Пошуковий запит: (<.>K=ЕСТЕТИК$<.>+<.>K=РЕКЛ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Романишин, Соломія Борисівна. Формування рекламної стратегії підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / С. Б. Романишин ; Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 2006. - 22 с. - № гос. регистрации К35.052.03
Дод. точки доступу: Нац. ун-т "Львівська політехніка"
|
2. |
Віннікова, Інна Ігорівна Рекламна діяльність фармацевтичних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / Інна ІгорівнаВіннікова ; Київський нац. економічний ун-т. - К., 2006. - 17 с. - № гос. регистрации Д26.006.04
Дод. точки доступу: Київський нац. економічний ун-т
|
3. |
Швець, Анжела Ігорівна. Організаційно-економічний механізм регулювання рекламної діяльності в Україні : автореф. дис...канд. екон. наук: 08.00.03 / А. І. Швець ; Львівський нац. ун-т. - Львів, 2011. - 20 с. - № гос. регистрации Д35.051.01
Дод. точки доступу: Львівський нац. ун-т
|
4. |
Крепак, Анна Сергіївна. Управління зовнішньою рекламою підприємств торгівлі : автореф. дис...канд. екон. наук: 08.00.04 / А. С. Крепак ; Київський нац. торговельно-економічний економічний ун-т. - К., 2014. - 23 с. - № гос. регистрации Д26.055.01
Дод. точки доступу: Київський нац. торговельно-економічний економічний ун-т
|
5. |
Котлер, Филип. Основы маркетинга : пер. с англ. / Филип Котлер, Гари Армстронг, Джон Сондерс, Вероника Вонг. - 2-е европ. изд. - К. ; М. ; СПб. : Издат. дом "Вильямс", 1998. - 1056 с. - ISBN 966-7416-30-5 : 45.00 р.
Кл.слова: Экономическая теория -- Маркетинг -- Ценообразование -- Товар---------------------
Маркетинг и меняющийся мир: удовлетворение человеческих потребностей; Маркетинг и общество: социальная ответственность и этика маркетинга; Стратегическое планирование маркетинга; Маркетинговая среда; Глобальный рынок; Потребительские рынки и покупательское поведение; Поведение покупателей на рынке предприятий; Маркетинговая информация и маркетинговые исследования; Сегментирование и выбор целевых рынков; Позиционирование; Взаимоотношения с потребителями: потребительская ценность, уровень удовлетворения, качества и обслуживания потребителей; Создание конкурентных преимуществ; Товары, марки, упаковка и услуги; Создание товаров и выбор стратегии маркетинга для различных этапов их жизненного цикла; Маркетинг услуг; Методы ценообразования; Стратегии ценообразования; Стратегия интегрированных маркетинговых коммуникаций; Массовые коммуникации: реклама, стимулирование сбыта и пропаганда; Личная продажа и управление сбытом; Управление каналами распределения; Прямой и интерактивный маркетинг .
| Дод. точки доступу: Армстронг, Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника
|
6. |
Селезнев, В. В. Основы рыночной экономики Украины: Власть. Право. Предпринимательство. Финансы. Налоги. Маркетинг. Менеджмент. Торговля. Реклама. Преступность : учеб. пособие / В. В. Селезнев. - К. : А.С.К., 1999. - 544 с. - (Экономика. Финансы. Право). - ISBN 966-539-159-3 : 8.00 р.
---------------------
Механизм функционирования рынка; Условия функционирования рынка; Инфраструктура рынка; Регулирования рынка .
| |
7. |
Журавльова, І. В. Інформаційні системи міжнародного бізнесу : навч. посібник / І. В. Журавльова, Р. М. Чен ; Міністерство освіти і науки України, Харківський національний економічний ун-т. - Харків : ХНЕУ, 2006. - 452 с. - ISBN 966-676-149-1 : 15.00 р. Рубрики: бізнес--міжнародний комп’ютерна наука і технологія---------------------
Сучасний стан і тенденції розвитку інформаційних систем та технологій; Побудова інформаційного забезпечення інформаційних систем у міжнародному бізнесі; Сучасні інформаційні технології у міжнародному бізнесі; Проектування баз даних в інформаційних системах міжнародного бізнесу; Інформаційно-довідкові і системи технічного аналізу ринків. Системи міжбанківських розрахунків; Case-технології та їх застосування; Корпоративні інформаційні системи. Ринок інформаційних продуктів і послуг; Інформаційні ресурси глобальної мережі Internet. Електронна комерція й реклама в Internet; Локальні та регіональні інформаційні мережі в сучасних організаціях. Організація спілкування в мережі; Безпека інформаційних систем .
| Дод. точки доступу: Чен, Р.М.; Міністерство освіти і науки УкраїниХарківський національний економічний ун-т
|
8. |
Тироль, Жан. Рынки и рыночная власть: теория организации промышленности : в 2-х томах. Т. 1 / Жан Тироль ; ред. : В. М. Гальперин, Н. А. Зенкевич. - 2-е изд., испр. - СПб : Экономическая школа, 2000. - 328 с. - ISBN 5-900428-54-0 : 44.41 р. Рубрики: ринок ринкова економіка---------------------
Монополия: Глава 1; Отбор продуктов, качество и реклама: Глава 2; Ценовая дискриминация: Глава 3; Вертикальный контроль: Глава 4 .
| Дод. точки доступу: Гальперин, В.М. (ред.); Зенкевич, Н.А. (ред.)
|
9. |
Горбачук, В. М. Методи індустріальної організації. Кейси та справи: економіка та організація виробництва. Економічна кібернетика. Економіка підприємства / В. М. Горбачук ; Національна академія наук України, Ін-т кібернетики імені В.М. Глушкова. - К. : А.С.К., 2010. - 224 с. - (Економічна освіта). - ISBN 978-966-2251-05-0 : 15.00 р. Рубрики: організація виробництва економіка підприємств---------------------
Поняття некооперативної теорії ігор; Технологія, виробничі витрати і попит; Досконала конкуренція; Монополія; Ринки однорідних продуктів; Ринки диференційованих продуктів; Концентрація, злиття і бар’єри до входу; Дослідження та розробки; Економіка сумісності та стандартів; Реклама; Якість, тривалість, гарантії; Тактика ціноутворення; Тактика маркетингу; Менеджмент, компенсація та регулювання; Цінове розсіяння й теорія пошуку; Вибрані галузі .
| Дод. точки доступу: Національна академія наук України; Ін-т кібернетики імені В.М. Глушкова
|
10. |
Новицький, В. Є. Управління міжнародною економічною діяльністю / В. Є. Новицький, Н. Є. Бойцун. - К. : Ін-т світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2010. - 615 с. - ISBN 966-7645-11-8 : 50.00 р.
---------------------
Природа, зміст та цілі міжнародної економічної діяльності: Розділ 1; Міжнародна економічна діяльність: сутність, особливості та суб’єкти: 1.1; Інтернаціональне співробітництво: форми та рівні: 1.2; Суб’єкти міжнародної економічної діяльності України: 1.3; Форми міжнародної економічної діяльності: Розділ 2; Україна в міжнародній торгівлі товарами: загальний режим: 2.1; Експортно-імпортна діяльність: види та українська специфіка: 2.2; Україна в товарообмінних операціях: 2.3; Міжнародний контракт: 2.4; Інкотерм - інструмент міжнародної торгівлі: 2.5; Міжнародна торгівля послугами: критерії та українська специфіка: 2.6; Послуги посередників у міжнародній торгівлі: 2.7; Міжнародні послуги у сфері виробництва, кооперування та реклами: специфіка транзитивної економіки: 2.8; Лізинг та інші орендні операції в міжнародному співробітництві: 2.9; Міжнародні транспортні послуги: 2.10; Міжнародний туризм: 2.11; Міжнародне кооперування виробництва: природа, форми та сучасні особливості: 2.12; Відкрита економіка України в системі міжнародних валютно-фінансових і кредитних відносин: 2.13; Україна в процесах міжнародної міграції капіталів та господарської транснаціоналізації: 2.14; Комерційні структури в процесах транснаціоналізації: 2.15; ТНК у системі міжнародного інвестування: особливості та новітні тенденції для України: 2.16; Спільні підприємства як форма міжнародної господарської діяльності України: 2.17; Україна в процесах міжнародної міграції робочої сили: 2.18; Проблеми міжнародної економічної діяльності: Розділ 3; Регулювання міжнародної економічної діяльності в державі: 3.1; Економічна безпека за умов відкритої економіки: 3.2; Україна в процесах інтернаціоналізації: інтеграційні форми та інструменти: Розділ 4; Міжнародні економічні зв’язки в українській історії: ретроспектива та сучасність: 4.1; Специфіка процесів інтернаціоналізації на сучасному етапі: 4.2; Торгово-коопераційні відносини та інтеграційний режим України з країнами СНД: 4.3; Європейський вектор зовнішньоекономічної діяльності: резерви співробітництва як фактор перспективної інтеграційної моделі: 4.4; Чорноморський вектор міжнародної економічної діяльності: 4.5; Інформатизація - закономірність розвитку міжнародної економічної діяльності: Розділ 5; Інформаційні аспекти в міжнародній економічній діяльності: 5.1; Інформаційна асиметрія ринкового простору: 5.2; Суб’єкти інформаційної діяльності в умовах глобалізації: 5.3; Макроекономічні детермінанти інформаційної інфраструктури в умовах ринкової економіки: 5.4; Інформаційні технології в глобальному світі: 5.5; Природокористування в умовах міжнародної економічної діяльності: сучасна специфіка та українські перспективи: Розділ 6; Сировинні ресурси в міжнародній економічній діяльності України: 6.1; Паливно-енергетичні ресурси у відкритій економіці: 6.2; Екологічні обмеження зростання відкритої економіки в контексті сучасної глобалістики: 6.3 .
| Дод. точки доступу: Бойцун, Н.Є.
|
11. |
Селезнев, В. В. Основы рыночной экономики Украины: Власть. Право. Предпринимательство. Финансы. Налоги. Маркетинг. Менеджмент. Торговля. Реклама. Преступность : учеб. пособие / В. В. Селезнев. - К. : А.С.К., 1999. - 544 с. - 8.00 р.
|
12. |
Е04/2006/6 | Економіка, фінанси, право .- К. | 2006 | | № 6
|
|
13. |
А02/2006/11 | Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал.- К. | 2006 | | № 11
|
|
14. |
І01/2006/12 | Інтелектуальна власність : науково-практичний журнал.- К. | 2006 | | № 12
|
|
15. |
А02/2009/7 | Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал.- К. | 2009 | | № 7
|
|
16. |
А02/2009/11 | Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал.- К. | 2009 | | № 11
|
|
17. |
В07/2010/2 | Вопросы статистики : научно-информационный журнал.- М. | 2010 | | № 2
|
|
18. |
В07/2010/5 | Вопросы статистики : научно-информационный журнал.- М. | 2010 | | № 5
|
|
19. |
А02/2010/7 | Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал.- К. | 2010 | | № 7
|
|
20. |
В07/2010/7 | Вопросы статистики : научно-информационный журнал.- М. | 2010 | | № 7
|
|
| |