Бази даних

Юристам - Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (62)Юристам - Реферативна інформація (208)Юристам - Автореферати дисертацій (16)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>K=МАРКЕТИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.Waugh T. 101 marketing strategies for accounting, law, consulting, and professional services firms [Електронний ресурс] / T. Waugh. - Hoboken : John Wiley & Sons, 2004. - 289 p.
2.Кудла Н. Є. Маркетинг туристичних послуг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Є. Кудла. - К. : Знання, 2011. - 351 с. - (Вища освіта XXI століття)
3.Thaler J. The elements of small business. A lay person's guide to the financial terms, marketing concepts and legal forms that every entrepreneur needs [Електронний ресурс] / J. Thaler. - Los Angeles : Silver Lake Publishing, 2005. - 352 p.
4.Мамонова Е.А. Правовое регулирование рекламы [Електронний ресурс] / Е. А. Мамонова. - [Б. м.] : Дашков и Ко, 2009. - 125 с.
5.Коуз Р. Фирма, рынок и право [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Рональд Коуз. - М. : Новое издательство, 2007. - 224 с.
6.Мельниченко Р. Г. Адвокатская деятельность. Универсальные правила успеха [Електронний ресурс] / Р. Г. Мельниченко. - М. : Дашков и Ко, 2009. - 330 с.
7.REP0000517 Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України [Електронний ресурс] : збірник наукових праць IIІ Міжнародної науково-практичної конференції : у 2 т.Київський національний торговельно-економічний університет, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczym Jana Kochanowskiego w Kielcach, Університет «Petre Andrei», Академічне товариство ім. М. Балудянського. - Вінниця : Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2015
8.REP0001371 Гегедош К. В. Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи [Електронний ресурс] : монографія / К. В. Гегедош. - Київ : Видавничий дім "Кондор", 2022. - 192 с.
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського