Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Інституту соціології - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (23)Інститут економіки та прогнозування (3)Інститут електродинаміки (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Котлер$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Котлер, Филип.
Основы маркетинга : научное издание / Ф. Котлер; Пер. с англ. В.Б. Боброва; Общ. ред. Е.М. Пеньковой. - СПб. : АО "Коруна" : АОЗТ "Литера плюс", 1994. - 698 с. - Библиогр.: с. 670-685. - Б. ц.
------------
Дод. точки доступу:
Пенькова, Е.М. (ред..)
2.

Котлер, Филип.
Управление маркетингом : научное издание / Ф. Котлер; Сокр. пер. с англ.: Б.А.Гольдберг и др. - М. : Экономика, 1980. - 223 с. : ил. - Б. ц.
------------
3.

Армстронг, Гари.
Введение в маркетинг : [Учеб. пособие: Пер. с англ.] / Г. Армстронг, Ф. Котлер. - М. ; СПб. ; Киев : Изд. дом "Вильямс", 2000. - 638 с. : табл., схем. - Библиогр. в прим. в конце гл.. - Б. ц.
------------
Дод. точки доступу:
Котлер, Филип
4.


Основы маркетинга : пер. с англ. / Ф. Котлер, Г. Армстронг, С. Сондерс и др. - 2-е европ. изд. - М. ; СПб. ; Киев : Вильямс, 2000. - 943 с. : табл., схем. - Библиогр. в конце гл. - Б. ц.
------------
Дод. точки доступу:
Котлер, Ф.; Армстронг, Г.; Сондерс, С.
5.

Котлер, Филип.
Основы маркетинга : научное издание / Ф. Котлер; Пер. с англ. В.Б. Боброва; Общ. ред. и вступ. ст. Е.М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1990. - 734 с. : ил., табл.. - Библиогр. и коммент.: с. 708-723. - Б. ц.
------------
Дод. точки доступу:
Пенькова, Е.М. (ред..)
 
Інституту соціології

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського