Бази даних

Юристам - Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (27)Юристам - Реферативна інформація (37)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=О33-082.03$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

1.
Кужель В.П. 
Визначення дальності видимості дорожніх об'єктів в темну пору при експертизі ДТП: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.П. Кужель ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему визначення дальності видимості дорожніх об'єктів у світлі автомобільних фар з метою покращання експертиз дорожньо-транспортних пригод (ДТП), які сталися у темну пору доби за умов неточності вихідних даних, шляхом розробки математичної моделі на підставі теорії нечітких множин. Визначено задачі автотехнічної експертизи під час проведення аналізу механізму ДТП, що дозволило виявити недоліки існуючої експертної методики. За результатами теоретичних і експериментальних досліджень удосконалено методику визначення дальності видимості об'єктів на дорозі з урахуванням комплексного взаємозв'язку певних факторів впливу, а саме: прозорості атмосфери, розташування перешкоди на дорозі відносно осі руху автомобіля, коефіцієнта засліплення, рівня завантаження автомобіля, освітленості дороги, тривалості роботи водія з кермом, контрасту розрізнення об'єкта з фоном, гостроти зору водія, навіть за умов неточності почтакових даних, занесених у протоколи ДТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА361718
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

2.
Сопільник Л.І. 
Розвиток теорії та засад формування нормативної бази безпеки дорожнього руху: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.01.02 / Л.І. Сопільник ; Нац. ун-т "Львів. політехн.". — Л., 2002. — 32 с.: рис. — укp.

Розроблено методологію покращання безпеки дорожнього руху на основі створення системи стандартів та інших нормативних документів, яка дозволить проводити сертифікацію процесів у середовищі "водій - автомобіль - дорога - довкілля" та систематичний нагляд за сертифікованими процесами. Вперше створено теоретичні засади аналізу параметрів, що поєднують ДТП і систему "водій - автомобіль - дорога - довкілля". Наведено узагальнену математичну модель засобів перевірки кореляційних зв'язків між елементами даної системи. Сформульовано, обгрунтовано та побудовано алгоритм оптимізації процесу зменшення аварійності дорожнього руху, у якому використано параметри, що характеризують процес дорожнього руху, з використанням функції мети. Встановлено кореляційні зв'язки між факторами ДТП (інтенсивністю потоку автомобілів та геомагнітного поля, якістю покриття доріг тощо). Розроблено алгоритм проведення діагностичних досліджень параметрів транспортних засобів для оцінки їх технічного стану, встановлення причин виникнення аварійних ситуацій. Створено алгоритм та сформульовано принципи опису характеристик дорожньо-транспортної ситуації, за допомогою яких ров'язуються задачі прогнозування ДТП. Запропоновано метод дослідження виникнення ДТП з використанням імовірнісно-статистичного підходу та регресійного аналізу. Виявлено кореляції між змінами сонячної активності, інтенсивностю геомагнітного поля та дорожньо-транспортної ситуації. Розв'язано обернені задачі прогнозу розподілу ДТП за годинами доби та пори року. Запропоновано нові, розвинуто відомі та теоретичні, інженерно-технічні, інформаційні засади контролю ДТП та їх комп'ютерного прогнозування. Проведено достандартизаційні дослідження, на підставі яких розроблено три Державні стандарти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)125.3 + О33-082.03 я8 +
Шифр НБУВ: РА322737
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

3.
Ксенофонтова В.А. 
Розробка методу визначення швидкості транспортного засобу до зіткнення в результаті ДТП: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.22.20 / В.А. Ксенофонтова ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2003. — 21 с.: рис. — укp.

Розроблено методи визначення швидкості автомобіля до удару, які грунтуються на дослідженні залишкових деформацій елементів конструкції ушкодженого автомобіля. Теоретично обгрунтовано і практично доведено, що величину кінетичної енергії, яку мав автомобіль до зіткнення, можна визначити, якщо точно виміряти ушкодження елементів кузова та шасі. Методику розроблено на основі фундаментальних рівнянь теорії пластичності та методу вирішення обернених задач у переміщеннях. Експериментально доведено високу точність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.9(4УКР)413.19 +
Шифр НБУВ: РА327840
Рубрики:

Географічні рубрики:
  

4.
Кисельов В.Б. 
Теоретичні основи та практичні методи визначення швидкостей руху автомобілів при зіткненні: автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.22.01 / В.Б. Кисельов ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2009. — 39 с. — укp.

Вперше розв'язано науково-технічну проблему визначення основних показників, за яких відбувається зіткнення транспортних засобів у разі дорожньо-транспортних пригод. Теоретичну основу становить фенометологічна теорія, яка встановлює залежність між змінюванням твердості деформованого металу і енергією, витраченою на таке деформування. Проведено перевірку запропонованих методик визначення роботи на деформування швидкостей руху автомобілів у разі їх зіткнення за проведення реальних судових автотехнічних експертиз. Вперше оцінено вплив швидкісних ефектів на змінюваність пластичних властивостей матеріалів. Розроблено модель матеріалу, чутливу до швидкості деформування. На підставі проведених досліджень розроблено методики визначення напружено-деформованого стану в області скінченних деформацій, які враховують різні типи зміцнення, ефект Баушингера і граничний стан матеріалу залежно від схеми напруженого стану та історії навантаження. Результати роботи впроваджено в практику судових автотехнічних експертиз в Україні, а також в навчальний процес в вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х819(4УКР)112.011.013.1 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА366805
Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського