Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Щербак, О. В. Впливова динаміка лінгвосеміотичних кодів у рекламному дискурсі : автореферат дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / О. В. Щербак. - Одеса : Одеський національний університет імені І.І.Мечникова, 2018. - 20 с. Рубрики: Україністика--Мовознавство |
2. |
Сіленко, Н. В. Лексико-стилістичні особливості турецького рекламного тексту : канд. філол. наук : 10.02.13 / Н. В. Сіленко. - Київ : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012. - 234 с. Рубрики: Тюркологія--Мовознавство |
3. |
Сіленко, Н. В. Лексико-стилістичні особливості турецького рекламного тексту : автореферат дис. ... канд. філол. наук : 10.02.13 / Н. В. Сіленко. - Київ : Інститут сходознавства ім. А. Ю. Кримського НАН України, 2012. - 18 с. Рубрики: Тюркологія--Мовознавство |
4. |
Хоменко, О. А. Реклама та формування жіночої ідентичності у Японії через призму жіночих образів довоєнної та післявоєнної реклами побутової техніки / О. А. Хоменко> // Східний світ. - 2007. - №2. - с. 123-137
Рубрики: Японістика--Історія |
5. |
Хоменко, О. А. Автомобілізація Японії і жіночий маркетинг: через призму реклами в японських жіночих журналах (1958-1969) / О. А. Хоменко> // Східний світ. - 2007. - №3. - с. 132-145
Рубрики: Японістика--Історія--Літературознавство--Періодика |