Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (4675)Інститут археології (1)Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (2)Інститут гідробіології (5)Інститут географії (7)Інститут економіки та прогнозування (315)Інститут електродинаміки (7)Інститут зоології (3)Інститут математики (2)Інститут проблем міцності
імені Г. С. Писаренка (1)
Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського (3)Інституту соціології (1260)
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

ДУШИН И.
Выборы: : технологии избирательных капаний / ДУШИН И. - Харьков : РА, 1998. - 160 с. : ил.

Рубрики: Полiтика
Кл.слова: Вибори -- Виборчi технологiй -- Виборчi кампанiї -- Полiтичний маркетинг
2.

КОЛЬБЕР Ф.
Маркетинг у сферi культури та мистецтв / КОЛЬБЕР Ф. - Львiв : Кальварiя, 2004. - 238 с.
Переклад назви: Marketing culture and the arts
 
Інститут літератури

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського