Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (2)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=Ю941.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

1.
Кулик Н. С. 
Энциклопедия безопасности авиации / Н. С. Кулик, В. П. Харченко, М. Г. Луцкий, А. Г. Кучер, В. В. Астанин. - К. : Техніка, 2008. - 1000 c. - Библиогр.: с. 977-999 - рус.

Впервые в мировой практике на системном уровне комплексно рассмотрены основные вопросы безопасности авации на протяжении всего жизненного цикла авиационной техники как составной части социотехнической системы. Раскрыто влияние человеческого фактора на авиационную деятельность, рассмотрены новые тенденции и перспективы эргономических исследований. Охарактеризованы технические средства и методы поддержания летной годности воздушных судов к эксплуатации. Освещены общие вопросы диагностики авиационноый техники и обеспечения безопасности полетов при неблагоприятных воздействиях внешней среды. Проанализированы современное состояние и перспективы развития аэрогонавигационных систем, а также общие проблемы безопасности авиационных информационно-коммуникационных систем. Изложены теоретические основы, методы и способы поддержания безопасности авиации, а также основные положения Стандартов и Рекомендуемой практики ICAO, некоторых законов и Авиационных правил Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52/56 я20 + Х916.415 я20 + Ю941.3 я20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС46417 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Рева О. М. 
Прапори катастроф в етіології авіаційних подій / О. М. Рева, О. М. Медведенко, М. Ф. Михайлік // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2008. - № 3. - С. 99-107. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Враховуючи систематичний і сталий вплив людського фактора на безпеку польотів, розглянуто можливість застосування методології теорії катастроф для усунення недоліків сучасних методів і технологій розслідування авіаційних подій, що є особливо важливим для дослідження деформації емоційого досвіду члена льотного екіпажу. Наведено непрямі ознаки катастрофи - прапори (модальність, недосяжність, катастрофічні стрибки, розбіжність, гістерезис, розбіжність лінійного відгуку, укритичне уповільнення/зм'якшення моди, аномальна дисперсія). Доведено, що в разі деформації емоційого досвіду члена екіпажу в процесі особливого випадку польоту насправді відбувається катастрофа зборки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.03 + Х894.312.45 + Ю941.3-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :

 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського