Артеменко І. Критерії ефективності застосування інформаційних засобів у психолого-педагогічній підготовці майбутніх податкових інспекторів / І. Артеменко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 31-35. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Наведено та обгрунтовано критерії ефективності застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх податкових інспекторів, компоненти та показники їхньої психолого-педагогічної підготовки. Охарактеризовано критерії даної підготовки: мотиваційний, ступінь оволодіння психолого- педагогічними знаннями та сформованість психолого-педагогічних умінь, необхідних у професійній діяльності. Висвітлено змістове наповнення цих критеріїв, показники визначення рівня сформованості та показано їх вплив на професійну діяльність майбутнього податкового інспектора. Изложены и обоснованы критерии эффективности применения средств информационно-коммуникационных технологий в подготовке будущих налоговых инспекторов, приведены компоненты и показатели их данной подготовки. Охарактеризованы критерии данной подготовки: мотивационный, степень овладения психолого-педагогическими знаниями и сформированность психолого-педагогических умений, необходимых в профессиональной деятельности. Освещены содержательное наполнение этих критериев, показатели определения уровня сформированности и показано их влияние на профессиональную деятельность будущего налогового инспектора. Base maintenance of criteria of efficiency of the use of informative tools in psychologo-pedagogical preparation of future tax inspectors and their index is examined in the article and grounded. Including such as: motivational, criterion of degree of capture psychologo-pedagogical knowledgeТs and criterion of formed of psychologo-pedagogical of necessary in professional activity tax inspector. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ю940.3 + Х829(4УКР)201 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ
|