Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (31)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=Х829(4УКР)201.07$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

1.
Коломоєць Т. О. 
Заходи адміністративного припинення в діяльності митних органів України: доктринальний, нормативний та правозастосовчий аспекти : монографія / Т. О. Коломоєць, Т. Ф. Янчук; ДВНЗ "Запоріз. нац. ун-т". - Запоріжжя, 2012. - 198 c. - Бібліогр.: с. 175-198 - укp.

Досліджено поняття та особливості діяльності митних органів (МО) та її співвідношення з суміжними правовими поняттями. Проаналізовано заходи адміністративного припинення (АП) в діяльності МО як різновид заходів адміністративного примусу. Розкрито доктринальний і нормативний аспекти дослідження заходів АП в діяльності МО. Надано правову характеристику особистих і майнових заходів АП в діяльності МО, описано матеріально-правові та процесуально-правові властивості організаційних заходів. Проведено порівняльно-правовий аналіз заходів АП в діяльності МО та засад їх застосування в Україні та зарубіжних країнах. Визначено шляхи запозичення позитивного досвіду, а також пріоритети вдосконалення законодавчих засад заходів АП в діяльності МО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201.07 + Х819(4УКР)072.89

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764992 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Васькович І. М. 
Податкові перевірки: сучасний стан та процедури проведення / І. М. Васькович, М. М. Баран // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 767. - С. 104-109. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано досвід визначення видів податкових перевірок, сформульовано пропозиції з удосконалення визначення видів податкових перевірок. Розглянуто організацію проведення перевірок.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413-218 + Х829(4УКР)201.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

3.
Острівна Л. В. 
Правові та організаційні засади фінансового моніторингу в аудиторській діяльності : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Л. В. Острівна; Нац. акад. внутр. справ. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено та визначено правові й організаційні засади фінансового моніторингу в аудиторській діяльності. Проаналізовано механізм адміністративно-правового регулювання фінансового моніторингу в аудиторській діяльності в Україні. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади фінансового моніторингу в аудиторській діяльності й ефективності його здійснення та напрямів підвищення дієвості. Акцентовано увагу на необхідності створення своєї власної системи адміністративно-правового регулювання забезпечення й організації протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, їх ефективної діяльності за наявності відповідної юридичної бази, ефективної системи збирання та надання фінансової інформації й ідентифікації клієнтів, зокрема й в аудиторській діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406108 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


4.
Томіна В. Ю. 
Аудиторська діяльність в Україні: адміністративно-правовий аспект : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / В. Ю. Томіна; ДВНЗ "Запоріз. нац. ун-т" МОН України. - Запоріжжя, 2015. - 17 c. - укp.

Досліджено адміністративно-правовий аспект аудиторської діяльності в Україні. Проаналізовано розвиток нормативно-правового забезпечення аудиторської діяльності в Україні, розкрито її поняття та зміст. Розглянуто систему наукових праць, присвячених цьому питанню. Досліджено механізм адміністративно-правового забезпечення аудиторської діяльності в Україні. Визначено й охарактеризовано поняття, мету, принципи та функції адміністративно-правового забезпечення аудиторської діяльності в Україні, систему суб'єктів у цій сфері та їх компетенцію, а також форми та методи адміністративно-правового забезпечення такої діяльності. Здійснено аналіз чинників, що впливають на ефективність адміністративно-правового забезпечення аудиторської діяльності, а також зарубіжного досвіду адміністративно-правового забезпечення аудиторської діяльності. Окремо розглянуто напрями вдосконалення нормативно-правового забезпечення адміністративно-правового забезпечення аудиторської діяльності в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201.07 + У052.9(4УКР)80

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412956 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


5.
Гамова О. В. 
Проведення аудиту витрат на виробництво: теоретичні аспекти / О. В. Гамова, В. А. Головань // Екон. вісн. Донбасу. - 2014. - № 1. - С. 126-130. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведено літературний огляд з питання аудиту виробничих витрат та розглянуто методику аудиту виробничих витрат, розроблено програму аудиту виробничих витрат.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)829.0-148.6 + Х829(4УКР)201.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

6.
Іванчо В. В. 
Адміністративно-правове регулювання перевірок, що здійснюються фіскальними органами : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / В. В. Іванчо; Ужгород. нац. ун-т. - Ужгород, 2015. - 16 c. - укp.

Вперше здійснено комплексне дослідження адміністративно-правового регулювання перевірок, що здійснюються в Україні фіскальними органами. Вивчено загальнотеоретичні питання, розкрито основні засади організації та правового забезпечення контрольно-перевірочної роботи податкових і митних органів, у тому числі митного постаудиту, що проводиться після завершення митного оформлення, з'ясовано роль та місце фіскального контролю. Досліджено особливості перевірок, здійснюваних фіскальними органами, існуючі механізми реалізації контрольної діяльності та запропоновано методи її вдосконалення. Проаналізовано практику проведення перевірок повноти сплати платежів, сформульовано висновки щодо необхідності синхронного внесення змін до податкового та митного законодавства. Запропоновано власну модель подальшого реформування територіальних органів та центрального апарату Державної фіскальної служби, яка дозволить не лише оптимізувати їх структуру, а й забезпечить ефективність контрольно-перевірочної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416328 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


7.
Волошин Ю. 
Податковий контроль в Україні: сутність, сучасні тенденції та нововведення / Ю. Волошин // Наук. вісн.. - 2015. - № 10. - С. 48-63. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Зазначено, що податковий контроль є складною, динамічною системою, елементи якої є взаємопозв'язаними та взаємозумовленими. Податковий контроль включає в себе функції обліку платників, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності фіскального органу, проведення перевірок і звірок, які покликані забезпечити відповідність дій учасників до встановлених законодавчих норм. Характерною особливістю процесу оподаткування вцілому та податкового контролю в Україні, є постійні зміни та нововведення законодавчого поля які запроваджують нові інструменти, механізми, елементи, ставки податків і зборів, а відтак створюють надмірну складність податкової системи. Висвітлено наукові підходи до розуміння сутності податкового контролю, проаналізовано головні тенденції розвитку податкового контролю в Україні. Виявлено, що основними трендами є подальше розширення прав контролюючих органів, деталізація окремих існуючих процедур. В той же час владою для зменшення адміністративного тиску запроваджуються окремі преференції на зразок тимчасового введення мораторію на проведення перевірок малого бізнесу в 2015 - 2016 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413-218 + Х829(4УКР)201.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

8.
Коваль Д. А. 
Податкова політика та податкова система: сучасний стан та напрями розвитку / Д. А. Коваль // Держава та регіони. Сер. Право. - 2014. - Вип. 4. - С. 73-76. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні засади податкової політики та основні напрями її вдосконалення. Зосереджено увагу на податковій системі держави, яка на практиці є відображенням податкової політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)21/24 + Х829(4УКР)201.07 + У9(4УКР)261.413

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/пр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

9.
Коваль Д. А. 
Поняття форми податкового контролю та її співвідношення з методами / Д. А. Коваль // Держава та регіони. Сер. Право. - 2015. - Вип. 1. - С. 21-24. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено деякі форми податкового контролю, наведено аргументи на користь їх розмежування з методами. Зосереджено увагу на ревізії, податковій перевірці й обліку платників податків як найбільш спірних формах податкового контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201.07 + У052.9(4УКР)826.13 + У9(4УКР)261.413-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/пр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

10.
Рудик Н. В. 
Необхідність податкового контролю малого та середнього бізнесу / Н. В. Рудик // Проблеми економіки. - 2019. - № 4. - С. 186-192. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено необхідність проведення податкових перевірок для малого та середнього бізнесу (далі - МСБ) в частині попередження ухилення від сплати податків. Систематизовані види податкових перевірок, що передбачені Податковим кодексом України (далі - ПКУ). Деталізовано особливості зазначених перевірок і їх ключові характеристики. Обгрунтовано необхідність проведення попередніх контрольних заходів як превентивного контролю фінансової грамотності та сумлінності платників податків. Наведено один із варіантів проведення такого моніторингу самостійно платниками податків за допомогою засобів електронного кабінету платника податків. Деталізовано особливості активації платника податку через електронний цифровий підпис. Етапи активації подано у вигляді покрокової інструкції. На прикладі єдиного податку та єдиного соціального внеску продемонстровано неузгодженість податкового законодавства та його трактування в електронному кабінеті платника податків. Візуалізовано механізм роботи в зазначеному електронному ресурсі. Розглянуто можливі напрями роботи податкових органів з упередження виникнення порушень податкового законодавства з боку суб'єктів господарювання МСБ. Вони згруповані у 3 напрями: навчання платників податків, спрощення електронного кабінету платника податків, прозорість напрямків використання сплачених ним податків. Розробка ефективних кабінетів платника вимагає використання сучасного досвіду дизайну інтерфейсів користувачів. Кабінет має бути побудований на принципах максимальної функціональності та зручності для користувача. Ці вимоги можуть бути забезпечені грамотним встановленням технічного завдання як перед розробником, обраним державою, так і сторонніми організаціями, в разі надання їм доступу до інформації через АРІ. У другому випадку є широке коло зацікавлених організацій, такі як банки та платіжні агрегатори, конкуренція між якими є потенційно ефективним інструментом з удосконалення сервісів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413.2 + Х829(4УКР)201.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

11.
Symonenko V. 
Modernization of the tax audit in Ukraine = Модернізація податкового аудиту в Україні / V. Symonenko, B. Kostiuk // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2017. - Вип. 4. - С. 108-115. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Мета роботи - обгрунтувати напрямки удосконалення правового регулювання проведення податкового аудиту органами ДФС з урахуванням міжнародного досвіду. Під час дослідження застосовано методи порівняльного аналізу та синтезу для встановлення шляхів вдосконалення проведення податкового аудиту органами ДФС України. Багатий досвід податкового адміністрування мають такі країни як США, Франція, Португалія, Литва та ін., в яких використовуються найрізноманітніші варіанти та форми організації податкового адміністрування, у тому числі при проведенні контролюючих процесуальних заходів. У США будь-який податковий аудит не може початися, поки платник податків не буде повідомлений про це. В рішенні про проведення аудиту посадова особа повідомляє платнику податків про документи, необхідні для цього. При цьому податковий інспектор (аудитор) самостійно приймає рішення про вид проведення аудиту щодо конкретного платника податків. Встановлено, що французька податкова система максимально наближена до української. Здійснення аудиторських перевірок у Франції покладено на створені в кожному департаменті податкові центри, які направляють повідомлення платникам, вивчають подані в добровільному порядку декларації. Декларації зобов'язані подавати всі фізичні особи незалежно від розміру їх доходів. Актуальним на сучасному етапі розвитку є проведення електронного аудиту податковими органами. Серед перших європейських країн, що впровадили проведення е-аудиту, була податкова адміністрація Португалії. Наразі триває впровадження е-аудиту в Литовській Республіці, яка з 2017 р. переходить на обов'язкове надання платником податків електронної звітності. Висновки: аналіз зарубіжного досвіду правового регулювання проведення податкового аудиту податковими органами дозволяє зробити висновок, що підходи до реалізації побудови ефективної системи податкового аудиту різноманітні і будуються виключно з урахуванням менталітету населення й особливостей розвитку національної економіки та фінансового устрою країни. Для вдосконалення діяльності органів ДФС України у сфері проведення податкового аудиту на підставі наявного світового досвіду перш за все необхідно максимально наблизити діяльність податкових органів до потреб платників податків на основі положень людиноцентристського підходу. Вона має бути послідовна і повністю відповідати положенням законодавства про податки та збори. Впровадження е-аудиту контролюючими органами в епоху інформаційних технологій є цілком закономірним процесом. Подібна інформаційна взаємодія податкових органів і платників податків до і після надання податкової звітності повинна відповідати взаємним інтересам. Це буде сприяти скороченню податкових диспутів і їх швидкому вирішенню. Платники податків повинні бути в курсі майбутніх нових систем і підтримувати автоматизацію своїх обліків на максимально можливому рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)826.13 + У526.141.3-18 + Х829(4УКР)201.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

12.
Фоміна Т. В. 
Організація і методика податкових перевірок : навч. посіб. / Т. В. Фоміна, О. Б. Пугаченко; Кіровоградський інститут розвитку людини. - Дніпро : Середняк Т. К., 2020. - 291 c. - Бібліогр.: 225-231 - укp.

Розглянуто питання організації і методики податкових перевірок. Досліджено місце і роль податкових перевірок як основної форми податкового контролю. Розглянуто організаційні засади проведення податкових перевірок. Наведено методи, прийоми та процедури, які використовуються під час податкових перевірок. Визначено інформаційно-аналітичне забезпечення податкових перевірок. Розглянуто організацію і методику документальних, камеральних, фактичних та електронних перевірок; організаційно-методичні засади проведення зустрічних звірок. Встановлено порядок узагальнення результатів податкових перевірок. Визначено відповідальність за податкові правопорушення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)826.13 + Х829(4УКР)201.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848899 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :

 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського