Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Інститут економіки та прогнозування - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
 Знайдено в інших БД:Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (20630)Інститут археології (31)Інститут біоорганічної хімії та нафтохімії (150)Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (405)Інститут ботаніки
імені М. Г. Холодного (2)
Інститут гідробіології (924)Інститут географії (613)Інститут електродинаміки (3703)Інститут зоології (1183)Інститут історії України (63)Інститут клітинної біології та генетичної інженерії (104)Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка (136)Інститут математики (8185)Інститут проблем кріобіології і кріомедицини (23)Інститут проблем міцності
імені Г. С. Писаренка (831)
Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського (43)Інститут теоретичної фізики імені М. М. Боголюбова (4240)Інститут технічної теплофізики (95)Інститут фізики (42)Інститут фізики напівпровідників (25)Інститут фізіології імені О. О. Богомольця (327)Інститут філософії (252)Інституту соціології (2760)
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
Пошуковий запит: (<.>K=МАРК$<.>+<.>K=ТЕОРИ$<.>+<.>K=АЛГОРИФМ$<.>+<.>K=ИСЧИСЛЕНИ$<.>+<.>K=МАТЕМАТИЧЕСК$<.>+<.>K=АНАЛИЗ$<.>+<.>K=ЛОГИК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1701
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Штуль В. П. Розвиток матеріально-технічної бази вищих навчальних закладів за концепцією маркетингу : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / В. П. Штуль ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 2005. - 20 с.
2.Конюшенко Н.В. Нумізматичні операції національного банку України: методичний та маркетинговій аспекти : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.04.01 / Н. В. Конюшенко ; Київський нац. екон. ун-т. - К., 2005. - 20 с.
3.Кубів С.І. Маркетингова концепція формування системи "Підприємства та роздрібні клієнти - комерційний банк" : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / С. І. Кубів ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 2005. - 24 с.
4.Серебренніков Б.С. Маркетингова цінова політика на електроенергетичному ринку : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / Б. С. Серебренніков ; Київський нац. екон. ун-т. - К., 2005. - 17 с.
5.Каланджи І.А. Формування системи стратегічного маркетингу на промислових підприємствах : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / І. А. Каланджи ; Приазовський держ. техн. ун-т. - Маріуполь, 2005. - 20 с.
6.Певтієв С.І. Моделювання маркетингового управління на підприємствах : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.03.02 / С. І. Певтієв ; Донецький нац. ун-т. - Донецьк, 2005. - 20 с.
7.Ніколаєнко Ю.В. Маркетингова орієнтація промислових підприємств в процесі оновлення продукції : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ю. В. Ніколаєнко ; Ін-т регіональних досліджень НАН України. - Львів, 2005. - 19 с.
8.Самойленко Л.Б. Організаційно-економічні методи електронного бізнесу в маркетинговій діяльності підприємства : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л. Б. Самойленко ; Національний авіаційний ун-т. - К., 2004. - 20 с.
9.Камишніков Р.В. Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / Р. В. Камишніков ; Київський нац. економічний ун-т. - К., 2006. - 18 с.
10.Муковіз В.С. Розвиток маркетингових кооперативів в овочівництві : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / В. С. Муковіз ; Ін-т аграрної економіки. - К., 2006. - 21 с.
11.Архипова Л.И. Маркетинго-ориентированное управление в современной полупроводниковой промышленности : Автореф. дис. ... канд. экон. наук: 08.00.05 / Л. И. Архипова ; Академия управления при Президенте Республики Беларусь. - Минск, 2006. - 22 с.
12.Ковальчук О.В. Планування та організування маркетингової діяльності підприємств : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / О. В. Ковальчук ; Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 2006. - 21 с.
13.Тканко В.М. Маркетингове управління діяльністю промислових підприємств : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / В. М. Тканко ; Нац. авіаційний ун-т. - К., 2006. - 20 с.
14.Дмитрук М.М. Маркетингова стратегія підприємства на ринку продуктів харчування в умовах сезонних коливань попиту : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / М. М. Дмитрук ; Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 2006. - 23 с.
15.Журило І.В. Маркетолого-конструкторська інтеграція у забезпеченні конкурентоспроможності нових виробів підприємства : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / І. В. Журило ; Одеський держ. економічний ун-т. - Одеса, 2006. - 19 с.
16.Танасійчук О.М. Маркетингове управління збутовою діяльністю підприємства (за матеріалами переробних підприємств Вінницької області) : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / О. М. Танасійчук ; Київський нац. економічний ун-т. - К., 2006. - 21 с.
17.Кафтанников О.Ю. Моделювання інтелектуальної системи маркетингового управління підприємством : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.03.02 / О. Ю. Кафтанников ; Донецький нац. ун-т. - Донецьк, 2006. - 20 с.
18.Фархад Паранд Немат Використання інструментів міжнародного маркетингу в економічному співробітництві Ірану і України : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.05.01 / Фархад Паранд Немат ; Киівський нац. ун-т. - К., 2006. - 19 с.
19.Лялюк А.М. Управління розвитком вищого навчального закладу на засадах маркетингу і логістики : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / А. М. Лялюк ; Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 2006. - 22 с.
20.Жегус О.В. Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики в підприємствах роздрібної торгівлі : Автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.07.05 / О. В. Жегус ; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків, 2006. - 19 с.
...
 
Інститут економіки та прогнозування

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського