Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>TJ=Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

1.
Зінченко С. В. 
Соціально-психологічні аспекти освіти засуджених ув’язнених у кримінально-виконавчій системі України / С. В. Зінченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 132-141. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто психологічне значення освіти дорослих, специфіку навчання дорослих із соціальної точки зору, соціальні умови і підходи, які сприяють зростанню дидактичного потенціалу освіти дорослих. Проаналізовано особливості освіти засуджених.

Рассмотрено психологическое значение образования взрослых, специфику обучения взрослых с социальной точки зрения, социальные условия и подходы, которые способствуют повышению дидактического потенциала образования взрослых. Проанализированы особенности образования осужденных заключённых.

In the article an author examines the psychological value of education of adults, specific of teaching of adults from the social point of view, social terms and approaches which are instrumental in the increase of didactic potential of education of adults. And also analyses the features of education convict prisoners.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)14:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

2.
Ганіна Л. Б. 
Доступ засуджених до освітніх послуг в Україні / Л. Б. Ганіна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 15-21. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено систему професійної освіти громадян, які знаходяться в місцях позбавлення волі в Україні. Зазначено, що професійна (професійно-технічна, вища) освіта є невід’ємною складовою соціалізації та ресоціалізації особистості. Розглянуто надання засудженим базових знань і професійних умінь. Підсумовано актуальність публікації в наданні аналізу розвитку профосвіти серед засуджених.

Исследовано систему профессионального образования граждан, находящихся в местах лишения свободы в Украине. Отмечено, что профессиональная (профессионально-техническое, высшее) образование является неотъемлемой составляющей социализации и ресоциализации личности. Рассмотрено предоставление осужденным базовых знаний и профессиональных умений. Подведено итоги о актуальности публикации в предоставлении анализа развития профобразования среди осужденных.

Investigated the vocational education of citizens in prison in Ukraine. Noted that the professional (vocational, higher education) is an integral part of socialization and re-socialization of the individual. Considered providing convicted basic knowledge and professional skills. Summarize the relevance of publications to provide an analysis of the development of vocational training of prisoners.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр) + Х884.9(4Укр)14:ч34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

3.
Жукевич І. П. 
Професійна компетентність майбутнього правоохоронця: сутність і складові / І. П. Жукевич // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 53-60. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто сутність і зміст професійної компетентності працівників правоохоронних органів з урахуванням специфіки їх діяльності. Проаналізовано її структурні складові, розкрито професійні уміння та навички.

Рассмотрены сущность и содержание профессиональной компетентности работников правоохранительных органов с учетом специфики их деятельности. Проанализированы ее структурные составляющие, раскрыты профессиональные умения и навыки.

In the article the author discusses the problem of essence of the police officers’ professional competence based on the specifics of their service, analyzes its structural components and reveals their professional knowledge and skills.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 П

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

4.
Насілєнко Л. 
Професійна підготовка майбутніх юристів на основі компетентнісного підходу (з досвіду роботи університету сучасних знань) / Л. Насілєнко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 75-81. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено питання професійної підготовка майбутніх юристів на основі компетентнісного підходу. Виділено основні якості, якими повинен володіти фахівець-юрист. Акцентовано увагу на комунікативній компетентності майбутніх юристів. Розглянуто вивчення спеціальних дисциплін в Університеті сучасних знань і описано педагогічні технології дослідно-експериментальної роботи.

Исследованы вопросы профессиональной подготовки будущих юристов на основе компетентносного подхода. Выделены основные качества, которыми должен владеть специалист-юрист. Акцентировано внимание на коммуникативной компетентности будущих юристов. Рассмотрено изучение специальных дисциплин в Университете современных знаний и описаны педагогические технологии опытно-экспериментальной работы.

In the article professional training of future lawyers is investigated on the basis of competence approach. The professional internals of lawyer are distinguished. Attention is accented on the communicative competence of future lawyers. The study of the special disciplines is examined in the University of Modern Knowledge, and the pedagogical technologies of experimental work are described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

5.
Третько В. В. 
Міждисциплінарний підхід у підготовці майбутніх магістрів міжнародних відносин / В. В. Третько // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 94-102. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання міждисциплінарного підходу в професійній підготовці майбутніх магістрів міжнародних відносин. Відображено міждисциплінарні аспекти функціонування магістерських програм міжнародних відносин, особливості побудови змісту освітніх програм професійної підготовки магістрів-міжнародників на основі міждисциплінарного підходу.

Рассмотрена проблема использования междисциплинарного подхода в профессиональной подготовке будущих магистров международных отношений. Отражены междисциплинарные аспекты функционирования магистерских программ международных отношений, особенности построения содержания образовательных программ профессиональной подготовки магистров-международников на основе междисциплинарного подхода.

The issue of using interdisciplinary approach to professional training of future international relations’ masters is considered in the article. Interdisciplinary aspects of master programs in international relations functioning, peculiarities of structuring the content of educational programs on the basis of interdisciplinary approach have been highlighted. Special attention has been paid to foreign experience of implementing interdisciplinary programs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х91 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

6.
Чапка М. 
Допоміжні освітні матеріали для формування правильних настанов з безпеки у дітей, молоді та дорослих (опрацювання центрального інституту охорони праці – державного дослідного інституту (СІОР-РІВ) / М. Чапка, У. Контни // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 217 – 224 . - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зауважено, що нова концепція підготовки майбутніх працівників для безпечного виконання роботи, що полягає у формуванні установок і поведінки у сфері охорони здоров'я у дітей дошкільного віку, вимагає відповідних дидактичних матеріалів. Подано матеріали, розроблені Центральним інститутом охорони праці у Варшаві.

Отмечено, что новая концепция подготовки будущих работников для безопасного выполнения работы, состоящая в формировании установок и поведения в сфере охраны здоровья у детей дошкольного возраста, требует соответствующих дидактических материалов. Поданы материалы, разработанные Центральным институтом охраны труда в Варшаве.

A new concept of future employees training for safe professional practice, involving formation of pro-health attitudes and behaviors already in pre-school children, requires adequate educational materials. The article presents the equipment and tools developed by the Central Institute for Labour Protection in Warsaw.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)14 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

7.
Шестопалюк О. О. 
Структура професійної компетентності майбутніх учителів правознавства / О. О. Шестопалюк // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1 (8). - С. 145-154. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Розкрито зміст поняття "професійна компетентність учителя". На основі нормативних документів, що регламентують діяльність педагогічних ВНЗ, галузевого стандарту вищої освіти України та аналізу робіт педагогів, психологів, фізіологів і практиків сформульовано визначення "професійна компетентність вчителя правознавства". Проаналізовано компонентний склад і структуру професійної компетентності майбутніх вчителів правознавства.

Раскрыто понятие "профессиональная компетентность учителя". На основе нормативных документов, регламентирующих деятельность педагогических ВУЗ, отраслевого стандарта высшего образования Украины и анализа работ педагогов, психологов, физиологов и практиков сформулировано определение "профессиональная компетентность учителя правоведения". Проанализированы компонентный состав и структура профессиональной компетентности будущих учителей правоведения.

The notion of professional competence of a teacher is studied in the article. The professional competence of a teacher is defined as a dynamic, multifaceted and multilayered notion, the meaning of which changes according to the current processes in the society and education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Х8 р(4УКР)3-3:ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського