Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>TJ=Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

1.
Ревко А. М. 
Особливості ресоціалізації засуджених до позбавлення волі в умовах пенітенціарної системи / А. М. Ревко, Ю. О. Рожкова // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 2. - С. 90-94. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено процес ресоціалізації осіб, які перебувають в місцях позбавлення волі в умовах пенітенціарної системи. Розглянуто основні складники соціально-педагогічної роботи з засудженими, які впливають на особистість з метою ресоціалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.911.3 + Х884.9(4УКР)14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

2.
Ревко А. М. 
Ретроспектива теоретичних підходів до сталого розвитку територіальних громад / А. М. Ревко, А. В. Чех // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 2. - С. 135-142. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито сутність основних підходів до визначення понять "сталий розвиток", "територіальна громада". Проаналізовано головні складові сталого розвитку та принципи їх реалізації. Дано авторське визначення поняття "сталий розвиток територіальних громад". Встановлено, що одним з найкращих показників сталого розвитку громади є індекс людського розвитку. Визначено головні пріоритети сталого розвитку територіальних громад.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.201-1 + С5*32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

3.
Стовпець О. В. 
Соціально-філософський погляд на типологію інтелектуальної власності / О. В. Стовпець // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 2. - С. 169-180. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено деякі неочевидні критерії можливої класифікації інтелектуальної власності, з урахуванням соціально-філософської специфіки. Обгрунтовано можливість доповнити існуючу типологію інтелектуальної власності новими різновидами, що виводяться з досліджуваних підстав для класифікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Х + Х839(4УКР)302,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

4.
Михайліченко М. В. 
Напрями і шляхи оптимізації системи державно-громадського управління якістю університетської освіти в умовах українських реалій / М. В. Михайліченко // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2017. - № 1. - С. 46-53. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано якість освіти як соціальне явище, встановлюється її вплив на виробництво, бізнес, суспільство і людину; підкреслюється необхідність залучення до її підвищення суспільство і бізнес; виокремлюється три напрями, які безпосередньо залежать від якості вищої освіти: освіта - наука - інновації; подається вітчизняна система забезпечення якості вищої освіти, що затверджена на законодавчому рівні; висвітлено механізми її забезпечення; місце, роль і механізми дії Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти; підкреслено необхідність здійснення комплексного підходу до оцінки якості вищої ocвіти, а саме розглядати її в двох аспектах: як зовнішній аспект: якість результату освітнього процесу - відповідність рівня підготовки випускників попиту роботодавців (вимогам стандартів); так і як внутрішній аспект: характеристики системи забезпечення якocтi освіти - зміст ocвіти, рівень підготовки абітурієнтів, студентів, науково-педагогічних кадрів, інформаційно-методичний супровід, матеріально-технічне забезпечення якості підготовки фахівців, використовувані ocвітні технології, наукова діяльність тощо. Підкреслено, що важливою складовою державного-громадського управління у цій ситуації стає управління якістю освіти, яке постає двовекторним процесом. З одного боку, воно має забезпечувати якість внутрішніх параметрів процесу й результату навчання студентів, задоволення їх освітніх потреб і сподівань щодо здобуття належної компетентності, а з другого, - воно спрямоване на поліпшення використання ресурсів у забезпеченні якості освіти та підвищення ефективності функціонування системи освіти загалом (зовнішні параметри як соціальної системи).


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1 + Ч484(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

5.
Горбач В. М. 
Теоретико-методологічні засади ресоціалізації осіб, які перебувають у місцях позбавлення волі / В. М. Горбач // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2017. - № 2. - С. 16-21. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано та систематизовано сучасні підходи щодо визначення понять "ресоціалізація", "ресоціалізація неповнолітніх". Обгрунтовано основні етапи та види ресоціалізації засуджених. Конкретизуються проблеми ресоціалізації неповнолітніх, які перебувають в місцях позбавлення волі в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.121.3 + С5*5*333.911.3 + Х884.9(4УКР)14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

6.
Сімакова Н. М. 
Ідеологічні засади законотворення в галузі освіти / Н. М. Сімакова // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2018. - № 2. - С. 81-87. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто як внутрішні, так і зовнішні пріоритети законотворення у галузі науки, що обомовлені загальною ідеологією, яка розпочалася з часів проголошення незалежності України, завдяки якій стали можливі демократичні зміни, розробка національної системи освіти, розроблена нова нормативно-правова база розвитку освіти. У контексті змін, які відбуваються в Україні, необхідно проаналізувати основні напрями та ідеологічні засади законотворення у галузі освіти, визначені Конституцією України. Конституційно-правові засади доступу до освіти викликають значний інтерес серед науковців. Звернено увагу на розвідки В. Андрущенка, В. Ковтунця, О. Сушинського, Д. Бондар, Л. Березовської. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Реалізація рівного доступу до якісної освіти виявляється не простим завданням, це поняття носить "популістський" характер; особлива увага приділяється питанню, щодо обов'язкової загальної середньої освіти та "безоплатної" освіти. Проведено аналіз нормативно-правової бази в галузі освіти, яка розповсюджується для всіх громадян держави незалежно від національності, статі, соціального походження, місця проживання, майнового стану, віросповідання, стану здоров'я. Етапи еволюції ідеологічних засад розвитку законодавчого процесу у галузі освіти прослідковуються у головних державних документах у галузі освіти, а саме, Державної програми "Освіта", Національної доктрини розвитку освіти, Концепції реформи "Нова українська школа", які детально розглянуто у даному дослідженні. Висновки: освіта є багатогранним та багатостороннім процесом, у якому мета і результат будуть досягнуті за умови системного підходу в нормативно-правовому забезпеченні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в:Х + Х819(4УКР)132-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського