Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Інститут географії - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (4710)Інститут археології (1)Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (2)Інститут гідробіології (6)Інститут економіки та прогнозування (315)Інститут електродинаміки (7)Інститут зоології (3)Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка (2)Інститут математики (2)Інститут проблем міцності
імені Г. С. Писаренка (1)
Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського (3)Інституту соціології (1260)
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.


Маркетинг. : толковый терминологический словарь-справочник. / Всесоюз. науч.-исслед. ин-т комплексной информации по стандартизации и качеству; Науч. ред. А.К. Джинчарадзе. - М. : "Инфоконт" СП "Медсервис Интернешнл", 1991. - 224 с. - Б. ц.
2.


Современный маркетинг. / Под ред. В.Е. Хруцкого. - М. : Финансы и статистика., 1991. - 256 с. - ISBN 5-279-00670-Х : Б. ц.

Дод. точки доступу:
Хруцкий, В.Е.; Корнеева, И.В.; Автухова, Е.Э.
3.

Гордєєв, Антон Юрійович.
Науково-прикладні аспекти забезпечення морськими картами господарства України : дис. ... канд. геогр. наук : 11.00.12 / Гордеев Антон Юрійович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2000. - 191 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 152-161
Рубрики: Географічна картографія--Україна--Диссертации
Кл.слова: морські навігаційні карти -- історія картографування -- геополітичне положення -- безпека мореплавства -- умовні знаки -- сучасні комп'ютерні технології
Анотація: Дисертація присвячена розробці теоретичних та методичних положень забезпечення господарства України морськими навігаційними картами на основі вивчення історії картографування Чорного та Азовського морів, аналізу геополітичного положення України, маркетингових досліджень. У дисертації розглянуто особливості використання морських навігаційних карт як моделей дійсності на основі передачі інформайції від виробника до споживача, обгрунтовано класифікацію картографічних посібників, які використовують в практиці мореплавства і визначають його безпеку. Визначено вимоги до морських навігаційних карт, розроблено принципи удосконалення їх змісту, вказано принципи та підходи до створення системи національних умовних знаків. У результаті проведених досліджень здійснено експериментальні роботи по практичному конструюванню знаків, а також обгрунтовано методичну та технологічну схему створення та видання карт на основі сучасних комп'ютерних технологій.
Держатели документа:
Інститут географії НАН України : Київ, вул. Володимирська, 44

Дод. точки доступу:
Шевченко , Віктор Олексійович (наук. кер.); Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
4.

Молочко, Вікторія Валеріївна.
Науково-методичні основи розробки географічного атласу для вчителів середніх загальноосвітніх закладів : дис. ... канд. геогр. наук : 11.00.12 / Молочко Вікторія Валеріївна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 156-180
Рубрики: Географічна картографія--Диссертации
Кл.слова: навчальне картографування -- концепція комплексного навчального атласу -- принципи створення -- інформаційно-конструктивні джерела -- маркетингові дослідження -- зміст та структура атласу -- система умовних знаків
Анотація: Дослідження присвячено розробці теоретичних і методичних положень по створенню комплексного навчального аталсі світу. У роботі визначено концепцію географічного атласу для вчителів, яка базується на загальних положеннях атласного картографування, досвіді створення творів навчального призначення, нормативно-методичних документах. Сформульовано ієрархічну трирівненву систему принципів розробки та укладання цього атласу, охарактеризовано інформаційні джерела, покладені в основу його концепції. Проаналізовано зміст сучасних навчальних аталсів, створених у країнах СНД та за кордоном, навчальні програми з географії, та на основі цього визначено актуальність картографічного забезпечення окремих тем. Обгрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень з метою удосконалення змісту майбутнього картографічного твору. Визначено його структуру та зміст на основі побудови структурно-графічної моделі. Розроблено програму атласу, викладено методи та прийоми створення тематичних карт та умовних знаків до них. Окреслено можливості застосування системи комп'ютерної картографії у створенні атласу, запропоновано оптимальну схему підготовки його до видання.
Держатели документа:
Інститут географії НАН України : Київ, вул. Володимирська, 44

Дод. точки доступу:
Шевченко, Віктор Олексійович (наук. кер.); Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
5.

Черномаз, П. О.
Маркетингова географія : теоретико-методологічні основи. : автореферат дис. ... канд. геогр. наук : 11.00.02. / КНУ ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2000. - 20 с.
6.
У003618/1999/3
Український географічний журнал : науково-теоретичний журнал.- Київ
1999
№ 3
7.
У003618/2009/4
Український географічний журнал : науково-теоретичний журнал.- Київ
2009
№ 4
 
Інститут географії

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського