Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Інститут економіки та прогнозування (3)Інститут електродинаміки (1)Інституту соціології (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Котлер$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Беликов, Сергей Евгеньевич.
Малые котлы и защита атмосферы. Снижение вредных выбросов при эксплуатации промышленных и отопительных котельных / С. Е. Беликов, В. Р. Котлер. - М. : Энергоатомиздат, 1996.. - 127 с.. - ISBN 5-283-00273-Х
------------
Дод. точки доступу:
Котлер, Владлен Романович
2.

Котлер, Филип.
Основы маркетинга / Ф. Котлер ; пер. В. Б. Боброва ; ред. пер. ПеЕ. М. Пенькова. - СПб. : Коруна : Литера плюс, 1994.. - 698 с.: рис.. - Библиогр.: с.670-685. - ISBN 5-87672-003-8
------------
Дод. точки доступу:
Пенькова, Е. М. (ред..); (ред.пер.); Боброва, В. Б. (пер..); (пер. с англ.)
3.


Основы маркетинга : пер.с англ. / Ф. Котлер [и др.]. - 2-е европ. изд.. - К. : Вильямс ; М. : [б.и.], 1998.. - 1055 с.. - ISBN 0-13-262254-8. - ISBN 966-7416-30-5
------------
Дод. точки доступу:
Котлер, Филип; Армстронг, Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника
4.


Основы маркетинга : пер.с англ. / Ф. Котлер [и др.] ; ред. Н. В. Шульпина. - 2.изд., европ.. - К. : Вильямс ; М. ; С.Пб. : [б.и.], 1999.. - 1056 с.: ил.. - ISBN 5-8275-0010-0. - ISBN 0-13-262254-8
------------
Дод. точки доступу:
Котлер, Филип; Армстронг, Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника; Шульпина, Н. В. (ред..)
5.

Котлер, Филип.
Маркетинг. Гостеприимство. Туризм : учебник для студ. вузов / Ф. Котлер [и др] ; ред. пер.с англ. Р. Б. Ноздрева. - М. : ЮНИТИ, 1998.. - 787 с.. - ISBN 0-13-858267-X. - ISBN 5-238-00018-9
------------
Дод. точки доступу:
Боуэн, Джон; Мейкенз, Джеймс; Ноздрева, Р. Б. (ред. пер.с англ..)
6.

Котлер, Филип.
Маркетинг менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль / Ф. Котлер ; пер. с англ. М. Бугаев [и др.] ; гл. ред. В. Усманов. - 2.изд. испр. рус.- 9.изд., междунар.. - СПб. : Питер, 1999.. - 887 с.: ил.. - (Теория и практика менеджмента). - ISBN 5-8046-0048-6
------------
Дод. точки доступу:
Усманов, В. (гл. ред..); Бугаев, М (пер. с англ..)
7.

Котлер, Филипп.
Основы маркетинга / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Бобров. - М. : ТОО ПФФ "Ростинтэр", 1996.. - 698 с.. - ISBN 5-87484-025-7
------------
Дод. точки доступу:
Бобров, В. Б. (пер. с англ..)
8.

Котлер, В. Р..
Промышленно-отопительные котельные: сжигание топлив и защита атмосферы / В. Р. Котлер, С. Е. Беликов. - СПб. : Энерготех, 2001.. - 272 с.: рис.. - (Серия "Проблемы энергетики"). - Библиогр.: с. 260-265. - ISBN 5-93364-002-6
------------
Дод. точки доступу:
Беликов, С. Е
9.

Котлер, Филип.
Новые маркетинговые технологии : методики создания гениальных идей / Ф. Котлер, Ф. Триас де Без ; пер. с англ. Т. В. Виноградова, Л. Л. Царук ; ред. пер. ТэТ. Р. Тэор. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2004.. - 190 с.: рис., табл.. - (Выбор журнала "Секрет фирмы") (Серия "Современный бизнес"). - ISBN 5-7654-3320-0. - ISBN 0-471-45516-4 (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Триас де Без, Фернандо; Тэор, Т. Р. (ред..); (ред.пер.); Виноградова, Т. В. (пер. с англ..); Царук, Л. Л. (пер. с англ..)
10.


Школа маркетинга Келлога : факультет школы Келлога Северо-Западного ун-та / пер. с англ. Ю. Близнюк [и др.] ; ред. пер. МеМ. Медников ; ред. Д. Якобуччи ; предисл. Ф. Котлер. - СПб. [и др.] : Питер, 2004.. - 397 с.: рис., табл.. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 372-397. - ISBN 5-318-00790-2. - ISBN 0-471-35399-X (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Якобуччи, Доун (ред..); Медников, М. (ред..); (ред.пер.); Близнюк, Ю. (пер. с англ..); Котлер, Филип (предисл..)
11.

Котлер, Филип.
Десять смертных грехов маркетинга / Ф. Котлер. - СПб. : Издательский дом "Нева", 2004.. - 149 с.. - (Серия "Современный бизнес"). - ISBN 5-7654-3764-8. - ISBN 0-471-65022-6 (англ.)
------------
12.


Основы маркетинга : пер. с англ. / Ф. Котлер [и др.]. - 2. европ. изд.. - М. ; СПб. ; К. : Издательский дом "Вильямс", 2006.. - 943 с.. - ISBN 5-8459-0088-3 (рус.). - ISBN 0-13-262254-8 (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Котлер, Филип; Армстронг, Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника
13.

Котлер, Філіп.
Десять смертних гріхів маркетингу : ознаки і методи вирішення / Ф. Котлер ; пер. з англ. І. П. Гусак, А. Ю. Гусак ; Києво-Могилянська Бізнес-Школа. - К. : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2006.. - 144 с.. - (Надихаюче читання від kmbs / Києво-Могилянська Бізнес-Школа ; 1). - ISBN 966-518-358-3
------------
Дод. точки доступу:
Гусак, І. П. (пер. з англ..); Гусак, А. Ю. (пер. з англ..); Києво-Могилянська Бізнес-Школа
14.

Котлер, Филип.
Основы маркетинга : краткий курс : [пер. с англ.] / Филип Котлер. - М. ; СПб. ; К. : Вильямс, 2011.. - 488 с. : рис., табл.. - Дод. тит. арк. англ.. - 3000 прим.. - ISBN 978-5-8459-1733-1 (рус.). - ISBN 0-1355-7232-0 (англ.)
------------
15.

菲利普·科特勒
企业的社会责任 = Corporate social responsibility: doing the most good for your company and your cause / 菲利普·科特勒、南希·李 ; 姜文波 等译. - [北京] : 机械工业出版社, [2011].. - VII,266 页 : 图, 表. - (新经济必读丛书). - Пер. изд. : Підприємницька соціальна відповідальність / Філіп Котлер, Ненсі Лі. - Пекін, 2011. - ISBN 978-7-111-35721-6
------------
Дод. точки доступу:
南希·李; Nancy Lee; 姜文波 (译.); Цзян Веньбо (пер.); Philip Kotler; Котлер, Філіп; Лі, Ненсі
16.

Котлер, Ніл.
Музейний маркетинг і стратегія: формування місії, залучення публіки, збільшення доходів і ресурсів / Ніл Котлер, Філіп Котлер, Венді Котлер ; [пер. з англ. Т. Олійник та ін.]. - К. : Стилос, 2010.. - 527 с. : рис., табл.. - Бібліогр.: с. 503-517. - Пер. изд. : Museum marketing and strategy: designing missions, building audiences, generating revenue and resours / Neil G. Kotler, Phillip Kotler, Wendy I. Kotler. - 2008. - 1000 прим.. - ISBN 978-966-193-051-2
------------
Дод. точки доступу:
Котлер, Філіп; Котлер, Венді; Олійник, Тетяна (пер..); Пирогова, Тетяна (пер..); Рябчук, Софія (пер..); Kotler, Neil G.
17.

Діамандіс, Пітер.
Переможець : [як досягти колосального успіху і вплинути на світ : пер. з англ.] / Пітер Діамандіс, Стівен Котлер . - Київ : К.FUND, 2016.. - 252 с.. - Бібліогр.: с. 227-248. - Пер. изд. : Bold: how to go big, create wealth and impact the world / Peter H. Diamandis, Steven Kotler. - 1500 прим.. - ISBN 978-966-136-319-8 (укр.). - ISBN 978-147-670-958-1 (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Котлер, Стівен; Diamandis, Peter H.Kotler, Steven
18.

Котлер, Філіп.
Десять смертних гріхів маркетингу / Філіп Котлер ; [пер. з англ. Н. Палій]. - Харків : Кн. Клуб "Клуб Cімейного Дозвілля", 2018.. - 159, [1] с.. - Пер. изд. : Ten deadly marketing sins / Philip Kotler. - 2004. - 3000 прим.. - ISBN 978-617-12-4309-5. - ISBN 978-0-471-65022-5 (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Палій, Наталія (пер..); Kotler, Philip; Kotler, Philip
19.

Котлер, Филип.
Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс : [учебник] / Филип Котлер ; [под общ. ред. Ю. Н. Каптуревского, гл. ред. В. Усманов, науч. ред.О. Третьяк ; пер.: Т. Виноградова, Д. Раевская, Л. Царук]. - М. [и др.] : Питер, 2002.. - 495 с. : рис., табл.. - (Деловой бестселлер). - Бібліогр. в кінці гл.. - 5000 прим.. - ISBN 5-318-00228-5. - ISBN 0-13-018525-6 (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Каптуревский, Ю. Н. (ред..); Усманов, В. (ред..); Третьяк, О. (ред..); Виноградова, Т. (пер..); Раевская, Д. (пер..); Царук, Л. (пер..); Kotler, Philip
20.

Котлер, Филип (1931–).
Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер / Филип Котлер ; пер. с англ.: [Т. В. Виноградова, А. А. Чех, Л. Л. Царук]. - Київ : Альпіна Паблішер, 2020.. - 241 с.. - Бібліогр. в підрядк. прим.. - Пер. изд. : Marketing insights from A to Z. 80 concepts every manager needs to know / Philip Kotler. - 2003. - 2000 прим.. - ISBN 978-617-7858-10-1
------------
Дод. точки доступу:
Виноградова, Т. В. (пер..); Чех, А. А. (пер..); Царук, Л. Л. (пер..); Kotler, Philip
...
 
Центр бібліотечних електронних ресурсів і технологій

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського