Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (34)Юристам - Наукова електронна бібліотека (1)Юристам - Автореферати дисертацій (5)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=Х849(4УКР)112.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

1.
Стрельников А. В. 
Адміністративна відповідальність за порушення законодавства про рекламу : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.07 / А. В. Стрельников; Одес. нац. юрид. акад. - О., 2004. - 18 c. - укp.

Визначено суть поняття "адміністративна відповідальність", "реклама", "рекламна діяльність", "вина юридичної особи", "провадження". Вперше охарактеризовано склади адміністративних проступків у сфері рекламної діяльності. Досліджено правові засади адміністративної відповідальності за порушення законодавства про рекламу з урахуванням внесених змін. Визначено правовідносини, які складають об'єкт адміністративних проступків у сфері рекламної діяльності. Наведено характеристику реклами та рекламної діяльності як предмета проступку. Обгрунтовано новий підхід щодо визначення вини юридичної особи за порушення законодавства про рекламу. Запропоновано оригінальну класифікацію існуючих видів реклами, її обмеження, правовідносин, що складають об'єкт порушень законодавства про рекламу, недобросовісної реклами. Наведено пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства про адміністративну відповідальність за проступки у сфері рекламної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)072.8 + Х849(4УКР)112.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334409 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Легеза Ю. О. 
Відомчі засоби масової інформації в механізмі формування правосвідомості співробітників органів внутрішніх справ України : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.01 / Ю. О. Легеза; Нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Досліджено правовий статус, роль і значення відомчих засобів масової інформації у формуванні професійної правосвідомості працівників органів внутрішніх справ України. Здійснено послідовний та систематизований аналіз особливостей правового регулювання відомчих ЗМІ в інформаційному просторі України, а також теоретичних і практичних засобів впливу мас-медіа на правосвідомість співробітників ОВС за умов формування правової держави. Наведено класифікацію відомчих ЗМІ, досліджено форми, методи та способи їх впливу на правосвідомість співробітників ОВС. Встановлено роль і значення ЗМІ МВС України серед інших національних мас-медіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 п:Ю7 + Х849(4УКР)112.3 + Ю752.1:Х

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337781 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


3.
Шишка О. Р. 
Договір на створення та розповсюдження реклами : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.03 / О. Р. Шишка; Нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2005. - 19 c. - укp.

Комплексно досліджено відносини, які виникають за договором стосовно створення та розповсюдження реклами. Визначено поняття, юридичну природу такого договору, а також його місце у системі цивільно-правових договорів. Розглянуто правову природу та зміст договору на створення та розповсюдження реклами як підрядної послуги. Значну увагу приділено умовам такого договору й особливостям його укладення. Наведено правову характеристику суб'єктного складу аналізованого договору. Запропоновано критерії розмежування реклами й аналіз змісту договору щодо створення та розповсюдження реклами як правовідносин та визначено підстави для відповідальності сторін за договором. Обгрунтовано та запропоновано наукові теоретичні та практичні рекомендації, а також пропозиції з метою вдосконалення законодавчого врегулювання відносин за даним договором.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.619 + Х849(4УКР)112.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338465 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


4.
Мамчур Л. В. 
Правове регулювання реклами (цивілістичний аспект) : Автореф. дис... канд. юрид. наук / Л. В. Мамчур; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто становлення, сучасний стан і систему джерел правового регулювання реклами. Визначено інститут права реклами та його місце у системі права України. Окреслено коло учасників рекламних правовідносин. Установлено особливості правового статусу рекламних агенств. Визначено суб'єктивне право на рекламу, його види та зміст, правовий статус споживачів реклами та неповнолітніх як окремої їх групи. Досліджено особливості комплексного рекламного договору з елементами договорів підряду, комісії, авторського замовлення, порядок захисту результатів інтелектуальної власності у рекламних відносинах. Розглянуто способи захисту суб'єктивних прав від порушень у рекламних відносинах з використанням законних форм і засобів. Класифіковано порушення, установлено специфіку підстав і умов настання цивільної відповідальності та відшкодування збитків як найбільш виправданої її форми у рекламних відносинах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.8 + Х839(4УКР)901.326 + Х849(4УКР)112.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346382 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


5.
Тацишин І. Б. 
Адміністративно-правове забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами : автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / І. Б. Тацишин; Львів. держ. ун-т внутр. справ. - Л., 2009. - 18 c. - укp.

Охарактеризовано поняття та зміст адміністративно-правового забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами. Досліджено адміністративно-правовий механізм забезпечення безпеки інформаційних відносин у галузі реклами. Розглянуто особливості та види адміністративної відповідальності за порушення загальнообов'язкових правил рекламної діяльності та заходів їх припинення. Сформульовано конкретні пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення адміністративно-правового забезпечення інформаційних відносин в галузі реклами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.02 + Х849(4УКР)112.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367280 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


6.
Тацишин І. Б. 
Адміністративно-правове забезпечення рекламних відносин в Україні : монографія / І. Б. Тацишин. - Л., 2011. - 198 c. - Бібліогр.: 280 назв. - укp.

Проаналізовано формування рекламної діяльності в Україні в контексті розкриття історіографії розвитку інформаційних відносин (ІВ) у галузі реклами (ГР), поняття, забезпечення і засад адміністративно-правового регулювання ІВ у ГР, адміністративної відповідальності за порушення ІВ у ГР. Висвітлено сутність і елементи формування адміністративно-правового механізму забезпечення інформаційної безпеки (ІБ) у ГР, завдання і проблеми адміністративно-правового забезпечення безпеки ІВ у ГР. Увагу приділено методологічним підходам, суб'єктам, організаціям забезпечення і розвитку ІБ у ГР, ролі органів державної влади й управління у забезпеченні ІВ у ГР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.02 + Х849(4УКР)112.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745135 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


7.
Недов С. Л. 
Організаційно-правові засади взаємодії органів внутрішніх справ із засобами масової інфомації : автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / С. Л. Недов; Харк. нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2009. - 19 c. - укp.

Визначено проблеми правового регулювання інформаційної діяльності органів внутрішніх справ України. Досліджено особливості правового статусу підрозділів органів внутрішніх справ, які взаємодіють із засобами масової інформації. Розглянуто зміст, функції, методи та принципи взаємодії мас-медіа з правоохоронними органами у формуванні позитивної громадської думки щодо діяльності органів внутрішніх справ України. Сформульовано пропозиції щодо підвищення ефективності форм взаємодії органів внутрішніх справ із мас-медіа у процесі формування позитивного іміджу міліції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.010,21ф + Х849(4УКР)112.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366377 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


8.
Kobets M. M. 
Тhe study of modern consumers' attitude to drug advertisement in Ukraine / M. M. Kobets // Вісн. фармації. - 2013. - № 3. - С. 55-58. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Висвітлено особливості сучасного законодавства про рекламу в Україні. Виділено рекламно-інформаційні засоби, що впливають на прийняття рішень про купівлю товарів. Наведено результати опитування споживачів з метою виявлення домінуючих джерел інформації і реклами лікарських препаратів, їх ставлення до реклами лікарських засобів та враження від реклами окремих препаратів. Наведено рівні запам'ятовування та впізнавання реклами: спонтанний (непідказаний), підказаний, тахістоскопічний. Визначено лікарські препарати, рекламу яких пам'ятають споживачі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31:Р28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

9.
Сердечна Л. В. 
Фіскальне регулювання як інструмент державної політики в галузі реклами / Л. В. Сердечна // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2013. - Вип. 3. - С. 31-36. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Досліджено питання державної політики у сфері реклами, розроблено рекомендації щодо підвищення її ефективності, зокрема, з використанням фіскального регулювання. Обгрунтовано роль податкових інструментів у державному управлінні рекламою для захисту інтересів держави й суспільства. Визначено, що оподаткування може сприяти збалансуванню корпоративних інтересів рекламного бізнесу з правами та вимогами суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Х849(4УКР)112.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

10.
Яцик Т. П. 
Адміністративно-правові засади взаємодії податкових органів із засобами масової інформації : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Т. П. Яцик; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К., 2013. - 20 c. - укp.

Висвітлено історію виникнення та розвитку взаємодії податкових органів із засобами масової інформації (ЗМІ). Розкрито поняття та сутність співпраці, аспекти взаємодії податкових органів із ЗМІ як форму зв'язку прес-служб податкових органів України із представниками ЗМІ, за допомогою якої вони, взаємодоповнюючи один одного, створюють умови для успішного функціонування обох сторін. Визначено критерії та принципи співпраці зазначених органів і запропоновано найефективніші форми взаємодії податкових органів із мас-медіа. Удосконалено межі повноважень податкових органів із ЗМІ, визначено якісно новий метод підвищення ефективності взаємодії зазначених органів. Запропоновано створення незалежного державного органу, який би неупереджено проводив координацію роботи представників мас-медіа з податковими органами та систематично контролював дотримання законності під час співпраці зазначених органів. Висвітлено позитивний міжнародний досвід взаємодії податкових органів із засобами комунікації та запропоновано напрями вдосконалення співпраці податкових органів України із ЗМІ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.12 + Х849(4УКР)112.3:Х822

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

11.
Скрицька Н. А. 
Правове регулювання рекламної діяльності на телебаченні (господарсько-правовий аспект) : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04 / Н. А. Скрицька; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Досліджено правове регулювання в Україні рекламної діяльності на телебаченні у господарсько-правовому аспекті. Розкрито сутність, ознаки та принципи рекламної діяльності та реклами на телебаченні як результату такої діяльності. Запропоновано визначення рекламної діяльності та реклами на телебаченні. Значну увагу приділено аналізу особливостей господарсько-правового регулювання соціальної, політичної та недобросовісної реклами на телебаченні. Проаналізовано сутність, види та порядок застосування господарських санкцій за порушення законодавства про рекламну діяльність на телебаченні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31 + Х839(4УКР)901.326 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402689 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


12.
Жирнова К. О. 
Цивільно-правове регулювання реклами торговельних брендів : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / К. О. Жирнова; Нац. акад. прав. наук України, НДІ приват. права і підприємництва ім. Ф.Г. Бурчака. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Розкрито правову сутність відносин, які виникають у процесі здійснення реклами торговельних брендів. Вивчення особливостей правового регулювання відносин щодо реклами торговельних брендів проведено на базі всебічного аналізу соціальних, технічних та економічних взаємозв’язків учасників цих відносин. Дослідження здійснено з урахуванням специфічності предмета реклами, що зумовлює особливості укладання, зміни та припинення договору реклами торговельних брендів. Проаналізовано чинне законодавство щодо рекламної діяльності, визначено співвідношення понять "знак для товарів та послуг", "торговельна марка" та "торговельний бренд", правова природа, зміст та порядок укладання договору реклами торговельного бренду, його місце в системі цивільно-правових договорів. Запропоновано визначення торговельного бренду, поняття договору реклами торговельного бренду, окреслено зміст договору реклами торговельного бренду, порядок узгодження його умов та укладення. Обгрунтовано необхідність застосування до рекламіста додаткових заходів впливу для спонукання його дотримуватися положень чинного законодавства в сфері рекламної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)901.326 + Х849(4УКР)112.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404908 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


13.
Ваксман Р. В. 
Вдосконалення господарсько-правового забезпечення рекламної діяльності : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04 / Р. В. Ваксман; Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. - Харків, 2014. - 20 c. - укp.

Запропоновано визначення базових правових категорій таких як "реклама", "рекламна діяльність", "рекламний продукт", "ринок рекламних послуг", "рекламні послуги", "недобросовісні рекламні послуги" і здійснено відмежування реклами від споріднених понять (оголошення, інформація, продакт плейсмент) та видів діяльності (маркетинг, журналістика). Визначено основні дисфункції у нормативному регулюванні реклами в Україні за різними напрямками та розглянуто їх правову природу, наслідки їх неврегульованості, можливі варіанти їх усунення. Здійснено порівняльно-правовий аналіз законодавства України про рекламу з положеннями нормативно-правових актів зарубіжних країн, на підставі цього внесено конкретні пропозиції щодо вдосконалення нормативного матеріалу у Законі України "Про рекламу" шляхом інкорпорації норм у законодавство України про рекламну діяльність. Обгрунтовано необхідність обмеження використання маніпулятивних технологій у рекламі з відповідними пропозиціями щодо запобігання справляння впливу такої реклами на споживачів. Запропоновано розробити нову редакцію Закону України "Про рекламу", яка має передбачити конкретні новації щодо його модернізації за такими напрямами: модернізація структури закону з метою систематизації викладення нормативного матеріалу; розширення понятійного апарату та визначення змісту основних правових засобів регулювання; впровадження системного договірного забезпечення; регламентація особливостей рекламування специфічних видів товарів і послуг, що дозволить забезпечити ефективне нормативне регулювання реклами в Україні відповідно до вимог сучасності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31-9 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407832 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


14.
Воєводін Б. В. 
Інститут реклами: цивільно-правовий аспект : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Б. В. Воєводін; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено інститут реклами в системі права України. Сформульовано доктринальне визначення комплексного міжгалузевого інституту реклами. З'ясовано його юридичну природу та зміст, наведено власне визначення реклами, проведена класифікація видів реклами. На підставі аналізу законодавства та практики його застосування проаналізовано особливості цивільних правовідносин, що виникають у сфері реклами. Досліджено їх суб'єктний склад. Надано характеристику інформаційної природи реклами. Досліджено цивільно-правові аспекти застосування принципу моральності в рекламних правовідносинах, особливості охорони особистих немайнових прав у сфері реклами. Проаналізовано ключові аспекти захисту прав споживачів реклами, зокрема в мережі Інтернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31 + У9(4УКР)421.1-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407719 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


15.
Токарська А. 
Герменевтико-комунікативні концепти тлумачення правових текстів у ЗМІ і ЗМК / А. Токарська, С. Кость // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 782. - С. 59-64. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено питання репрезентування правового мас-медійного дискурсу та тексту у контексті герменевтико-комунікативного й юридико-лінгвістичного способів. Проаналізовано етапи дослідження правового тексту з метою унеможливлення різнотлумачення nf герменевтичних "зміщень" у сприйнятті правового масмедійного дискурсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.3:Х + Ш107.70 + Ю935.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

16.
Соловйов О. С. 
Науково-практичні заходи відносно втілення ефективних протидій щодо подання у засобах масової інформації неякісної, недобросовісної реклами ліків, парафармації та деяких продуктів харчування, вживання / О. С. Соловйов, М. С. Пономаренко, І. В. Клименко, І. М. Алєксєєва, А. О. Дроздова, О. В. Кирпач // Зб. наук. пр. співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22, кн. 3. - С. 430-437. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Мета роботи - розробити та внести зміни, доповнення до існуючої законодавчої та нормативно-правової бази, здатні мінімізувати, а надалі виключити в засобах масової інформації прояви рекламного тероризму і пиво-горілчаного геноциду населення України. Проведені експериментальні дослідження телерекламної діяльності щодо презентації ліків, парафармації, пиво-горілчаних виробів тощо в телеефірі України, стали переконливим аргументом і обгрунтуванням внесення суттєвих змін, доповнень і прийняттю нових законодавчих, нормативно-правових актів, внесених авторами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Х849(4УКР)112.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70307 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

17.
Ваксман Р. В. 
Рекламна діяльність: проблеми господарсько-правового забезпечення : монографія / Р. В. Ваксман; Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. - Харків : Юрайт, 2014. - 205 c. - (Наукові пр. каф. госп. права). - Бібліогр.: с. 171-188 - укp.

Охарактеризовано сучасний стан нормативного регулювання рекламної діяльності. Розкрито поняття реклами та рекламної діяльності. Розглянуто напрями вдосконалення законодавства про рекламну діяльність. Обгрунтовано принципи та заборони як правові засоби регулювання рекламної діяльності. Висвітлено проблеми господарсько-договірного забезпечення рекламних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788891 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


18.
Пономаренко М. С. 
Результати поглибленого аналізу параметричних показників телереклами ліків, парафармації, пиво-горілчаних виробів - доказова база для розробки нормативно-правових засад ефективного державного упорядкування її діяльності / М. С. Пономаренко, О. С. Соловйов // Мед. інформатика та інженерія. - 2014. - № 3. - С. 31-38. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Исследован реальный мониторинг телерекламы лекарственных средств (ЛС) в эфирном пространстве на основных телеканалах Украины, России, Белоруси. Методы мониторинга базируются на фактическом массиве результатов репрезентативной выборки (сплошного наблюдения), которые обеспечивают валидность результатов доказательной фармации. Установлены ежегодные закономерности в телерекламной деятельности. Уделено внимание составлению перечня представленных лекарств, парафармации, их ротации, нарушениям и мероприятиям по созданию нормативно-правовых основ в рекламном бизнесе. Обобщены параметрические показатели анализа мониторинга телерекламы лекарств, парафармацевтической и пиво-водочной продукции за 2011 г. Ежегодные темпы роста объемов инвестиций фармкомпаний в телерекламу в денежном выражении (в грн) вырос в 2012 г. по сравнению с 2011 г. на 35,8 %, в 2013 г. в сравнении с 2012 г. - на 47,1 %. Одновременно нашими учеными доказано, что индекс роста объемов сбыта ЛС до проведения рекламной компании составлял 10,9 %, во время проведения его рекламы - 24,4 %, после проведения несколько снижался, но, в некотором временном интервале стабильно удерживался до 20,8 %. Динамика роста объемов сбыта ЛС с участием телевидения (ТВ) и без рекламы на ТВ ярко демонстрируется данными парных сравнительных показателей за 2011 и 2012 гг. В июне 2014 г. были проведены экспериментальные исследования и сравнительный анализ их результатов, в отношении розничных цен рекламируемых и не рекламируемых ЛС, аналогичных по активным фармацевтическим ингредиентам. Эти исследования были проведены на примере дротаверина (отечественный не рекламируемый лекарственный препарат) и но-шпы (Франция) - широко рекламируемый препарат, стоимость которого в 2 - 3 раза выше дротаверина отечественного производителя. Количество рекламной продукции, а именно ЛС, в 2011 г. увеличилась на 17,7 %, а в денежном выражении (грн) составляет 26,8 %. Одновременно с увеличением объемов производства увеличивается и телерекламная ниша, и цена лекарств. Расхождение в разрекламированных и не рекламируемых ЛС превышает в данном случае более, чем в 2 раза. Проведен анализ параметрических показателей мониторинга телерекламы ЛС, парафармацевтической продукции и пиво-водочных изделий за 2011 г. на основных телеканалах Украины. Установлены ключевые отличия и закономерности развития телерекламного бизнеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25988 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

19.
Пономаренко М. С. 
Порівняльний аналіз рекламованої і не рекламованої аналогічної продукції у телеефірі України на прикладі дротаверину та но-шпи. Заходи нормативно-деліктного права та впливу на недобросовісну телерекламу ліків / М. С. Пономаренко, О. С. Соловйов, О. В. Кирпач // Мед. інформатика та інженерія. - 2014. - № 4. - С. 64-68. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Наведено узагальнення нормативно-правових чинників впливу на телерекламну діяльність та економічні наслідки в результаті реклами препаратів іноземних виробників. Експериментально доведено, що лікарські препарати, рекламовані на телебаченні, аналогічні за діючим фармацевтичним інгредієнтом, у 2 - 3 рази дорожчі, аніж не рекламовані. Порівняльний аналіз цін проведено на прикладі дротаверину (вітчизняного виробника) та імпортного аналога (но-шпа, Франція).


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31 + Х819(4УКР)148 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25988 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

20.
Шведун В. А. 
Організаційно-правове забезпечення державного регулювання інформаційної безпеки реклами / В. А. Шведун // Безпека інформації. - 2015. - 21, № 2. - С. 174-178. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проведено аналіз організаційно-правового забезпечення державного регулювання інформаційної безпеки реклами. Визначено органи державної влади, які здійснюють регулювання інформаційної безпеки реклами, що уможливило виявлення низки недоліків в їх сучасній системі. Досліджено сутність державного нормативно-правового регулювання інформаційної безпеки реклами, що надало можливість виділити ключові напрямки орієнтації вітчизняного законодавства стосовно неможливості завдання моральної шкоди споживачам та введення їх в оману, а також стосовно захисту авторських і суміжних прав конкурентів. Охарактеризовано ключові принципи організаційно-правового забезпечення державного регулювання інформаційної безпеки реклами, які можуть слугувати підгрунтям для подальшого вдосконалення державного регулювання рекламної діяльності. В цілому, проведене дослідження є підгрунтям для побудови комплексного механізму державного регулювання інформаційної безпеки реклами, що дозволить знизити ризики завдання виробниками та розповсюджувачами реклами фізичної, моральної та матеріальної шкоди споживачам і конкурентам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31 + Х849(4УКР)041

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100841 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
...
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського