Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>TJ=Педагогіка і психологія професійної освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...

1.
Вовчаста Н. 
Етапи розвитку системи підготовки фахівців пожежно-рятувальної служби у Польщі / Н. Вовчаста // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 4. - С. 206-216. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-528р(4ПОЛ) + Х819(4ПОЛ)112.035р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 


2.
Зеліско Л. 
Культурна свідомість і правосвідомість у професійній підготовці фахівців-юристів / Л. Зеліско // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 71-78. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено екзистенційну культуру свідомості, її вплив на правосвідомість та професійну компетентність майбутніх юристів в системі культорологічної освіти.

Исследована екзистенциалогия культурного сознания, его влияние на правосознание и профессиональную компетентность будущих юристов в системе культурологического образования.

The cultural consciousness existenceology, its influence on the sense of justice and professional competence of future lawyers in the system of culturological education is explored.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.03 + Х8р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

3.
Добрянський І. А. 
Нормативно-правове поле приватної вищої освіти в Україні / І. А. Добрянський // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 218-229. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено актуальні питання формування нормативно-правових принципів функціонування приватного вищого навчального закладу згідно з чинним законодавством України.

Исследованы актуальные вопросы формирования нормативно-правовых принципов функционирования частного высшего учебного заведения согласно с действующим законодательством Украины.

The actual questions of the normative and legal principles formation of a private higher educational institution functioning in accordance with the current legislation of Ukraine are researched.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)70 + Х819(4УКР)132.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

4.
Шиделко А. В. 
Нормативно-правові аспекти явища проституції в Україні та за кордоном / А. В. Шиделко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 197-208. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Проаналізовано статті кримінальних кодексів України, Польщі, Росії, Білорусії, Болгарії, Естонії, Угорщини, Голландії, Швейцарії, Данії, Франції, Німеччини у контексті проблеми кримінальної відповідальності за проституцію та пов'язані з нею злочинні дії. Розглянуто міжнародні документи, які мають відношення до проблеми торгівлі людьми, проституції, сексуальної експлуатації дітей.

Проанализированы статьи уголовных кодексов Украины, Польши, России, Белоруссии, Болгарии, Эстонии, Венгрии, Голландии, Швейцарии, Дании, Франции, Германии в контексте проблемы криминальной ответственности за проституцию и связанные с ней преступные деяния. Рассмотрены международные документы, которые имеют отношение к вопросам торговли людьми, проституции, сексуальной эксплуатации детей.

Articles of criminal codes of Ukraine, Poland, Russia, Belarus, Bulgaria, Estonia, Hungary, Holland, Switzerland, Denmark, France and Germany in the context of fighting with the prostitution and crimes against a human being are analyzed. International documents in what a number of basic principles dealing with traffic in persons, prostitution, sexual exploitation of children etc. are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х911.33 + Х911.4 + Х881.9(4)120.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

5.
Синявська А. 
Правові засади функціонування навчальних закладів комерційної освіти на західноукраїнських землях у XIX ст. / А. Синявська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 4. - С. 181-186. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У03(4УКР3)4/542.10 + Х2(4УКР33)5-621.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 


6.
Шкіренко О. В. 
Процес соціалізації та ціннісні орієнтації особистості студента-правознавця / О. В. Шкіренко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5. - С. 119-124. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність розвитку ціннісних орієнтацій особистості студента-правознавця. Розглянуто дефініцію духовних цінностей і шляхи їх формування в процесі соціалізації та професійної підготовки студентів.

Обоснована необходимость развития ценностных ориентаций личности студента-правоведа. Рассмотрено дефиницию духовных ценностей и пути их формирования в процессе социализации и профессиональной подготовки студентов.

The necessity of the development of values orientation of a law-student's personality is grounded. The definition of spiritual values is considered. The ways of its obtaining are drawn in the process of socialization and professional training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Х8р(4УКР)3-6:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

7.
Коваль О. Є. 
Теоретичні основи підвищення ефективності методичної майстерності викладачів вогневої підготовки / О. Є. Коваль // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5. - С. 95-102. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано умови, принципи та закономірності підвищення ефективності методичної майстерності викладачів вогневої підготовки ВНЗ правоохоронних органів України.

Проанализированы условия, принципы и закономерности повышения эффективности методического мастерства преподавателей огневой подготовки ВУЗ правоохранительных органов Украины.

The conditions, principles and rules of increasing the efficiency of the range practice instructors' method mastership in higher educational institutions of law enforcement authorities of Ukraine are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)32р3 + Х819(4УКР)112.010.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

8.
Зеліско Л. 
Філософсько-культурологічні підходи до змісту поняття "правовий закон" / Л. Зеліско // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 4. - С. 52-60. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено соціокультурний характер цінностей у праві, зокрема в законі, що повинен формуватися на підставі духовного та морального змісту права як історично визначеної й об'єктивно обумовленої форми свободи особистості в усіх її життєвих проявах. Зроблено висновок, що саме таке трактування закону як правового, як цінності культури свідчить про формування нового гуманістичного напрямку в сучасній юриспруденції, насамперед, у прагненні наповнення законів ціннісним людським змістом.

Исследован социокультурный характер ценностей в праве, в частности закона, который должен формироваться на основе духовной и моральной сущности права как исторически определенной и объективно обусловленной формы свободы человека во всех жизненных проявлениях. Сделан вывод, что именно такая трактовка закона как правового, как ценности культуры свидетельствует о формировании нового гуманистического направления в современной юриспруденции, прежде всего в стремлении наполнить законы при их разработке ценностным человеческим смыслом.

Social and cultural character of values is explored, the law including. The latter must be formed on spiritual and moral essence of the law as a histirically determined and objecively conditioned form of freedom of a person in all his/her vital displays. It is underlined that just only treating the law as a legal and cultural value proves a new humanism trend in modern jurisprudence, first of all wishing to fill laws at their creation with the valued human sence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002в + Х002.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

9.
Саражинська І. 
До проблеми формування моделі фахівця правоохоронної сфери / І. Саражинська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1. - С. 160-169. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано сутність моделі (професіограми) фахівця правоохоронної сфери (ФПС) як формально-змістовий орієнтир для здійснення навчальної та виховної діяльності студентів за напрямом підготовки "Право". Висвітлено особливості професіограми ФПС, яка складається з урахуванням основних аспектів їх професійної діяльності (соціального, пошукового, реконструктивного, комунікативного, організаційного, посвідчувального), які характеризують професійну діяльність будь-якого юриста. Представлено професіограму ФПС за вказаними аспектами. Зауважено, що ключовим елементом професіограми ФПС є професійна компетентність, яка дозволить майбутнім юристам не лише успішно здійснювати професійну діяльність, а й долати емоційні та психологічні перешкоди, що мають місце в юридичній сфері.

Обоснована сущность модели (профессиограммы) специалиста правоохранительной сферы (СПС) как формально-содержательный ориентир для осуществления учебной и воспитательной деятельности студентов направления подготовки "Право". Охарактеризованы особенности профессиограммы СПС, которая составляется с учетом основных аспектов их профессиональной деятельности (социального, поискового, реконструктивного, коммуникативного, организационного, удостоверительного), характеризующих профессиональную деятельность любого юриста. Представлена профессиограмма СПС по указанным аспектам. Отмечено, что ключевым элементом професиограммы СПС является профессиональная компетентность, которая позволит будущим юристам не только успешно осуществлять профессиональную деятельность, но и преодолевать эмоциональные и психологические препятствия, которые имеют место в юридической сфере.

Justifies the essence of the model (professiogram) the law enforcement community (LEC) as a formal guideline for the implementation of meaningful training and educational activities of students towards the preparation of "Right". Peculiarities professiogram LEC, which derives from the basic aspects of their professional activities (social, search, reconstruction, communication, organizational, certifying), describing the professional activities of the legal profession, and the content and significance depend on the specific legal profession, as well as personal qualities, knowledge and skills. Presented professiogram of LEC on these aspects. It is noticed that the key element of professiogram LEC is the professional competence that will enable future lawyers to not only successfully carry out professional activities, but also to overcome emotional and psychological barriers that exist in the legal field.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19:Х + Х8 п:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

10.
Зеліско Л. 
Духовність як соціокультурний феномен / Л. Зеліско // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 2. - С. 215-222. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено культурологічний підхід до підготовки фахівців-юристів через модель структурно-змістових взаємозв'язків правосвідомості та культурної свідомості. Розглянуто проблеми духовності, її джерела та сутність, основні закономірності її актуалізації у прагненні людини освоювати і відображати дійсність, відповідно до свого ідеалу життя, системи цінностей. Відмічено, що людина, будучи залежною від об'єктивного, фізичного і біологічного часу і, водночас, заявляючи про себе як про духовно визначену особистість, пов'язує своє життя з вищими формами духовної діяльності та соціокультурної творчості, яка набуває особливої ідеальної цілісності, особистісного культурного змісту.

Исследован культурологический подход к подготовке специалистов-юристов через модель структурно-смысловых взаимосвязей правосознания и культурного сознания. Рассмотрены проблемы духовности, ее источники и сущность, основные закономерности ее актуализации в стремлении человека осваивать и отражать действительность, согласно своему идеалу жизни, системы ценностей. Замечено, что человек, будучи зависимым от объективного, физического и биологического времени и одновременно заявляя о себе как о духовно определенной личности, связывает свою жизнь с высшими формами духовной деятельности и социокультурного творчества, которые приобретают особую идеальную целостность, личностно-культурное содержание.

Сulture-studied approach to the preparation of legal professionals through the model of structural-semantic relationship of justice and cultural awareness. The problems of spirituality, its sources and nature, the basic laws of its actualization in the human desire to learn and reflect reality, according to his ideal of life, value systems. It is noticed that the man, being dependent on the objective, physical and biological time and at the same time expressing himself as a spiritual person, binds his life to higher forms of spiritual activity and socio-cultural creativity, which is especially ideal integrity, personal cultural content.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.161.2 + Х8(4УКР) п:Ю

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

11.
Дячук А. 
Еколого-соціальні передумови професійної підготовки фахівців із державного управління екологічною безпекою / А. Дячук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 6. - С. 182-190. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

З метою створення належних умов для життєдіяльності людини, функціонування техносфери, самовідтворення природного середовища акцентовано увагу на першочергових організаційно-управлінських проблемах екологічної безпеки України. Визначено еколого-соціальні передумови професійної підготовки фахівців із державного управління екологічною безпекою (УЕБ). За результатами аналізу методики прийняття управлінських рішень з'ясовано, що в багатьох рішеннях врахуванню екологічних питань приділяється недостатньо уваги. За цих умов актуальним є вирішення проблем ефективності підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікаційного рівня та вдосконалення навичок фахівців УЕБ, оскільки саме цей кадровий потенціал має забезпечувати екологічну безпеку України.

С целью создания надлежащих условий для жизнедеятельности человека, функционирования техносферы, самовоспроизведения природной среды сосредоточено внимание на первоочередных организационно-управленческих проблемах экологической безопасности Украины. Определены эколого-социальные предпосылки профессиональной подготовки специалистов по государственному управлению экологической безопасностью (УЕБ). В результате анализа методики принятия управленческих решений выяснено, что во многих решениях учету экологических вопросов уделяется недостаточно внимания. В этих условиях актуальным является решение проблем эффективности подготовки, переподготовки, повышения квалификационного уровня и совершенствования навыков специалистов УЕБ, поскольку именно этот кадровый потенциал должен обеспечивать экологическую безопасность Украины.

The article considers the problem of the ecological crisis in a society. The author determines ecological and social preconditions of the professional training of specialists on the state management of the ecological safety.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р7 + Х859(4УКР)02 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

12.
Сіоніхіна З. 
Комунікація як найважливіший механізм вдалого інструментарію державного менеджменту в процесі прийняття управлінських рішень / З. Сіоніхіна // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 246-256. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано сутність вдосконалення процесу налагодження комунікативних зв'язків під час прийняття не лише стратегічних політичних рішень, але й застосування політичної волі для прийняття державних рішень щодо реформування всіх сфер суспільного життя в Україні. Уточнено суть і значення концепції "прийняття управлінських рішень", їх якість і ефективність у державному управлінні, специфіку регулювання інформаційних відносин із застосуванням громадсько-правових форм. Визначено шляхи та можливості подальшого вдосконалення державного адміністрування. Акцентовано увагу на здобутті діючими і майбутніми керівниками комплексу знань щодо вибору нових форм і методів управління для створення цілісної, ефективної та гнучкої системи управління організацією за умов динамічного середовища.

Проанализирована сущность совершенствования процесса налаживания коммуникативных связей при принятии не только стратегических политических решений, но и при применении политической воли для принятия государственных решений по реформированию всех сфер общественной жизни в Украине. Уточнены суть и значение концепции "принятия управленческих решений", их качество и эффективность в государственном управлении, специфику регулирования информационных отношений с применением общественно-правовых форм. Определены пути и возможности дальнейшего совершенствования государственного администрирования. Акцентировано внимание на получении действующими и будущими руководителями комплекса знаний по выбору новых форм и методов управления при создании целостной, эффективной и гибкой системы управления организацией в условиях динамической среды.

The author considers certain ideological aspects and mechanisms of communicative connections in the process of making administrative decisions in relation to concerning an analysis of modern administrative discipline, effectiveness and efficiency of making strategic and tactical state decisions. She formulates suggestions sentence that in concerning more qualitative and effective development of communicative connections in the process of making administrative decisions in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4УКР)123 + Х819(4УКР)01-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

13.
Решетняк Л. 
Організаційно-методичні засади професійного навчання працівників органів внутрішніх справ у системі післядипломної освіти / Л. Решетняк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1. - С. 170-179. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено організаційно-методичні особливості та умови, за яких відбувається процес підвищення професійної майстерності працівників органів внутрішніх справ (ОВС) у системі післядипломної освіти (ПО). Визначено основні організаційні напрями підвищення кваліфікації працівників ОВС та уточнено поняття ПО, висвітлено специфіку та основні завдання ПО працівників ОВС та види ПО (перепідготовка, спеціалізація, розширення профілю, стажування). На основі викладених умов сформульовано закономірності навчання працівників ОВС у системі ПО.

Исследованы организационно-методические особенности и условия, при которых происходит процесс повышения профессионального мастерства работников органов внутренних дел (ОВД) в системе последипломного образования (ПО). Определены основные организационные направления повышения квалификации работников ОВД и уточнено понятие ПО, освещены специфика и основные задачи ПО работников ОВС и виды ПО (переподготовка, специализация, расширение профиля, стажировка). На основе изложенных условий сформулированы закономерности обучения сотрудников ОВД в системе ПО.

Studied the organizational and methodological characteristics and the conditions under which there is a process of improving the professional skills of the organs of internal affairs agencies (IAA) in the graduate education system (GES), considered components that must be considered when organizing the process of training law enforcement officers as subjects of adult learning. The main directions of improving the organizational skills of Allied and clarified the highlights the specificity and the main task of GES of workers of IAA and types of GES (retraining, specialization, increased profile, internship). Based on the conditions set out the principles of training staff in the Allied GES. Determined general pedagogical principles governing the process of GES of IAA (the principle of communication theory and practice, personal orientation training, the use of active forms and methods of training). Indicated reasonable general and specific methods for workers of IAA. Conclude that the GES of IAA workers Ц a gradual, continuous and holistic in their elements of a process that can last throughout their careers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

14.
Данильчук Л. 
Особливості профілактики торгівлі людьми у системі професійно-технічної освіти / Л. Данильчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 4. - С. 161-172. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено проблему торгівлі людьми, яка включає в себе: дії (вербування, перевезення, приховування); способи боргова кабала, шантаж, погрози, насильство), мету (примусова праця, рабство, експлуатація). Вміщено перелік Законів Верховної Ради України постанов Кабінету Міністрів України, співпраці з міжнародними організаціями мета яких - посилення боротьби з цим видом злочинності. Відзначено, що у 2005 р. був створений Департамент боротьби з торгівлею людьми з метою криміналізації всього спектру діянь, пов'язаних з цим фактом. Основним завданням дослідження, проведеного в закладах професійно-технічної освіти України, було визначення рівня обізнаності учнів ПТУ в питаннях торгівлі людьми, вивчення рівня ризику потрапляння в ситуації торгівлі людьми, рівня професійної кваліфікації викладачів для ведення профілактичної роботи.

Исследована проблема торговли людьми, которая включает в себя: действия (вербовка, перевозка, укрывательство), способы (долговая кабала, шантаж, угрозы, насилие), цель (принудительный труд, рабство, эксплуатация). Помещен перечень Законов Верховной Рады Украины, постановлений Кабинета Министров Украины, факты сотрудничеств с международными организациями цель которых - усиление борьбы с этим видом преступности. Отмечено, что в 2005 г. был создан Департамент по борьбе с торговлей людьми с целью криминализации всего спектра деяний, связанных с этим фактом. Основной задачей исследования, проведенного в учреждениях профессионально-технического образования Украины, было определение уровня осведомленности учащихся ПТУ в вопросах торговли людьми, изучение уровня риска попадания в ситуации торговли людьми, уровня профессиональной квалификации преподавателей для ведения профилактической работы.

The problem of human trafficking, which includes: actions (recruitment, transportation, harbouring ...); ways to debt bondage, blackmail, threats and violence. Objective (forced labour, slavery, exploitation). The main objective of the study conducted in institutions of vocational education in Ukraine, was to determine the level of awareness of vocational school students on issues of human trafficking, the study of the level of risk falling into the situation of human trafficking, the study of the professional qualifications of teachers to conduct preventive work, etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.352.26:Ч4 + Х883.9(4УКР)711.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

15.
Кляп М. 
Особливості формування конфліктологічної культури в майбутніх юристів / М. Кляп // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4. - С. 133-138. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Актуалізовано питання шляхів підготовки у ВНЗ майбутнього юриста до виконання професійної діяльності у професійному конфліктогенному середовищі. Поняття конфліктологічної культури (КК) юриста трактовано як якісну характеристику професійної життєдіяльності юриста у конфліктогенному професійному середовищі. Зазначено, що сформована на індивідуальному рівні КК, яка передбачає володіння знаннями про внутрішньоособистісний конфлікт, його прояви, а також способи продуктивного психологічного захисту, технології і техніки подолання криз професійного зростання, сприятиме професійному становленню фахівця, тому КК юриста необхідно розглядати як мету професійної освіти. Рекомендовано для вирішення проблеми покращання якості професійної підготовки юристів за умов професійної діяльності суттєво активізувати педагогічні дослідження процесу формування КК студентів юридичних ВНЗ України на підставі сучасних педагогічних технологій.

Актуализирован вопрос путей подготовки в ВУЗ будущего юриста к выполнению профессиональной деятельности. Понятие конфликтологической культуры (КК) юриста истолковано как качественная характеристика профессиональной жизнедеятельности юриста в конфликтогенной профессиональной среде. Утверждается, что сложившаяся на индивидуальном уровне КК, предусматривающая владение знаниями о внутриличностном конфликте, его проявлениях, а также о способах продуктивной психологической защиты, технологии и техники преодоления кризисов профессионального роста, будет способствовать профессиональному становлению специалиста, поэтому КК юриста необходимо рассматривать как цель профессионального образования. Рекомендовано для решения проблемы улучшения качества профессиональной подготовки юристов в условиях профессиональной деятельности существенно активизировать педагогические исследования процесса формирования КК студентов юридических ВУЗ Украины на основании современных педагогических технологий.

The author considers the peculiarities of the formation of the conflict logical culture lawyers under the conditions of modern Ukrainian State building.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-953.6 + Х8 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

16.
Погорєлова Т. 
Проблема формування професійно значущих якостей у майбутніх працівників прокуратури / Т. Погорєлова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 2. - С. 119-125. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено досвід навчально-виховної діяльності професорсько-викладацького складу Національної академії прокуратури (НАП) України, який свідчить про необхідність оптимізації процесу виявлення, активізації, розвитку та корекції професійно значущих якостей майбутніх прокурорів і формування свідомих мотивів виконання та дотримання ними норм професійної поведінки. Подано графічне зображення методів виховного впливу на студентів магістратури НАП.

Освещен опыт учебно-воспитательной деятельности профессорско-преподавательского состава Национальной академии прокуратуры (НАП) Украины, свидетельствующий о необходимости оптимизации процесса выявления, активизации, развития и коррекции профессионально значимых качеств будущих прокуроров и формирование сознательных мотивов выполнения и соблюдения ими норм профессионального поведения. Приведено графическое изображение методов воспитательного воздействия на студентовмагистратуры НАП.

are illuminated, the experience of educational activities of the faculty of the National Academy of Public Prosecutor's Office (NRA) in Ukraine, indicating the need to optimize the process of identifying, enhancing, developing and correction professionally significant qualities of future prosecutors and the formation of conscious motivation and compliance with their rules of professional conduct. Listed specific quality of future prosecutors: Strict legal regulation of the decisions; overbearing nature of professional authority; unusual, often extreme conditions of activity, high level of personal responsibility for their decisions and their implementation. Added graphic methods of educational influence on students master NRA.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8 р(4УКР)3-5 + Х891.9(4УКР)6 п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

17.
Зарічанський О. 
Структура правової культури майбутніх працівників органів внутрішніх справ / О. Зарічанський // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5. - С. 140-146. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проведено комплексне психолого-педагогічне дослідження структури правової культури майбутніх працівників органів внутрішніх справ (ОВС). Розглянуто й охарактеризовано ознаки комунікативної компетентності, яка є одним з найважливіших факторів, що зумовлюють високий професіоналізм правоохоронної діяльності співробітників ОВС. Визначено психологічні, моральні й етичні, естетичні, політичні вимоги до майбутнього фахівця, які доповнюють його правову культуру та створюють кодекс його професійної поведінки. Приділено увагу особливостям формування правосвідомості майбутніх правоохоронців за певними правилами. Наведено елементи структури правової культури працівників ОВС, які пов'язані з основною функцією їх професійної діяльності - забезпеченням захисту прав і свобод громадян.

Проведено комплексное психолого-педагогическое исследование структуры правовой культуры будущих сотрудников органов внутренних дел (ОВД). Рассмотрены и охарактеризованы признаки коммуникативной компетентности, которая является одним из важнейших факторов, обусловливающих высокий профессионализм правоохранительной деятельности сотрудников ОВД. Определены психологические, моральные и этические, эстетические, политические требования к будущему специалисту, которые дополняют его правовую культуру и создают кодекс его профессионального поведения. Уделено внимание особенностям формирования правосознания будущих правоохранителей по определенным правилам. Приведены элементы структуры правовой культуры сотрудников ОВД, которые связаны с основной функцией их профессиональной деятельности - обеспечением защиты прав и свобод граждан.

The article investigates the structure of the juridical culture of future employees of the Agency of Internal Affairs in the conditions of the Ukrainian state modern building.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 р3:Ю7 + Ю752.1:Х

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

18.
Зарічанський О. 
Християнська етика як складова морального виховання особистості майбутнього працівника органів внутрішніх справ / О. Зарічанський // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4. - С. 149-157. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Доведено, що духовне поле суспільства та християнізація підготовки працівників ОВС (ПОВС) повинні взаємодіяти, що сучасній освіті в Україні необхідно повернутися до традиційно-християнських засад освіти та виховання, на яких вона розвивалася впродовж багатьох століть до більшовицької історії і на яких побудовано європейську культуру. Зазначено, що християнська етика базується на абсолютній моралі, яка є вічною, незмінною ціннісною концепцією. Поняття "формування особистості ПОВС" дефінійовано як сукупність об'єктивних і суб'єктивних чинників (природних, соціальних тощо), які справляють істотний вплив на становлення і розвиток людини, її соціальних характеристик, соціально-психологічних властивостей. Наголошено, що основою моральної культури особистості ПОВС є єдність свідомості та діяльності.

Доказано, что духовное поле общества и христианизация подготовки работников ОВД (РОВД) должны взаимодействовать, что современному образованию и воспитанию в Украине необходимо вернуться к традиционно-христианским принципам, на которых они развивались на протяжении многих веков и на которых построена европейская культура. Указано, что христианская этика базируется на абсолютной морали, является неизменной ценностной концепцией. Понятие "формирование личности РОВД" дефинировано как совокупность объективных и субъективных факторов (природных, социальных), которые оказывают существенное влияние на становление и развитие человека, его социальных характеристик, социально-психологических свойств. Отмечено, что основой нравственной культуры личности РОВД является единство сознания и деятельности.

The article investigates the role of Christian Ethics as one of the most important factors that influence the formation and development of the national culture, politics, education and also spiritual education of a personality of future workers of home affairs departments under the conditions of the modern Ukrainian state formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э37-43 + Х819(4УКР)112.010.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

19.
Сурмяк Ю. 
До питання практики взаємодії професійно-технічних навчальних закладів та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів / Ю. Сурмяк, Л. Кудрик // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 2. - С. 153-164. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто реальний стан і практичний досвід взаємодії професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) і середніх загальноосвітніх шкіл (СЗШ) з органами внутрішніх справ (ОВС) у правовому вихованні учнів ПТНЗ та СЗШ. Проаналізовано законодавчі акти, які регламентують таку діяльність. Графічно представлено результати порівняльного аналізу участі працівників міліції Львівщини у правовому вихованні учнів ПТНЗ та СЗШ, а також кількісний і якісний склад опитаних працівників міліції з підрозділів РВВС Львівської області. Визначено зміст, принципи та окреслено організаційно-педагогічні, дидактичні, методичні умови спільної правовиховної діяльності ПТНЗ та ОВС.

Рассмотрены реальное положение и практический опыт взаимодействия профессионально-технических учебных заведений (ПТУЗ) и средних общеобразовательных школ (СОШ) с органами внутренних дел (ОВД) в правовом воспитании учащихся ПТУЗ и СОШ. Проанализированы законодательные акты, регламентирующие такую деятельность. Графически представлены результаты сравнительного анализа участия сотрудников милиции Львовщины в правовом воспитании учащихся ПТУ и СОШ, а также количественный и качественный состав опрошенных работников милиции из подразделений РОВД Львовской области. Определено содержание, принципы и очерчены организационно-педагогические, дидактические, методические условия совместной правовоспитательной деятельности ПТУ и ОВД.

The authors consider problem aspects of the practice of the co-operation of vocational schools and internal affairs organs in the legal education of pupils, analyses acts of law that regulate this activity, determines the contents, principles and conditions of joint legal education work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.5 + Ч461.352.26 + Х819(4УКР)112.010.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

20.
Руденко Н. 
Підготовка податкових службовців у Російській Федерації засобами дистанційної освіти / Н. Руденко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1. - С. 163-171. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Із метою довести важливість, доцільність та актуальність використання дистанційної освіти (ДО) для формування професійної компетентності у процесі підготовки майбутніх податкових службовців проаналізовано стан впровадження ДО у ВНЗ Російської Федерації. Охарактеризовано структуру Федеральної податкової служби РФ. Висвітлено переваги ДО: висока адаптивність до можливостей студентів, економічна ефективність, зменшення видатків на здобуття освіти з боку держави, орієнтація на використання автоматизованих навчальних і контролювальних систем, нові дидактичні можливості через засоби інформатики, можливість для всіх верств населення здобути освіту від висококваліфікованого професорсько-викладацького складу провідних ВНЗ країни. Висвітлено досвід реалізації ДО у Податковому інституті РЕА ім. Плеханова, основні положення його Концепції ДО. Резюмовано, що ДО на практиці підтверджує перспективність цієї інноваційної форми навчання.

С целью доказательства важности, целесообразности и актуальности использования дистанционного образования (ДО) для формирования профессиональной компетентности в процессе подготовки будущих налоговых служащих проанализировано состояние внедрения ДО в ВУЗ Российской Федерации. Освещены преимущества ДО: высокая адаптивность к возможностям студентов, экономическая эффективность, уменьшение расходов на получение образования со стороны государства, ориентация на использование автоматизированных учебных и контролирующих систем, новые дидактические возможности посредством возможностей информатики, доступность для всех слоев населения получить образование от высококвалифицированного профессорско-преподавательского состава ведущих ВУЗ страны. Представлен опыт реализации ДО в Налоговом институте РЭА им. Плеханова, основные положения его концепции ДО. Резюмировано, что ДО на практике подтверждает перспективность данной инновационной формы обучения.

The author deals with the problem of the distance education adoption to the system of the vocational training and retraining of civilian employees for the Federal Tax Service of the Russian Federation. The article shows the importance, urgency and necessity of the distance education usage for the effective formation of the professional competence of future tax employees.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4РОС)20 р + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського