Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (63)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=Х881.9(4УКР)121.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

1.
Гриценко В. В. 
Адміністративне провадження у справах про порушення правил дорожнього руху : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / В. В. Гриценко; КМ України, Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено процес становлення адміністративного провадження у справах про порушення Правил дорожнього руху. З'ясовано поняття, сутність та зміст адміністративного провадження у зазначеній сфері, запропоновано визначення цього провадження. Здійснено аналіз законодавчих та інших нормативно-правових актів, норми яких регулюють адміністративне провадження цієї сфери суспільних відносин. Визначено систему суб'єктів, які беруть участь у забезпеченні цього провадження, висвітлено їх повноваження, наголошено на необхідності удосконалення їх правового статусу. Розглянуто перелік основних юридичних доказів та процедурних особливостей такого провадження у справах про порушення Правил дорожнього руху. Проаналізовано зарубіжний досвід у цій сфері, сформульовано авторське бачення шляхів подальшого вдосконалення спеціального законодавства, розроблено відповідний перелік змін і доповнень до чинної нормативної бази.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)121.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409000 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Паршиков С. И. 
О дифференциации уголовной ответственности за нарушения действующих на транспорте правил, обеспечивающих безопасность дорожного движения / С. И. Паршиков, А. В. Костенко, А. Н. Полетайкин // Вестн. ХНАДУ. - 2013. - Вып. 61/62. - С. 47-51. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Рассмотрен вопрос дифференциации уголовной ответственности участников дорожного движения за нарушение его безопасности, предусмотренной статьями 286 и 291 Уголовного кодекса Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)121.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

3.
Деркач Р. В. 
Аналіз причин смертності загиблих в дорожньо-транспортних пригодах у м. Києві / Р. В. Деркач // Суд.-мед. експертиза. - 2014. - № 2. - С. 46-49. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано 500 актів судово-медичної експертизи й історій хвороби. Для організації заходів з метою профілактики ДТП вивчено категорії учасників загиблих у ДТП, проаналізовано підвищені групи ризику за віковою і статевою ознакою. Одним з важливих факторів, який впливає на смертність постраждалих, є термін та якість першої допомоги та першої медичної допомоги. Для підвищення якості надання медичної допомоги вивчений характер травми та її тяжкість, якість надання медичної допомоги на етапах транспортування і терміни доставки постраждалих до лікувальних установ, їх рівень. Виявлено, що серед загиблих в ДТП питома вага постраждалих з травмою опорно-рухового апарату досягає 60 %. Причиною смерті у цих постраждалих в 46 % послужила черепно-мозкова травма, в 44 % масивна крововтрата і жирова емболія через переломи кісток тазу та довгих кісток скелета. Аналіз статистичних показників смертності постраждалих в ДТП показав, що проблема дорожньо-транспортного травматизму та боротьба з його тяжкими соціальними наслідками - смертністю та інвалідністю на сучасному етапі є одним з головних питань державної політики, і вимагає комплексного міжвідомчого підходу, із залученням усіх систем і організацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР-2К)023.8 + Х881.9(4УКР)121.3 + Х893.9(4УКР)413.91-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100472 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

4.
Энглези И. П. 
Классификация пунктов правил дорожного движения Украины в разрезе причинно-следственного анализа дорожно-транспортных происшествий / И. П. Энглези, А. Н. Полетайкин, С. И. Паршиков // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2013. - № 4. - С. 58-66. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Решена задача многоаспектной классификации множества пунктов действующих правил дорожного движения Украины в разрезе их связи с возникновением дорожно-транспортных происшествий. Определено целевое использование разработанного классификатора для проведения причинно-следственного анализа дорожно-транспортной аварийности.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.02 я82 + Х881.9(4УКР)121.305

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

5.
Полтава К. О. 
Кримінологічна характеристика та запобігання автотранспортним злочинам, що пов'язані із загибеллю людей або тяжким тілесним ушкодженням, в Україні : монографія / К. О. Полтава; Нац. акад. прав. наук України, НДІ вивч. пробл. злочинності ім. В. В. Сташиса. - Харків : Право, 2014. - 279, [1] c. - Бібліогр.: с. 262-[280] - укp.

Наведено кримінологічну характеристику автотранспортних злочинів, що пов'язані з загибеллю людей або тяжким тілесним ушкодженням і передбачені другою та третьою частинами 286 ст. Kримінального кодексу України. Розглянуто історичний аспект кримінально-правової охорони безпеки дорожнього руху й експлуатації транспортних засобів особами, які ними керують. Надано кримінологічне обгрунтування виокремлення автотранспортної злочинності. Встановлено характерні риси та властивості особи автотранспортного злочинця. Визначено специфіку причин та умов, що призвели до настання тяжких наслідків. Проаналізовано загальносоціальні та спеціально-кримінологічні заходи запобігання злочинам, передбаченим зазначеними частинами 286 ст. Кримінального кодексу України. Узагальнено досвід країн ЄС та США з метою запровадження передових заходів запобігання таким злочинам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)121.3 + Х883.9(4УКР)711.213

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788009 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


6.
Піддубна А. В. 
Кримінологічна характеристика та запобігання злочинним порушенням правил безпеки дорожнього руху та експлуатації на пасажирському автотранспорті : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.08 / А. В. Піддубна; Харків. нац. ун-т внутр. справ. - Харків, 2015. - 16 c. - укp.

Здійснено кримінологічну характеристику злочинних порушень правил безпеки дорожнього руху (БДР) та експлуатації пасажирського автотранспорту. Розглянуто методологічний аспект кримінологічного аналізу охорони БДР та експлуатації в сфері пасажирських перевезень. Надано кримінологічне обгрунтування безпеки на пасажирському автотранспорті. Визначено кількісно-якісні показники злочинних порушень правил БДР та експлуатації пасажирського автомобільного транспорту. Досліджено характерні риси злочинця. З'ясовано причини й умови, що сприяють вчиненню цих злочинів, а також визначено напрями з удосконалення діяльності органів внутрішніх справ щодо їх запобігання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)121.3 + Х883.9(4УКР)711.213

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА417914 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :
new ! "Зал нових надходжень" - література у відкритому доступі


7.
Грабельников В. А. 
Актуальність проблеми чинників, що впливають на ризик скоєння ДТП / В. А. Грабельников, М. А. Тодоров // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2015. - № 1. - С. 29-33. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено існуючі методи аналізу аварійності ДТП та виявлено чинники, які впливають на їх скоєння. Зазначено основні причини ДТП та шляхи вирішення цієї проблеми, розглянуто дослідження проблем безпеки дорожнього руху, системи аналізу ДТП, їх статичного обліку та напрямки удосконалення управління дорожнім рухом.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х881.9(4УКР)121.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

8.
Петров А. И. 
Тяжесть дорожно-транспортных происшествий в регионах Украины как производная степени их промышленного развития / А. И. Петров // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 421-429. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Проведен статистический анализ связи между уровнем промышленного развития регионов Украины как основы фактического качества жизни населения в них и тяжестью дорожно-транспортных происшествий (ДТП) в этих регионах. Приведены регрессионные модели, описывающие влияние величины доли ВВП Украины, вырабатываемой регионами страны, на величину коэффициента тяжести ДТП. По результатам исследований сделан вывод об обратной связи степени промышленного развития регионов страны и величины коэффициента тяжести ДТП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-961 + Х881.9(4УКР)121.3 в647

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

9.
Бажинов А. В. 
Методика расчета числа дорожно-транспортных происшествий в регионе / А. В. Бажинов, Т. А. Бажинова // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2014. - № 4. - С. 5-8. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Представлены методики определения количества ДТП со смертельным исходом за счет оценки энергетических показателей транспортного потока и качества автомобилей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)121.301.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

10.
Пищикова О. В. 
Проблеми у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в Україні / О. В. Пищикова, Л. О. Янова, С. І. Сахно // Вісн. Криворіз. нац. ун-ту : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 46. - С. 174-180. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На підставі аналізу стану безпеки дорожнього руху в Україні намітити заходи щодо удосконалення управлінських та державних механізмів підвищення безпеки дорожнього руху в Україні та усунення смертельного травматизму внаслідок ДТП. Використано методи статистичної обробки даних, наукового узагальнення та систематизації з метою обгрунтування важливості внесення змін до діючого законодавства в сфері безпеки руху. Наукова новизна полягає в ідентифікації основних причини ДТП, пов'язаних з людським фактором та запропонування підходів, рекомендацій та алгоритмів щодо вдосконалення відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в Україні та зниження кількість травм та смертельних випадків на автошляхах. Практична значимість полягає у визнанні державою проблеми національного масштабу - травматизму з тяжкими та смертельними наслідками в результаті ДТП та розробкою номенклатури пріоритетних превентивних заходів, впровадження яких повинно бути на самому вищому рівні виконавчої влади в Україні. На даний час аварійність на дорогах України є проблемою національного масштабу. Основними факторами, які спричиняють пригоди на автошляхах, є низька культура поведінки на дорозі, в результаті дві третини аварій трапляються саме з вини водіїв. Другорядною причиною є аварійний стан власне автошляхів та недостатнє оснащення відповідними сигнальними знаками, що провокує створення аварійних ситуацій, особливо за умов непогоди та обмеження видимості. Основними пріоритетними превентивними заходами є зміни в законодавстві; зміни страхової концепції; посилення заходів з одержання водійських прав на водіння транспортних засобів; фіксація правопорушень, вудосконалення вимог галузевого законодавства з безпеки руху; розроблення збалансованої системи ефективного покарання за порушення правил дорожнього руху тощо. Запропонований в статті алгоритм дій - пріоритетних превентивних заходів з забезпечення безпеки дорожнього руху в Україні, рекомендовано використовувати при вдосконаленні нормативно-правової бази з питань безпеки руху та державно-управлінських механізмів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.1 + Х881.9(4УКР)121.3 + О33-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72501 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

11.
Коваленко Л. О. 
Основні причини скоєння дорожньо-транспортних пригод та їх наслідки / Л. О. Коваленко // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 86, т. 2. - С. 94-98. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто необхідність удосконалення системи збирання та опрацювання даних про дорожньо-транспортні пригоди. Дослідження та аналіз аварійності надає достовірну базу для оцінки причин і наявності людського чинника в дорожньо-транспортних пригодах. Здійснення заходів щодо попередження дорожньо-транспортних пригод під час вирішення завдання підвищення безпеки руху розглядається як пріоритетне.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)121.3 + О33-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

12.
Huriev S. O. 
Pathogenetic particularities of the road traffic injuries of the present = Патогенетичні особливості дорожньо-транспортної травми сьогодення / S. O. Huriev, I. D. Duzhyi, Yu. V. Shkatula, Yu. O. Badion // Eastern Ukr. Med. J. - 2019. - 7, № 2. - С. 171-176. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Проаналізовано причини та обставини, за яких сталися дорожньо-транспортні пригоди, під час яких постраждали 124 особи, вивчені структура та характеристики одержаних ними ушкоджень. Автори приходять до висновку, що за останні 10 років відбулися зміни нозологічної структури специфічної та характерної дорожньо-транспортних травм, що зумовлено конструктивними особливостями сучасного автомобіля, засобами внутрішньої та зовнішньої пасивної безпеки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.1 + Х881.9(4УКР)121.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101336 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

13.
Коваленко Л. О. 
Основні причини скоєння дорожньо-транспортних пригод та їх наслідки / Л. О. Коваленко // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 86, т. 2. - С. 94-98. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто необхідність удосконалення системи збирання та опрацювання даних про дорожньо-транспортні пригоди. Дослідження та аналіз аварійності надає достовірну базу для оцінки причин і наявності людського чинника в дорожньо-транспортних пригодах. Здійснення заходів щодо попередження дорожньо-транспортних пригод під час вирішення завдання підвищення безпеки руху розглядається як пріоритетне.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)121.3 + О33-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

14.
Huriev S. O. 
Pathogenetic particularities of the road traffic injuries of the present = Патогенетичні особливості дорожньо-транспортної травми сьогодення / S. O. Huriev, I. D. Duzhyi, Yu. V. Shkatula, Yu. O. Badion // Eastern Ukr. Med. J. - 2019. - 7, № 2. - С. 171-176. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Проаналізовано причини та обставини, за яких сталися дорожньо-транспортні пригоди, під час яких постраждали 124 особи, вивчені структура та характеристики одержаних ними ушкоджень. Автори приходять до висновку, що за останні 10 років відбулися зміни нозологічної структури специфічної та характерної дорожньо-транспортних травм, що зумовлено конструктивними особливостями сучасного автомобіля, засобами внутрішньої та зовнішньої пасивної безпеки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.1 + Х881.9(4УКР)121.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101336 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

15.
Панченко О. А. 
Державне регулювання інформаційного складника безпеки дорожнього руху / О. А. Панченко, А. В. Кабанцева // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2020. - № 2. - С. 184-192. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Кількість дорожнього травматизму й жертв дорожньо-транспортних пригод уже давно набули глобального характеру. В Україні рівень смертності внаслідок автомобільних аварій є одним із найвищих у Європі, а організація безпеки дорожнього руху до сьогодні залишалась украй низькою. Досвід європейських країн показує високу ефективність державного регулювання допуску водіїв до виконання професійних обов'язків із застосуванням сучасних інформаційних систем. Підвищення безпеки дорожнього руху разом з одночасним збереженням продуктивності автомобільного транспорту неможливе без інформаційного забезпечення своєчасного виявлення й усунення від управління транспортними засобами осіб зі зниженими функціями, які не здатні повною мірою забезпечити ефективність функціонування перевізного процесу. Для розв'язання окресленої проблеми авторами наведено багаторівневу технологію державного регулювання інформаційного складника безпеки дорожнього руху, який відображає сукупність державних рішень щодо організації інформації (формування системного підходу), що циркулює на рівні національної системи безпеки дорожнього руху. Названий інформаційний складник охоплює: чітке розуміння цілей, завдань, функцій і дій кожної структури; виявлення руху інформації з моменту виникнення й до її використання на різних рівнях управління, вдосконалення застосування інформаційних відомостей зі створенням масивів інформації на електронних носіях. Визначено ключові складники безпеки дорожнього руху (людина, водій, автомобіль, середовище, інформаційний простір), згруповані у п'ятифакторну систему безпеки дорожнього руху "FF-OCTAHEDRON" (Five-factor octahedron О. Panchenko). Також представлено оновлені інформаційно-організаційні підходи щодо медичних оглядів водіїв-професіоналів в Україні, запропоновано нову системи медико-психологічного контролю (попередній, періодичний, позачерговий, передрейсовий), завданням яких є виявлення порушень у психофізіологічному, психологічному та емоційному стані людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)121.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Держ.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

16.
Птиця Г. Г. 
Прогнозування ризиків ДТП на автомобільних дорогах / Г. Г. Птиця, Л. С. Абрамова // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2021. - № 3. - С. 84-92. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Питання безпеки дорожнього руху є особливо актуальним в Україні, оскільки, за даними офіційної статистики, на дорогах країни кожні 18 хвилин трапляється ДТП, а через кожні 117 хвилин у аваріях гине людина. Дорожньо-транспортна пригода є випадковою подією, яка, можливо, підпорядкована певній закономірності. Тож аналіз закономірностей скоєння ДТП, їх розподілу в часі та просторі, а також виявлення причин скоєння є актуальним питанням, яке суттєво впливає на стан всієї транспортної системи держави. Розглянуто припущення, що розподіл рівнів аварійності підпорядкований певному закону. Перевірку відповідності випадкової величини одному із законів розподілу проведено для умови що рівень безпеки дорожнього руху виражений підсумковим коефіцієнтом аварійності. Використання цього показника зумовлено врахуванням широкого переліку параметрів умов руху, що дозволяє його використання у разі проведення аудиту безпеки дорожнього руху. Для проведення дослідження використані бази значень рівня безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування, які є в наявності на кафедрі організації та безпеки дорожнього руху та періодично оновлюються. В результаті дослідження розподілу ризиків ДТП виявлено збіг характеру теоретичного розподілу розглянутих величин реального (відносний коефіцієнт аварійності) та прогнозних рівнів безпеки дорожнього руху (підсумковий коефіцієнт аварійності (експрес-модель)). За отриманими аналітичними залежностями математичного очікування виникнення ДТП можна визначити центр аварійності з певною імовірністю, а дисперсія логнормального розподілу описує розсіювання випадкової величини (кількості ДТП) на вибраній ділянці дороги. Отримані моделі дають можливість їх використання для визначення ризиків виникнення ДТП на складних та небезпечних ділянках доріг загального користування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х881.9(4УКР)121.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

17.
Дрозд В. Ю. 
Розслідування крадіжок з автотранспортних засобів : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.09 / В. Ю. Дрозд; Національна академія внутрішніх справ. - Київ, 2019. - 19 c. - укp.

Здійснено комплексне дослідження теоретичних та організаційно-тактичних засад розслідування крадіжок з автотранспортних засобів з огляду на нормативні положення чинного кримінального процесуального законодавства, теорію криміналістики та потреб практики. Зокрема, з’ясовано способи вчинення та запропоновано класифікацію крадіжок з автотранспортних засобів, охарактеризовано слідову картину таких злочинів. Запропоновано матеріальні сліди крадіжок з автотранспортних засобів поділити на певні групи, а також сформовано криміналістичну характеристику особи злочинця. Виділено типові слідчі ситуації та версії початкового етапу розслідування, наведено перелік першочергових слідчих (розшукових) дій, інших заходів, спрямованих на їх вирішення. Окреслено види та форми взаємодії слідчих з працівниками Національної поліції. Визначено організаційно-тактичні особливості проведення огляду місця події, допиту, обшуку, впізнання речей, слідчого експерименту. Надано рекомендації щодо основних форм використання спеціальних знань під час розслідування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)121.3 + Х894.9(4УКР)312.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440221 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :

 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського