Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (8)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=Х829(4УКР)201 р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

1.
Руденко Н. І. 
Особливості податкового службовця як суб'єкта педагогічної діяльності / Н. І. Руденко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 7, ч. 1. - С. 120-124. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему педагогічних аспектів у професійній підготовці податкових службовців. Окреслено педагогічні функції податкової служби. Визначено й обгрунтовано основні особливості податкового службовця як суб'єкта педагогічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Артеменко І. 
Критерії ефективності застосування інформаційних засобів у психолого-педагогічній підготовці майбутніх податкових інспекторів / І. Артеменко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 31-35. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено та обгрунтовано критерії ефективності застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх податкових інспекторів, компоненти та показники їхньої психолого-педагогічної підготовки. Охарактеризовано критерії даної підготовки: мотиваційний, ступінь оволодіння психолого- педагогічними знаннями та сформованість психолого-педагогічних умінь, необхідних у професійній діяльності. Висвітлено змістове наповнення цих критеріїв, показники визначення рівня сформованості та показано їх вплив на професійну діяльність майбутнього податкового інспектора.

Изложены и обоснованы критерии эффективности применения средств информационно-коммуникационных технологий в подготовке будущих налоговых инспекторов, приведены компоненты и показатели их данной подготовки. Охарактеризованы критерии данной подготовки: мотивационный, степень овладения психолого-педагогическими знаниями и сформированность психолого-педагогических умений, необходимых в профессиональной деятельности. Освещены содержательное наполнение этих критериев, показатели определения уровня сформированности и показано их влияние на профессиональную деятельность будущего налогового инспектора.

Base maintenance of criteria of efficiency of the use of informative tools in psychologo-pedagogical preparation of future tax inspectors and their index is examined in the article and grounded. Including such as: motivational, criterion of degree of capture psychologo-pedagogical knowledgeТs and criterion of formed of psychologo-pedagogical of necessary in professional activity tax inspector.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ю940.3 + Х829(4УКР)201 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського