Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (3)Юристам - Наукова електронна бібліотека (7)Юристам - Інформаційні ресурси Інтернет (1)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>K=MATTER<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

1.
Яценко В. А. 
Впровадження мотиваційного моніторингу як механізму підвищення ефективності органів публічної влади / В. А. Яценко // Публ. урядування : збірник. - 2016. - № 1. - С. 232-244. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Розглянуто наукові підходи щодо вдосконалення системи мотивації в органах публічної влади. Досліджено і визначено основні проблеми мотивації службовців органів публічної влади, які виникають за сучасних умов розвитку Української держави. Доведено необхідність мотиваційного моніторингу як одного із найефективніших методів і способів постійного спостереження і контролю за станом мотивації трудової діяльності. Зазначено, що мотиваційний моніторинг дозволить здійснювати оперативну діагностику й оцінку в динаміці, що надасть можливість відстежувати результативність запроваджених заходів. Основою статті стало соціологічне дослідження, за результатами якого запропоновано шляхи, які допоможуть підвищити ефективність органів публічної влади та сприятимуть якісній роботі працівників.

Рассмотрены научные подходы к совершенствованию системы мотивации в органах публичной власти. Исследованы и определены основные проблемы мотивации служащих органов публичной власти, возникающие в современных условиях развития Украинского государства. Доказана необходимость мотивационного мониторинга как одного из эффективных методов и способов постоянного наблюдения и контроля за состоянием мотивации трудовой деятельности. Отмечено, что мотивационный мониторинг позволит осуществлять оперативную диагностику и оценку в динамике, что позволит отслеживать результативность проводимых мероприятий. Основой статьи стало социологическое исследование, по результатам которого предложены пути, которые помогут повысить эффективность органов публичной власти и способствовать качественной работе сотрудников.

The article deals with scientific approaches for the improvement of the motivation system in organs of public authority. It analyzes and determines the basic problems concerning the motivation of employees of organs of public authority. These problemsappear in the context of the development of Ukrainian state. It’s a matter of fact that there is an urgent need for motivational monitoring as it is one of the most effective ways to regularly observe and control the motivation in ones job. Motivational monitoring furthermore allows to implement online diagnostics and evaluation of the dynamics which allows to improve the efficiency of events and meetings. The most important part of the article deals with a social research. The results of this research will determine future strategies for improving the efficiency of public authority organs and support employees to work on a professional level.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.1:Ю7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101371 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

2.
Чернолуцький Р. В. 
Роль юридичної техніки в законопроектній діяльності / Р. В. Чернолуцький // Вісн. Маріуп. держ. ун-ту. Сер. Право. - 2014. - Вип. 7. - С. 118-129. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Метою даної статті є дослідження ролі принципів юридичної (нормотворчої, законодавчої) техніки, що застосовуються в законопроектній діяльності, як початкової стадії законодавчого (законотворчого) процесу в Україні. Розгляд зазначених питань здійснюється через розкриття ролі і значення конституційно-правових норм в правовій системі держави і системі національного законодавства. Проаналізовано структурну побудову юридичної техніки і деякі типові правила побудови юридичного документа. Визначено, що праксеологічна цінність та значення нормотворчої (законотворчої, юридичної) техніки міститься в тому, що вона дає можливість із застосуванням інструментально-технологічних засобів оптимально врегулювати суспільні відносини шляхом розробки відповідного правила поведінки (правової норми).

Целью данной статьи является исследование роли принципов юридической (нормотворческой, законодательной) техники, применяемых в законопроектной деятельности, как начальной стадии законодательного (законотворческого) процесса в Украине. Рассмотрение указанных вопросов осуществляется через раскрытие роли и значения конституционно-правовых норм в правовой системе государства и системе национального законодательства. Проанализировано структурное построение юридической техники и некоторые типичные правила построения юридического документа. Определено, что праксеологическая ценность и значение нормотворческой (законотворческой, юридической) техники содержится в том, что она дает возможность с применением инструментально-технологических средств оптимально урегулировать общественные отношения путем разработки соответствующего правила поведения (правовой нормы).

This paper examines the role of law (legislative, legal) technology in the law-making work. Consideration of these issues through the disclosure of the role and importance of constitutional and legal provisions in the legal system and the system of national law. It is claimed that the constitutional right of a State acting as the fundamental industry and profiling of the national legal system and domestic law, which contains the legal rules governing the most important, essential, basic, dominant relationship emerging between society, government and society - hence law-making stage (drafting) in constitutional law is of particular importance for the development and institutionalization of national legislation. Attention is focused on the fact that the praxeological value and meaning of rule-making (legislative, judicial) technology found in the fact that it enables the use of instrumental and technological means to optimally regulate social relations by developing appropriate rules of conduct (law)that in constitutional law is crucial, based on its subject matter, method and characteristics of constitutional norms. It says that it is clear from the implementation of all legislative rules (legislative, judicial) technology is on the stage of rule-making (legislative), largely depends on the quality and subsequent performance in the context of the created legal acts that will have the force of law.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73529:Право Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

3.
Баймуратов М. М. 
Децентралізація повноважень публічної влади в Польщі як засіб формування компетенції місцевого самоврядування: досвід для України / М. М. Баймуратов // Вісн. Маріуп. держ. ун-ту. Сер. Право. - 2014. - Вип. 7. - С. 138-147. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Одним з завдань дослідження є спроба розглянути проблематику впливу зарубіжного досвіду децентралізації повноважень органів публічної влади у сфері муніципально-правових відносин на формування компетенції органів місцевого самоврядування України. На перше місце тут висувається комплексний, міждисциплінарний підхід, спрямований на пошук теоретико-правової основи місцевого самоврядування, як особливого виду суспільних відносин, у яких важливу роль відіграє саме його компетенція. Роз’яснено, в чому полягала сутність вертикалі виконавчої влади режиму Януковича. Розглянуто питання децентралізації повноважень публічної влади в Польщі та запозичення позитивного досвіду в цій сфері як засобу формування компетенції місцевого самоврядування в Україні.

Одной из задач исследования является попытка рассмотреть проблематику влияния зарубежного опыта децентрализации полномочий органов публичной власти в сфере муниципально-правовых отношений на формирование компетенции органов местного самоуправления Украины. На первое место здесь выдвигается комплексный, междисциплинарный подход, направленный на поиск теоретико-правовой основы местного самоуправления, как особого вида общественных отношений, в которых важную роль играет именно его компетенция. Разъясняется, в чем заключалась сущность вертикали исполнительной власти режима Януковича. Рассмотрены вопросы децентрализации полномочий публичной власти в Польше и заимствования положительного опыта в этой сфере как средства формирования компетенции местного самоуправления в Украине.

The article deals with the decentralization of powers of public authorities in Poland and the adoption of positive experience in this area as a means of competence of local self-government in Ukraine. The author argues that the process of decentralization of powers of public authorities is an objective process that occurs and is accompanied by democratization of social and political life. Based on the fact that the reform of public administration is directly related to the process of forming the responsibility of local authorities, the latter in terms of decentralization and deconcentration, form their own base of competence and powers of jurisdiction. Specifies that decentralization involves not only government and self-management structures, but also socially active a mile wide population, including associations of people who created them for the implementation of various interests (business, student, charity, etc.). In the formation of competence powers of local self-government in Ukraine is particularly important borrowing positive foreign experience of those countries that have already made the relevant market reforms and have a positive experience of decentralization of powers of public authorities. Therefore, the Polish experience in this matter no alternatives for our two states have approximately equal starting conditions for the start of socioeconomic and socio-political transformation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4ПОЛ)010 + Х819(4УКР)010

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73529:Право Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

4.
Топузов В. І. 
Роль муніципально-правових санкцій в функціонуванні держави / В. І. Топузов // Вісн. Маріуп. держ. ун-ту. Сер. Право. - 2014. - Вип. 7. - С. 351-356. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Описується роль відповідальності органів місцевого самоврядування в функціонуванні української держави, а також становлення муніципальної відповідальності в Україні і її характеристики. Сформовані варіанти розвитку системи юридичної відповідальності: по-перше, це пояснення відповідальності на рівні місцевого самоврядування через категорію існуючих в науці галузевих видів відповідальності, у тому числі «конституційно-правової відповідальності»; по-друге, визнання муніципально-правової відповідальностіта включення в обсяг цього поняття всіх видів відповідальності, які реалізуються на місцевому рівні; по-третє, визнання муніципально- правової відповідальності як відповідальності членів виборних органів місцевого самоврядування і виборних посадових осібмісцевого самоврядування перед населенням. Велика увага приділяється обов'язковому елементу відповідальності - санкціям. Вказується проблема щодо створення спеціалізованого закону, який би ставив перед собою мету консолідації усіх правових норм, які регулюють правовідносини щодо контролю та відповідальності органів місцевого самоврядування України. Підведено підсумок: муніципально-правова відповідальність є складним, багатоаспектним інститутом, що зумовлено насамперед багатогранністю юридичної відповідальності.

Описывается роль ответственности органов местного самоуправления в функционировании украинского государства, а также становление муниципальной ответственности в Украине и её характеристики. Сформулированы варианты развития системы юридической ответственности: во-первых, это объяснение ответственности на уровне местного самоуправления через категорию существующих в науке отраслевых видов ответственности, в том числе «конституционно-правовой ответственности»; во-вторых, признание муниципально-правовой ответственности и включения в объем этого понятия всех видов ответственности, которые реализуются на местном уровне; в-третьих, признание муниципально-правовой ответственности как ответственности членов выборных органов местного самоуправления и выборныхдолжностных лиц местного самоуправления перед населением. Большое внимание уделяется обязательному элементу ответственности - санкциям. Указывается проблема по созданию специализированного закона, который бы ставил перед собой цель консолидации всех правовых норм, регулирующих правоотношения по контролю и ответственности органов местного самоуправления Украины. Подведён итог: муниципально-правовая ответственность является сложным, многоаспектным институтом, что обусловлено, прежде всего, многогранностьююридической ответственности.

This article describes the role of local government accountability in the functioning of the Ukrainian state. Describes the author's position on the matter, and the formation of a municipal responsibility in Ukraine. In addition, the article describesthe characteristics of municipal liability. The article generated variants of the system of legal responsibility: first, it is an explanation of responsibility at the local government through the categories of science, industry kinds of responsibilities,including the «constitutional and legal responsibility»; secondly, the recognition of municipal legal responsibility and inclusion in the scope of the term of all types of liability that are implemented at the local level; Third, recognition of municipallegal responsibility as elected members of accountability of local governments and elected officials of local self-government to the people. Also, much attention is paid to the mandatory elements of liability - sanctions. Also, the article states the problem to create a specialized law that would set a goal to consolidate all the legal rules governing the relationship of control and accountability of local government in Ukraine. Thus, we can state that municipal liability is a complex, multifaceted institution that versatility is due primarily to legal liability.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73529:Право Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

5.
Jaskiewicz J. 
Interpretation of the eu law by the authorities of the member states. The doctrine and practice / J. Jaskiewicz // Публ. урядування. - 2017. - № 2. - С. 32-55. - Бібліогр.: 29 назв. - англ.

Functioning of the legal system of the European Union is a representative example of forming law within the process of interpretation. The space and specificity of the EU law, in fact, go beyond traditional schemes, demarcated by boundaries and determined by one predominant doctrine. As a matter of fact, similarly to the European Union, the EU law is unity in multiplicity, originating from and clutched in diversity of cultures, practices, institutions and ethnic languages. The challenge related to accession of new Member States to the European Union involves not only adopting a common legal order and aligning the national law, but is also connected with a change in the approach to law and adopting an interpretation practice, which is frequently different from the currently applicable one.

Зазначено, що функціонування правової системи ЄС є ілюстративним прикладом конституювання, створення права у процесі інтерпретації. Особливе поширення в просторі і специфіка права ЄС виходять за традиційні схеми, визначені певними межами чи якоюсь однією, домінуючою доктриною. Право ЄС, як і сам ЄС, є єдністю у багатоманітності, що походить і має своє джерело у розмаїтті культур, практик, інституції, а також етнічних мов. Виклик, пов'язаний з приєднанням до ЄС наступних держав-учасниць, полягає не тільки у прийнятті спільного правопорядку і пристосуванні до нього національного законодавства, але також і у зміні підходу до права і засвоєнню нерідко відмінної від звичної інтерпретаційної практики.

Отмечено, что функционирование правовой системы ЕС представляет собой иллюстративный пример конституирования, создания права в процессе интерпретации. Особенное распределение в пространстве и специфика права Евросоюза выходят за традиционные рамки, ограниченные определенными пределами или какой-то одной, доминирующей доктриной. Право ЕС, как и сам ЕС, является единством в разнообразии, происходящим из разнообразия культур, практик, учреждений, а также этнических языков. Вызов, связанный с присоединением к ЕС следующих государств-участников, заключается не только в принятии общего правопорядка и приспособлении к нему национального законодательства, но также и в изменении подхода к праву и усвоению нередко отличающейся от привычной интерпретационной практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х915.232.5-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101371 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

6.
Gwozdziewicz S. 
The tasks of the national administration within the protection of the polish cyberspace / S. Gwozdziewicz, J. Jakubowski // Публ. урядування. - 2017. - № 2. - С. 56-66. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

The protection of the Polish cyberspace consists of numerous administrative tasks beginning from creating strategies, normative acts, next implementing them into force, arranging trainings concerning cyber safety, controlling particular institutions, enterprises and citizens, international cooperation and constant development in that matter. As for now, (pursuant to the report of the Supreme Audit Office from 2015) the Polish cyberspace is not protected properly. The report indicates committed mistakes of national entities but it also provides guidelines for better performance of the tasks within the Polish cyberspace protection. The supplementation to the guidelines for public administration in that matter will be implementation of the solutions ofthe new NIS Directive [2] of the UE Parliament and Council concerning funds for high common level of network and IT system security throughout the EU.

Зазначено, що охорона кіберпростору Польської Республіки складається з широкої гами адміністративних завдань, починаючи від створення стратегії, нормативних актів, впровадження їх в життя, ведення підготовок у сфері кібербезпеки, контролю окремих установ, підприємств і громадян, міжнародної співпраці, а також безперервного розвитку в цій сфері. На сьогодні (згідно з доповіддю найвищої Кімнати Контролю за 2015 р.) кіберпростір Польської Республіки не захищений належним чином. У доповіді вказано на помилки державних суб'єктів, а також подано настанови для кращої реалізації завдань у сфері охорони кіберпростору Польської Республіки. Доповненням настанов для державної адміністрації в цій сфері буде імплементація та впровадження рішень нової Директиви NIS Парламенту і Ради ЄС щодо високого загального рівня безпеки мережі і систем інформатики на території Євросоюзу.

Отмечено, что охрана киберпространства Польской Республики состоит из широкой гаммы административных заданий, начиная от создания стратегии, нормативных актов, внедрения их в жизнь, ведения подготовок в сфере кибербезопасности, контроля отдельных учреждений, предприятий и граждан, международного сотрудничества, а также непрерывного развития в этой сфере. На сегодня (согласно докладу наивысшей Комнаты Контроля за 2015 г.) киберпространство Польской Республики не защищено соответствующим образом. В докладе указано на совершенные ошибки государственных субъектов, а также даны наставления для лучшей реализации задач в сфере охраны киберпространства Польской Республики. Дополнением наставлений для государственной администрации в этой сфере будет имплементация и внедрение решений новой Директивы NIS Парламента и Совета ЕС относительно высокого общего уровня безопасности сети и систем информатики на территории Евросоюза.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4Пол)126 + Х849(4Пол)04 : З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

7.
Dotsenko V. S. 
Negative response to an excessive bias by a mixed population of voters = Негативний відгук на надлишкове відхилення, спричинене змішаною популяцією виборців / V. S. Dotsenko, C. Mejia-Monasterio, G. Oshanin // Condensed Matter Physics. - 2017. - 20, № 1. - С. 13801. - Бібліогр.: 30 назв. - англ.

Вивчено результат голосування в популяції виборців, які перебувають під дією зовнішнього зміщення на користь одного з потенційних кандидатів. Популяція складається зі звичайних індивідуумів, які становлять більшість і чия думка має тенденцію до вирівнювання під дією зовнішнього зміщення, і з деякого числа протилежно настроєних індивідуумів, які завжди є противниками зміщення, але не знаходяться в конфлікті з простими виборцями. Виборці взаємодіють між собою як всі зі всіма, намагаючись прийти до спільної думки спільноти як цілого. Показано, що для достатньо слабкого зовнішнього зміщення, думка звичайних індивідуумів є завжди вирішальною, і результат голосування є в користь преференційного кандидата. Навпаки, для надто сильного зміщення протилежно настроєні індивідууми домінують, приводячи вцілому до негативного відгуку на прикладене зміщення. Показуємо, що для достатньо сильних взаємодій у межах спільноти, будь-яка з двох підгруп може несподівано змінити думку іншої групи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)526.02 в647

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж41279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

8.
Antoniuk N. 
Criminal offenses against property in Ukraine : monograph / N. Antoniuk. - Kyiv : Alerta, 2020. - 144 c. - Бібліогр. в підрядк. прим. - англ.

In the monograph, the main approaches to criminal law protection of property in Ukraine are presented. In particular, the most common features of criminal offenses against property are defined and analyzed; the types and aggravating features of criminal offenses against property are investigated; the main provisions of the science of criminal law of Ukraine on the subject matter of criminal offenses against property are offered. The author not only determines legislative approaches to criminal law protection of property in Ukraine, but also outlines the main doctrinal approaches to these issues.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)116

Рубрики:

Шифр НБУВ: ІВ228302 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :

 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського