1. |
Kreutner, W. Qualitative und quantitative Untersuchungen von Plankton aus schlesischen Versuchsteichen (Sulau) auf Grund dreijahriger Probeentnahme / W. Kreutner. - Stuttgart : E. Schweizerbarlbart'sche Verlagsbuchhandlung (Erwin Nagele), 1934. - 201 s. + 12 tab. + 24 Textabb. + 4 Textbeil.. - (Archiv fur Hydrobiologie ; Bd.XXVII.-Heft 1). - 2.00 р.Переклад назви: Якісні та кількісні дослідження планктону із Сілезьких дослідних ставків (Сулау) на основі трирічного відбору проб Рубрики: гидробиология------------2. |
Yillbricht-Ilkowska, A. The effect of the frequency of sampling on tye picture of the occurrence and dynamics of plankton rotifers : відб. Ekologia Polska, Sersa A, T.XIII, №8, 1965 / A. Yillbricht-Ilkowska. - [S. l. : s. n.], 1965. - . - Б. ц.Переклад назви: Вплив частоти відбору проб на картину виникнення та дінаміку планктону коловерток Рубрики: гідробіологія------------3. |
Jonasson, P. M. The efficiency of sieving techniques for sampling freshwater bottom fauna : відб. з vol.6 Fasc.2 "OIKOS. Acta oecologica Scandinavica" / P. M. Jonasson. - Copenhagen : Ejnar Munksgaard, 1955. - 183-207 p.Переклад назви: Ефективність методів просіювання для відбору проб прісноводної донної фауни Рубрики: зоологія--прісноводна донна фауна------------4. |
Spodniewska, I. Problem of the frequency of taking samples in phytoplankton studies : відб. Ekologia Polska - Seria A, v.12, №4, 1964 / I. Spodniewska. - Warszawa : [s. n.], 1964. - 51-59 пап."Ekologia Polska - Seria A". - Б. ц.Переклад назви: Проблема частоти відбору проб при дослідженнях фітопланктону Рубрики: гідробіологія--фітопланктон------------5. |
Hillbricht-Ilkowska, A. The effect of the frequency of sampling on the picture of the occurence and dynamics of plankton rotifers : відб. Ecologia Polska - Seria A, T.13, №8, 1965 / A. Hillbricht-Ilkowska. - Warszawa : [s. n.], 1965. - 101-112 p.. - (в пап."Ekologia Polska - Seria A") : Б. ц.Переклад назви: Вплив частоти відбору проб на схему появи та активність планктонних коловерток Рубрики: гідробіологія------------
| | | | |