Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (996)Інститут археології (4)Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (4)Інститут гідробіології (2)Інститут географії (1)Інститут економіки та прогнозування (36)Інститут електродинаміки (3)Інститут зоології (16)Інститут історії України (2)Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка (4)Інститут проблем міцності
імені Г. С. Писаренка (1)
Інституту соціології (70)
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Щербак, О. В.
Впливова динаміка лінгвосеміотичних кодів у рекламному дискурсі : автореферат дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / О. В. Щербак. - Одеса : Одеський національний університет імені І.І.Мечникова, 2018. - 20 с.
Рубрики: Україністика--Мовознавство
2.

Сіленко, Н. В.
Лексико-стилістичні особливості турецького рекламного тексту : канд. філол. наук : 10.02.13 / Н. В. Сіленко. - Київ : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012. - 234 с.
Рубрики: Тюркологія--Мовознавство
3.

Сіленко, Н. В.
Лексико-стилістичні особливості турецького рекламного тексту : автореферат дис. ... канд. філол. наук : 10.02.13 / Н. В. Сіленко. - Київ : Інститут сходознавства ім. А. Ю. Кримського НАН України, 2012. - 18 с.
Рубрики: Тюркологія--Мовознавство
4.

Хоменко, О. А.
Реклама та формування жіночої ідентичності у Японії через призму жіночих образів довоєнної та післявоєнної реклами побутової техніки / О. А. Хоменко // Східний світ. - 2007. - №2. - с. 123-137

Рубрики: Японістика--Історія
5.

Хоменко, О. А.
Автомобілізація Японії і жіночий маркетинг: через призму реклами в японських жіночих журналах (1958-1969) / О. А. Хоменко // Східний світ. - 2007. - №3. - с. 132-145

Рубрики: Японістика--Історія--Літературознавство--Періодика
 
Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського