Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
 Знайдено в інших БД:Інститут археології (1)Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (2)Інститут гідробіології (6)Інститут географії (7)Інститут економіки та прогнозування (315)Інститут електродинаміки (7)Інститут зоології (3)Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка (2)Інститут математики (2)Інститут проблем міцності
імені Г. С. Писаренка (1)
Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського (3)Інституту соціології (1260)
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4705
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Алиев Р. Н. Маркетинг в системе экономии ресурсов : Дис...канд.экон.наук:08.00.05 / Алиев Ровшан Назим оглы ; Харьковский инженерно-экономический ин-т. - Х., 1993.. - 172 с.
2.Олалейне Самуэл Оласоде Организация маркетинговой деятельности на промышленных предприятиях : Дис...канд.экон.наук:08.00.05 / Олалейне Самуэл Оласоде ; Харьковский инженерно-экономический ин-т. - Х., 1993.. - 157 л.
3.Колодизева Т. А. Влияние маркетинговой стратегии предприятия на экономию материалов : Дис...канд.экон.наук:08.00.05 / Колодизева Татьяна Александровна ; Харьковский инженерно-экономический ин-т. - Х., 1994.. - 205 л.
4.Гатоматис П. Информационная поддержка принятия маркетинговых решений : Дис... канд. экон. наук: 08.06.03 / Гатоматис Панагиотис ; Харьковский экономический ун-т. - Х., 1995.. - 216 л.
5.Рильська Н. Л. Маркетинг на ринку насіння зернових колосових культур України : Дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / Рильська Наталія Леонідівна ; УААН, Ін-т аграр. економіки. - К., 1996.. - 180 л.+додат.
6.Педос В. А. Маркетинговые исследования мировых систем энергетики и основные стратегии развития электроэнергетики Украины : Дис... канд. экон. наук: 08.06.03 / Педос Валерий Андреевич ; Донецкий гос. ун-т. - Донецк, 1996.. - 204 с.
7.Фарина Л. В. Стратегічний маркетинг ( на прикладі м'ясних продуктів) : Дис... канд. екон. наук: 08.06.03 / Фарина Людмила Василівна ; Тернопільська академія народного господарства. - Тернопіль, 1996.. - 176 л.
8.Саблук В. П. Становлення маркетингу в системі управління сільськогосподарськими підприємствами : Дис... канд. екон. наук: 08.01.02 / Саблук Віталій Петрович ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 1996.. - 136 л.
9.Пасько М. И. Организация и проведение маркетинговых исследований на предприятии : Дис... канд. экон. наук: 08.06.03 / Пасько Марина Ивановна ; Харьковский гос. экономический ун-т. - Х., 1995.. - 178 л.
10.Чан Хунг Потребности и спрос в системе маркетинга : Дис... канд. экон. наук: 08.06.03 / Чан Хунг ; Донецкий коммерческий ин-т. - Донецк, 1995.. - 197 с.
11.Шелудченко В. И. Маркетинговые исследования мирового рынка природного газа и основные пути улучшения газообеспечения Украины : Дис...канд. экон. наук: 08.06.03 / Шелудченко Владимир Ильич ; Донецкий ун-т. - К., 1995.. - 229 л.
12.Джамаль С. Бадуан Маркетинг в аграрном секторе Иордании : Дис...канд. экон. наук: 08.06.03 / Джамаль С. Бадуан ; Киевский экономический ун-т. - К., 1995.. - 123 л.
13.Чеботарева Ж. В. Эффективность маркетинговой деятельности (на примере эфиромасличной отрасли Крыма) : Дис... канд. экон. наук: 08.06.01 / Чеботарева Жанна Витальевна ; Крымский сельскохозяйственный ин-т им. М.И.Калинина. - Симферополь, 1996.. - 176 с.
14.Скрипко Т. А. Проблемы организации маркетинговой деятельности производственного предприятия (объединения) : Дис...канд.экон.наук:08.00.05 / Скрипко Татьяна Александровна ; Львовский торгово- экономический ин-т. - Львов, 1993.. - 248 с.
15.Сладкевич В. П. Методические основы формирования маркетинговой политики Украины на мировом рынке вооружений : Дис...канд. экон. наук: 08.06.03 / Сладкевич Владимир Петрович ; Украинская академия внешней торговли, Министерство внешних экономических связей и торговли Украины. - К., 1995.. - 192 л.
16.Айяд Рйяд Абдулла Антар Формирование стратегии маркетинга рыбных товаров : Дис... канд. экон. наук: 08.06.02 / Айяд Рйяд Абдулла Антар ; Донецкий гос. ун-т экономики и торговли. - Донецк, 2000.. - 197 л.
17.Нгуен Хоанг Кун Маркетинг как средство управления по результатам : Дис... канд. экон. наук: 08.06.03 / Нгуен Хоанг Кун ; Донецкий гос. коммерческий ин-т. - Донецк, 1997.. - 133 с.: табл.
18.Бурдяк О. М. Організація та економічна оцінка діяльності маркетингових служб підприємств : Дис... канд. екон. наук: 08.06.03 / Бурдяк Олег Мирославович ; Чернівецький держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 1997.. - 159 с.: табл.
19.Данько Н. И. Модели оценки и выбора целевого сегмента рынка в маркетинговой системе предприятия : Дис... канд. экон. наук: 08.03.02 / Данько Наталия Ивановна ; Харьк. гос. экон. ун-т.. - 162 c.
20.Мельникович О. М. Організація маркетингової діяльності підприємств на ринку меблів : Дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Мельникович Олена Миколаївна ; Київський держ. торговельно- економічний ун-т. - К., 1997.. - 150 с.+ додат.
...
 
Центр бібліотечних електронних ресурсів і технологій

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського