Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Інституту соціології - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (3289)Інститут археології (9)Інститут біоорганічної хімії та нафтохімії (1)Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (7)Інститут ботаніки
імені М. Г. Холодного (2)
Інститут гідробіології (13)Інститут географії (35)Інститут економіки та прогнозування (91)Інститут електродинаміки (192)Інститут зоології (30)Інститут історії України (24)Інститут клітинної біології та генетичної інженерії (1)Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка (11)Інститут математики (3)Інститут проблем кріобіології і кріомедицини (1)Інститут теоретичної фізики імені М. М. Боголюбова (1)Інститут технічної теплофізики (7)Інститут фізики (4)Інститут фізики напівпровідників (3)Інститут фізіології імені О. О. Богомольця (7)Інститут філософії (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
Пошуковий запит: (<.>K=МЕРЕЖ$<.>+<.>K=КОМІРОК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Коноплицький С.М. Соціальні аспекти комунікації в мережі Інтернет: Феноменологічний аналіз : Дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.01 / С.М. Коноплицький ; НАН України, Ін-т соціології. - К., 2006. - 154 с.
2.Коноплицький С.М. Соціальні аспекти комунікації в мережі Інтернет: Феноменологічний аналіз : Автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.01 / С.М. Коноплицький ; НАН України, Ін-т соціології. - К., 2007. - 17 с.
3.Нікулін В.С. Структурування елітних мереж в Україні : Автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.01 / В.С. Нікулін ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків, 2008. - 20 с.
4.Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства / О.С. Онищенко, В.М. Горовий, В.І. Попик та ін. ; НАН України, Нац. б-ка України ім. В.І. Вернадського. - К. : [НВЦ Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського], 2013. - 249 с. : іл., табл.
5.Шамрай В.В. Модерне суспільство: від ліберальної і тоталітарної утопій до мережної соціальності / В.В. Шамрай ; НАН України, Ін-т філософії ім. Г.С. Сковороди. - К. : [Б.в.], 2015. - 305 с.
6.Стукало С.М. Якість роботи опитувальної мережі: до постановки проблеми / С.М. Стукало // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2004. т.№4.-С.172-178.
7.Бойко Н.Л. Долучення до Інтернет-мережі як фактор розширення індивідуальних можливостей адаптації / Н.Л. Бойко // Українське суспільство, 1992-2009: Динаміка соціальних змін. -К.:[Ін-т соціології НАНУ: ТОВ "Полігр. центр "Фоліант"], 2009.-С.276-283.
8.Кислова О.М. Можливості застосування штучних нейронних мереж в аналізі соціологічної інформації / О.М. Кислова, К.Б. Бондаренко // Вісник Харк. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. -Харків, 2010,N №891.-С.78-82.
9.Бойко Н.Л. Українці в Інтернеті: інтереси та пріоритети використання мережі / Н.Л. Бойко // Українське суспільство, 1992-2010: Соціологічний моніторинг. -К.:[Ін-т соціології НАНУ: ТОВ "Фоліант"], 2010.-С.356-363.
10.Шатохін А. Українське село: поселенська мережа в регіональному аспекті / А. Шатохін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2002,N №1.-С.180-189.
11.Гавриленко І. Мережеве суспільство як поняття, образ та історична перспектива / І. Гавриленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2012,N №1.-С.62-81.
12.Акуліч М. Тролінґ як феномен мережі Інтернет / М. Акуліч // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2012,N №3.-С.175-185.
13.Пипич О. Соціальні кола в дослідженнях соціальних мереж: (Тлумачення поняття та перспективи його застосування) / О. Пипич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2012,N №4.-С.127-147.
14.Бойко Н.Л. Структураційні ознаки перебування в мережі Інтернет / Н.Л. Бойко // Українське суспільство, 1992-2012: стан та динаміка змін: Соціологічний моніторинг. -К.:[Ін-т соціології НАНУ: ТОВ "РПФ "Азбука"], 2012.-С.466-473.
15.Мариніч І.В. Проблема добору кадрів для опитувальних мереж / І.В. Мариніч // Соціальні виміри суспільства: Зб. наук. робіт молодих науковців. -К.:[Ін-т соціології НАНУ], 1999,N Вип.3.-С.126-136.
16.Мариніч І.В. Опитувальні мережі: від емпірики до науки / І.В. Мариніч // Соціальні виміри суспільства: Зб. наук. робіт аспірантів №1. -К.:[Ін-т соціології НАНУ], 1998.-С.185-198.
17.Стукало С.М. Організація опитувальної мережі / С.М. Стукало // Політичний маркетинг та електоральні технології. -К.; Запоріжжя:[Гарт], 2002.-С.57-65.
18.Солодько С.Ю. Природа агентності в акторно-мережевій теорії Бруно Латура / С.Ю. Солодько // Соціальні виміри суспільства: Зб. наук. праць. -К.:[Ін-т соціології НАНУ: ТОВ "РПФ "Азбука"], 2013,N Вип.5 (16).-С.102-111.
19.Мєркулова Д. Поведінка дошкільників у мережі Інтернет / Д. Мєркулова, В. Звоновський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2014,N №2.-С.61-72.
20.Стукало С.М. Якість роботи опитувальної мережі: до постановки проблеми / С.М. Стукало // Загальна соціологія. -Дніпропетровськ, 2006.-С.502-509.
...
 
Інституту соціології

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського