Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (17)Юристам - Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=Х.р(4УКР)2-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

1.
Ковалевская Т. М. 
Особенности правовой подготовки в СЭПШ ХГИ "НУА" / Т. М. Ковалевская // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 176-180. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Запропоновано підходи до характеристики правової культури населення в цілому, визначено її структурні компоненти. Зазначено, що правова підготовка громадян істотно впливає на духовний, соціально-економічний та культурний розвиток суспільства. Наголошено на необхідності викладання розширеного курсу правознавства в середній школі. Проаналізовано досвід викладання правознавства в спеціалізованій економіко-правовій школі ХГІ "НУА" (СЕПШ). Зроблено порівняльний аналіз навчальних програм з правознавства, який взято за основу в російських та українських школах. Вказано на необхідність спеціалізованої правової підготовки школярів.


Ключ. слова: правознавство, методика викладання, ХГІ "НУА", спеціалізована економіко-правова школа, навчальні програми
Індекс рубрикатора НБУВ: Х.р(4Укр)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Головань Т. О. 
Розвиток інтересу учнів 8 - 9 класів до вивчення правознавства : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т. О. Головань; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Визначено роль навчальних програм і підручників з правознавства у формуванні інтересу учнів. Сформульовано визначення поняття "інтерес до навчального предмету". Обгрунтовано якісні характеристики чотирьох рівнів розвитку інтересу до предмету за виділеними критеріями. Розкрито основні умови, що впливають на цей розвиток. Проаналізовано досвід сучасної шкільної практики щодо формування інтересу учнів до правознавства. Запропоновано експериментальну модель розвитку інтересу учнів VIII - IX класів до правознавства й експериментально апробовано її на практиці. Проаналізовано результати дослідження. Доведено, що дотримання запропонованих умов і методики навчання сприяють розвитку інтересу учнів до правознавства та зростанню успішності їх навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


3.
Матвієнко І. О. 
Формування ціннісних орієнтацій дев'ятикласників у процесі навчання правознавства : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. О. Матвієнко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2009. - 17 c. - укp.

Наведено методику формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання правознавства у IX класі основної школи. Проаналізовано стан розробленості дослідженої проблеми у теорії та на практиці. Доведено, що ціннісні орієнтації є внутрішнім компонентом свідомості та самосвідомості людини, особливим психологічним утворенням, що формується шляхом інтеріоризації особистістю суспільних цінностей. Наведено визначення понять "цінності", "ціннісні орієнтації", "соціально-правові ціннісні орієнтації", що формуються в учнів на уроках правознавства, з'ясовано компоненти ціннісних орієнтацій. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування соціально-правових ціннісних орієнтацій у навчанні предмету "Основи правознавства".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х.р(4УКР)2-3 + Х8р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365051 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


4.
Киричук А. С. 
Методика застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства учнів 9-го класу : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А. С. Киричук; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2009. - 19 c. - укp.

Проведено психолого-педагогічний і методичний аналіз предмета дослідження, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методичні умови ефективного застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства IX класу, розроблено її нормативні документи й алгоритм упровадження у навчальний процес. Доведено, що застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства стимулює навчальну мотивацію учнів, формує у них навички самостійного визначення власної навчальної стратегії й її реалізації, розвиває процеси самоорганізації та самооцінювання у дев'ятикласників, адаптує їх до навчання у ВНЗ за кредитно-модульною технологією. Підсумки дослідження дозволяють констатувати факт росту показників навчальних результатів і навчальної мотивації учнів, що забезпечує якість навчальних досягнень учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 + Х.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367752 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


5.
Матвієнко І. О. 
Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій учнів на шкільних уроках правознавства / І. О. Матвієнко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 41. - С. 130-134. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На основі аналізу досліджень вітчизняних науковців узагальнено педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій учнів на уроках правознавства. Визначено їх структурні компоненти. Розроблено критерії сформованості ціннісних орієнтацій учнів загальноосвітніх шкіл і закладів середньої освіти нового типу.

На основе анализа исследований отечественных исследователей обобщены педагогические условия формирования ценностных ориентаций учеников на уроках правоведения. Определены их структурные компоненты. Указаны критерии сформированности ценностных ориентаций учеников общеобразовательных школ и учреждений среднего образования нового типа.

In the article on the basis of native researchers' investigations analysis the pedagogic conditions of pupils' value orientations formation at the law lessons are generalized. The value orientations structure components are defined, the criteria of value orientations formation of comprehensive schools' and new type secondary education institutions' pupils are indicated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Х.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського