Пошуковий запит: (<.>K=ЕСТЕТИК$<.>+<.>K=РЕКЛ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Щербак, О. В. Впливова динаміка лінгвосеміотичних кодів у рекламному дискурсі : автореферат дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / О. В. Щербак. - Одеса : Одеський національний університет імені І.І.Мечникова, 2018. - 20 с. Рубрики: Україністика--Мовознавство |
2. |
Сіленко, Н. В. Лексико-стилістичні особливості турецького рекламного тексту : канд. філол. наук : 10.02.13 / Н. В. Сіленко. - Київ : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012. - 234 с. Рубрики: Тюркологія--Мовознавство |
3. |
Сіленко, Н. В. Лексико-стилістичні особливості турецького рекламного тексту : автореферат дис. ... канд. філол. наук : 10.02.13 / Н. В. Сіленко. - Київ : Інститут сходознавства ім. А. Ю. Кримського НАН України, 2012. - 18 с. Рубрики: Тюркологія--Мовознавство |
4. |
中国哲学的探索。美学的沉思。 = Zhongguo zhexue de tansuo. Meixue de chensi. 季刊 / вип. 3. - [S. l. : s. n.], 1993. - (китайською мовою). - Б. ц.Переклад назви: Китайські філософські вчення. Роздуми на тему естетики Рубрики: Китаїстика--Філософія |
5. |
生命的美学地图 / ред. 傅光明 主编 / Фу Гуанмін. - 北京 / Пекін : 新世界出版社 / Новий світ, 2005. - (китайською мовою). - Б. ц.Переклад назви: Путівник з естетики життя Рубрики: Китаїстика--Філософія Дод. точки доступу: 傅光明 主编 / Фу Гуанмін (ред.)
|
6. |
Хоменко, О. А. Реклама та формування жіночої ідентичності у Японії через призму жіночих образів довоєнної та післявоєнної реклами побутової техніки / О. А. Хоменко> // Східний світ. - 2007. - №2. - с. 123-137
Рубрики: Японістика--Історія |
7. |
Хоменко, О. А. Автомобілізація Японії і жіночий маркетинг: через призму реклами в японських жіночих журналах (1958-1969) / О. А. Хоменко> // Східний світ. - 2007. - №3. - с. 132-145
Рубрики: Японістика--Історія--Літературознавство--Періодика |