Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (7)Юристам - Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>K=ЛІ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

1.
Іваницька О. М. 
Державний маркетинг: витоки / О. М. Іваницька, О. В. Іваницький // Стратегія розвитку України. - 2017. - № 1. - С. 25-28. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено діяльність ключових постатей в розвитку державного маркетингу (ДМ). Серед тих, хто найбільшою мірою вплинув на процеси розвитку теорії та практики ДМ, названо Г. Лебона, У. Ліппмана, А. Лі, Е. Бернейза, Г. Г. Почепцова. Показано особливості та системний характер державного маркетингу, який вбирає в себе політичний, регіональний, виборчий, екологічний та інші види маркетингу та їх складові.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21,01 + Х809(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

2.
Кабанов В. І. 
Публічне управління середньою освітою: досвід Китаю та США / В. І. Кабанов // Держава та регіони. Сер. Публ. упр. і адміністрування. - 2021. - № 3. - С. 12-17. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета роботи - критичний оглядовий аналіз і виявлення особливостей моделей публічного управління середньою освітою в економічно розвинутих державах світу - Китаї та США. Актуальність вибору Китаю та США для аналізу наявного досвіду управління середньою освітою зумовлена різними умовами й підходами до публічного адміністрування соціальної сфери в цілому, а також - схожим високим рівнем організації та функціонування середньої освіти, що має прояв у рейтингових показниках підготовки школярів. Уперше введено у вітчизняний науковий обіг і проаналізовано праці закордонних дослідників, присвячені питанням публічного управління середньою освітою в Китаї (М. А. Гульової, Ці Мінянь, Чень Чжаомін, Лі Сюй, В. А. Штурби й С. С. Васильєва) і США (Н. Г. Типенко, Д. Б. Джон-стоуна, Г. Гранта). Досліджено чинне законодавство, що регулює галузь середньої освіти в Китаї та США: Закон КНР "Про обов'язкове навчання" (1986), Довгострокову програму КНР з реформ і розвитку освіти на 2010 - 2020 рр. (2002), план "Модернізація сільських початкових і середніх шкіл у центральних і західних регіонах країни", проєкт "Сучасне дистанційне навчання в сільських початкових і молодших класах середньої школи", Закон США "Про початкову та середню освіту" (1965) (ESEA), Закон США "Про шкільну реформу" (2001), програму "Освітні центри місцевих громад XXI століття". У результаті дослідження продемонстровано різні підходи до державного регулювання середньою освітою в Китаї та США, наголошено на необхідності дебюрократизації, децентралізації та підвищення ефективності чинних механізмів організаційного та правового регулювання середньою освітою в обох країнах. На підставі проведеного дослідження автором наголошено на можливості досягнення суттэвих успіхів у публічному управлінні середньою освітою виключно в поєднанні централізованого й децентралізованого підходів, державного патронажу та публічно-приватного партнерства й залучення незалежних експертів і науковців до розробки та впровадження освітянських реформ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Держав.упр Пошук видання у каталогах НБУВ 
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського