Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (10)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=Ч430$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

1.
Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доп. VIII міжнар. наук.-практ. конф., 2007 р., Київ / Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна", Ком. ВР України у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів, Київ. міськдержадмін., Ін-т спец. педагогіки АПН України, Фонд соц. захисту інвалідів. - К. : Ун-т "Україна", 2007. - 483 c. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з освітою, правовим статусом, адаптацією у суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з особливими потребами. Висвітлено проблеми соціалізації дітей-інвалідів, сучасні проблеми виховання фахівця ХХІ ст. Визначено причини та наслідки реформування архівної справи у незалежній Україні. Охарактеризовано модульний принцип у викладанні програмування мовою VTA. Розкрито соціально-педагогічні засади організації діяльності молодіжних групових об'єднань, самоорганізаційні аспекти у дидактичному забезпеченні роботи зі студентами, які погано чують. Проаналізовано лінгвістичні особливості структури київських урбаномімів, особливості викладання природничих дисциплін за модульно-рейтинговою системою організації навчального процесу.

Рассмотрены вопросы об образовании, правовом статусе, адаптации в обществе, профессиональной и физической реабилитации людей с особенными потребностями. Освещены потребности социализации детей-инвалидов, современные проблемы воспитания специалиста ХХІ в. Определены причины и последствия реформирования архивного дела в независимой Украине. Охарактеризован модульный принцип при преподавании программирования на языке VTA. Раскрыты социально-педагогические основы организации деятельности молодежных групповых объединений, самоорганизационные аспекты в дидактическом обеспечении работы со студентами с ослабленным слухом. Проанализированы лингвистические особенности структуры киевских урбаномимов, особенности преподавания естественных дисциплин по модульно-рейтинговой системе организации учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 я431(0) + Ю948.2 я431(0) + С5*423.3 я431(0) + Р11(4УКР)297 я431(0) + Х819(4УКР)15 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694062 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Городецька Ю. Ю. 
Законодавче забезпечення доступності вищої освіти для студентської молоді з інвалідністю в європейських державах / Ю. Ю. Городецька // Юрид. вісн. Повітр. і косм. право. - 2011. - № 2. - С. 120-123. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено основні законодавчі акти європейських країн щодо розвитку системи вищої освіти для студентів з інвалідністю. Зроблено висновок про те, що в Україні актуальним є розробка та впровадження системи законів, спрямованих на забезпечення доступності вищої освіти для студентів з обмеженими можливостями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4)132.1 + Ч430.94 + Ч430.4(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73401 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Видання зберігається у :


3.
Олефір В. І. 
Освіта і охорона здоров'я інвалідів: адміністративно-правове забезпечення державного управління галузями : навч. посіб. / В. І. Олефір; Відкритий міжнар. ун-т "Україна". - К. : Леся, 2013. - 159 c. - укp.

Подано загальну характеристику освіти інвалідів як об'єкта адміністративно-правового регулювання, проаналізовано міжнародні та національні нормативні правові акти в цій сфері, розкрито організаційно-правові форми та створювані державою умови реалізації інвалідами права на освіту, наведено характеристику навчальних закладів для інвалідів. Розкрито механізм реалізації інвалідами права на освіту в Університеті "Україна". Наведено систему суб'єктів адміністративно-правового регулювання у сфері освіти інвалідів та їх повноваження. Визначено такі напрями державного регулювання у сфері освіти інвалідів, як інклюзивне навчання і виховання та професійна реабілітація інвалідів. Розглянуто питання державного контролю у сфері освіти інвалідів. Наведено загальну характеристику охорони здоров'я інвалідів як об'єкта адміністративно-правового регулювання, проаналізовано нормативно-правове регулювання у сфері охорони здоров'я інвалідів та розкрито їх повноваження. Визначено такі основні напрями державного регулювання у сфері охорони здоров'я інвалідів, як паліативна та хоспісна допомога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.4(4УКР) к1 + Х819(4УКР)153 + Р11(4УКР)297 к1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773784 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


4.
Терещенко А. Л. 
Адміністративно-правовий захист осіб з особливими потребами у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / А. Л. Терещенко; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К., 2014. - 16 c. - укp.

Висвітлено зміст права осіб з особливими потребами на вищу освіту як об'єкт адміністративно-правового захисту (АПЗ). Сформульовано поняття АПЗ зазначених осіб у ВНЗ. З'ясовано адміністративно-правовий статус суб'єктів публічної адміністрації, які здійснюють захист інвалідів у ВНЗ. Наведено елементи механізму АПЗ осіб з особливими потребами у ВНЗ. Виявлено юридичну природу форми діяльності публічної адміністрації щодо АПЗ таких осіб у ВНЗ. Обгрунтовано зміст методів адміністративної діяльності публічної адміністрації щодо АПЗ осіб з особливими потребами у ВНЗ. Вивчено міжнародний досвід захисту інвалідів у ВНЗ. Запропоновано шляхи удосконалення законодавства щодо АПЗ осіб з особливими потребами у ВНЗ. Методологію цього питання розкрито в контексті об'єктивного тлумачення законодавчої бази України та зарубіжних країн. Проаналізовано державну політику в галузі захисту людей з особливими потребами. У сфері адміністративно-правового регулювання навчання інвалідів у ВНЗ запропоновано ряд конструктивних пропозицій і рекомендацій, як у законодавчій, так і в правозастосовчій сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94 + Х819(4УКР)153

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405163 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


5.
Булик І. Л. 
Адміністративно-правове забезпечення права на освіту та фахову підготовку інвалідів : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / І. Л. Булик; Нац. акад. внутр. справ. - Київ, 2014. - 18 c. - укp.

Комплексно та системно досліджено питання адміністративно-правового забезпечення права на освіту та фахову підготовку інвалідів. Розкрито питання, що стосуються забезпечення відповідного права громадян України. Визначено правовий статус інвалідів як спеціальних суб'єктів права на освіту та фахову підготовку. Проаналізовано різні види освіти та фахової підготовки, що одержують інваліди. Здійснено аналіз національного законодавства, яким урегульована сфера адміністративно-правового забезпечення права на освіту та фахову підготовку інвалідів. З'ясовано зміст та особливості діяльності структурних формувань, що є суб'єктами забезпечення права на освіту та фахову підготовку інвалідів. Досліджено взаємодію державних органів влади між собою, з органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)153:Ч + Ч430 в2:Х

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407967 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


6.
Миськів Л. І. 
Правові проблеми інклюзивної освіти в Україні : монографія / Л. І. Миськів. - Харків : НікаНова, 2014. - 454 c. - Бібліогр.: с. 419-454 - укp.

Розглянуто теоретико-правові основи становлення та розвитку інклюзивної освіти в Україні. Охарактеризовано структуру системи такої освіти. Приділено увагу державним органам як суб'єктам управління інклюзивною освітою України. Досліджено органи місцевого самоврядування та громадські організації як суб'єкти цієї освіти. Показано значення та місце міжнародних організацій у системі суб'єктів інклюзивної освіти в Україні. Проаналізовано матеріально-технічне забезпечення впровадження зазначеної освіти. З'ясовано проблемні питання впровадження інклюзивної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.4 + Ч430.4(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787262 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


7.
Миськів Л. І. 
Адміністративно-правові засади впровадження інклюзивної освіти в Україні : автореф. дис. ... д-ра юрид. наук : 12.00.07 / Л. І. Миськів; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - Київ, 2015. - 36 c. - укp.

Досліджено сутність правового регулювання інклюзивної освіти (ІО) та особливості її впровадження в Україні. Охарактеризовано становлення та розвиток правового забезпечення ІО у світовому вимірі. З'ясовано генезу міжнародно-правових стандартів формування інклюзивної освітньої моделі. Охарактеризовано принципи, завдання та функції інклюзивної світової моделі освіти. Розкрито нормативно-правові основи впровадження ІО в Україні. Розроблено класифікацію нормативно-правових актів впровадження ІО в Україні. Визначено поняття "інклюзивна освіта" та надано загальну характеристику цій системі. Сформульовано розуміння поняття система інклюзивної освіти та визначено її структуру. Виокремлено основні проблемні питання професійно-технічної та вищої освіти для осіб із особливими потребами. Визначено поняття "матеріально-технічне забезпечення інклюзивної освіти в Україні". Розкрито застосування апробованих світових моделей фінансування ІО. Визначено поняття "система державних органів управління інклюзивною освітою України". Розкрито повноваження суб'єктів управління ІО України. Надано характеристику системи органів місцевого самоврядування та розкрито їх повноваження у сфері ІО. З’ясовано законодавче забезпечення діяльності громадських об'єднань, метою яких є реалізація права на освіту осіб з особливими потребами, та розкрито зміст їх діяльності. Окреслено значення та місце міжнародних організацій у системі суб'єктів ІО в Україні. Обгрунтовано проблемні питання впровадження ІО в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.4 + Ч430.4(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА413648 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


8.
Миськів Л. І. 
Органи виконавчої влади як суб'єкти реалізації інклюзивної освіти в Україні / Л. І. Миськів // Юрид. вісн. Повітр. і косм. право : Наук. пр. Нац. авіац. ун-ту. - 2013. - № 4. - С. 57-61. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Охарактеризовано повноваження центральних органів виконавчої влади України у сфері реалізації інклюзивної освіти. Розкрито повноваження Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства соціальної політики України, а також місцевих державних адміністрацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.18-97:Ч430.221.05 + Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73401 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

9.
Чайковський М. Є. 
Особливості впровадження інклюзії у вищому навчальному закладі : навч. посіб. для студентів ВНЗ / М. Є. Чайковський; Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини "Україна", Хмельниц. ін-т соц. технологій. - Хмельницький, 2015. - 151 c. - Бібліогр.: с. 138-146 - укp.

Розкрито особливості впровадження інклюзії у ВНЗ. Висвітлено ознаки універсальної доступності навчального закладу. Акцентовано увагу на роботі із молоддю з особливими потребами. Розглянуто практику впровадження інтегрованого та інклюзивного навчання в Університеті "Україна".


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.4 я73 + Ч430.94 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797359 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


10.
Чайковський М. Є. 
Соціально-педагогічна робота з молоддю з особливими потребами в інклюзивному освітньому просторі : монографія / М. Є. Чайковський; Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини "Україна", Хмельниц. ін-т соц. технологій, Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2015. - 435 c. - Бібліогр.: с. 385-435 - укp.

Розглянуто теоретичні питання організації соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами за умов інклюзивного освітнього простору ВНЗ. Проаналізовано нормативно-правову базу та практику інклюзивного навчання. Розкрито розуміння інклюзивної освіти. Визначено сутність та складові соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами. Проаналізовано інклюзивну компетентність викладачів, а також обгрунтовано технології соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами за умов інклюзивного освітнього простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.4 + Ч430.94 я73 + Ч312

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797365 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


11.
Федан Я. І. 
Удосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою на регіональному рівні : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Я. І. Федан; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Львів, 2015. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні засади державного управління освітою осіб з особливими потребами. Здійснено аналіз історичного досвіду розвитку державного управління інклюзивною освітою у зарубіжних країнах і в Україні. Охарактеризовано державне управління інклюзивною середньою освітою осіб з особливими потребами на різних інституціональних рівнях. Здійснено аналіз національної нормативно-правової бази державного управління освітою осіб з особливими потребами. Проведено дослідження готовності загальноосвітніх навчальних закладів до застосування інклюзивної освіти. Удосконалено організаційно-правовий механізм державного управління освітою осіб з особливими потребами. Розроблено модель механізму державного управління якістю середньої освіти таких осіб. Виокремлено перспективні напрями покращання інклюзивного навчання осіб з особливими потребами на регіональному рівні. Розроблено рекомендації щодо врахування органами державного управління освітніх потреб таких осіб.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.4 + Ч430.4(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА420131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


12.
Лукіна Т. О. 
Вплив сучасних змін правових норм на розвиток інклюзивної освіти в галузі дошкільної та загальної середньої освіти в Україні / Т. О. Лукіна, Г. А. Грищенко // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Сер. Держ. упр.. - 2018. - № 4. - С. 106-115. - Бібліогр.: 45 назв. - укp.

Мета статті - виявлення та обгрунтування характеру впливу змін правових норм на розвиток інклюзивної освіти в Україні. Доведено наявність безпосереднього позитивного впливу законодавчих і нормативно-правових змін на сучасний стан упровадження інклюзивної освіти в ланках дошкільної та загальної середньої освіти. Виявлено та обурунтовано на основі аналізу даних офіційної статистичної інформації Державної служби статистики України та відомчої звітності Міністерства освіти і науки наявний негативний ефект впливу змін правових норм, що виявляється у відсутності комплексного підходу до розв'язання проблеми правового оформлення процесів упровадження інклюзії в освіті, недоліках чинного механізму фінансування цих рівнів освіти, принципів і практики організації навчального процесу, недоліках моделей реалізації спеціальної підготовки кваліфікованих кадрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.4 + Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15105:держ.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

13.
Жаровська І. 
Вплив глобалізаційних процесів на професійно-правове становище молодого покоління / І. Жаровська, Н. Ортинська // Іст.-прав. часоп. - 2018. - № 2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості глобалізаційних змін, що мають вплив на всі сфери життя сучасної молодої людини. Проаналізовано шість основних підходів до освіти XXI ст. Проаналізовано вплив технологічного прогресу на ринок праці. У зв'язку із наявними змінами постає необхідність у зміні підходів до освіти загалом. Доведено, що освітні програми майбутнього повинні бути розраховані не на засвоєння матеріалу студентом, а на розвиток аналітичного, креативного мислення, що зможе знайти своє практичне застосування у майбутній професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х.р + Ч430в056

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101088 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

14.
Соціально-правове забезпечення спеціальної та інклюзивної освіти : навч. посіб. / упоряд.: Ю. В. Сербалюк; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2019. - 135 c. - Бібліогр.: с. 121-128 - укp.

Увагу приділено міжнародній і вітчизняній нормативно-правовій базі соціального захисту та реалізації права на освіту дітей з особливими потребами. Охарактеризовано основні положення нормативних актів, що окреслюють коло громадянських, соціальних прав осіб з інвалідністю й осіб з особливими освітніми потребами. Детально розглянуто правові акти, що регулюють організацію спеціального навчання й інклюзивної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 я73 + Х819(4УКР)132 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА837635 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


15.
Застрожнікова І. В. 
Публічне управління реформуванням початкової освіти в ОТГ / І. В. Застрожнікова, Д. В. Самофалов // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2019. - № 4. - С. 249-254. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто публічне управління забезпеченням територіальних громад якісною початковою та інклюзивною освітою. Досліджено проблематику освіти, акцентовано увагу на супровід реформування освіти та децентралізації. Детально розглянуто освітню мережу Приазовської об'єднаної територіальної громади, її фінансове забезпечення, зміни під час реформування та децентралізації, а також їх наслідки. Встановлено, що рішення про створення опорних шкіл має приймати громада не тільки на основі економічного обгрунтування, а й на основі опитувань жителів громади з урахуванням соціального аспекту. Основою для прийняття рішення про закриття малокомплектних шкіл стає значна витратність освітньої галузі в бюджеті територіальної громади. Визначено, що фінансування освіти Приазовської об'єднаної територіальної громади до 2018 р. здійснювалося спочатку за рахунок освітньої субвенції з Державного бюджету та обласного, за рахунок власного бюджету громади, надалі було змінено порядок нарахування субвенцій, і територіальні громади почали одержувати два види субвенцій/дотацій, з яких мали утримувати освіту. Ретельно розглянуто публічне управління у галузі створення інклюзивного компоненту навчання як підготовчий і практичний, так і підсумковий етапи. Проаналізовано фінансування інклюзивного компонента навчання та співвідношення фінансування до початкових класів. Встановлено, що упровадження інклюзивного компоненту зробить освітній простір соціальним простором співпраці, відкритим як для учасників освітньої спільноти, так і для громади. Визначено, що основними ризиками під час впровадження інклюзивних класів Нової української школи є слабкість матеріально технічної бази, нестача фінансових ресурсів, висококваліфікованих кадрів. Мінімізувати ці ризики можливо за допомогою пристосування наявної матеріально-технічної бази до нових умов і проведення роз'яснювальної роботи. Зроблено висновки щодо підсумкових результатів реформування та децентралізації освітньої галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР75)011.201 + Х819(4УКР75)132 + Ч424(4УКР75)7 + Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського