їм статус духовно-практичної правової волі до життєздійснення. З'ясовано, що індивідуальна свідомість людини виражає її життєві потреби, які в суспільному бутті є способами конституювання правосвідомсті. Доведено, що духовно-мотиваційний суспільно-практичний простір правосвідомості визначається змістовими складовими міфології, яка без будь-яких обмежень проголошує життєві потреби й інтереси людини. Обгрунтовано думку про облагородження правомірності життєвих потреб та інтересів людини духовним потенціалом релігійного світогляду, який соціалізує їх засобом аналітико-критичних обмежень властивого кожній людини і природно-біологічного егоцентризму. Встановлено, що гуманістичне спрямування правової волі людини на розкриття та задоволення сутнісних потреб свого буття відбувається у сфері соціально-філософських визначень свідомості, що базуються на об'єктивному духовно-пізнавальному історичному та розумовому досвіді людства. Доведено, що світоглядно визначене право - це конституювання волі кожного індивіда-громадянина відповідно до сили його бажань, що не порушує суверенітет у просторі того соціуму, який визначається ним як необхідна, законна й обов'язкова умова життєдіяльності. Виявлено, що соціальна філософія як водночас філософія історії є адекватною формою правосвідомої організації суспільно-практичного життя людей, оскільки епіцентром усіх її пізнавальних пошуків є взаємодія волі та мислення, обгрунтування свободи волі та свободи мислення, що в системі права має знайти свої законодавчо-нормативне забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622.221 + Х002.03 +
Шифр НБУВ: РА358863
Рубрики:

11.
Гнатовський М.М. 
Становлення та тенденції розвитку європейського правового простору: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.11 / М.М. Гнатовський ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 22 с. — укp.

Простежено історичні етапи розвитку Європи як правової спільноти та розроблено підхід щодо дослідження регіональних процесів правової інтеграції шляхом аналізу застосування поняття "європейський правовий простір" у вітчизняній та зарубіжній доктрині, актах законодавства України та інших європейських країн, документах Організації з безпеки та співробітництва в Європі, Ради Європи та Європейського Союзу (ЄС). Визначено інституційну структуру європейського правового простору, з'ясовано роль у його створенні НБСЄ/ОБСЄ, Ради Європи та Європейського Союзу як основних міжнародних правотворчих органів регіону. Досліджено місце в європейському правовому просторі політико-правових норм і стандартів, сформованих в рамках "загальноєвропейського процесу" НБСЄ/ОбСЄ та в результаті правотворчої і правозастосовної діяльності Ради Європи та її органів. Визначено роль процесу поглиблення та розширення інтеграційних процесів для розвитку європейського правового простору. З'ясовано особливості участі України в процесі створення європейського правового простору, а також її значення для реформування української правової системи та забезпечення правових засад співробітництва в державами регіону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8(4)-39 + Х915.232.5-3 +
Шифр НБУВ: РА321355
Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського