Бази даних

Юристам - Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (98)Юристам - Наукова електронна бібліотека (8)Юристам - Реферативна інформація (162)Юристам - Інформаційно-аналітичні матеріали (1)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>K=РЕКЛАМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

1.
Стрельников А.В. 
Адміністративна відповідальність за порушення законодавства про рекламу: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / А.В. Стрельников ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2004. — 18 с. — укp.

Визначено суть поняття "адміністративна відповідальність", "реклама", "рекламна діяльність", "вина юридичної особи", "провадження". Вперше охарактеризовано склади адміністративних проступків у сфері рекламної діяльності. Досліджено правові засади адміністративної відповідальності за порушення законодавства про рекламу з урахуванням внесених змін. Визначено правовідносини, які складають об'єкт адміністративних проступків у сфері рекламної діяльності. Наведено характеристику реклами та рекламної діяльності як предмета проступку. Обгрунтовано новий підхід щодо визначення вини юридичної особи за порушення законодавства про рекламу. Запропоновано оригінальну класифікацію існуючих видів реклами, її обмеження, правовідносин, що складають об'єкт порушень законодавства про рекламу, недобросовісної реклами. Наведено пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства про адміністративну відповідальність за проступки у сфері рекламної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)072.8 + Х849(4УКР)112.3 +
Шифр НБУВ: РА334409
Рубрики:

Географічні рубрики:

2.
Тацишин І.Б. 
Адміністративно-правове забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / І.Б. Тацишин ; Львів. держ. ун-т внутр. справ. — Л., 2009. — 18 с. — укp.

Охарактеризовано поняття та зміст адміністративно-правового забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами. Досліджено адміністративно-правовий механізм забезпечення безпеки інформаційних відносин у галузі реклами. Розглянуто особливості та види адміністративної відповідальності за порушення загальнообов'язкових правил рекламної діяльності та заходів їх припинення. Сформульовано конкретні пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення адміністративно-правового забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.02 + Х849(4УКР)112.3 +
Шифр НБУВ: РА367280
Рубрики:

Географічні рубрики:

3.
Микитенко Л.А. 
Адміністративно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Л.А. Микитенко ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Розглянуто теоретичні, законодавчі та методичні проблеми адміністративно-правового регулювання рекламної діяльності. Досліджено форми адміністративного впливу на неї. Установлено зміст понять "державний контроль рекламної діяльності", "рекламний ринок", "рекламна діяльність" і "реклама". Визначено умови й особливості адміністративно-правових засад регулювання рекламної діяльності в Україні. Відзначено, що однією з форм адміністративного впливу на дану діяльність є державний контроль - складова адміністративно-правового регулювання. Висвітлено його організаційні засади. Охарактеризовано діяльність органів виконавчої влади, що здійснюють контроль за дотриманням учасниками рекламної діяльності законодавства про рекламу. Визначено їх систему, контрольні повноваження у сфері рекламної діяльності. Розглянуто методи та форми здійснення державного контролю. Проаналізовано адміністративно-правові гарантії забезпечення прав споживача та підприємців на доброчесну рекламу. Досліджено заходи адміністративного примусу, які застосовуються до учасників рекламної діяльності на підставі застосування адміністративних стягнень у сфері даної діяльності. Обгрунтовано необхідність удосконалення її адміністративно-правового регулювання шляхом внесення змін до чинних нормативно-правових актів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.02 + Х819(4УКР)072.8 +
Шифр НБУВ: РА360763
Рубрики:

Географічні рубрики:

4.
Шишка О.Р. 
Договір на створення та розповсюдження реклами: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / О.Р. Шишка ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Комплексно досліджено відносини, які виникають за договором стосовно створення та розповсюдження реклами. Визначено поняття, юридичну природу такого договору, а також його місце у системі цивільно-правових договорів. Розглянуто правову природу та зміст договору на створення та розповсюдження реклами як підрядної послуги. Значну увагу приділено умовам такого договору й особливостям його укладення. Наведено правову характеристику суб'єктного складу аналізованого договору. Запропоновано критерії розмежування реклами й аналіз змісту договору щодо створення та розповсюдження реклами як правовідносин та визначено підстави для відповідальності сторін за договором. Обгрунтовано та запропоновано наукові теоретичні та практичні рекомендації, а також пропозиції з метою вдосконалення законодавчого врегулювання відносин за даним договором.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.619 + Х849(4УКР)112.3 +
Шифр НБУВ: РА338465
Рубрики:

Географічні рубрики:

5.
Ульянова Г.О. 
Захист авторських прав у правовідносинах, які виникають у зв'язку з рекламою: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / Г.О. Ульянова ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2008. — 18 с — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади розвитку авторських прав у правовідносинах, які виникають у зв'язку з рекламою. Визначено сутність поняття та специфіку даних правовідносин, охарактеризовано їх суб'єкти й об'єкти. Проаналізовано ознаки реклами як об'єкта авторського права, досліджено її співвідношення з іншими його об'єктами. Висвітлено договірні засади використання об'єктів авторського права у правовідносинах, які виникають у зв'язку з рекламою. Розглянуто правове забезпечення захисту авторських прав, форми та способи його здійснення. Обгрунтовано доцільність поширення практики неюрисдикційної форми захисту авторських прав. Показано особливості захисту авторських прав у судовому порядку. Розроблено пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства про рекламу, авторське право та суміжні права, а також право інтелектуальної власності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)306 +
Шифр НБУВ: РА361330
Рубрики:

Географічні рубрики:

6.
Кулішенко В.С. 
Захист від неправомірного використання ділової репутації суб'єктів господарювання у конкуренції: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.04 / В.С. Кулішенко ; НАН України. Ін-т екон.-прав. дослідж. — Донецьк, 2003. — 17 с. — укp.

Уперше здійснено комплексний аналіз захисту від неправомірного використання ділової репутації суб'єктів господарювання в конкуренції з точки зору його правових засобів. Визначено її основні ознаки як виду недобросовісної конкуренції. Сформульовано наукове визначення поняття "неправомірне використання ділової репутації суб'єкта господарювання у конкуренції". Надано характеристику та зазначено специфіку чотирьох видів неправомірного використання даної репутації суб'єктів господарювання: неправомірного використання чужих позначень, рекламних матеріалів та упаковки; неправомірного використання товару іншого виробника; копіювання зовнішнього вигляду виробу; недобросовісної порівняльної реклами, та установлено підстави юридичної відповідальності, у тому числі такі елементи цього правопорушення як введення або імовірність введення в оману споживачів і змішування або можливість змішування з господарською діяльністю конкурента. Охарактеризовано різногалузеві види юридичної відповідальності за неправомірне використання ділової репутації суб'єктів господарювання в конкуренції. Зроблено конкретні висновки та наведено пропозиції щодо удосконалення Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)013.260.6 +
Шифр НБУВ: РА325112
Рубрики:

Географічні рубрики:

7.
Поколодна О.В. 
Механізм вдосконалення взаємодії органів податкової служби з громадськістю: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / О.В. Поколодна ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Проведено дослідження взаємодії між органами податкової служби та громадськістю у сучасній Україні. На підставі аналізу феноменів громадськості та громадської думки, узагальнення існуючих підходів до здійснення зв'язків з громадськістю визначено особливості та принципи PR-діяльності в органах державного управління у цілому та в органах податкової служби зокрема. На підставі емпіричного аналізу нинішнього стану відносин між податківцями та громадськістю виявлено вкрай низький рівень поінформованості більшості громадян про цілі, завдання та функції органів податкової служби, відсутність дієвих механізмів громадського контролю за діяльністю податківців, негативний імідж багатьох працівників органів податкової служби. Встановлено, що нормативно-правова база, яка регулює діяльність органів податкової служби є вкрай недосконалою. Доведено, що реформування діяльності органів податкової служби є можливим за умов використання комплексу функцій системи управління: розробки нової стратегії податкової політики, застосування нових методів управління внутрішнім середовищем, а також раціоналізації управління зовнішнім середовищем. З метою підвищення ефективності взаємодії органів податкової служби з населенням розроблено механізм зв'язків з громадськістю, який містить такі складові: створення в регіональних податкових адміністраціях спеціальних окремих центрів із зв'язків з громадськістю, здатних функціонувати у межах двосторонньої симетричної моделі взаємодії з громадськістю, з урахуванням переходу до нових форм і методів податкового адміністрування; налагодження постійної безпосередньої взаємодії з громадськістю; активне використання засобів непрямої взаємодії з громадськістю, таких як співпраця із ЗМІ, електронний PR і соціальна реклама; розробку на підставі інформації, одержаної через канали зворотного зв'язку, пропозицій щодо удосконалення взаємодії з населенням та діяльності територіальних податкових органів у цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201.08 +
Шифр НБУВ: РА349687
Рубрики:

Географічні рубрики:

8.
Терещенко Д.А. 
Організаційно-правове забезпечення комунікативної діяльності місцевих органів влади: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Д.А. Терещенко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

На підставі аналізу наукових надбань у галузі знань з державного управління, законодавчої та нормативно-правової бази, інформаційної діяльності владних структур на місцевому рівні розроблено й обгрунтовано теортичні підходи до вдосконалення організаційно-правового механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади на засадах маркетингу. Доведено, що основою вдосконалення механізмів комунікативної діяльності місцевих органів влади є сучасна парадигма державного управління "служіння влади людям", яка передбачає задоволення потреб громадян і розвиток соціального партнерства з використанням сучасної соціально-комунікативної технології "маркетинговий PR". Розглянуто інструменти маркетингового PR, а саме: зв'язки з громадськістю, рекламу, просування публічних послуг, прямий маркетинг. Увагу приділено вдосконаленню організаційної складової механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади шляхом перегляду повноважень інформаційних служб. Зазначено, що впровадження запропонованого організаційно-правового механізму потребує наявності фахівців нової генерації, спроможних працювати з використанням сучасних комунікативних технологій, та які мають навички вивчення потреб споживачів, проведення маркетингових досліджень. Запропоновано блок-схему формування та реалізації стратегії та тактики комунікативної діяльності місцевих органів влади, розкрито її головні етапи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-97 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА365615
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

9.
Потапенко 
Організаційно-правові засади здійснення контролю за рекламною діяльністю в Україні: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Марина Сергіївна Потапенко ; Національний аграрний ун-т. — К., 2008. — 17 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)072.8 + Х819(4УКР)072.8
Шифр НБУВ: РА359169
Рубрики:

Географічні рубрики:

10.
Паламарчук В.О. 
Організаційно-правові засади проходження військової служби за контрактом у Збройних Силах України: Автореф. дис... канд. юрид. наук.: 12.00.07 / В.О. Паламарчук ; Держ. податк. адмін. України, Акад. держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2003. — 13 с. — укp.

Здійснено комплексний порівняльний аналіз законодавства України, Російської Федерації, США, Японії, Франції щодо проходження військової служби за контрактом, на підставі якого встановлено адміністративно-службові відносини між громадянином і державою. Надано характеристику та визначено зміст і умови контракту стосовно проходження військової служби у Збройних Силах України. Досліджено правовий статус командирів військових частин, які діють від імені Міністерства Оборони України та держави, а також роль кожного з них під час комплектування військових частин військовослужбовцями за контрактом. Обгрунтовано додаткові підстави, порядок укладення й припинення дії контракту, а також гарантії забезпечення прав суб'єктів правовідносин. Визначено та обгрунтовано напрями удосконалення механізму управління комплектуванням Збройних Сил України за контрактом, що передбачають впровадження узгодженого поетапного переходу з урахуванням окремих особливостей до комплектування військових частин на підставі контракту та плановою підготовкою навченого резерву. Наголошено на необхідності чіткої та конкретної системи гарантій з боку держави, які сприяли б формуванню високих морально-вольових якостей у військовослужбовців, боєздатності Збройних Сил України, спроможних за умов скорочення їх чисельності якісно виконувати поставлені завдання протягом певного часу. Удосконалено методологічне забезпечення механізму дії контракту у Збройних Силах України шляхом реформування та удосконалення структури місцевих органів військового управління (військових комісаріатів), а також створення дійової системи рекламування перспективності військової служби у Збройних Силах України за контрактом та формування системи підготовки до виконання військового обов'язку та накопичення людських ресурсів, які підлягають призову на військову службу під час мобілізації, з урахуванням перспектив розвитку Збройних Сил України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)111 + Х819(4УКР)111 + Х819(4УКР)111
Шифр НБУВ: РА323436
Рубрики:

Географічні рубрики:

11.
Черемнова А.І. 
Правове регулювання комерційної реклами в Україні: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.04 / А.І. Черемнова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Досліджено нормативну базу рекламної діяльності в Україні, а також розкрито поняття комерційної реклами та її ідентифікації. Детально проаналізовано правове регулювання відносин учасників рекламної діяльності, загальні обмеження стосовно реклами та спеціальні вимоги щодо окремих її видів, особливості законодавчих вимог до рекламування деяких видів продукції. Значну увагу приділено державному регулюванню та саморегулюванню реклами, недобросовісній рекламі та санкціям за порушення законодавства про рекламу. Сформульовано пропозиції з метою удосконалення чинного Закону України "Про рекламу".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)013.261
Шифр НБУВ: РА311457 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

12.
Мамчур Л.В. 
Правове регулювання реклами (цивілістичний аспект): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / Л.В. Мамчур ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто становлення, сучасний стан і систему джерел правового регулювання реклами. Визначено інститут права реклами та його місце у системі права України. Окреслено коло учасників рекламних правовідносин. Установлено особливості правового статусу рекламних агенств. Визначено суб'єктивне право на рекламу, його види та зміст, правовий статус споживачів реклами та неповнолітніх як окремої їх групи. Досліджено особливості комплексного рекламного договору з елементами договорів підряду, комісії, авторського замовлення, порядок захисту результатів інтелектуальної власності у рекламних відносинах. Розглянуто способи захисту суб'єктивних прав від порушень у рекламних відносинах з використанням законних форм і засобів. Класифіковано порушення, установлено специфіку підстав і умов настання цивільної відповідальності та відшкодування збитків як найбільш виправданої її форми у рекламних відносинах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.8 + Х839(4УКР)901.326 + Х849(4УКР)112.3 +
Шифр НБУВ: РА346382
Рубрики:

Географічні рубрики:

13.
Лисенко О. О. 
Правовий захист суспільства від шкідливої інформації: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. О. Лисенко ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено сутність і механізм правового захисту суспільства від шкідливої інформації, а також шляхи його вдосконалення. Розкрито сутність інформації за умов інформаційного суспільства, визначено поняття та види шкідливої інформації, з'ясовано правові аспекти захисту від дії шкідливої інформації. Сформульовано способи захисту від неналежної реклами, охарактеризовано способи захисту від інформації, що негативно впливає на суспільну мораль, розкрито способи захисту від інформації, що породжує дискримінацію прав і законних інтересів особи. Надано характеристику способів захисту від інформації, що здійснює неусвідомлювану негативну дію на здоров'я людей, виявлено недоліки та сформульовано основні напрями вдосконалення законодавства щодо захисту від дії шкідливої інформації за умов інформаційного суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х840.41 + Х849(4УКР)041
Шифр НБУВ: РА383220 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

Видання зберігається у :


14.
Швець Н.Л. 
Проблеми методики розслідування злочинів, пов'язаних з порушенням прав споживачів: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.09 / Н.Л. Швець ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2003. — 19 с. — укp.

Виділено категорію "злочини, пов'язані з порушенням прав споживачів", запропоновано встановити кримінальну відповідальність за недобросовісну рекламу. Досліджено питання методики розслідування злочинів, пов'язаних з порушенням прав споживачів, розроблено їх криміналістичну класифікацію та характеристику, запропоновано певний алгоритм дій слідчого залежно від слідчих ситуацій. Розглянуто питання початкового етапу розслідування злочинів даної категорії, наведено засоби їх виявлення. Розроблено рекомендації щодо особливостей планування розслідування даних злочинів, організації процесу розслідування та висування версій. Розглянуто особливості проведення слідчих дій на початковому етапі розслідування злочинів, пов'язаних з порушенням прав споживачів (допиту, слідчого огляду, обшуку та виїмки).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х894.9(4УКР)312.3 + Х881.9(4УКР)123 +
Шифр НБУВ: РА322826
Рубрики:

Географічні рубрики:

15.
Гринько-Гузевська А.В. 
Рекламна діяльність в Україні: державно-управлінські засади: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.01 / А.В. Гринько-Гузевська ; Ін-т законодавства Верховної Ради України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність і визначено поняття "рекламна діяльність" (РД), "управління рекламною діяльністю", "державне управління рекламною діяльністю", "система державного управління рекламною діяльністю". Обгрунтовано необхідність розглядати державне управління РД в контексті діяльнісного підходу. Розглянуто основні елементи системи державного управління РД і визначено його головні принципи. Розроблено проект концепції розвитку РД в Україні. Досліджено процедурні питання державного управління РД в частині адміністративної процедури надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами та надання послуг у сфері РД органами державної влади. Розглянуто моніторинг РД.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.02
Шифр НБУВ: РА374904 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Рубрики:

Географічні рубрики:

16.
Кузнєцова З.В. 
Управління у сфері рекламної діяльності: організаційно-правовий аспект: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / З.В. Кузнєцова ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2003. — 19 с. — укp.

Охарактеризовано рекламу та рекламну діяльність як об'єкт керування. Визначено суть та систему державного керування у сфері рекламної діяльності, проаналізовано правові засади та розглянуто методи керуваня. Досліджено механізм контролю у цій сфері. Висвітлено особливості адміністративної відповідальності за порушення загальнообов'язкових правил рекламної діяльності та заходів їх припинення. Сформульовано конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення організаційно-правових засад керування у сфері даної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)126 + Ч620.1 +
Шифр НБУВ: РА327624
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

17.
Зоріна Ю.І. 
Цивільно-правові відносини при здійсненні рекламної діяльності: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.13 / Ю.І. Зоріна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Досліджено актуальні теоретичні та практичні питання цивільно-правових відносин, які виникають у процесі здійснення рекламної діяльності. З урахуванням сучасних можливостей реклами виділено найбільш оптимальну форму регулювання діяльності у даній сфері. Проведено порівняльний аналіз норм цивільного законодавства України з положеннями законодавства США, держав-учасниць ЄС, Російської Федерації у сфері реклами. Досліджено судову практику щодо вирішення справ, пов'язаних з рекламною діяльністю. Визначено закономірності розвитку рекламного законодавства. На підставі вивчення досвіду держав-учасниць ЄС та США визначено нові тенденції розвитку правового регулювання рекламної діяльності. Зроблено висновок про переважання у рекламі цивільно-правових відносин. Наведено рекомендації щодо покращання існуючого механізму регулювання рекламної діяльності. Розглянуто нові перспективні форми реклами, для яких сформовано понятійний апарат та механізми регулювання. Наведено пропозиції щодо удосконалення національного законодавства з питань рекламної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х830.132.61 + Х839(4УКР)-4 + Х839(4УКР)39 +
Шифр НБУВ: РА348840
Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського