Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 996
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сильвестров, Юрий Владимирович. Семантико- стилистические и прагматические особенности русского рекламного текста (на материале газетной рекламы) : дис... канд. филол. наук: 10.02.02 / Сильвестров Юрий Владимирович ; Киевский ун-т им. Тараса Шевченко. - К., 1996. - 189 л.
Дод. точки доступу: Киевский университет имени Тараса Шевченко
|
2. |
Гуменюк, Наталья Григорьевна. Дейктические маркеры как фактор, влияющий на реализацию категории оценки в тексте (на материале англоязычной прессы и рекламы) : дис... канд. филол. наук: 10.02.04 / Гуменюк Наталья Григорьевна ; Киевский гос. лингвистический ун-т. - К., 1995. - 169 с.
Дод. точки доступу: Киевский государственный лингвистический университет
|
3. |
Галчанский, Петр Анатольевич. Психологическое обеспечение деятельности менеджера в области рекламного бизнеса : дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Галчанский Петр Анатольевич ; Южноукраинский гос. педагогический ун-т им. К.Д.Ушинского. - О., 1997. - 195 с.
Дод. точки доступу: Южноукраинский государственный педагогический университет имени К. Д. Ушинского
|
4. |
Мойсеенко, Ирина Павловна. Прагмалингвистическая организация рекламного текста: макро- и микроанализ (на материале англоязычной бытовой рекламы) : дис... канд. филол. наук: 10.02.04 / Мойсеенко Ирина Павловна ; Киевский гос. лингвистический ун-т. - К., 1996. - 186 л.
Дод. точки доступу: Киевский государственный лингвистический университет
|
5. |
Шовкун, Ігор Васильович. Політична реклама як комунікативний процес : дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Шовкун Ігор Васильович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2004. - 185 арк. - арк. 173-185
Дод. точки доступу: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
|
6. |
Смирнова, Тетяна Вікторівна. Когнітивні механізми формування рекламного іміджу : дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Смирнова Тетяна Вікторівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2003. - 198 арк. - арк. 177-198
Дод. точки доступу: Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики
|
7. |
Кузнєцова, Зоя Вікторівна. Управління у сфері рекламної діяльності: організаційно-правовий аспект : дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Кузнєцова Зоя Вікторівна ; Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2003. - 192 арк. - арк. 173-192
Дод. точки доступу: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
|
8. |
Ромат, Євгеній Вікторович. Державне управління рекламною діяльністю в Україні (теоретико-методологічний аспект) : дис... д-ра наук з держ. управління: 25.00.02 / Ромат Євгеній Вікторович ; Національна академія держ. управління при Президентові України. - К., 2004. - 435 арк. - арк. 386-415
Дод. точки доступу: Національна академія державного управління при Президентові України (Київ)
|
9. |
Нестеренко, Ирина Владимировна. Организация учета и анализа затрат на производство в предприятиях рекламной деятельности : дис... канд. экон. наук: 08.06.04 / Нестеренко Ирина Владимировна ; Харьковский гос. ун-т питания и торговли. - Х., 2003. - 189 л.+ прилож. - Библиогр.: л. 176-189
Дод. точки доступу: Харьковский гос. университет питания и торговли
|
10. |
Потапенко, Сергій Дмитрович. Моделювання процесу рекламної діяльності : дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Потапенко Сергій Дмитрович ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2004. - 177 арк.: рис. - арк. 142-150
Дод. точки доступу: Київський національний економічний університет
|
11. |
Архипова, Тетяна Василівна. Розвиток ринку телевізійної реклами в Україні : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Архипова Тетяна Василівна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2004. - 223 арк. - арк. 200-210
Дод. точки доступу: Київський національний економічний університет
|
12. |
Шарохіна, Світлана Володимирівна. Організація рекламної діяльності у системі засобів масової інформації України: оцінка та моделювання : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Шарохіна Світлана Володимирівна ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 202 арк.: рис. - арк. 156-173
Дод. точки доступу: Донецький державний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського
|
13. |
Полякова, Яна Олександрівна. Соціально-економічні аспекти управління рекламною діяльністю підприємства : дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Полякова Яна Олександрівна ; Харківський держ. економічний ун-т. - Х., 2004. - 212 арк.: рис., табл. - арк. 154-165
Дод. точки доступу: Харківський державний економічний університет
|
14. |
Добрянська, Оксана Анатоліївна. Управління рекламною діяльністю як фактор підвищення ефективності господарювання : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Добрянська Оксана Анатоліївна ; Нац. акад. наук України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2004. - 197 арк.+ дод. - Бібліогр.: арк. 162-171.
Дод. точки доступу: Національна академія наук України; Інститут регіональних досліджень (Львів)
|
15. |
Черевко, Виталий Борисович. Синтез системы управления предприятием, предоставляющим рекламные услуги : дис... канд. экон. наук: 08.06.01 / Черевко Виталий Борисович ; Донецкий национальный ун-т. - Донецк, 2004. - 176 л.: рис. - Библиогр.: л. 155-165
Дод. точки доступу: Донецкий национальный университет
|
16. |
Тонєва, Кристина Валеріївна. Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства : дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Тонєва Кристина Валеріївна ; Харківський національний економічний ун-т. - Х., 2004. - 192 арк. - арк. 165-175
Дод. точки доступу: Харківський національний економічний університет
|
17. |
Мамчур, Людмила Володимирівна. Правове регулювання реклами (цивілістичний аспект) : дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / Мамчур Людмила Володимирівна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2006. - 203 арк. - арк. 181-203
Дод. точки доступу: Львівський національний університет імені Івана Франка
|
18. |
Мацєжинський, Вєслав Лукаш. Реклама в пресі Польського Королівства і Східної Галичини в другій половині XIX і на початку ХХ століття : дис... д-ра іст. наук: 07.00.02 / Мацєжинський Вєслав Лукаш ; НАН України, Н.-д. центр періодики Львів. наук. б-ки ім. В.Стефаника. - Л., 2004. - 425 арк.: рис. - Бібліогр.: арк. 400-420
Дод. точки доступу: Національна академія наук України; Львівська наукова бібліотека України імені В. Стефаника. Науково-дослідний центр періодики
|
19. |
Крамаренко, Маргарита Леоновна. Аксиологическая прагмасемантика англоязычного рекламного текста : дис... канд. филол. наук: 10.02.04 / Крамаренко Маргарита Леоновна ; Донецкий национальный ун-т. - Донецк, 2005. - 240 л. - Библиогр.: л. 185-211
Дод. точки доступу: Донецкий национальный университет
|
20. |
Ворначева, Тетяна Рашидівна. Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами : дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ворначева Тетяна Рашидівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К., 2006. - 212 арк. - Бібліогр.: арк. 176-193
Дод. точки доступу: Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології імені Г. С. Костюка (Київ)
|
| |