Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (5)Юристам - Наукова електронна бібліотека (1)Юристам - Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>A=ДЕЙЧ$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИР$<.>+<.>A=БОРИСОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

1.
Дейч С. Б. 
Механізми державного регулювання взаємодії великих промислових підприємств з підприємствами малого і середнього бізнесу : автореф. дис... канд. наук з держ. упр. / С. Б. Дейч; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2007. - 21 c. - укp.

Обгрунтовано можливість вирішення проблеми розвитку малого та середнього бізнесу в Україні шляхом формування механізмів державного регулюваня взаємодії великих промислових підприємств з підприємствами малого та середнього бізнесу. Зроблено розподіл детермінантів моделі малого та середнього бізнесу на чинники можливості його виникнення та якісного розвитку. Визначено специфічні риси моделі, характерні для України. Розглянуто організаційний аспект механізму державного регулювання взаємодії промислових підприємств з підприємствами малого та середнього бізнесу. Визначено характеристики інтеграції підприємств, запропоновано використання розробленого механізму для реформування діяльності природних монополій України. Розроблено механізм стимулювання розвитку малого та середнього бізнесу у Донецькому регіоні. Удосконалено положення "Регіональної стратегії розвитку малого бізнесу в Донецькій області до 2010 р.", зокрема, визначено її основні цілі й обгрунтовано необхідність становлення "м'яких" мережевих бізнес-структур у вигляді регіональних кластерів замість "жорстких", вертикально-інтегрованих.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21,01 + У9(4УКР)291.9-21,01 + Х819(4УКР)120.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358273 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Дейч В. Б. 
Система і механізми державного управління в умовах значимої соціально-економічної диференціації країни : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр. / В. Б. Дейч; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2007. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему вдосконалення системи, а також формування механізмів державного управління за умов значимої соціально-економічної диференціації країни. Проаналізовано теоретичні засади соціально-економічної інтеграції суспільства. Сформульовано проблему соціально-економічної диференціації української держави з використанням термінів теорії систем. Запропоновано підхід до визначення рівня складності системи державного управління та проаналізовано існуючі державні механізми соціально-економічної інтеграції суспільства. Визначено напрямки вдосконалення системи державного управління в Україні. Проаналізовано стан зовнішнього та внутрішнього середовища, а також вибір моделі державного управління для України. Розроблено варіанти формування адекватного рівня складності системи державного управління в Україні. Висвітлено взаємозалежні стратегії соціально-економічного розвитку регіонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01 + Х001.5 + У010.444.4 + У9(4УКР)21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351713 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


3.
Дейч М. Є. 
Децентралізація: соціальна відповідальність громадян як чинник сталого розвитку територій / М. Є. Дейч // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 2. - С. 38-45. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Децентралізація, яка наразі відбувається в Україні, надає можливості для реалізації потенціалу окремих регіонів, їх сталого розвитку. Проаналізовано динаміку процесу децентралізації в Україні. Залишається незмінною п'ятірка регіонів-лідерів у реалізації завдань децентралізації, а саме: Житомирська, Чернігівська, Запорізька, Дніпропетровська, Хмельницька області. Показником високого рівня децентралізації є частка місцевих видатків на рівні більш як 45 % загальних урядових видатків, середнього рівня - 30 - 45 %, а низького рівня - менш як 30 %. В Україні частка місцевих бюджетів (без міжбюджетних трансфертів) у зведеному бюджеті станом на 31.03.2019 р. становила лише 20,8 %. Ефективність вирішення місцевих проблем, впровадження різноманітних проектів розвитку території значно підвищиться, якщо в їх вирішенні будуть брати добровільну участь і мешканці громади. Проектами розвитку території можуть бути проекти щодо впровадження енергоефективних заходів, модернізації інфраструктури, забезпечення громадян якісними комунальними послугами; рециклінгу побутових та промислових відходів тощо. В будь-якому разі громада сама визначає свої пріоритети та напрями розвитку. Обгрунтовано доцільність розробки концепції соціального партнерства громади й регіональної влади, яка б урахувала специфіку соціально-економічного розвитку кожного окремого регіону, наявність необхідних матеріальних і людських ресурсів, фахівців із питань соціальної відповідальності. Для ефективного функціонування механізму контролю за децентралізацією, впровадженням проектів соціально-економічного розвитку регіону у громадах потрібно визначитись з рівнем та якістю інформування населення. Децентралізація, соціальна відповідальність мешканців громад є одними з ключових чинників досягнення сталого розвитку територій, мешканці яких об'єдналися в територіальні громади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського