Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (4)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=Ю948.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

1.
Бастун Н.  
Право розумово відсталих підлітків та молоді на особисте життя : Посіб. / Н. Бастун, С. Лукомська; Благод. фонд "Паростки". - К. : В.Главник, 2004. - 40 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано міжнародну та національну нормативно-правову базу щодо захисту прав розумово відсталих людей на особисте життя, наведено результати моніторингу стану дотримання їх прав на особисте життя. Висвітлено особливості психосексуального розвитку розумово відсталих дітей та підлітків.

Проанализированы международная и национальная нормативно-правовая база по защите прав умственно отсталых лиц на личную жизнь, приведены результаты мониторинга состояния соблюдения их прав на личную жизнь. Освещены особенности психосексуального развития умственно отсталых детей и подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х911.42 + Х809(4УКР)342 + Ю948.25 + С5*423.3 + Ч435.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р103441 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доп. VIII міжнар. наук.-практ. конф., 2007 р., Київ / Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна", Ком. ВР України у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів, Київ. міськдержадмін., Ін-т спец. педагогіки АПН України, Фонд соц. захисту інвалідів. - К. : Ун-т "Україна", 2007. - 483 c. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з освітою, правовим статусом, адаптацією у суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з особливими потребами. Висвітлено проблеми соціалізації дітей-інвалідів, сучасні проблеми виховання фахівця ХХІ ст. Визначено причини та наслідки реформування архівної справи у незалежній Україні. Охарактеризовано модульний принцип у викладанні програмування мовою VTA. Розкрито соціально-педагогічні засади організації діяльності молодіжних групових об'єднань, самоорганізаційні аспекти у дидактичному забезпеченні роботи зі студентами, які погано чують. Проаналізовано лінгвістичні особливості структури київських урбаномімів, особливості викладання природничих дисциплін за модульно-рейтинговою системою організації навчального процесу.

Рассмотрены вопросы об образовании, правовом статусе, адаптации в обществе, профессиональной и физической реабилитации людей с особенными потребностями. Освещены потребности социализации детей-инвалидов, современные проблемы воспитания специалиста ХХІ в. Определены причины и последствия реформирования архивного дела в независимой Украине. Охарактеризован модульный принцип при преподавании программирования на языке VTA. Раскрыты социально-педагогические основы организации деятельности молодежных групповых объединений, самоорганизационные аспекты в дидактическом обеспечении работы со студентами с ослабленным слухом. Проанализированы лингвистические особенности структуры киевских урбаномимов, особенности преподавания естественных дисциплин по модульно-рейтинговой системе организации учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 я431(0) + Ю948.2 я431(0) + С5*423.3 я431(0) + Р11(4УКР)297 я431(0) + Х819(4УКР)15 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694062 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


3.
Панов М. С. 
Психологічні особливості формування правової культури у слабозорих підлітків : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. С. Панов; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.

Увагу приділено проблемі формування правової культури у підлітків з вадами зору в спеціалізованих навчальних закладах. Запропоновано теоретичне узагальнення та нове вирішення актуального наукового завдання, що виявляється у визначенні психологічних особливостей і шляхів формування правової культури у слабозорих підлітків в умовах спеціалізованих навчальних закладів. Визначено зміст понять "правова культура особистості", "правова культура підлітків з вадами зору". У структурі правової культури підлітків з вадами зору виокремлено інтелектуальний, емоційно-ціннісний і практичний компоненти. Розроблено модель формування правової культури у підлітків з вадами зору в спеціалізованих навчальних закладах, яка включає цільовий, змістовний, організаційно-операційний і результативний блоки. На основі цієї моделі розроблено розвивально-корекційну програму, ефективність якої експериментально підтверджена.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2 + Х002.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412537 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :

 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського