Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Царук Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Царук, Людмила Леонідівна.
Продуктивність, перетравність поживних речовин раціонів та особливості структури внутрішніх органів свиней при згодовуванні соєвого борошна : дис... канд. с.-г. наук: 06.02.02 / Царук Людмила Леонідівна ; Вінницький держ. аграрний ун-т. - Вінниця, 2000.. - 170 арк.. - арк. 125-145
------------
Дод. точки доступу:
Вінницький державний аграрний університет
2.

Царук, Людмила Леонідівна.
Продуктивність, перетравність поживних речовин раціонів та особливості структури внутрішніх органів свиней при згодовуванні соєвого борошна : автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.02.02 / Царук Людмила Леонідівна ; Львівська академія ветеринарної медицини ім. С.З.Гжицького. - Львів, 2000.. - 20 с.
------------
Дод. точки доступу:
Львівська академія ветеринарної медицини імені С. З. Гжицького
3.

Шпигель, Дж..
Флирт - путь к успеху : практ. пособие для мужчин и женщин / Д. Шпигель ; пер. Л. Царук. - СПб. : Питер Пресс, 1996.. - 160 с.. - (Сам себе психолог). - ISBN 5-88782-028-4. - ISBN 0-9643325-0-7
------------
Дод. точки доступу:
Царук, Л. (пер..); (пер. с англ.)
4.

Джулер, А. Джером.
Креативные стратегии в рекламе : искусство создания эффективной рекламы / А. Д. Джулер, Б. Л. Дрюниани ; пер. с англ. Т. Виноградова, Л. Царук ; ред. пер. КаЮ. Каптуревский. - 7.изд.. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002.. - 384 с.: рис.. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - ISBN 5-318-00672-8. - ISBN 0-534-55784-8 (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Дрюниани, Бонни Л.; Каптуревский, Ю. (ред..); (ред.пер.); Виноградова, Т. (пер. с англ..); Царук, Л. (пер. с англ..)
5.

Котлер, Филип.
Новые маркетинговые технологии : методики создания гениальных идей / Ф. Котлер, Ф. Триас де Без ; пер. с англ. Т. В. Виноградова, Л. Л. Царук ; ред. пер. ТэТ. Р. Тэор. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2004.. - 190 с.: рис., табл.. - (Выбор журнала "Секрет фирмы") (Серия "Современный бизнес"). - ISBN 5-7654-3320-0. - ISBN 0-471-45516-4 (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Триас де Без, Фернандо; Тэор, Т. Р. (ред..); (ред.пер.); Виноградова, Т. В. (пер. с англ..); Царук, Л. Л. (пер. с англ..)
6.

Мэннинг, Джеральд Л..
Психология продаж : искусство партнерских отношений: Бизнес-технологии XXI века / Д. Л. Мэннинг, Б. Рис ; пер. с англ. Л. Царук. - 9. междунар. изд.. - СПб. : Прайм-ЕВРОЗНАК ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003.. - 320 с.: рис., табл.. - (Серия "Главный учебник"). - ISBN 5-93878-101-9. - ISBN 0-13-027477-1 (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Рис, Барри; Царук, Л. (пер. с англ..)
7.

Джулер, А. Джером.
Креативные стратегии в рекламе : искусство создания эффективной рекламы / А. Д. Джулер, Б. Л. Дрюниани ; пер. с англ. Т. Виноградова, Л. Царук. - 7.изд.. - СПб. : Питер ; М. ; СПб. ; Нижний Новгород : [б.и.], 2003.. - 384 с.: ил.. - (Маркетинг для профессионалов). - ISBN 5-318-00672-8. - ISBN 0-534-55784-8 (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Дрюниани, Бонни Л; Виноградова, Т. (пер. с англ..); Царук, Л. (пер. с англ..)
8.

Браун, Лиллиан.
Имидж - путь к успеху : практ. пособие для мужчин и женщин / Л. Браун ; пер. с англ. Л. Царук. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2001.. - 188 с.. - (Серия "Сам себе психолог"). - ISBN 5-272-00171-0. - ISBN 1-55704-042-7 (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Царук, Л. (пер. с англ..)
9.

Постма, Пол.
Новая эра маркетинга. Будущее маркетинга в век новых технологий / П. Постма ; пер. Л. Царук. - СПб. [и др.] : Питер, 2002.. - 202 с.: рис.. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - ISBN 5-318-00607-8. - ISBN 0-07-052675-3 (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Царук, Л. (пер..); (пер. с англ.)
10.

Гантер, Барри.
Типы потребителей: введение в психографику / Б. Гантер, А. Фернхам ; пер. Н. Качанов, Л. Царук. - СПб. [и др.] : Питер, 2001.. - 299 с.. - (Маркетинг для профессионалов). - ISBN 5-318-00229-3. - ISBN 0-415-07534-3 (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Фернхам, Адриан; Качанов, Н. (пер..); (пер. с англ.); Царук, Л. (пер..)
11.

Котлер, Филип.
Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс : [учебник] / Филип Котлер ; [под общ. ред. Ю. Н. Каптуревского, гл. ред. В. Усманов, науч. ред.О. Третьяк ; пер.: Т. Виноградова, Д. Раевская, Л. Царук]. - М. [и др.] : Питер, 2002.. - 495 с. : рис., табл.. - (Деловой бестселлер). - Бібліогр. в кінці гл.. - 5000 прим.. - ISBN 5-318-00228-5. - ISBN 0-13-018525-6 (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Каптуревский, Ю. Н. (ред..); Усманов, В. (ред..); Третьяк, О. (ред..); Виноградова, Т. (пер..); Раевская, Д. (пер..); Царук, Л. (пер..); Kotler, Philip
12.

Микалко, Майкл.
Тренинг интуиции / Майкл Микалко ; [пер. с англ. Л. Царук]. - СПб. [и др.] : Питер, 2001.. - 190 с. : ил.. - (Сам себе психолог). - Дод. тит. арк. англ.. - Пер. изд. : Thinkertoys: a handbook of business creativity for the 90s / Michael Michalko. - 1991. - 15000 прим.. - ISBN 5-318-00095-9. - ISBN 0-89815-408-1 (англ.). - ISBN 1-89815-408-1 (англ.)
------------
Дод. точки доступу:
Царук, Л. (пер..); Michalko, Michael; Michalko, Michael
13.

Котлер, Филип (1931–).
Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер / Филип Котлер ; пер. с англ.: [Т. В. Виноградова, А. А. Чех, Л. Л. Царук]. - Київ : Альпіна Паблішер, 2020.. - 241 с.. - Бібліогр. в підрядк. прим.. - Пер. изд. : Marketing insights from A to Z. 80 concepts every manager needs to know / Philip Kotler. - 2003. - 2000 прим.. - ISBN 978-617-7858-10-1
------------
Дод. точки доступу:
Виноградова, Т. В. (пер..); Чех, А. А. (пер..); Царук, Л. Л. (пер..); Kotler, Philip
 
Центр бібліотечних електронних ресурсів і технологій

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського