Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>TJ=Наука і освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
...

1.
Спринська З. В. 
Порівняльна характеристика прояву форм агресивної поведінки у юнаків школи та ВТК / З. В. Спринська // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4. - С. 55-58. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сенс поняття "агресія", "агресивність", "агресивна поведінка". Наведено порівняльну характеристику пояснень детермінант і механізмів агресії, а також результати аналізу емпіричного дослідження форм і проявів агресивної поведінки у юнаків школи та виправно-трудових колоній.

Рассмотрен смысл понятия "агрессия", "агрессивность" , "агрессивное поведение". Дана сравнительная характеристика объяснений детерминант и механизмов агрессии. Проведен анализ эмпирического исследования форм и проявлений агрессивного поведения у юношей школы и исправительно-трудовых колоний.

The article presents the sense of concept "aggression", "aggression", " aggressive behaviour ". The comparative characteristic of explanations a determinant and mechanisms of aggression is given. The analysis of empirical research of forms and displays of aggressive behaviour at young men of school and juvenile delinquents is given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-953.6 + Ч421.334 + Х884.9(4УКР)024

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

2.
Павлова В. В. 
Стан нормативно-правового та організаційно-педагогічного забезпечення процесу підготовки магістрів і аспірантів гуманітарних спеціальностей до застосування засобів математичної статистики / В. В. Павлова // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6. - С. 139-142. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто стан підготовки магістрів і аспірантів гуманітарних спеціальностей до застосування засобів математичної статистики. Зіставлено освітні стандарти після вузівської професійної освіти кадрів вищої кваліфікації Росії й України, а також вимоги до відповідності науково-дослідної підготовки магістрантів і аспірантів гуманітарних спеціальностей.

Рассмотрено состояние подготовки магистров и аспирантов гуманитарных специальностей к применению средств математической статистики. Сопоставлены образовательные стандарты послевузовского профессионального образования кадров высшей квалификации России и Украины, а также требования к соответствию научно-исследовательской подготовки магистрантов и аспирантов гуманитарных специальностей.

Demonstrates the state of preparation of undergraduate and post-graduate students of humanitarian specialities to application of means of mathematical statistics. There are compared educational standards of vocational training of personnel of higher qualification in Russia and Ukraine, and the requirement to adequacy of research preparation of undergraduate and post-graduate students of humanitarian specialities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

3.
Богінська Ю. В. 
Історичні аспекти розвитку опіки дітей у Криму / Ю. В. Богінська // Наука і освіта. - 2006. - № 1/2. - С. 61-62. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено розвиток системи опіки та піклування в Україні та Криму в XIX ст. Проаналізовано форми опіки й установи соціального захисту. Доведено, що суспільна опіка у XIX ст. здійснювалася земськими та міськими установами, а також за рахунок приватної благодійності.

Рассмотрено развитие системы опеки и попечительства в Украине и в Крыму в XIX ст. Проанализировано формы опеки и наличие учреждений социальной защиты. Доказано, что общественное попечительство в XIX ст. исполнялось земскими и городскими учреждениями, а также за счет частной благотворительности.

The author analyses development of the system of guardianship and patronage in Ukraine and Crimea in the XIX century. The article presents some forms of guardianship and activity of special organizations of social guardianship. It is proved, that public guardianship in XIX item was executed земскими and city establishments, and also due to private alms.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5 + Х2(4УКР-6КРМ)5-623.011.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

4.
Тепляков Н. Н. 
Роль временной перспективы в структуре личностных и профессиональных качеств курсантов института МВД / Н. Н. Тепляков, К. С. Левая // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6. - С. 102-104. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Подано результати досліджень впливу тимчасової перспективи (її нівелювання) на трансформацію особових характеристик, моральних цінностей, професійних якостей і систему міжособистісних відносин курсантів інституту МВД. Показано, що з нівелюванням тимчасової перспективи значно ускладнюється когнітивна складність ряду сфер свідомості особи, і руйнує ціннісні парадигми, що склалися в повсякденному житті. Висвітлено перспективу для подальших досліджень з метою підвищення ефективності підготовки офіцерських кадрів МВД.

Приведены результаты исследований влияния временной перспективы на трансформацию личностных характеристик, моральных ценностей, профессиональных качеств и систему межличностных отношений курсантов. Нивелировка временной перспективы на порядок усложняет когнитивную сложность сознания и разрушает сложившиеся в повседневной жизни ценностные парадигмы. Обозначена перспектива для дальнейшего исследования с целью повышения эффективности подготовки офицерских кадров.

Demonstrates the results of research on influence of temporal prospect (its leveling) on transformation of personal features, moral values, professional qualities and the system of interpersonal relations of students of institutions of ministry of home affairs. It was proved that leveling of temporal prospect considerably complicates cognitive complex of some spheres of personal consciousness and destroys the examinees' value paradigms formed in everyday life. A prospect was outlined for further research aimed at increase of efficiency of training officers' personnel of ministry of home affairs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-7 + Х819(4УКР)112.010.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

5.
Бурлакова О. О. 
Розвиток ступеневої освіти у відповідності до вимог Болонської конвенції / О. О. Бурлакова // Наука і освіта. - 2006. - № 1/2. - С. 63-65. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено реалізацію вимог Болонської конвенції в контексті реформи вищої освіти. Проаналізовано вітчизняні нормативно-правові документи для створення гнучкої ступеневої структури освітньо-кваліфікаційних рівнів. Розглянуто й охарактеризовано теоретичні рекомендації Болонської конвенції щодо реформи освіти та практичні кроки української влади щодо їх реалізації. Доведено, що закріплення демократичних принципів і форм організації управління вищою освітою в законодавчих і нормативних документах є важливим кроком у процесі модернізації системи вищої освіти.

Рассмотрена реализация требований Болонской конвенции в контексте реформы высшего образования. Проанализировано отечественную нормативно-правовую базу для создания гибкой ступенчатой структуры образовательно-квалификационных уровней. Дана характеристика теоретическим рекомендациям Болонской конвенции по поводу реформы образования и практическим действиям украинской власти по их реализации. Доказано, что утверждение демократических принципов и форм организации управления высшим образованием в законодательных и нормативних документах является важным шагом в процессе модернизации системы высшего образования.

Realization of requirements of the Bolonian convention in a context of reform of higher education is considered. It is analysed domestic legal base for creation of flexible step structure of educational and qualifying levels. The characteristic is given to theoretical recommendations of the Bolonian convention concerning reform of education and to practical actions of the Ukrainian authority on their realization. It is proved, that the statement of democratic principles and forms of the organization of management of higher education in legislative documents is the important step during modernization of system of higher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к + Х819(4УКР)132.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

6.
Прудка Л. М. 
Психологічні чинники, що впливають на професійну усталеність працівників оперативних підрозділів ОВС / Л. М. Прудка // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 29-32. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти професійної усталеності працівників оперативних підрозділів ОВС.

Рассмотрены теоретические и практические аспекты профессиональной устойчивости работников оперативных подразделений МВД.

The article demonstrates some theoretical and practical aspects of factors constituting professional stability of employers of operative subdivisions of MIA.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-68:Х + Х819(4УКР)112.010.22п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

7.
Глущук Ю. О. 
До проблеми підготовки державних службовців в Україні / Ю. О. Глущук // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7. - С. 58-61. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Наведено результати аналізу проблем підготовки державних службовців в Україні. Репрезентовано рекомендації щодо вдосконалення системи їх професійної підготовки.

Представлены результаты анализа проблем подготовки государственных служащих в Украине. Репрезентованы рекомендации по усовершенствованию системы их профессиональной подготовки.

It is presented the results of analysis of the problems of training employees in Ukraine. It suggests some recommendations on improvement of the system of professional training of employees in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

8.
Ващенко І. В. 
Проблеми професійного самовизначення курсантів спеціалізованих навчальних закладів на сучасному етапі / І. В. Ващенко, І. І. Ханенко // Наука і освіта. - 2007. - № 3. - С. 11-15. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто ефективність традиційної системи професійного відбору працівників МВС. Запропоновано нові напрями досліджень за даного відбору. Розкрито значення професійного самовизначення абітурієнтів ВНЗ.

Рассмотрена эффективность традиционной системы профессионального отбора служащих органов внутренних дел. Предложены новые направления исследований при профессиональном отборе. Раскрыто значение профессионального самоопределения абитуриентов ВУЗ.

The article deals with the efficiency of traditional system of professional selection of serving law-enforcement bodies. The corresponding scientific literature on this problematics is analysed. New directions of researches are offered at professionalselection. Value of professional self-determination of entrants of the supreme is opened.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19:Х + Х819(4УКР)112.01р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

9.
Глущук Ю. О. 
Технологія вимірювання рівня готовності державних службовців до аналітичної діяльності / Ю. О. Глущук // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 226-231. - укp.

Розкрито критерії та показники структури готовності державних службовців до аналітичної діяльності. Подано результати рівня готовності державних службовців до даної діяльності.

Раскрыты критерии и показатели структуры готовности государственных служащих к аналитической деятельности. Даны результаты уровня готовности государственных служащих к даной деятельности.

It is demonstrated some criteria and indicators of the structure of government employeesТ readiness for analytical activity. It is presented the results of establishment of the level of their readiness for analytical activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

10.
Пасько О. М. 
Професійно важливі якості як структурний компонент компетентності фахівця органів внутрішніх справ / О. М. Пасько // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 82-86. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Узагальнено існуючий стан наукової розробки структурних компонентів компетентності та визначено професійно важливі якості, що сприяють формуванню компетентного слідчого (мотивація; інтелектуальні, моральні, вольові, ділові, комунікативні, психофізіологічні якості). Розглянуто стан наукової розробки професійно важливих якостей у загальній системі наук. Встановлено структурні компоненти професійно важливих якостей як підгрунтя формування компетентного фахівця органів досудового слідства. Визначено перелік професійно важливих якостей, необхідних для розвитку компетентності слідчого. Компетентність подано як суб'єктивний фактор фахівця, пов'язаний із сумою необхідних знань, вмінь і навичок, спроможністю їх застосування в професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19:Х + Х819(4УКР)112.010.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

11.
Горелов І. Ю. 
Взаємозвязок саморегуляції працівників міліції з рівнем їх психологічної готовності до застосування вогнепально-силового впливу / І. Ю. Горелов // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 136-138. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено результати наукового дослідження взаємозв'язку стильових особливостей саморегуляції працівників міліції зі ступенем їх психологічної готовності до застосування силового впливу та вогнепальної зброї. Доведено, що стильові особливості саморегуляції впливають на ступінь психологічної готовності працівників міліції діяти в екстремальних ситуаціях.

Приведены результаты научного исследования взаимосвязи стилевых особенностей саморегуляции сотрудников милиции к применению силы и огнестрельного оружия. Доказано, что стилевые особенности саморегуляции влияют на степень психологической готовности сотрудников милиции действовать в экстремальных ситуациях.

The article deals with the results of scientific research of interrelation of style features of self-control of employees of militia to application of force and fire-arms. It is proved, that style features of self-control influence a degree of psychological readiness of employees of militia to operate in extreme situations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.29 + Х819(4УКР)112.010.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

12.
Титаренко Л. М. 
Професійність фахівців державного управління за умов становлення громадянського суспільства (особливості підготовки кадрів) / Л. М. Титаренко // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 101-105. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено світоглядні аспекти формування демократії в українському суспільстві на основі культурно-гуманітарної професійної підготовки управлінських кадрів. Наголошено на взаємозв'язку соціальних, політичних та економічних досягнень в країні від професійності державного службовця.

Исследованы мировоззренческие аспекты формирования демократии в украинском обществе на основе формирования культурно-гуманитарной профессиональной подготовки административных кадров. Отмечена взаимосвязь между социальными, политическими экономическими достижениями в стране и профессионализмом государственного служащего.

The article deals with the world outlook aspects of formation of democracy in the Ukrainian society on the basis of formation of cultural - humanitarian vocational training the administrative staff. The interrelation between social, political economicachievements in the country and professionalism of the civil servant is underlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)р3 + Х819(4УКР)012р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

13.
Філіпова Т. В. 
Процесуальні компоненти особистісно орієнтованої технології формування професійного менталітету державних службовців / Т. В. Філіпова // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 118-121. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено проблему вивчення професійного менталітету та створення особистісно орієнтованої технології формування професійного менталітету державних службовців у системі післядипломної освіти.

Освещена проблема изучения профессионального менталитета и создания индивидуально ориентированной технологии формирования профессионального менталитета государственных служащих в системе последипломного образования.

The article deals with the problem of studying of professional mentality and creation of individually focused technology of formation of professional mentality of civil servants in system postgraduate educations. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

14.
Пізінцалі В. В. 
Психологічні особливості підвищення психологічної культури держслужбовців у системі сприяння громадянськості особистості / В. В. Пізінцалі // Наука і освіта. - 2009. - № 9. - С. 110-113. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано результати експериментальної перевірки можливості підвищення психологічної культури держслужбовців (ДС) в процесі сприяння їх громадянськості - культури як комплексу мотивів, знань, умінь і навичок, особистісних якостей, які забезпечують ефективність громадянсько спрямованої дії, адекватної професійним цілям, завданням. Уточнено поняття "формування психологічної культури" як актуалізацію особистісного потенціалу, роботу у творчій групі з метою забезпечення постійності використання психологічних знань і умінь у реальній поведінці. Зроблено висновки про конфліктну взаємодію культур серед ДС що відбувається в сучасній системі державної служби, про переважання в ній авторитарної культури. Підсумовано, що психологічна обізнаність допомагає працівнику державної служби в самовдосконаленні, розвитку професійної компетентності, особистісній саморегуляції і прогнозуванні поведінки інших людей.

Теоретически обоснованы результаты экспериментальной проверки возможности повышения психологической культуры госслужащих (ГС) в процессе содействия их гражданственности - культуры как комплекса мотивов, знаний, умений и навыков, личностных качеств, которые обеспечивают эффективность гражданственно направленного действия, адекватного профессиональным целям, задачам. Уточнено понятие "формирования психологической культуры" как актуализацию личностного потенциала, работу в творческой группе с целью обеспечения постоянства использования психологический знаний и умений в реальном поведении. Сделаны выводы о конфликтном взаимодействии культур среди ГС, происходящей в современной системе государственной службы, о преобладании в ней авторитарной культуры. Подытожено, что психологическая осведомленность помогает работнику государственной службы в самосовершенствовании, развитии профессиональной компетенции, личностной саморегуляции и прогнозировании поведения других людей.

The article highlights some features of state employeesТ psychological culture. Psychological culture is considered in connection with individual civic consciousness. The author investigates several reference gropes of state employees with basic psychological education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Х819(4УКР)012.1:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

15.
Цільмак О. М. 
Складові структури компетентностей / О. М. Цільмак // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2. - С. 128-134. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблеми вищої освіти з точки зору компетентнісного підходу, і запропоновано концептуальну модель спеціаліста - професіонала системи МВС. Виділено й охарактеризовано ключові компетентності та досліджено структуру типів (особистісна, діяльнісна, соціальна), видів і підвидів компетентностей, діяльнісну (різновиди її прояву) та психічну основу компетентностей. Зазначено, що систематизована класифікація типів ключових компетентностей сприяє забезпеченню якості вищої освіти.

Рассмотрены проблемы высшего образования с точки зрения компетентностного подхода, и предложена концептуальная модель специалиста - профессионала системы МВД. Выделены и охарактеризованы ключевые компетентности и исследована структура типов (личностная, деятельностная, социальная), видов и подвидов компетентностей, деятельностная (разновидности ее проявления) и психическая основа компетентностей. Отмечено, что систематизированная классификация типов ключевых компетентностей способствует обеспечению качества высшего образования.

The article presents a systematized classification of types of key competences, their types and subtypes; analyses the structure of competences.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-75:Х8 + Х819(4УКР)112.010.2 п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

16.
Котикова О. М. 
Стан психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів у профільних ВНЗ / О. М. Котикова // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 133-137. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано стан психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів на матеріалі провідних профільних вищих навчальних закладів України. Розглянуто зміст дисциплін "Юридична психологія", "Психологія прокурорської діяльності", "Еристика", які вивчаються у закладах Міністерства внутрішніх справ України. Акцентовано на важливості досвіду Одеської національної юридичної академії, де на високому організаційно-методичному рівні відбувається практична підготовка майбутніх юристів в "Юридичній клініці" - сучасній прогресивній і ефективній формі практичного навчання. Висвітлено результати опитування, проведеного серед юристів-практиків, яке підтвердило їх гостру потребу в психолого-педагогічних знаннях і засвідчило, що у вищому навчальному закладі майбутні спеціалісти не одержують тієї педагогічної підготовки, яка необхідна їм у практичній діяльності. Зазначено, що одержані результати є підставою для використання методу ретроспекції в подальшому вирішенні теоретико-прикладних проблем підготовки майбутніх юристів.

Проанализировано состояние психолого-педагогической подготовки будущих юристов на материале ведущих профильных высших учебных заведений Украины. Рассмотрено содержание дисциплин "Юридическая психология", "Психология прокурорской деятельности", "Эристика", которые изучаются в учреждениях Министерства внутренних дел Украины. Отмечена важность опыта Одесской национальной юридической академии, где на высоком организационно-методическом уровне происходит практическая подготовка будущих юристов в "Юридической клинике" - современной прогрессивной и эффективной форме практического обучения. Освещены результаты опроса, проведенного среди юристов, который подтвердил их острую потребность в психолого-педагогических знаниях и показал, что в высшем учебном заведении будущие специалисты не получают той педагогической подготовки, которая необходима им в практической деятельности. Указано, что полученные результаты дают основание для использования метода ретроспекции в дальнейшем решении теоретико-прикладных проблем подготовки будущих юристов.

The state of psychological and pedagogical training of future lawyers on the material of the leading higher educational establishments of Ukraine. The content of courses, Legal Psychology, ДPsychology of prosecutorial activitiesФ, ДeristicФ who studied in the establishments of the Ministry of Internal Affairs. Highlighted the experience of the Odessa National Law Academy, where a high level of organizational and methodical is the practical training of future lawyers in the ДLegal ClinicФ Ц a modern progressive and effective form of practical training. Highlights the results of a survey of lawyers, who confirmed their dire need for psychological and pedagogical knowledge and showed that in higher education, future professionals do not get the teachertraining they need in practice. Indicated that the results provide a basis for the use of retrospective method in taking the theoretical and applied problems of training future lawyers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947 р30 + Х8 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

17.
Литвиненко С. 
Підготовка до соціально-педагогічної діяльності: соціально-правовий аспект / С. Литвиненко // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 84-86. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено соціально-правовий аспект підготовки соціального педагога (СП). Виділено прояви готовності до соціально-педагогічної діяльності (СПД): позитивне ставлення до праці, певний рівень оволодіння соціально-педагогічними знаннями та навичками, розвиток педагогічних здібностей, сформованість моральних рис тощо. Розроблено критерії та показники готовності, на основі яких встановлено рівні підготовки випускників до СПД. Зазначено особливе значення серед інших функцій СП (діагностичної, профілактичної, корекційно-реабілітаційної, соціально-терапевтичної, комунікативно-організаторської, прогностичної тощо) охоронно-захисної функції. Охарактеризовано правову базу та визначено головні вимоги до реалізації цієї функції. Виділено фактори, які забезпечують соціальну захищеність дітей і підлітків в освітніх закладах. Підсумовано, що підготовка СП потребує вдосконалення змістовного й процесуального забезпечення її складових, що зумовлені сучасними вимогами ринку праці, зміною соціального замовлення щодо рівня готовності випускника до виконання СПД тощо.

Освещен социально-правовой аспект подготовки социального педагога (СП). Выделены проявления готовности к социально-педагогической деятельности (СПД): позитивное отношение к труду, определенный уровень овладения социально-педагогическими знаниями и навыками, развитие педагогических способностей, сформированность моральных черт и т.д. Разработаны критерии и показатели готовности, на основе которых установлено уровне подготовки выпускников к СПД. Указано особое значение среди других функций СП (диагностической, профилактической, коррекционно-реабилитационной, социально-терапевтической, коммуникативно-организаторской, прогностической т.п.) охранно-защитной функции. Охарактеризована правовая база и определены главные требования к реализации этой функции.Выделены факторы, обеспечивающие социальную защищенность детей и подростков в образовательных учреждениях. Подытожено, что подготовка СП требует совершенствования содержательного и процессуального обеспечения ее составляющих, которые обусловлены современными требованиями рынка труда, изменением социального заказа относительно уровня готовности выпускника к выполнению СПД и т. п.

Highlighted the social and legal aspect of the preparation of social educator (SE). Are allocated a demonstration of willingness to socio-educational activities (SEA): a positive attitude to work, a certain level of mastery of the social and pedagogical knowledge and skills, development of pedagogical abilities of formation of the moral traits, etc. The criteria and indicators of readiness, on the basis of which set the level of training of graduates to the SEA. Specified is of particular importance among other functions SE (diagnostic, preventive, correctional and rehabilitation, socio-therapeutic, communicative-organizational, forecasting, etc.) security and protective function. Described the legal framework and identify key requirements for the implementation of this function. Are distinguished factors ensuring social protection of children and adolescents in educational institutions. Conclude that the preparation of the SE requires a substantial and procedural improvements to ensure its constituents, which are caused by the modern requirements of the labor market, changing the social order on the level of preparedness of graduates to implement SEA, etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР) + С5*148:Ч30 + Х8 р(4УКР)3:С5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

18.
Скрябін О. М. 
Професійна компетентність працівників карного розшуку та її види / О. М. Скрябін // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2. - С. 115-119. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

З'ясовано сутність поняття "професійна компетентність працівників карного розшуку". Визначено й охарактеризовано види професійних компетентностей працівників карного розшуку залежно від напрямів юридичної діяльності. Виділено знання, уміння та навички, які повинні бути притаманними оперуповноваженому для його ефективної професійної діяльності. Встановлено, що найважливішими серед видів професійної компетентності працівника кримінальної міліції є такі: пошукова, попереджувальна, засвідчувальна, комунікативна, конструктивна й організаторська.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.3 п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

19.
Тур'ян О. В. 
Психологічні особливості вивчення та підбору кадрів для приватних охоронних підприємств / О. В. Тур'ян // Наука і освіта. - 2009. - № 5. - С. 178-183. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто провідні теоретичні підходи до проблеми психологічного супроводу та відбору охоронців. З'ясовано, що вимоги до професії охоронця зумовлені специфікою виду охоронної діяльності.

Рассмотрены ведущие теоретические подходы к проблеме психологического сопровождения и отбора охранников. Выяснено, что требования к профессии охранника обусловлены спецификой вида охранной деятельности.

Considered the leading theoretical approaches to counseling and selection of guards. It is found that the requirements of the profession due to the specific type of security guard security activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19:Х + Х819(4УКР)112.034.012 п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

20.
Кашкарьов Г. В. 
Управління якістю підготовки фахівців як складова процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя правознавства / Г. В. Кашкарьов // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 86-89. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

За допомогою теоретико-емпіричного дослідження розглянуто сутність процесу управління якістю підготовки вчителя правознавства та формування професійної компетентності зазначеного профілю. Розкрито принципи, на яких здійснюється управління якістю підготовки й умови, які впливають на її покращення. Наведено шляхи удосконалення управління якістю та формування професійної компетентності у студентів-випускників.

С помощью теоретико-эмпирического исследования рассмотрена сущность процесса управления качеством подготовки учителя правоведения и формирование профессиональной компетентности указанного профиля. Раскрыты принципы, с помощью которых осуществляется управление качеством подготовки и условия, влияющие на ее улучшение. Представлены пути усовершенствования управления качеством и формирования профессиональной компетентности у студентов-выпускников.

Using theoretic empirical study of the essence of quality management training teachers of law itТs grounded and the formation of professional competence of this profile. ItТs solved principles by which manages the quality of training and conditions affecting its improvement. It is emphasized that the measure of successful quality management training is a combination of different competences in graduate school. At school, she has a specific and depends not only on the information, financial costs, butalso constantly refers to the objectives, the ways of improvement of quality management and the formation of professional competence among graduate students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21 + Х8 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського