Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Інститут економіки та прогнозування - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (996)Інститут археології (4)Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (4)Інститут гідробіології (2)Інститут географії (1)Інститут електродинаміки (3)Інститут зоології (16)Інститут історії України (2)Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка (4)Інститут проблем міцності
імені Г. С. Писаренка (1)
Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського (5)Інституту соціології (70)
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Романишин, Соломія Борисівна.
Формування рекламної стратегії підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / С. Б. Романишин ; Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 2006. - 22 с. - № гос. регистрации К35.052.03

Дод. точки доступу:
Нац. ун-т "Львівська політехніка"
2.

Віннікова, Інна Ігорівна
Рекламна діяльність фармацевтичних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.06.01 / Інна ІгорівнаВіннікова ; Київський нац. економічний ун-т. - К., 2006. - 17 с. - № гос. регистрации Д26.006.04

Дод. точки доступу:
Київський нац. економічний ун-т
3.

Швець, Анжела Ігорівна.
Організаційно-економічний механізм регулювання рекламної діяльності в Україні : автореф. дис...канд. екон. наук: 08.00.03 / А. І. Швець ; Львівський нац. ун-т. - Львів, 2011. - 20 с. - № гос. регистрации Д35.051.01

Дод. точки доступу:
Львівський нац. ун-т
4.

Крепак, Анна Сергіївна.
Управління зовнішньою рекламою підприємств торгівлі : автореф. дис...канд. екон. наук: 08.00.04 / А. С. Крепак ; Київський нац. торговельно-економічний економічний ун-т. - К., 2014. - 23 с. - № гос. регистрации Д26.055.01

Дод. точки доступу:
Київський нац. торговельно-економічний економічний ун-т
5.

Котлер, Филип.
Основы маркетинга : пер. с англ. / Филип Котлер, Гари Армстронг, Джон Сондерс, Вероника Вонг. - 2-е европ. изд. - К. ; М. ; СПб. : Издат. дом "Вильямс", 1998. - 1056 с. - ISBN 966-7416-30-5 : 45.00 р.

Кл.слова: Экономическая теория -- Маркетинг -- Ценообразование -- Товар

---------------------
      Зміст


Маркетинг и меняющийся мир: удовлетворение человеческих потребностей;
Маркетинг и общество: социальная ответственность и этика маркетинга;
Стратегическое планирование маркетинга;
Маркетинговая среда;
Глобальный рынок;
Потребительские рынки и покупательское поведение;
Поведение покупателей на рынке предприятий;
Маркетинговая информация и маркетинговые исследования;
Сегментирование и выбор целевых рынков;
Позиционирование;
Взаимоотношения с потребителями: потребительская ценность, уровень удовлетворения, качества и обслуживания потребителей;
Создание конкурентных преимуществ;
Товары, марки, упаковка и услуги;
Создание товаров и выбор стратегии маркетинга для различных этапов их жизненного цикла;
Маркетинг услуг;
Методы ценообразования;
Стратегии ценообразования;
Стратегия интегрированных маркетинговых коммуникаций;
Массовые коммуникации: реклама, стимулирование сбыта и пропаганда;
Личная продажа и управление сбытом;
Управление каналами распределения;
Прямой и интерактивный маркетинг
.



Дод. точки доступу:
Армстронг, Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника
6.

Селезнев, В. В.
Основы рыночной экономики Украины: Власть. Право. Предпринимательство. Финансы. Налоги. Маркетинг. Менеджмент. Торговля. Реклама. Преступность : учеб. пособие / В. В. Селезнев. - К. : А.С.К., 1999. - 544 с. - (Экономика. Финансы. Право). - ISBN 966-539-159-3 : 8.00 р.

---------------------
      Зміст


Механизм функционирования рынка;
Условия функционирования рынка;
Инфраструктура рынка;
Регулирования рынка
.

7.

Журавльова, І. В.
Інформаційні системи міжнародного бізнесу : навч. посібник / І. В. Журавльова, Р. М. Чен ; Міністерство освіти і науки України, Харківський національний економічний ун-т. - Харків : ХНЕУ, 2006. - 452 с. - ISBN 966-676-149-1 : 15.00 р.
Рубрики: бізнес--міжнародний
комп’ютерна наука і технологія

---------------------
      Зміст


Сучасний стан і тенденції розвитку інформаційних систем та технологій;
Побудова інформаційного забезпечення інформаційних систем у міжнародному бізнесі;
Сучасні інформаційні технології у міжнародному бізнесі;
Проектування баз даних в інформаційних системах міжнародного бізнесу;
Інформаційно-довідкові і системи технічного аналізу ринків. Системи міжбанківських розрахунків;
Case-технології та їх застосування;
Корпоративні інформаційні системи. Ринок інформаційних продуктів і послуг;
Інформаційні ресурси глобальної мережі Internet. Електронна комерція й реклама в Internet;
Локальні та регіональні інформаційні мережі в сучасних організаціях. Організація спілкування в мережі;
Безпека інформаційних систем
.



Дод. точки доступу:
Чен, Р.М.; Міністерство освіти і науки УкраїниХарківський національний економічний ун-т
8.

Тироль, Жан.
Рынки и рыночная власть: теория организации промышленности : в 2-х томах. Т. 1 / Жан Тироль ; ред. : В. М. Гальперин, Н. А. Зенкевич. - 2-е изд., испр. - СПб : Экономическая школа, 2000. - 328 с. - ISBN 5-900428-54-0 : 44.41 р.
Рубрики: ринок
ринкова економіка

---------------------
      Зміст


Монополия: Глава 1;
Отбор продуктов, качество и реклама: Глава 2;
Ценовая дискриминация: Глава 3;
Вертикальный контроль: Глава 4
.



Дод. точки доступу:
Гальперин, В.М. (ред.); Зенкевич, Н.А. (ред.)
9.

Горбачук, В. М.
Методи індустріальної організації. Кейси та справи: економіка та організація виробництва. Економічна кібернетика. Економіка підприємства / В. М. Горбачук ; Національна академія наук України, Ін-т кібернетики імені В.М. Глушкова. - К. : А.С.К., 2010. - 224 с. - (Економічна освіта). - ISBN 978-966-2251-05-0 : 15.00 р.
Рубрики: організація виробництва
економіка підприємств

---------------------
      Зміст


Поняття некооперативної теорії ігор;
Технологія, виробничі витрати і попит;
Досконала конкуренція;
Монополія;
Ринки однорідних продуктів;
Ринки диференційованих продуктів;
Концентрація, злиття і бар’єри до входу;
Дослідження та розробки;
Економіка сумісності та стандартів;
Реклама;
Якість, тривалість, гарантії;
Тактика ціноутворення;
Тактика маркетингу;
Менеджмент, компенсація та регулювання;
Цінове розсіяння й теорія пошуку;
Вибрані галузі
.



Дод. точки доступу:
Національна академія наук України; Ін-т кібернетики імені В.М. Глушкова
10.

Новицький, В. Є.
Управління міжнародною економічною діяльністю / В. Є. Новицький, Н. Є. Бойцун. - К. : Ін-т світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2010. - 615 с. - ISBN 966-7645-11-8 : 50.00 р.

---------------------
      Зміст


Природа, зміст та цілі міжнародної економічної діяльності: Розділ 1;
Міжнародна економічна діяльність: сутність, особливості та суб’єкти: 1.1;
Інтернаціональне співробітництво: форми та рівні: 1.2;
Суб’єкти міжнародної економічної діяльності України: 1.3;
Форми міжнародної економічної діяльності: Розділ 2;
Україна в міжнародній торгівлі товарами: загальний режим: 2.1;
Експортно-імпортна діяльність: види та українська специфіка: 2.2;
Україна в товарообмінних операціях: 2.3;
Міжнародний контракт: 2.4;
Інкотерм - інструмент міжнародної торгівлі: 2.5;
Міжнародна торгівля послугами: критерії та українська специфіка: 2.6;
Послуги посередників у міжнародній торгівлі: 2.7;
Міжнародні послуги у сфері виробництва, кооперування та реклами: специфіка транзитивної економіки: 2.8;
Лізинг та інші орендні операції в міжнародному співробітництві: 2.9;
Міжнародні транспортні послуги: 2.10;
Міжнародний туризм: 2.11;
Міжнародне кооперування виробництва: природа, форми та сучасні особливості: 2.12;
Відкрита економіка України в системі міжнародних валютно-фінансових і кредитних відносин: 2.13;
Україна в процесах міжнародної міграції капіталів та господарської транснаціоналізації: 2.14;
Комерційні структури в процесах транснаціоналізації: 2.15;
ТНК у системі міжнародного інвестування: особливості та новітні тенденції для України: 2.16;
Спільні підприємства як форма міжнародної господарської діяльності України: 2.17;
Україна в процесах міжнародної міграції робочої сили: 2.18;
Проблеми міжнародної економічної діяльності: Розділ 3;
Регулювання міжнародної економічної діяльності в державі: 3.1;
Економічна безпека за умов відкритої економіки: 3.2;
Україна в процесах інтернаціоналізації: інтеграційні форми та інструменти: Розділ 4;
Міжнародні економічні зв’язки в українській історії: ретроспектива та сучасність: 4.1;
Специфіка процесів інтернаціоналізації на сучасному етапі: 4.2;
Торгово-коопераційні відносини та інтеграційний режим України з країнами СНД: 4.3;
Європейський вектор зовнішньоекономічної діяльності: резерви співробітництва як фактор перспективної інтеграційної моделі: 4.4;
Чорноморський вектор міжнародної економічної діяльності: 4.5;
Інформатизація - закономірність розвитку міжнародної економічної діяльності: Розділ 5;
Інформаційні аспекти в міжнародній економічній діяльності: 5.1;
Інформаційна асиметрія ринкового простору: 5.2;
Суб’єкти інформаційної діяльності в умовах глобалізації: 5.3;
Макроекономічні детермінанти інформаційної інфраструктури в умовах ринкової економіки: 5.4;
Інформаційні технології в глобальному світі: 5.5;
Природокористування в умовах міжнародної економічної діяльності: сучасна специфіка та українські перспективи: Розділ 6;
Сировинні ресурси в міжнародній економічній діяльності України: 6.1;
Паливно-енергетичні ресурси у відкритій економіці: 6.2;
Екологічні обмеження зростання відкритої економіки в контексті сучасної глобалістики: 6.3
.


Дод. точки доступу:
Бойцун, Н.Є.
11.

Селезнев, В. В.
Основы рыночной экономики Украины: Власть. Право. Предпринимательство. Финансы. Налоги. Маркетинг. Менеджмент. Торговля. Реклама. Преступность : учеб. пособие / В. В. Селезнев. - К. : А.С.К., 1999. - 544 с. - 8.00 р.
12.
Е04/2006/6
Економіка, фінанси, право .- К.
2006
№ 6
13.
А02/2006/11
Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал.- К.
2006
№ 11
14.
І01/2006/12
Інтелектуальна власність : науково-практичний журнал.- К.
2006
№ 12
15.
А02/2009/7
Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал.- К.
2009
№ 7
16.
А02/2009/11
Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал.- К.
2009
№ 11
17.
В07/2010/2
Вопросы статистики : научно-информационный журнал.- М.
2010
№ 2
18.
В07/2010/5
Вопросы статистики : научно-информационный журнал.- М.
2010
№ 5
19.
А02/2010/7
Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал.- К.
2010
№ 7
20.
В07/2010/7
Вопросы статистики : научно-информационный журнал.- М.
2010
№ 7
...
 
Інститут економіки та прогнозування

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського