Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Інститут археології (4)Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (4)Інститут гідробіології (2)Інститут географії (1)Інститут економіки та прогнозування (36)Інститут електродинаміки (3)Інститут зоології (16)Інститут історії України (2)Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка (4)Інститут проблем міцності
імені Г. С. Писаренка (1)
Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського (5)Інституту соціології (70)
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 996
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сильвестров, Юрий Владимирович.
Семантико- стилистические и прагматические особенности русского рекламного текста (на материале газетной рекламы) : дис... канд. филол. наук: 10.02.02 / Сильвестров Юрий Владимирович ; Киевский ун-т им. Тараса Шевченко. - К., 1996. - 189 л.

Дод. точки доступу:
Киевский университет имени Тараса Шевченко
2.

Гуменюк, Наталья Григорьевна.
Дейктические маркеры как фактор, влияющий на реализацию категории оценки в тексте (на материале англоязычной прессы и рекламы) : дис... канд. филол. наук: 10.02.04 / Гуменюк Наталья Григорьевна ; Киевский гос. лингвистический ун-т. - К., 1995. - 169 с.

Дод. точки доступу:
Киевский государственный лингвистический университет
3.

Галчанский, Петр Анатольевич.
Психологическое обеспечение деятельности менеджера в области рекламного бизнеса : дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Галчанский Петр Анатольевич ; Южноукраинский гос. педагогический ун-т им. К.Д.Ушинского. - О., 1997. - 195 с.

Дод. точки доступу:
Южноукраинский государственный педагогический университет имени К. Д. Ушинского
4.

Мойсеенко, Ирина Павловна.
Прагмалингвистическая организация рекламного текста: макро- и микроанализ (на материале англоязычной бытовой рекламы) : дис... канд. филол. наук: 10.02.04 / Мойсеенко Ирина Павловна ; Киевский гос. лингвистический ун-т. - К., 1996. - 186 л.

Дод. точки доступу:
Киевский государственный лингвистический университет
5.

Шовкун, Ігор Васильович.
Політична реклама як комунікативний процес : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Шовкун Ігор Васильович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2004. - 185 арк. - арк. 173-185

Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
6.

Смирнова, Тетяна Вікторівна.
Когнітивні механізми формування рекламного іміджу : дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Смирнова Тетяна Вікторівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2003. - 198 арк. - арк. 177-198

Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики
7.

Кузнєцова, Зоя Вікторівна.
Управління у сфері рекламної діяльності: організаційно-правовий аспект : дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Кузнєцова Зоя Вікторівна ; Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2003. - 192 арк. - арк. 173-192

Дод. точки доступу:
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
8.

Ромат, Євгеній Вікторович.
Державне управління рекламною діяльністю в Україні (теоретико-методологічний аспект) : дис... д-ра наук з держ. управління: 25.00.02 / Ромат Євгеній Вікторович ; Національна академія держ. управління при Президентові України. - К., 2004. - 435 арк. - арк. 386-415

Дод. точки доступу:
Національна академія державного управління при Президентові України (Київ)
9.

Нестеренко, Ирина Владимировна.
Организация учета и анализа затрат на производство в предприятиях рекламной деятельности : дис... канд. экон. наук: 08.06.04 / Нестеренко Ирина Владимировна ; Харьковский гос. ун-т питания и торговли. - Х., 2003. - 189 л.+ прилож. - Библиогр.: л. 176-189

Дод. точки доступу:
Харьковский гос. университет питания и торговли
10.

Потапенко, Сергій Дмитрович.
Моделювання процесу рекламної діяльності : дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Потапенко Сергій Дмитрович ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2004. - 177 арк.: рис. - арк. 142-150

Дод. точки доступу:
Київський національний економічний університет
11.

Архипова, Тетяна Василівна.
Розвиток ринку телевізійної реклами в Україні : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Архипова Тетяна Василівна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2004. - 223 арк. - арк. 200-210

Дод. точки доступу:
Київський національний економічний університет
12.

Шарохіна, Світлана Володимирівна.
Організація рекламної діяльності у системі засобів масової інформації України: оцінка та моделювання : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Шарохіна Світлана Володимирівна ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 202 арк.: рис. - арк. 156-173

Дод. точки доступу:
Донецький державний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського
13.

Полякова, Яна Олександрівна.
Соціально-економічні аспекти управління рекламною діяльністю підприємства : дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Полякова Яна Олександрівна ; Харківський держ. економічний ун-т. - Х., 2004. - 212 арк.: рис., табл. - арк. 154-165

Дод. точки доступу:
Харківський державний економічний університет
14.

Добрянська, Оксана Анатоліївна.
Управління рекламною діяльністю як фактор підвищення ефективності господарювання : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Добрянська Оксана Анатоліївна ; Нац. акад. наук України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2004. - 197 арк.+ дод. - Бібліогр.: арк. 162-171.

Дод. точки доступу:
Національна академія наук України; Інститут регіональних досліджень (Львів)
15.

Черевко, Виталий Борисович.
Синтез системы управления предприятием, предоставляющим рекламные услуги : дис... канд. экон. наук: 08.06.01 / Черевко Виталий Борисович ; Донецкий национальный ун-т. - Донецк, 2004. - 176 л.: рис. - Библиогр.: л. 155-165

Дод. точки доступу:
Донецкий национальный университет
16.

Тонєва, Кристина Валеріївна.
Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства : дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Тонєва Кристина Валеріївна ; Харківський національний економічний ун-т. - Х., 2004. - 192 арк. - арк. 165-175

Дод. точки доступу:
Харківський національний економічний університет
17.

Мамчур, Людмила Володимирівна.
Правове регулювання реклами (цивілістичний аспект) : дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / Мамчур Людмила Володимирівна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2006. - 203 арк. - арк. 181-203

Дод. точки доступу:
Львівський національний університет імені Івана Франка
18.

Мацєжинський, Вєслав Лукаш.
Реклама в пресі Польського Королівства і Східної Галичини в другій половині XIX і на початку ХХ століття : дис... д-ра іст. наук: 07.00.02 / Мацєжинський Вєслав Лукаш ; НАН України, Н.-д. центр періодики Львів. наук. б-ки ім. В.Стефаника. - Л., 2004. - 425 арк.: рис. - Бібліогр.: арк. 400-420

Дод. точки доступу:
Національна академія наук України; Львівська наукова бібліотека України імені В. Стефаника. Науково-дослідний центр періодики
19.

Крамаренко, Маргарита Леоновна.
Аксиологическая прагмасемантика англоязычного рекламного текста : дис... канд. филол. наук: 10.02.04 / Крамаренко Маргарита Леоновна ; Донецкий национальный ун-т. - Донецк, 2005. - 240 л. - Библиогр.: л. 185-211

Дод. точки доступу:
Донецкий национальный университет
20.

Ворначева, Тетяна Рашидівна.
Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами : дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ворначева Тетяна Рашидівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К., 2006. - 212 арк. - Бібліогр.: арк. 176-193

Дод. точки доступу:
Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології імені Г. С. Костюка (Київ)
...
 
Центр бібліотечних електронних ресурсів і технологій

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського