Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (6)Юристам - Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=Х839(4УКР)211.619$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

1.
Шишка О. Р. 
Договір на створення та розповсюдження реклами : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.03 / О. Р. Шишка; Нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2005. - 19 c. - укp.

Комплексно досліджено відносини, які виникають за договором стосовно створення та розповсюдження реклами. Визначено поняття, юридичну природу такого договору, а також його місце у системі цивільно-правових договорів. Розглянуто правову природу та зміст договору на створення та розповсюдження реклами як підрядної послуги. Значну увагу приділено умовам такого договору й особливостям його укладення. Наведено правову характеристику суб'єктного складу аналізованого договору. Запропоновано критерії розмежування реклами й аналіз змісту договору щодо створення та розповсюдження реклами як правовідносин та визначено підстави для відповідальності сторін за договором. Обгрунтовано та запропоновано наукові теоретичні та практичні рекомендації, а також пропозиції з метою вдосконалення законодавчого врегулювання відносин за даним договором.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.619 + Х849(4УКР)112.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338465 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Шишка І. Р. 
Договір на маркетингові дослідження : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / І. Р. Шишка; НДІ ін-т приват. права і підприємництва Нац. акад. прав. наук України. - К., 2010. - 18 c. - укp.

Обгрунтовано, що відносини, які виникають у процесі проведення маркетингових досліджень (МД), є цивільно-правовими й охоплюються предметом цивільного права. Встановлено, що правові відносини, які виникають між особою, яка здійснює МД (виконавцем), та іншими учасниками цивільного обороту (замовниками), здійснюються з метою покращення економічних показників підприємницької діяльності замовників, що складає приватноправовий аспект маркетингу та МД. Запропоновано визначення договору на МД, за яким виконавець зобов'язується відповідно до завдання замовника провести МД і передати замовникові одержаний результат у вигляді звіту та програми дій, а замовник зобов'язується прийняти ці результати та сплатити обумовлену суму. Доведено, що предмет договору на МД є подвійним або змішаним (робота та послуги) та включає проведені виконавцем дослідження й оформлення їх результатів (звіт про проведену роботу та рекомендації). Надано правову характеристику договору на МД як двостороннього, консенсуального, оплатного, змішаного, комплексного, інвестиційного, підприємницького договору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.619

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375070 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


3.
Крупник А. С. 
Правові засади соціального замовлення / А. С. Крупник // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 17. - С. 458-463. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4Укр)211.619

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 


4.
Андрейцев В. В. 
Договірні правовідносини з виконання науково-дослідних робіт : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / В. В. Андрейцев; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2012. - 19 c. - укp.

Висвітлено й обгрунтовано юридичну природу таких правовідносин, проаналізовано механізм і генезу правового регулювання в цій сфері. Розкрито загальний порядок формування даних правовідносин, зокрема, щодо пістав їх виникнення. З'ясовано особливості виникнення договірних правовідносин з виконання науково-дослідних робіт, що фінансуються з державного та місцевого бюджетів. Охарактеризовано елементи таких договірних правовідносин, в тому числі, суб'єктний склад та особливості правосуб'єктності юридичних осіб як виконавців науково-дослідних робіт, об'єктний склад та предмет цих правовідносин, їх зміст, підстави зміни та припинення. Виявлено прогалини у правовому регулюванні досліджуваних правовідносин, запропоновано шляхи їх законодавчого урегулювання та підвищення ефективності реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.619

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА387793 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


5.
Коць І. І. 
Концептуальні засади визначення сутності толінгових операцій / І. І. Коць // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 835. - С. 44-55. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Розглянуто та проаналізовано різні підходи до трактування понять "давальницька сировина", "операції з давальницькою сировиною", "толінг", "толінгові операції" у теоретичній і нормативно-правовій базі. На цій підставі концептуально обгрунтовано та сформульовано уніфіковані тлумачення сутності толінгу та толінгових операцій. Виокремлено та розкрито ключові характерні особливості толінгових операцій, що визначають специфіку їх здійснення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)80-553 + Х839(4УКР)211.619

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського